User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 18:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > osto-opas tallennusmedioille (cd/dvd)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Osto-opas tallennusmedioille (CD/DVD)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JaspaJami
Senior Member
_
14. kesäkuuta 2005 @ 04:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu Sammon electron on toiminut paremmin kuin muut. Nyt on tosin tullut jo kauppoja vastaan jossa lukee että voi maksaa Visa Electronilla, eipä ole tosin niissäkään toiminut Nordean Electron.

Mitä tulee Nierleen niin kannattaa muuten liittyä postituslistalle, tulee tarjouksia sähköpostiin jotka on ihan hyviäkin. monesti 20-40% normi hinnasta pois, ja niitä tuotteita noilla hinnoilla ei saa kuin sen mailin kautta lisättyä koriin. 43% taitaa olla paras tarjous mitä nyt äkkiä muistan.

t. Jami
anywhere
Suspended due to non-functional email address
_
28. kesäkuuta 2005 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko kukaan tilannut Hyundain levyjä , jää nimittäin 8x hintaa alle 30cent kipale...? meikällä on hyundain näyttö ja se on ainakin toiminut kuin junan vessa , mutta mitenköhän on levyjen laita . http://www.nierle4.com/s01.php?sid=PG0010092782723579713923579713...

morjesta morjesta
JaspaJami
Senior Member
_
29. kesäkuuta 2005 @ 05:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enpä ole niistä paljon kuullut hyvää. Osta pieni paketti ja testaa. Valmistaja tuskin kuitenkaan on Hyundai.
kaisavi
Newbie
_
5. heinäkuuta 2005 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tilasin viimeksi nierlestä verbatim + r x 16 printable ja ei tunnu
olevan laatu enää kohdallaan hyppii ja nykii. poltettu lg 16 x soittimella.
tätä ennen olen käyttänyt verbatim + r 4 x ja aina toiminut täysin.
onko jollain muulla ollut samoja ongelmia ?

kai
Member
_
5. heinäkuuta 2005 @ 20:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noi printablet on PAKKO ostaa yksittäispakattuina. Älä vaan sano et sulla on jossain cakeboxissa tai spindlessä ne.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. heinäkuuta 2005 @ 00:48

Vibot
_
5. heinäkuuta 2005 @ 21:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos haluatte tietää mikä levymerkki sopisi polttavanne kanssa hyvin, kannattaa käydä http://www.mpegit.fi
Member
_
6. heinäkuuta 2005 @ 00:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko toi osote oikein kirjotettu? Mulla (Opera 8 selaimena) se sivu on aivan tyhjä. Samoin Internet Explorer näyttää sen tyhjänä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. heinäkuuta 2005 @ 00:50

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
6. heinäkuuta 2005 @ 05:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On se oikein kirjoitettu. Varmaan jotain huoltotöitä tms meneillään. Noita Verbatimin tavallisia (ei siis printable) aihioita ostelee, niin pitäisi toimia. Itellä ainakin on LG:n asemat hyvin poltelleet ja LG:n dvd-soitin hyvin lukenut.
Ja ei tosiaan nuo Hyundait välttämättä hyviä ole. Tuolla mpegit:issä on juttua siitä, että vaikka niissä on Taiyo Yudenin mediakoodi, niin se saattaa olla väärennetty.
Member
_
6. heinäkuuta 2005 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on itellä Gigatainin DVD+R 8X levyjä, joissa on kans Taiyo-Yuden merkki (DVD-Decrypter näyttää), tosin siinä mielessä menee off-topiciksi, että ne on tilattu CDRohlingesta, ei Nierlestä.

Ja tosiaan Verbatimin levyt on hyviä kaikki. Se, onko niitä pakattu "oikein" (printableja ei siis saisi pakata spindleihin/cakeboxeihin) on taas ihan eri asia. Jos niitä printableja väkisin tarvii, ne on OSTETTAVA yksittäispakattuina.
Ronning
Junior Member

16 tuotearviota
_
6. heinäkuuta 2005 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä tuo cakebox-pakkaus aiheuttaa printable levyille?
Member
_
6. heinäkuuta 2005 @ 12:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin pitkälle kuin mä olen ymmärtänyt, printableja ei ole MITÄÄN järkeä ostaa spindeleissä yms. ei-yksittäis-pakatuissa. Niitten karhea yläpinta raapii ylemmän levyn pohjaa. Sitä kautta kaikki levyt menee ihan onnettomaan kuntoon, lukuunottamatta pohjimmaista levyä, jonka alapuolella ei ole karheaa pintaa raapimassa.

Jos käytännön esimerkin haluatte, hiokaa hiekkapaperilla levyn kirjoituspintaa, ja katsokaa tuleeko jälkiä.

