|
Call of duty 4 multiplayer ongelma
|
|
|
tibulin7
Junior Member
|
28. helmikuuta 2010 @ 19:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _cod4_: miksi ei toimi asuntolalla cod4 nettipeli tietsikalla?? voiko palomuuri jotenkin estää pelaamisen? siis kun yrittää mennä johonkin kenttään niin tulee vaan että awaiting connection 1... awaiting connection 2... jne.
Mene päävalikosta options siitä game options ja paina enable console päälle.
sitten paina § kirjoita CONNECTION TIMEDOUT
|
|
wthsajjt
Newbie
|
10. huhtikuuta 2010 @ 13:34 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Joo elikkäs mulla on tämmöstä ongelmaa ilmaantunut että asensin ton codin ja mullahan on vista niin oli tuo mikki homma tietenkin ensimmäisen ongelma sen jälkeen on moitteettomasti pyöriny, nyt kun asensin 1.7 tähän niin 5 muulla kaverilla on toiminu (xp) muttakun itelläni on vista niin ei toimi, aukasee sen pelin muttaa nakkaa takasin työpydälle ja se pelin kuvake jää tonne alareunaan tonne känistyspainike riville. sittenkun koittaa painaa sieltä niin näyttö pimenee vähäksi aikaa ja sitten se nakkaa takasin työpöydälle eikä tulee mitään "ongelmaa havaittu" eikä mitään muutta se vaan siirtää automaattisesti työpöydälle, pelin mussiikki soi taustalla vaikka ei pääse pelaamaan. oisko kelläkkää vastaavanlaisia ongelmia tai tietoa vikaan ?
|
|
zippence
Newbie
|
26. huhtikuuta 2010 @ 16:31 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Hei Jätkät! Mulla tuli tällanen ongelma että ku asensin pelin niin jouduin asentamaan patchit 1.1-1.7 ja sen jälkeen toimi moitteittomasti mutta sitten.Kun rupesi valittamaan jotain että joku tiedosto on hävinny niin asensin pelin kokonaan uusiksi ja nytte kun yrittää asentaa patchejä niin valittaa että ne oisi jo asennettuna mutta kun menee multiplayeriin niin siellä oikeassa alanurkassa on se patch 1.0.525 ja ei auta vaikka yrittää järjestyksessä asentaa . Jos joku osais helppiä olisin kiitoksen velkaa
|
|
naattor
Newbie
|
28. kesäkuuta 2010 @ 03:17 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mie oon ostanu cod4 steamilta kaikki punkki mitkälie jutut toimii mut mul ei oo mitää keycodea siihe multiplayerii mistä sen saa??
|
|
naattor
Newbie
|
28. kesäkuuta 2010 @ 03:20 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mie oon ostanu cod4 steamilta kaikki punkki mitkälie jutut toimii mut mul ei oo mitää keycodea siihe multiplayerii mistä sen saa??
|
|
noeikyl
Junior Member
9 tuotearviota
|
29. kesäkuuta 2010 @ 12:24 |
Linkki tähän viestiin
|
|
eli kun mulla ei oo tota mikkii/kuulokkeita ja mikään noista teijän jutuista ei oo auttanu ja patchit olen asentanu ihan oikeen onko mitään konstia miten saan iw3mp.exen toimimaan singeplayer toimii moitteettomasti ja tällee mut sitku koittaa mennä multiplayeriin niin se kyllä avaa sen pelin siis peli menee sillee fullscreenii ja sit vasta tulee error ja käyttiksenä win7 ja kokeiltuu käynnistää yhteensopivuus tilassa ja järjestelmän valvojana et mikä avuksi muukun ostaa peli kaupasta kun peli on waretettu
AMD ATHLON II X2 245 AM3 BOX 3.0GHz + Nvidia GT120 + ASUS AM3 AMD785G VGA DDR3 SATA2 GBLAN + A-DATA DDR3 1333 2X1GB 128*8 CL8 + CHIEFTEC PSU 400W 14CM ATX12V2.3 + HD Int DiamondMax 23 3,5 500GB/SATA/16Mb Windows7 64-Bit
Acer X203H
|
|
arffman
Senior Member
|
29. kesäkuuta 2010 @ 20:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Osta vaan se peli,niin varmasti saat toimimaan.Ja naattor,kokeile klikata sitä peliä siel listassa oikealla hiiren napilla.Pitäis avautua valikko, jos en väärin muista, niin siellä pitäis näkyä cd key,jos sitä vaaditaan.
|
|
naattor
Newbie
|
30. kesäkuuta 2010 @ 14:04 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Juu se key yhtäkkiä pölähti sinne omia aikojaan. Mutta nyt ilmaantu tämmönen ongelma mulla toimii jotku servut mut joissaki tulee tämmönen
NOTICE
NIMENI PunkBuster kicked player "NIMENI" (for 0 minutes)
...Restriction:service communication failure:PnkBstrA.exe
|
|
arffman
Senior Member
|
30. kesäkuuta 2010 @ 19:43 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Yks korjaus on,että poistat punkbusterin ja asennat sen uudelleen ja varmistat et punkki pääsee palomuurin läpi.Seuraavaksi päivität pelin pbsetup:lla.Joskus se herjaa ja potkii pois,vaikka päivittäis.Siinä tilanteessa itse olen päivittänyt manuaalisesti pelin punkb kansion tiedostot.Jolloin vidduilu on loppunut.
Intel i2500k@4,0Ghz | EVGA GTX680 OC 2g | GSkill 2 x 4gb 1333 DDR3 | Gbyte GA-Z77 , Fractal Define R3 | Corsair HX75OW |Noctua NH-D14
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. kesäkuuta 2010 @ 19:46
|
|
naattor
Newbie
|
5. heinäkuuta 2010 @ 01:13 |
Linkki tähän viestiin
|
|
yhä se valittaa sama notice juttu pääsen vaa semmosii servuihin jos ei oo punkbusteria
THA HIPPI
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
5. heinäkuuta 2010 @ 06:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Latasikko ihan evenbalancelta sen pbsetupin? Eli siis tämän?
MB: Z87X-D3H, CPU: i5-4670K 3.4Ghz, GPU: GB 770 Oc 4Gb, Ram: 4x4Gb DDR3 1600Mhz Cl9, HD: 256Gb 840 Pro SSD | 500Gb 850 Evo SSD | WD 1TB Caviar Blue , Case: Fractal Define R4 Black
|
|
naattor
Newbie
|
5. heinäkuuta 2010 @ 14:46 |
Linkki tähän viestiin
|
|
jep
THA HIPPI
|