User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 6.10.2024 / 11:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > kaon kcf-n620 twin tuner dvb-c + 160g hdd
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
KAON KCF-N620 TWIN TUNER DVB-C + 160G HDD
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
timska
Newbie
_
20. helmikuuta 2008 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti timska:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti omppa:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti timska:
http://w15.easy-share.com/1699635600.html
Versiosta en tiedä sen enempää. Päiväys on 140208 eli pitäisi olla aika tuore. Kyseessä on Kaon KCF-N620 kaapeliboksi ja ohjelmistosta testiversio.
Sain luvan maahantuojalta jakeluun, että olkaapa hyvä ja kokeilkaa. Itselläni on toistaiseksi hyvät kokemukset.
Asensin ja hyvin meni. Versionumerosta en tiedä. järjestelmätiedot kertoo seuraavaa:
Model: KCF-N620H2Co
Info: 01.01.23-D4EE
S/W: TEST 20080214

Eli olisko 1.1.23D4EE :)

Mutta tuntuu toimivan, kanavat vaihtuu nopeasti kuten .36:ssa jne.

Tallennettavaa ohjelmaa ei pysty katsomaan tiedostoluettelosta, mutta onnistuu jos vaihtaa ko. kanavalle ja kelaa. Ei myöskään sekoillut, kun räpläsin sitä tovin. EDIT: Taisin itse sekoilla ja pistää vahingossa ajansiirron päälle.

Ei muuta raportoitavaa tällä hetkellä.. HDD Sleeppiä olen odottanut jo toista vuotta, hyvä että saatiin. EDIT: HDD Sleep ei tunnu toimivan.
HDD Sleep toimii seuraavasti: jos et tallenna tai katso tallennettuja ohjelmia, niin n. 5 min päästä kovalevy sammuu.
Lisäys edelliseen: olethan PVR -valikosta aktivoinut HDD Sleepin päälle.
omppa
Junior Member

1 tuotearvio
_
20. helmikuuta 2008 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti timska:
Lisäys edelliseen: olethan PVR -valikosta aktivoinut HDD Sleepin päälle.
Kyllä.
timska
Newbie
_
20. helmikuuta 2008 @ 16:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti omppa:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti timska:
Lisäys edelliseen: olethan PVR -valikosta aktivoinut HDD Sleepin päälle.
Kyllä.
Voipi olla, että mikäli käytät ajansiirtoa, niin kovalevyn ei kuulukaan sammua. Itse en käytä ajansiirto-ominaisuutta ja kovalevy lopettaa pyörimisen n. 5 min jälkeen.
omppa
Junior Member

1 tuotearvio
_
20. helmikuuta 2008 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti timska:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti omppa:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti timska:
Lisäys edelliseen: olethan PVR -valikosta aktivoinut HDD Sleepin päälle.
Kyllä.
Voipi olla, että mikäli käytät ajansiirtoa, niin kovalevyn ei kuulukaan sammua. Itse en käytä ajansiirto-ominaisuutta ja kovalevy lopettaa pyörimisen n. 5 min jälkeen.
Joo, se se oli. Nyt sammui.
Junior Member
_
20. helmikuuta 2008 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti timska:

Ei sulla kyllä ole uusin versio kaapeliboksiin, koska siinä on viime elokuun päiväys.
Kyllä on jos en ole kämmännyt. Onko sinulla joku proxy välissä ja saat vanhan sivustoversion?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. helmikuuta 2008 @ 17:06

Senior Member

13 tuotearviota
_
20. helmikuuta 2008 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Innolla odotan milloin valmis versio tulee jakoon.

Muuten, onko tietoa milloin antenniverkkoon tulee päivitys?
pelpro
Junior Member
_
20. helmikuuta 2008 @ 22:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko nyt joulu vai mikä? Viiden minuutin kokeilun perusteella tässä testiversiossa on nyt viimein niitä ominaisuuksia joita pari kolme vuotta sitten ostin. Pitää riemuita nyt, ennenkuin joku karvas pettymys iskee nurkan takaa.