Jos mä itse valmistaisin printable-levyjä spindleihin tai cakeboxeihin, mä pistäisin jokaisen levyn väliin esim. tyhjän levyn (siis sellasen läpinäkyvän muoviläpyskän).
anywhere
_
6. heinäkuuta 2005 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu...jätin hyundait rannalle koska jos ne sattuu olee paskaa niinkuin moni antaa ymmärtäää, otin Tuffdisc 4x Speed Cakebox 100-pakkaus ja 2x Prodye BLACK V4 25-pakkaus...johan pitäis olla hyvää ja halavalla! (monella saitilla kehuttiin kun kysyin kokemuksia,,,?)

morjesta morjesta
jaquta
Newbie
_
7. heinäkuuta 2005 @ 06:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ajatellut tilata vähän levyjä tuolta ja nyt pitäis vähän tietää mitä tilaa..eli olen ajatellut tilata jonkun seuraavista

http://www.nierle1.com/s01.php?sid=PG0010094197554357099604357099...

http://www.nierle1.com/s01.php?sid=PG0010094197554357099604357099...

Onko kellään kokemuksia kyseisistä levyistä? tai suosittelisitteko jotain muita kenties.
penawarez
_
7. heinäkuuta 2005 @ 06:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse voisin suositella noita
DVD+R 4,7 GB Prodye BLACK V4 (2307), poltettu n. 350 eikä yhtään susilevyjä
Junior Member
_
7. heinäkuuta 2005 @ 07:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Itse voisin suositella noita
DVD+R 4,7 GB Prodye BLACK V4
Samaa mieltä..

"Tämä mietelause olisi viisi sanaa pitkä jos se olisi seitsämän sanaa lyhyempi.."
JaspaJami
Senior Member
_
7. heinäkuuta 2005 @ 10:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nierle parantanut taas hiukan palvelua. Eli heillä on nyt sivuilla tälläinen Live Chat ohjelma tukihenkilöiden kanssa, samat henkilöt palvelee kuin sähköpostitsekkin.

Sai nopeata palvelua tätä kautta, kesti noin 5 minuttia jonottaa että joku vapautui ja sit palveli hyvin nopeasti ja tehokkaasti. Kun Chatin sulki niin ohjelma vielä lähetti käydyn keskustelun mailiin. Pystyi hyvin tarkistamaan jälkikäteen että mitäs se nyt sitten sanoikaan. Palveluaikahan on heilläkin varmaan siellä normaalityöaika, eli illalla/yöllä tuskin on ketään chattamaassa sinun kanssasi.
anywhere
_
7. heinäkuuta 2005 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.nierle1.com/s01.php?sid=PG0010092784133019149033019149...
Näitä poltellut reilu 100 ja kaverit 200-250 kpl.ta ja hyvin on toiminut .

morjesta morjesta
Member
_
8. heinäkuuta 2005 @ 05:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noi vaan maksaa sen verran paljon, että samalla rahalla saa Verbatimin 16X levyjä. Siis itse en ostaisi noita anywheren "mainostamia" levyjä.
JaspaJami
Senior Member
_
8. heinäkuuta 2005 @ 05:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En kyllä äkkiseltään löytänyt verbatimeja tuohon hintaan, itsekkin ostelen välillä noita ritek-G04 levyjä.
anywhere
_
8. heinäkuuta 2005 @ 07:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu...Verbatimit näytti maksavan 33,- 50 kpl , Ritek 23,- 50kpl:ta joten 100 kpl:ta tekee rahassa säästöä sen 20,- euroo... noh säästöö se on pienikin säästö jos levyt vaan toimii hyvin.

morjesta morjesta
Vibot
_
8. heinäkuuta 2005 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilattiin levyjä tuossa perjantai-iltana viikko sitten, mutta vieläkään ei ole sähköpostiin tullut mitään mailia paketin lähetyksestä, pitäisikö huolestua?
Member
_
8. heinäkuuta 2005 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisiko joku auttaa minua äänikortin asentamisessa kun äänet ei kuulu
Member
_
8. heinäkuuta 2005 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pitää huolestua keneltä tilasitte ne
Member
_
8. heinäkuuta 2005 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin siis noi Verbatimit täältä http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6304 maksaa 24,90€ / 50 kpl. Ja muistakaa vertaillessa postikulut.
Mainos
_
__

_
anywhere
_
9. heinäkuuta 2005 @ 04:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...nuo verkkokaupan V:timit on kyllä ihan kelpo hintaisia kun ajattelee pk maksuja ja laatupolitics , yleensä tosin tulee otettua kimppa tilauksia tuolta Nierlestä joten pk:t on yleensä luokkaa 2-3euroa / pers`silmä.

morjesta morjesta

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > osto-opas tallennusmedioille (cd/dvd)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy