Tarvitsen apua BitComet .in käytössä!!
|
|
Anteri
Suspended due to non-functional email address
|
18. kesäkuuta 2006 @ 12:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Latasin täs pari päivää sitten BitComet hakuohjelman. Muuten se toimii ihan hyvin, eli löydän kaikki tiedostot mitä etsin, mutta en pysty latamaan niitä, ne kllä menevät siihen lataus kohtaan, mutta se ei ala lataamaan sitä vaikka odottaisi kuinka monta tuntia tahansa. Auttakaa joku tän kanssa, olisin erityisen kiitollinen!
|
tubbana
|
18. kesäkuuta 2006 @ 12:52 |
Linkki tähän viestiin
|
ei oo seedaajia
If Microsoft releases something that doesnt suck, it will be Microsoft Vacuum Cleaner.
|
Anteri
|
18. kesäkuuta 2006 @ 14:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä siin oli lataajia ja lähettäjiä useampiakin... ja oon kokeillu niin monta eri tiedostoo, että kaikissa ei muka ole lähettäjää ja kaveri kokeili samaisella hakuohjelmalla omalla koneellaan, niin kyl sil lähti lataa... mikä neuvoksi??
|
tubbana
|
18. kesäkuuta 2006 @ 16:09 |
Linkki tähän viestiin
|
BitComet on bannattu aika monesta paikasta syystä tai toisesta, joten lataa joku toinen clientti
If Microsoft releases something that doesnt suck, it will be Microsoft Vacuum Cleaner.
|
heiksi
Senior Member
|
18. kesäkuuta 2006 @ 17:49 |
Linkki tähän viestiin
|
:)
|
Anteri
|
19. kesäkuuta 2006 @ 04:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Mul on ollu toi ohjelma, eikä oo auttanu mitään... Nojaa ei välttämättä enää tarvi neuvoo, kun latasin DC++ :n ja se toimii hyvin.
|
AfterDawn Addict
16 tuotearviota
|
19. kesäkuuta 2006 @ 08:58 |
Linkki tähän viestiin
|
µTorrent
Ominaisuudet -> Verkkovelho ja katso että onko portti ohjattu oikein.
Jos se ei ole auki, niin sinun pitää muuttaa nykyistä porttia.
|
Anteri
|
19. kesäkuuta 2006 @ 09:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Mä en oo yhtään haka näis tietokone jutuissa niin en oikein ymmärtäny tota... saisko hieman monipuolisemman selityksen, kiitos..:D
|
Anteri
|
19. kesäkuuta 2006 @ 09:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyl mä sen portin saan vaihettuu, mutta mistä mä tiiän Minkä portin mä siihen pistän?? osaatko neuvoo? laitanko siihen se "ei kuuntelua, hidastaa huomattavasti latausnopeuttasi" jos pistän sen toimiiks kaikki, mulla kun ei oo välii kuinka kauan siin lataukses menee, vaan, että se tavara tulee perille...
|
pclekuri
Member
2 tuotearviota
|
19. kesäkuuta 2006 @ 09:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: BitComet on bannattu aika monesta paikasta syystä tai toisesta, joten lataa joku toinen clientti
--
aijaa hyvin kyllä mulla toimii mitäs tollasta oot saanu päähän?
ootkohan ny paloomuuista säätäny oikein? mistä yrität lataa torrentteja? voipi olla montaki syytä mikset saa toimimaan!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. kesäkuuta 2006 @ 09:21
|
Marku2
Senior Member
|
19. kesäkuuta 2006 @ 09:20 |
Linkki tähän viestiin
|
@Anteri
Mikä modeemi sulla on?
|
Anteri
|
19. kesäkuuta 2006 @ 10:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Tällä hetkellä kiinni: TeleWell TW-EA200 ADSL modem (tällä hetkellä käytössä tässä koneessa) ja sitte TeleWell TW-EA716 ADSL modem & firewall (ei käytössä tässä koneessa, toisessa) En käytä tota missä on palomuuri, koska se rajottaa huomattavasti lataus nopeutta, pelien pelausta ja yleistä käyttöä.
|
Anteri
|
19. kesäkuuta 2006 @ 11:15 |
Linkki tähän viestiin
|
pclekuri, esim. mitkä ja miten saisin ne korjattua??
|
pclekuri
Member
2 tuotearviota
|
19. kesäkuuta 2006 @ 11:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: esim. mitkä ja miten saisin ne korjattua??
--
no en mä noista adls boxeista oikeen tiiä..
mistä sivustoilta olet koittanut ladata? yleensä palomuuriin pitää hyväksyä bitcometti et lähtee toimiin.. siis siinä koneessa ei toimi jossa ei ole palomuuria niinkös?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. kesäkuuta 2006 @ 11:56
|
Marku2
Senior Member
|
19. kesäkuuta 2006 @ 11:58 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
19. kesäkuuta 2006 @ 12:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Eukolla on tuo Telewell EA-200 modeemi, ei siihen ole tarvinnut mitään portteja säädellä, on toiminut pelkällä koneen palomuurista laskemisella.
AMD FX-8320, AM3+, 3.5GHz, 8-core | Kingston HyperX 2x4GB, DDR3 1600MHz | Samsung F3 500GB | Asus M5A97 EVO R2.0, AM3+, AMD 970, DDR3, ATX | AMD Radeon HD 7750 | XFX 450W | Windows 7 Ultimate 64
Acer TM5520 Vista
Acer 7736ZG Windows 7
Samsung Note 4G
XBOX360 Elite 120Gb
|
tubbana
|
19. kesäkuuta 2006 @ 13:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsekkin BitComettiä käytän, en tosin lataa paljon mitään ja jos lataan niin oikeastaan vain yhdestä paikasta, niin ei ole itseen vaikuttanu toi että se on useasta paikasta bannattu. Joten itsekkin voisin sanoa että "ihan hyvin se mulla toimii", mutta ajattelin että kannattaisi kumminkin vaihtaa vähemmän-bannattuun clienttiin jos paljon latailet.
|
Mainos
|
  |
|
Anteri
|
23. kesäkuuta 2006 @ 11:50 |
Linkki tähän viestiin
|
No ehkä mä siirryn kuitenkin siihen DC++ :aan, kun oon nyt saanu ladattuu sielt leffoja jo... ja en ymmärrä tost BitCometista mitään, en oo mikään tekniikan ihmelapsi. (kuten olette varmaan huomannu)
|