Lähinnä EPG:n toiminta ja tiedoston hallinta tuli testattua, mutta nehän näytti ihan toimivan. Ja eikun nukkumaan...
thl
Junior Member
_
21. helmikuuta 2008 @ 07:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarkkohak:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti timska:

Ei sulla kyllä ole uusin versio kaapeliboksiin, koska siinä on viime elokuun päiväys.
Kyllä on jos en ole kämmännyt. Onko sinulla joku proxy välissä ja saat vanhan sivustoversion?
Minä ainakin sain sen uusimman (14.02), ei mitään ongelmia. Päivityskin meni läpi ok, kiintolevykään ei ollut ehtinyt mennä sekaisin joten siirrotkin sujui ongelmitta. Noteerasin sen että kun kiintolevy on jonkin aikaa ollut pysähdyksissä, laite viilenee huomattavasti. Ei tee pahaa kestoiälle, päinvastoin. Hyvähyvä. Ensimmäinen oikea askel eteenpäin.

Sen verran olen pessimisti että joku pommi tässä vielä piilee...
Xetal
Junior Member
_
21. helmikuuta 2008 @ 07:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti timska:
Voipi olla, että mikäli käytät ajansiirtoa, niin kovalevyn ei kuulukaan sammua. Itse en käytä ajansiirto-ominaisuutta ja kovalevy lopettaa pyörimisen n. 5 min jälkeen.
Minä taas haluaisin käyttää tuota Sleep-toimintoa sekä ajansiirtoa tarvittaessa. Tämä sitä varten, jos haluan esim. kesken ohjelman käydä jääkaapilla, niin voin painaa pausea ja tällöin kovalevy käynnistyisi ja alkaisi tallentaa ohjelmaa. Kun palataan live-lähetykseen esim. kelaamalla, niin laite voisi taas viiden minuutin kuluttua sammuttaa kovalevynsä. Ehdotin tällaista ominaisuutta jo n. vuosi sitten Hedengrenille.

Muitakin parannusehdotuksia nykyiseen toimintaan olisi, joista ensimmäinen on kiintolevyn käynnistyminen sekä käynistettäessä että sammutettaessa, vaikka Sleep-toiminto on valittuna. Onkohan tämä aivan välttämätöntä, sillä tämä jos mikä rasittaa turhaan kiintolevyä? Vai lukeeko laite asetuksensa levyltä käynnistettäessä ja taas kirjottaa ne sinne sammutettaessa? Lisäksi tallennevalikossa käyminen käynnistää aina kiintolevyn, mitä vähän arvailin tällä palstalla jokunen kuukausi sitten. Eikö laitteessa ole minkäänlaista välimuistia tätä varten?

MP3-soitto-ominaisuuksiin ei ole nähdäkseni tullut mitään uutta, ei edes kelaus-, tai skip-toimintoja. Siis sitä ei voi edelleenkään käyttää.

PIP-toiminnosta tuli nyt todella hyvä, siitä iso kiitos valmistajalle.
timska
Newbie
_
21. helmikuuta 2008 @ 08:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Xetal:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti timska:
Voipi olla, että mikäli käytät ajansiirtoa, niin kovalevyn ei kuulukaan sammua. Itse en käytä ajansiirto-ominaisuutta ja kovalevy lopettaa pyörimisen n. 5 min jälkeen.
Minä taas haluaisin käyttää tuota Sleep-toimintoa sekä ajansiirtoa tarvittaessa. Tämä sitä varten, jos haluan esim. kesken ohjelman käydä jääkaapilla, niin voin painaa pausea ja tällöin kovalevy käynnistyisi ja alkaisi tallentaa ohjelmaa. Kun palataan live-lähetykseen esim. kelaamalla, niin laite voisi taas viiden minuutin kuluttua sammuttaa kovalevynsä. Ehdotin tällaista ominaisuutta jo n. vuosi sitten Hedengrenille.

Muitakin parannusehdotuksia nykyiseen toimintaan olisi, joista ensimmäinen on kiintolevyn käynnistyminen sekä käynistettäessä että sammutettaessa, vaikka Sleep-toiminto on valittuna. Onkohan tämä aivan välttämätöntä, sillä tämä jos mikä rasittaa turhaan kiintolevyä? Vai lukeeko laite asetuksensa levyltä käynnistettäessä ja taas kirjottaa ne sinne sammutettaessa? Lisäksi tallennevalikossa käyminen käynnistää aina kiintolevyn, mitä vähän arvailin tällä palstalla jokunen kuukausi sitten. Eikö laitteessa ole minkäänlaista välimuistia tätä varten?

MP3-soitto-ominaisuuksiin ei ole nähdäkseni tullut mitään uutta, ei edes kelaus-, tai skip-toimintoja. Siis sitä ei voi edelleenkään käyttää.

PIP-toiminnosta tuli nyt todella hyvä, siitä iso kiitos valmistajalle.
Se taitaa olla vain niin, ettei minkään valtakunnan boksissa saa kovalevyä sammumaan, jos ajansiirto on aktivoitu päälle. Voithan tarvittaessa sen ottaa käyttöön ja pois.
Mielestäni MP3 hienoudet voisi boksin kohdalta unohtaa kokonaan. Eiköhän musiikinkuunteluun ole keksitty parempia, siihen soveltuvia laitteita.
pelpro
Junior Member
_
21. helmikuuta 2008 @ 08:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti timska:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Xetal:

MP3-soitto-ominaisuuksiin ei ole nähdäkseni tullut mitään uutta, ei edes kelaus-, tai skip-toimintoja. Siis sitä ei voi edelleenkään käyttää.

PIP-toiminnosta tuli nyt todella hyvä, siitä iso kiitos valmistajalle.
...
Mielestäni MP3 hienoudet voisi boksin kohdalta unohtaa kokonaan. Eiköhän musiikinkuunteluun ole keksitty parempia, siihen soveltuvia laitteita.

Minä taas olen toista mieltä. Digiboxi on tällä hetkellä ainoa kiintolevyllinen laite olohuoneen stereopinossa, joten haluaisin ehdottomasti käyttää sitä myös musiikkisoittimena. En todellakaan halua hankkia jokaista toimintoa varten erillistä laitetta, vaikka se sitten omaan käyttöönsä parempi olisikin. Minulle riittäisi hyvä kompromissi, jossa yksi laite huolehtisi useimmista toiminnoista tyydyttävästi.

KAONista saisi mielestäni riittävän mp3-soittimen seuraavilla (jo usein peräänkuuluttamillani) ominaisuuksilla, välttämättömät:
1. Soitettavien tiedostojen valinta kansioittain (tai tallennettavat soittolistat)
2. Siirtyminen kappaleesta toiseen
mukavuutta lisäävät:
3. Boxin näytössä jotain infoa, jonka perusteella soitettavan kansion pystyisi valitsemaan käynnistämättä televisiota
4. Kelaus
5. Soittolistan muokkaus toiston aikana
6. Soiton ja kuvaesityksen yhtäaikaisuus
Xetal
Junior Member
_
21. helmikuuta 2008 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti timska:

Se taitaa olla vain niin, ettei minkään valtakunnan boksissa saa kovalevyä sammumaan, jos ajansiirto on aktivoitu päälle. Voithan tarvittaessa sen ottaa käyttöön ja pois.
Kyllä ainakin Finnsat FSC7200 -boksissa oli juuri tällainen todella hienosti toimiva ominaisuus, jolla pausella ajansiirron sai päälle. Ei mielestäni ole kovin kätevää pysäyttää ohjelmaa menemällä valikon kautta laittamaan ensin ajansiirto päälle ja tämän jälkeen painamalla pause. Sen jälkeen pitäisi vielä muistaa ottaa se pois päältä, jotta Sleep-toiminto saataisiin käyttöön.
tetris08
Suspended due to non-functional email address
_
21. helmikuuta 2008 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo ajansiirron käynnistys Pause-näppäimellä olisikin kätevää! Valitettavasti Kaonin käytettävyys-"filosofiaan" kuuluu bugien lisäksi jonkinasteinen kömpelyys, jota tämä kiintolevyn sammutus -toimintokin edustaa.

Onko muuten joku saanut laitteen näytölle saksalaistyylistä ilmoitusta Halt, kun koneen käynnistää. Sen jälkeen ei auta muu kuin virta pois (onnistuu kaukosäätimelläkin), jonka jälkeen kello näyttää 00:00. Yllätyin, kun laitoin masiinan taas päälle ja kaikki toimi kello mukaanlukien niin kuin ennenkin.

Mietityttää vain, että jos näitä haltteja tapahtuu kun ajatus alkaa, niin jääköhän laite surisemaan hamaan tappiin tuohon halt-tilaan...
Aksu_
Newbie
_
21. helmikuuta 2008 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli tuo uusin päivitys imuroitua tietokoneelle, mutta ennenkuin asennan sen boxiin niin olisi kiva saada muutama tarkennus tuohon hddsleep-toimintoon. Pitääkö siis ennen nauhoittamaan alkamista ja ajastimen ohjelmointia tuo kovalevy kytkeä päälle vai tajuaako kone tehdä sen itse automaattisesti?
timska
Newbie
_
21. helmikuuta 2008 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Aksu_:
Tuli tuo uusin päivitys imuroitua tietokoneelle, mutta ennenkuin asennan sen boxiin niin olisi kiva saada muutama tarkennus tuohon hddsleep-toimintoon. Pitääkö siis ennen nauhoittamaan alkamista ja ajastimen ohjelmointia tuo kovalevy kytkeä päälle vai tajuaako kone tehdä sen itse automaattisesti?
Kyllä se sitten itse käynnistyy. Käynnistyy myös silloin kun rupeat selaamaan sen sisältöä eli nauhoitettuja ohjelmia yms., jotka ovat tiedostoluettelossa.
Aksu_
Newbie
_
21. helmikuuta 2008 @ 18:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti timska:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Aksu_:
Tuli tuo uusin päivitys imuroitua tietokoneelle, mutta ennenkuin asennan sen boxiin niin olisi kiva saada muutama tarkennus tuohon hddsleep-toimintoon. Pitääkö siis ennen nauhoittamaan alkamista ja ajastimen ohjelmointia tuo kovalevy kytkeä päälle vai tajuaako kone tehdä sen itse automaattisesti?
Kyllä se sitten itse käynnistyy. Käynnistyy myös silloin kun rupeat selaamaan sen sisältöä eli nauhoitettuja ohjelmia yms., jotka ovat tiedostoluettelossa.
Kiitos tiedosta. Päivitin boxin ja tuntui hyvästä koneesta tulevan entistä parempi. Tiedän olevani palstalla vähemmistössä, mutta olen kyllä ainakin toistaiseksi kaoniin täysin tyytyväinen, koska mitään vikoja ei ole vielä ollut. Patterit piti kaukosäätimeen kyllä kuukauden käytön jälkeen vaihtaa, mutta se oli varmaan enemmänkin pattereiden vika kuin itse boxin.
Ofkh
Suspended due to non-functional email address
_
21. helmikuuta 2008 @ 22:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusi versio näyttää lupaavalta. Odotan vain, koska sen saa myös antennimalliin. Miten muuten saan selville, koska ja miltä kanavalta sen voi siepata? Vai pitääkö se aina ajaa pc:ltä?
Antennimallista puheenollen, pitäisin erittäin tärkeänä, että käytettäessä automaattiviritystä, laite osaisi valita kenttävoimakkuudeltaan vahvimmat mux:it, eikä ensimmäistä sillä hetkellä toimivaa. Tämän asian kanssa painiskelin puolisen vuotta, kunnes tajusin, että ennen viritystä kannattaa määritellä, mitä mux:ja
haetaan. Siis, pitää selvittää tv-asema ja sen mux:it.
Toivotaan, että saamme rahoillemme vastinetta!
kotala
Newbie
_
22. helmikuuta 2008 @ 20:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taidan olla ensimmäistä kertaa onnellinen, siis sen jälkeen kun tämän jo kyseenalaista kuuluisuutta nauttineen laitteen ostin. tähän mennessä laitteessa on aina ollut probleemia ja aiheuttanut nurinaa. nyt tämän uusimman, tosin epävirallisen, päivityksen jälkeen kaonista voi sanoa että tämä voi olla jopa toimiva laite ja aiheuttaa iloa ainaisen apämukavuuden sijaan. suosittelen päivitysta ja mainitut ominaisuudet toimivat, ainakin pikaisen kokeilun jälkeen. itseäni miellyttää eniten EPG:n toiminta. se on nopea ja menee kanavalle kun painaa OK. vihdoin myös PIP toimii ja pientä ja isoa kuvaa voi vihdoin vaihtaa swap-napista. nopeutunut kanavanvaihto on TODELLA hyvä asia.

