Mitenkäs tuohon Natiin puhkotaan reikiä? Itsellä on Telewellin EA-501 v 3 käytössä ja onkelma on siinä, ettei Bitcomet löydä tarpeeksi seedejä vaikka niitä olisikin paljon jaossa.
Nettiyhteys on 8\1 mutta nopeudet ovat tälläkin hetkellä 130kt\s. Vaihdoin utorrentista koska sen kanssa meni hermot kun se ei löytänyt portteja.
Olen kyllä käynyt kaikki portforwardit läpi, mutta kysymyksiin:
1.
Miten aukkoja natiin?
2.
Kun haetaan portforwardilta dynaamista iipeetä, käsketään commandiin ja sieltä ipconfiggiin. Kun cmd ikkuna näyttää iipeen, onko se vain staattinen ja dynaaminen on portforwardin ilmoittama?
3.
Mitä tuolla firewall packet- filtering osiossa pitää vääntää?
Pitäis päästä Speedstreamin verkkopäätteitä säätään mut en pääse sille sivulle misään sen voi tehä :( niin että mitä pitäis tehä että pääsisin sille sivulle? (mulla on speedstream 5450)
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Noobi91: Pitäis päästä Speedstreamin verkkopäätteitä säätään mut en pääse sille sivulle misään sen voi tehä :( niin että mitä pitäis tehä että pääsisin sille sivulle? (mulla on speedstream 5450)
1. Aluksi varmistetaan, että verkkokaapeli on kytkettynä reitittimen porttiin 1, 2 tai 3.
No blokatut portit on ainakin helppo huomata bitcometin oikeassa alakulmassa palavasta keltaisesta valosta joka sanoo sinun olevan peerien tavoittamattomissa ja pyytää tarkastamaan NAT asetukset. Tämä meinaa sitä että et voi ladata julkisilta peereiltä = hidas latausnopeus. Kaikessa yksinkertaisuudessaan homma menee luomalla windowsin verkkoasetuksista kiinteä (static) IP-osoite joka ei muutu bootattaessa. Sen jälkeen routerin ohjauspaneelista avataan haluttu portti kirjoittamalla portin numero ja IP listaan (näin siis minulla). Niitä routereita on n. miljoona erilaista mutta noin se yleisesti menee. Tämän jälkeen ainakin itsellä nopeudet yli tuplautuivat kun pystyin lataamaan myös peereiltä.
lueskelin näitä juttuja ja itteläni on 2M netti ja mulla tulee lataukset 230Kb/s mut jos mun upload on alle 25kb/s ni download tippuu alle 150Kb/s ni kannattaa kattoo se upload...