Osto-opas tallennusmedioille (CD/DVD)
|
|
JaspaJami
Senior Member
|
14. kesäkuuta 2005 @ 04:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu Sammon electron on toiminut paremmin kuin muut. Nyt on tosin tullut jo kauppoja vastaan jossa lukee että voi maksaa Visa Electronilla, eipä ole tosin niissäkään toiminut Nordean Electron.
Mitä tulee Nierleen niin kannattaa muuten liittyä postituslistalle, tulee tarjouksia sähköpostiin jotka on ihan hyviäkin. monesti 20-40% normi hinnasta pois, ja niitä tuotteita noilla hinnoilla ei saa kuin sen mailin kautta lisättyä koriin. 43% taitaa olla paras tarjous mitä nyt äkkiä muistan.
t. Jami
|
anywhere
Suspended due to non-functional email address
|
28. kesäkuuta 2005 @ 22:23 |
Linkki tähän viestiin
|
morjesta morjesta
|
JaspaJami
Senior Member
|
29. kesäkuuta 2005 @ 05:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Enpä ole niistä paljon kuullut hyvää. Osta pieni paketti ja testaa. Valmistaja tuskin kuitenkaan on Hyundai.
|
kaisavi
Newbie
|
5. heinäkuuta 2005 @ 18:06 |
Linkki tähän viestiin
|
tilasin viimeksi nierlestä verbatim + r x 16 printable ja ei tunnu
olevan laatu enää kohdallaan hyppii ja nykii. poltettu lg 16 x soittimella.
tätä ennen olen käyttänyt verbatim + r 4 x ja aina toiminut täysin.
onko jollain muulla ollut samoja ongelmia ?
kai
|
Member
|
5. heinäkuuta 2005 @ 20:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Noi printablet on PAKKO ostaa yksittäispakattuina. Älä vaan sano et sulla on jossain cakeboxissa tai spindlessä ne.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. heinäkuuta 2005 @ 00:48
|
Vibot
|
5. heinäkuuta 2005 @ 21:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos haluatte tietää mikä levymerkki sopisi polttavanne kanssa hyvin, kannattaa käydä http://www.mpegit.fi
|
Member
|
6. heinäkuuta 2005 @ 00:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko toi osote oikein kirjotettu? Mulla (Opera 8 selaimena) se sivu on aivan tyhjä. Samoin Internet Explorer näyttää sen tyhjänä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. heinäkuuta 2005 @ 00:50
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
6. heinäkuuta 2005 @ 05:48 |
Linkki tähän viestiin
|
On se oikein kirjoitettu. Varmaan jotain huoltotöitä tms meneillään. Noita Verbatimin tavallisia (ei siis printable) aihioita ostelee, niin pitäisi toimia. Itellä ainakin on LG:n asemat hyvin poltelleet ja LG:n dvd-soitin hyvin lukenut.
Ja ei tosiaan nuo Hyundait välttämättä hyviä ole. Tuolla mpegit:issä on juttua siitä, että vaikka niissä on Taiyo Yudenin mediakoodi, niin se saattaa olla väärennetty.
|
Member
|
6. heinäkuuta 2005 @ 09:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on itellä Gigatainin DVD+R 8X levyjä, joissa on kans Taiyo-Yuden merkki (DVD-Decrypter näyttää), tosin siinä mielessä menee off-topiciksi, että ne on tilattu CDRohlingesta, ei Nierlestä.
Ja tosiaan Verbatimin levyt on hyviä kaikki. Se, onko niitä pakattu "oikein" (printableja ei siis saisi pakata spindleihin/cakeboxeihin) on taas ihan eri asia. Jos niitä printableja väkisin tarvii, ne on OSTETTAVA yksittäispakattuina.
|
Ronning
Junior Member
16 tuotearviota
|
6. heinäkuuta 2005 @ 11:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitä tuo cakebox-pakkaus aiheuttaa printable levyille?
|
Member
|
6. heinäkuuta 2005 @ 12:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin pitkälle kuin mä olen ymmärtänyt, printableja ei ole MITÄÄN järkeä ostaa spindeleissä yms. ei-yksittäis-pakatuissa. Niitten karhea yläpinta raapii ylemmän levyn pohjaa. Sitä kautta kaikki levyt menee ihan onnettomaan kuntoon, lukuunottamatta pohjimmaista levyä, jonka alapuolella ei ole karheaa pintaa raapimassa.
Jos käytännön esimerkin haluatte, hiokaa hiekkapaperilla levyn kirjoituspintaa, ja katsokaa tuleeko jälkiä.
Jos mä itse valmistaisin printable-levyjä spindleihin tai cakeboxeihin, mä pistäisin jokaisen levyn väliin esim. tyhjän levyn (siis sellasen läpinäkyvän muoviläpyskän).
|
anywhere
|
6. heinäkuuta 2005 @ 17:33 |
Linkki tähän viestiin
|
juu...jätin hyundait rannalle koska jos ne sattuu olee paskaa niinkuin moni antaa ymmärtäää, otin Tuffdisc 4x Speed Cakebox 100-pakkaus ja 2x Prodye BLACK V4 25-pakkaus...johan pitäis olla hyvää ja halavalla! (monella saitilla kehuttiin kun kysyin kokemuksia,,,?)
morjesta morjesta
|
jaquta
Newbie
|
7. heinäkuuta 2005 @ 06:39 |
Linkki tähän viestiin
|
|
penawarez
|
7. heinäkuuta 2005 @ 06:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse voisin suositella noita
DVD+R 4,7 GB Prodye BLACK V4 (2307), poltettu n. 350 eikä yhtään susilevyjä
|
Junior Member
|
7. heinäkuuta 2005 @ 07:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Itse voisin suositella noita
DVD+R 4,7 GB Prodye BLACK V4
Samaa mieltä..
"Tämä mietelause olisi viisi sanaa pitkä jos se olisi seitsämän sanaa lyhyempi.."
|
JaspaJami
Senior Member
|
7. heinäkuuta 2005 @ 10:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Nierle parantanut taas hiukan palvelua. Eli heillä on nyt sivuilla tälläinen Live Chat ohjelma tukihenkilöiden kanssa, samat henkilöt palvelee kuin sähköpostitsekkin.
Sai nopeata palvelua tätä kautta, kesti noin 5 minuttia jonottaa että joku vapautui ja sit palveli hyvin nopeasti ja tehokkaasti. Kun Chatin sulki niin ohjelma vielä lähetti käydyn keskustelun mailiin. Pystyi hyvin tarkistamaan jälkikäteen että mitäs se nyt sitten sanoikaan. Palveluaikahan on heilläkin varmaan siellä normaalityöaika, eli illalla/yöllä tuskin on ketään chattamaassa sinun kanssasi.
|
anywhere
|
7. heinäkuuta 2005 @ 17:13 |
Linkki tähän viestiin
|
morjesta morjesta
|
Member
|
8. heinäkuuta 2005 @ 05:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Noi vaan maksaa sen verran paljon, että samalla rahalla saa Verbatimin 16X levyjä. Siis itse en ostaisi noita anywheren "mainostamia" levyjä.
|
JaspaJami
Senior Member
|
8. heinäkuuta 2005 @ 05:30 |
Linkki tähän viestiin
|
En kyllä äkkiseltään löytänyt verbatimeja tuohon hintaan, itsekkin ostelen välillä noita ritek-G04 levyjä.
|
anywhere
|
8. heinäkuuta 2005 @ 07:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu...Verbatimit näytti maksavan 33,- 50 kpl , Ritek 23,- 50kpl:ta joten 100 kpl:ta tekee rahassa säästöä sen 20,- euroo... noh säästöö se on pienikin säästö jos levyt vaan toimii hyvin.
morjesta morjesta
|
Vibot
|
8. heinäkuuta 2005 @ 16:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Tilattiin levyjä tuossa perjantai-iltana viikko sitten, mutta vieläkään ei ole sähköpostiin tullut mitään mailia paketin lähetyksestä, pitäisikö huolestua?
|
Member
|
8. heinäkuuta 2005 @ 18:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisiko joku auttaa minua äänikortin asentamisessa kun äänet ei kuulu
|
Member
|
8. heinäkuuta 2005 @ 18:16 |
Linkki tähän viestiin
|
pitää huolestua keneltä tilasitte ne
|
Member
|
8. heinäkuuta 2005 @ 18:57 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mainos
|
|
|
anywhere
|
9. heinäkuuta 2005 @ 04:27 |
Linkki tähän viestiin
|
...nuo verkkokaupan V:timit on kyllä ihan kelpo hintaisia kun ajattelee pk maksuja ja laatupolitics , yleensä tosin tulee otettua kimppa tilauksia tuolta Nierlestä joten pk:t on yleensä luokkaa 2-3euroa / pers`silmä.
morjesta morjesta
|