tosin tämäkään päivitys ei tee autuaaksi enkä vieläkään suosittele tätä ostettavaksi ellei ole tietokonetta, nettiyhteyttä sekä ymmärrystä tietokoneesta.

kaapelilaite jossa 14.2.08 tehty softa eli tuttavallisemmin ja hämäävästi? 01.01.23-D4EE
jarry77
Junior Member
_
22. helmikuuta 2008 @ 21:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enemmän hyvää kuin paha tässä uusimmassa päivityksessä mutta pakko mainita myös se paha.

Nyt kun vihdoin saatiin mahdollisuus luoda alikansioita, niin mua suunnattomasti nyppii se, että tallenteen pystyy siirtää vain yhden alikansion kerrallaan alaspäin. Haluasin mahdollisuuden siirtää se tallenne suoraan sinne minne haluan. Jos haluan siirtää ohjelman juuresta alikansioon3 niin sitten teen sen siirron kolme kertaa

-Juuri
|-Alikansio1
||-Alikansio2
|||-Alikansio3

Sitä en hoksannut testata, että voiko tallenteita siirtää useita kerralla, kuten niitä pystyy myös poistaan?

Onko joku huomannut, onko tallenteiden tallenutmisjärjestykseen tullut muutoksia? Meneekö viimeisin tallenne minne sattuu vai onko se ensimmäinen tai viimeinen?

Osaako joku sanoa mistä johtuu Kaonin suunnattoman hidas kanavien etsiminen?

Jossain kohti valikkoa oli myös kohta, jossa ei ollut ohjetekstiä, eetä esim MENUlla pääsee takaisin, vaikka sillä pääsi. Noita tuollaisia pikkupuutteita, jotka eivät siis varsinaisesti vaikuta laitteen toimintaan, löytyy edelleen...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. helmikuuta 2008 @ 21:40

thl
Junior Member
_
23. helmikuuta 2008 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarry77:
Enemmän hyvää kuin paha tässä uusimmassa päivityksessä mutta pakko mainita myös se paha.

Nyt kun vihdoin saatiin mahdollisuus luoda alikansioita, niin mua suunnattomasti nyppii se, että tallenteen pystyy siirtää vain yhden alikansion kerrallaan alaspäin. Haluasin mahdollisuuden siirtää se tallenne suoraan sinne minne haluan. Jos haluan siirtää ohjelman juuresta alikansioon3 niin sitten teen sen siirron kolme kertaa

-Juuri
|-Alikansio1
||-Alikansio2
|||-Alikansio3

Sitä en hoksannut testata, että voiko tallenteita siirtää useita kerralla, kuten niitä pystyy myös poistaan?

Onko joku huomannut, onko tallenteiden tallenutmisjärjestykseen tullut muutoksia? Meneekö viimeisin tallenne minne sattuu vai onko se ensimmäinen tai viimeinen?

Osaako joku sanoa mistä johtuu Kaonin suunnattoman hidas kanavien etsiminen?

