User Käyttäjä Salasana  

maanantai 22.9.2025 / 21:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > bitcomet 0.7 tukkii kaistan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Bitcomet 0.7 tukkii kaistan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pin
Junior Member
_
10. syyskuuta 2006 @ 10:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro!

Sellainen probleema tässä vaivaa että BitComet kun on päällä niin ei toimi mikään muu yhteyttä käyttävä ohjelma. Eli siis cometti tukkii koko linjan, vaikka olen rajoittanut cometista nopeuksia paljon. eikä ainakaan cometin lataus ja lähetysnopeuksissa näytä olevan mitään älytöntä bittivirtaa, mistä tämä siis johtuu ja miten ratkaisu probleema? Pitäisikö nopeudet rajoittaa bitcometissa aivan muutamaan kb/s?

OSP.
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
10. syyskuuta 2006 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voit koittaa muuta clienttiä (seim uTorrent) tai ohjelmaa kuten NetLimiter.

sekunda
Suspended due to non-functional email address
_
10. syyskuuta 2006 @ 22:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
cFosSpeed on myös hyvä ohjelma. Myös jos on vähän muistia käytössä, niin comeetta syö välillä sitäkin suht paljon jos on monta torrentia listalla, eli sitäkin kannattaa vähän katella...
Junior Member
_
11. syyskuuta 2006 @ 03:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko DHT päällä?
pin
Junior Member
_
13. syyskuuta 2006 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäs se dht on?

Olen aika varma että se on päällä.

OSP.
Junior Member
_
13. syyskuuta 2006 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se luultavasti tukkii kaistan eli ota se pois päältä. Asetukset/Advanced

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. syyskuuta 2006 @ 18:47

miketso
Senior Member

21 tuotearviota
_
14. syyskuuta 2006 @ 13:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sama ongelma uTorrentin kanssa, eli kun se on päällä ja vaikka latausnopeus olisi vain 1/8 osa käytettävästä kaistasta, niin silti kaikki muut nettiä käyttävät ohjelmat hidastuvat reilusti. Liittymäni on 8M/1M ja nopeustestienkin mukaan sen pitäisi antaa yleensä ainakin 800kt/s latausnopeutta. Upload nopeuden oon rajoittanut uTorrentissa, sekä netlimitterillä samaksi, eli n. 80% maksimista (olen myös kokeillut suurempaakin rajoitusta, mutta ilman vaikutusta).

Itte oon ajatellu, että onko ongelma siinä, että torrenttiohjelma muodostaa niitä yhteyksiä asetuksista riippuen kymmeniä tai satoja, joka sitten aiheuttaisi lagia? Olen myös selannut netin artikkelit läpi tehden uTorrentin asetuksista optimaaliset omaan nettiyhteyteeni nähden, että sekin puoli pitäisi olla kunnossa.
konverter
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. syyskuuta 2006 @ 08:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa torrent clienteissä rajoittaa niitä yhteysmääriä niin ei mene kaista tukkoon. Ja tietysti upload sopivalle tasolle linjaan nähden.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. syyskuuta 2006 @ 08:06

miketso
Senior Member

21 tuotearviota
_
25. syyskuuta 2006 @ 05:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain nyt uTorrentin toimimaan paremmin rajoittamalla upload nopeutta ihan 40kt/s asti. Huonoja nää soneran liittymät, kun on maksimissaan 8M/1M nopeus, mutta vähintään 2M/512 ja sen mukaan saa noi yhteysasetukset näköjään laittaa. =P
konverter
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. syyskuuta 2006 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on 8M/1M nopeus ja uploadina on tällähetkellä 90kbs eikä ole mitään ongelmia imutuskaistan kanssa. Tulee 900 kbs:ää jos on vaan seedaajia tarpeeksi.

Tosin kyseessä on kaapelinetti.

Mainos
_
__

_
pekde
Suspended due to non-functional email address
_
16. tammikuuta 2007 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko mitään keinoa saada fiksua ratkaisua tähän pulmaan? Kun mulla on tämmönen Homepna-liittymä jossa on siis samassa sekä lataus että uppi. Niin kun käyttää bitcometia, niin millä tahansa säädöillä se uppi selättää sata nolla! Eli josa lataan tällä megan liittymällä yhteensä jotain 30 kt/s, niin se uppi on jotain 60. Ei yhtään kiva juttu! :( Koitin netlimiteriä, mutta kun sitä käyttää, niin vissiin se haistaa että koitan huijata kun laskee samalla sitten latausnopeuksiakin...

Plääh. On teillä kivaa joilla on joku 1/512 liittymä! Ihan perseestä tämmönen HomoPNA joka suhteessa.
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Lataa uusin BitComet AfterDawnin ohjelma-alueelta

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
Bitcomet auttakaa..=) 1 9. heinäkuuta 2012 Yleistä keskustelua P2P-ohjelmista
bitcomet ja keltainen pallo? 4 10. huhtikuuta 2012 Aloittelijoiden P2P-ongelmat
Bitcomet hidas lataus 2 24. tammikuuta 2012 Verkot
Bitcomet tms päällä - netti ei toimi muuten paitsi eri koneella 2 27. joulukuuta 2011 Windows -ongelmat
Bitcomet ei lataa tiedostoa loppuun? 2 24. kesäkuuta 2011 Aloittelijoiden P2P-ongelmat
Bitcomet ongelma! 1 26. marraskuuta 2010 Ajuri- ja softaongelmat
BitComet salasana 1 12. heinäkuuta 2010 Yleistä keskustelua P2P-ohjelmista
Bitcomet katkoo nettiä 2 16. maaliskuuta 2010 Ajuri- ja softaongelmat
BitComet aloittaa latauksen, mutta kaatuu yön aikana 4 3. tammikuuta 2010 Aloittelijoiden P2P-ongelmat
BitComet ei toimi 6 24. joulukuuta 2009 Aloittelijoiden P2P-ongelmat

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > bitcomet 0.7 tukkii kaistan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy