Millä koodekilla div3 DivX 3 Low-Motion avi-tiedostot auki
|
|
Fiili
Member
1 tuotearvio
|
22. toukokuuta 2003 @ 14:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Millähän koodekilla saisi avattua seuraavanlaiset *.avi tiedostot joille GSpot v2.1 näyttää Videoformaatiksi 4CC: div3 ja Name: DivX 3 Low-Motion
Minulla on ollut DivX 5.0.2 Pro Bundle, mutta se katkaisee aina jonkin ajan kuluttua leffat, ja ilmoittaa jostain virheestä, sama tapahtuu jos leffoja koittaa katsoa jostain toisesta kohdasta. Lisäksi minulla on BSPlayer version 0.8 ja Windows Media Player 9. Näillä kuitenkaan nuo edelliset avi-tiedostot eivät aukea.
Mitä koodekkeja kannattais asentaa, jotta kaikki avi-elokuvatiedostot saisi näkymään.
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
22. toukokuuta 2003 @ 14:45 |
Linkki tähän viestiin
|
K-lite codec Pack.
www.k-lite.tk
|
m77
Member
|
22. toukokuuta 2003 @ 17:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin kyllähän nuo vanhemmilla divx-kodekeilla väännetyt pätkät pitäisi näkyä ihan ok noilla uudemmillakin, että taitaa mättää jossain muualla. Itse en kyllä suosittelisi asentamaan mitään noita "codec packejä", tulee vaan turhaa krääsää liikaa koneeseen.
|
Moderator
|
22. toukokuuta 2003 @ 17:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Älä asenna K-lite codec Packia, mullaki meni kone ihan sekasin kaikkien niitten koodekkien takii
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. toukokuuta 2003 @ 17:52
|
Fiili
Member
1 tuotearvio
|
22. toukokuuta 2003 @ 18:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä systeemi toi ffdshow on, pitääkö asentaa joku ohjelma jonka kanssa sitä käyttää, kun siitä tulee Käynnistä-valikkoon vain Configuration-kohta?
|
Portsu73
Suspended due to non-functional email address
|
23. toukokuuta 2003 @ 02:26 |
Linkki tähän viestiin
|
se latautuu automaattisesti esim. mediaplayerin käynnistäessä. Itse käytän mpclassicia. Se on toiminut leffojen kanssa lähes ongelmitta. Wmp9 on raskas pyörittää, joten suosittelen jotain muuta ohjelmaa.
|
Eza
Senior Member
|
25. toukokuuta 2003 @ 15:03 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mainos
|
|
|
konverter
Senior Member
1 tuotearvio
|
28. toukokuuta 2003 @ 11:39 |
Linkki tähän viestiin
|
itsellä sama probleema, kaikkia tunnettuja playereitä olen kokeillut eikä toimi.divx bundlet on uusimmat ja divx player näyttää vähän aikaa leffaa mutta jämähtää aina. muilla ei näy mitään. ja kyseessä on raakel liekin "mun leffa" divx3 low-motion paska.
|