Jossain kohti valikkoa oli myös kohta, jossa ei ollut ohjetekstiä, eetä esim MENUlla pääsee takaisin, vaikka sillä pääsi. Noita tuollaisia pikkupuutteita, jotka eivät siis varsinaisesti vaikuta laitteen toimintaan, löytyy edelleen...
Tallennusjärjestys siellä listalla oikeni itsellä kun alustin kiintolevyn, alunperin ihan ilman softapäivityksiä. Luulen että sama homma oikaisee ongelman muissakin laitteissa.
djpole
Newbie
_
23. helmikuuta 2008 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti thl:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarkkohak:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti timska:

Ei sulla kyllä ole uusin versio kaapeliboksiin, koska siinä on viime elokuun päiväys.
Kyllä on jos en ole kämmännyt. Onko sinulla joku proxy välissä ja saat vanhan sivustoversion?
Minä ainakin sain sen uusimman (14.02), ei mitään ongelmia. Päivityskin meni läpi ok, kiintolevykään ei ollut ehtinyt mennä sekaisin joten siirrotkin sujui ongelmitta. Noteerasin sen että kun kiintolevy on jonkin aikaa ollut pysähdyksissä, laite viilenee huomattavasti. Ei tee pahaa kestoiälle, päinvastoin. Hyvähyvä. Ensimmäinen oikea askel eteenpäin.

Sen verran olen pessimisti että joku pommi tässä vielä piilee...
minä onneton päivitin tuohon uusimpaan versioon.. päivityksen jälkeen homma ok.
Mutta ohjeissa sanotaan että kannattaa palauttaa tehdasasetukset.. tein näin ja nyt ei boxi käynnisty.

tulee tuohon paneeliin ERInt (error initialize)

mitä nyt tehdä?
Kimpe85
Suspended due to non-functional email address
_
23. helmikuuta 2008 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni oli sama vika. Minulla auttoi ihan, että otti virran boxin takaa pois ja annoin olla noin 15 min. Ja virrat takaisin ja á vot kaikki toimi. Ja itse olen ainakin tyytyväinen tähän päivitykseen. Nyt boksi rupee jo tuntumaan ihaan mukiin menevältä...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti djpole:

minä onneton päivitin tuohon uusimpaan versioon.. päivityksen jälkeen homma ok.
Mutta ohjeissa sanotaan että kannattaa palauttaa tehdasasetukset.. tein näin ja nyt ei boxi käynnisty.

tulee tuohon paneeliin ERInt (error initialize)

mitä nyt tehdä?
einov
Newbie
_
23. helmikuuta 2008 @ 15:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Maksukortin jakaja (SmartWi) ei toimi tälläkään firmware-versiolla.
djpole
Newbie
_
23. helmikuuta 2008 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kimpe85:
Itselläni oli sama vika. Minulla auttoi ihan, että otti virran boxin takaa pois ja annoin olla noin 15 min. Ja virrat takaisin ja á vot kaikki toimi. Ja itse olen ainakin tyytyväinen tähän päivitykseen. Nyt boksi rupee jo tuntumaan ihaan mukiin menevältä...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti djpole:

minä onneton päivitin tuohon uusimpaan versioon.. päivityksen jälkeen homma ok.
Mutta ohjeissa sanotaan että kannattaa palauttaa tehdasasetukset.. tein näin ja nyt ei boxi käynnisty.

tulee tuohon paneeliin ERInt (error initialize)

mitä nyt tehdä?

no hitto.. lähetin boxin huoltoon helsinkiin.. kestää 3 viikkoa huolto :\
Mainos
_
__
 
_
djpole
Newbie
_
23. helmikuuta 2008 @ 15:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kimpe85:
Itselläni oli sama vika. Minulla auttoi ihan, että otti virran boxin takaa pois ja annoin olla noin 15 min. Ja virrat takaisin ja á vot kaikki toimi. Ja itse olen ainakin tyytyväinen tähän päivitykseen. Nyt boksi rupee jo tuntumaan ihaan mukiin menevältä...

Teitko juuri samalla tavalla kuin minä, eli:
päivitys, buuttaus -> toimi
tehdasasetukset buuttaus -> ei toiminu

pidin kyllä sammuneena jotain 5min mut ei toiminu.
 
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > kaon kcf-n620 twin tuner dvb-c + 160g hdd
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy