User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 05:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++:n kummallinen ongelma??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++:n kummallinen ongelma??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
FinSKy
Inactive
_
21. toukokuuta 2002 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on joku kumma häikkä DC++:ssa!! Pääsen hubeihin sisään, mutta hubien käyttäjä listan jaettavat määrät näyttää 0:aa?? Eli en löydä haullakaan mitään?? Jotkut hubit toimivat ihan täysillä ja hautkin niissä toimii moitteettomasti, mutta hyvin harvat (100:sta noin 3???) Ja sitten jos joku vetää multa tavaraa sellaisesta hubista mikä mulla ei toimi niin vauhti on jotain <500B/s ja laskee hetkessä 0B/s?? Sitten taas ne käyttäjät jotka on niissä hubeissa mitkä mulla toimii niin vauhti on ihan normaali. Käytän Nortonin Personal firewallia, mutta vika ei ole siinä. Asia joka tästä tekee mielenkiintoisen on se että XP:ssä homma ei toimi ja ME:ssä toimii kaikki vallan mainiosti?? XP:nkin muuri on pois käytöstä? Mulla on 8Mb/1Mb ADSL. Jos joku tietää mikä on vikana niin kertokoon pikasesti! Menee hermot ;)
FinSKy
Inactive
_
22. toukokuuta 2002 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lisäystä edelliseen: Mulla on näköjään vika XP:ssä kun mun uppi ei toimi millään ohjelmalla oikein?? ME:ssä toimii kaikki!! Jos joku on törmänny "uppi" ongelmiin XP:ssä niin kerro ihmeessä missä on vika?
Ritari
Junior Member
_
22. toukokuuta 2002 @ 14:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilleppas tommosta mun tekemaa ohjelmaa.
http://
kerroppa oliko apua.

edit: otetaanpa linkki pois, saa kysellä jos on vastaavaa ongelmaa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. toukokuuta 2002 @ 18:35

FinSKy
Inactive
_
23. toukokuuta 2002 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tein aikamoisen riskin ajaessani tuon exen koneellani (epätoivossa tekee mitä vaan) MUTTA SE KANNATTI!!!! Oot kovin jätkä päällä maan! Tarjoan kaljat joskus ;)
vkem
Account closed as per user's own request
_
4. kesäkuuta 2002 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulle myös, sama ongelma...
Mainos
_
__

_
Ritari
Junior Member
_
4. kesäkuuta 2002 @ 10:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolla on vastaavanlainen ohjelma (drtcp) millä voi myös säätää lisäksi monia muita asioita.
http://www.dslreports.com/front/drtcp.html
ota sopiva versio ja aja se.
Laita "Dialup(RAS) MTU" kohtaan arvo 1460 tai jos sillä ei toimi niin pienennä edelleen sitä lukua, suositus on ettei se kuitenkaan laske alle 1400, sitten boottia että ne alkavat vaikuttamaan.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++:n kummallinen ongelma??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy