User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 11:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > viaccess, conax yms. miten puretaan?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Viaccess, Conax yms. miten puretaan?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
GrooveMan
Suspended permanently
_
20. elokuuta 2002 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin niin! pointti oli se, että jos tiputtais jännitettä ihan vain varotoimenpiteenä, kun ei tiedetä, minkälainen piiri kortin sisällä on... Eli kokeilee ohjelmoida/lukea korttia aluksi esim. 2,5 voltin jännitteellä, ja nostaa sitä siihen 5 volttiin... Myös eri piirit käyttävät erilaista kelloa, jolloin voisi kokeilla 3,57 MHZ:n kelloa aluksi.. koska tätä esim. PIC:n piirit tukevat... Atmelin piirit tukevat aina tuonne 8,0MHZ.. eli nostaa sitä kelloa samalla lailla kuin jännitettä.. itse rakennan tällä hetkellä päättötyönä (amiksen) sellaista kulunvalvonta järjestelmää.. Siihen kuuluvalla ohjelmointilaitteella voidaan ohjelmoida kaikki mahdolliset Atmelin ja PIC:n sisältävät kortit... eli Gold, Green, Silver yms. kortit.. sekä Funcard ja Jupiter kortit... sen lisäksi aijon rakentaa siihen mahdollisuuden lukea ja ohjelmoida esim. matkakortteja... tämä on vielä työnalla, mutta kyllä ne tänä lukuvuonna valmistuu... Noh, jos ette ymmärrä mitä tarkoitin, kun nevoin, miten olisi mahdollista lukea noita valmiita kortteja... niin eihän sille voi mitään... en mä mitään ratkaisevaan vinkkiä tänne antaiskaan... aijon nauttia (katsella kanavia ja matkustaa pummilla) ihan itse omista tiedoistani...

Terveisin, Groove
steppe
Junior Member
_
23. elokuuta 2002 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on minimillenium III. se vaatii 12voltin lisävirran. 9 voltilla ei toimi. alentaako se itte virrat oikeeksi, ei tietä
GrooveMan
Suspended permanently
_
23. elokuuta 2002 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Virtahan määräytyy täysin miten iso kuorma koko sähköpiiri on virtalähteelle... Vastuksilla voidaan rajoittaa virtaa... 10kohmin vastukset jokaiseen älykorttiin menevään pinniin... kun käytetään 5 voltin jännitettä... joka on yleisin ohjelmointijännite...

"Steppe":

niin... ohjelmointilaitehan voi käyttää virtaa omiin toimintoihinsa enemmän, mutta älykorttiin menee yleensä n. 5 volttia/(virta pitää pysyä älykortin spekseissä ilmoitettujen arvojen välissä..) muuten käry käy...

Wire
Suspended due to non-functional email address
_
23. elokuuta 2002 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
GrooveMan: Kortti voi olla itsessään niin viisas että ei ole merkitystä onko 5 vai 12v!

Tosin suosittelen lämpimästi kokeilla ensiksi GrooveMan:n ehdotusta
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
23. elokuuta 2002 @ 19:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tästä "teidän purku" hommasta taida tulla mitään, kun näin monta viestiä tarttee, eikä ongelma vieläkään ole ratkennut :)
figaro
_
24. elokuuta 2002 @ 20:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
öh..

liityn keskusteluun ja sanon et mihin on vaan lukko keksitty niin on siihen avainkin.. vai miten se menikään..

toivottavasti ei ei ruudut piemene.. :)
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
24. elokuuta 2002 @ 22:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta nämä "miehet" ei taida sitä löytää :)
GrooveMan
Suspended permanently
_
25. elokuuta 2002 @ 00:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanotaanko näin, että mä oon tainnut löytää takaoven via2 järjestelmään... koitan vielä sitä aidolla kortilla... tartten teidän apua, että löytäisin jostain sellaisen.. mistähän niitä sais, kun Via*at käyttää vielä tota Viaccess 1:stä...

Terveisin, Groove
GrooveMan
Suspended permanently
_
28. elokuuta 2002 @ 04:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, ei vaiskaan... kunhan yritin herätellä toiveitanne... kyllä sen joku vielä purkaa... mutta siihen menee ihan he**tisti aikaa... Pitäs vain saada kokoon sellainen iso porukka, joka hallitsee ton sirukortti-tekniikan...

löytyisköhän täältä sellaisia tyyppejä.. olisin itse valmis perustamaan jonkun tekniikankerhon, jossa voitas pohtia kaikkia ongelmia ja sitten kertoa muille mitä ollaan keksitty...

-Groove-
jaska6
Inactive
_
3. syyskuuta 2002 @ 02:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä työ poijjat aika harrastelijoita ootta.
miikka
_
4. syyskuuta 2002 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulle jäi hieman epäselväks et minkä laiselle kortille pystyy polttelee tota conaxia...?
(esim millanen kortti toi dreamcard on... onko se funcard vai mikä..?)ja sitten haluaisin tietää toimiiko se jos lukee esim alkuperäistä c*n*l d*git*alin korttia ja sitten polttaa ne tiedot vaikka funcardille?

-miikka
GrooveMan
Suspended permanently
_
4. syyskuuta 2002 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitäs jos jätkät unohdetaan tää koko keskustelu.. pysytään kaidalla tiellä ja maksetaan kaikesta turhasta....

Terv. Groove
miikka
_
5. syyskuuta 2002 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuota niin eikö joku voisi vaikka perustaa jonkun keskuste´lu palstan suomeksi jossa vois puhua näistä sat. asioista ym.?

-miikka
karle
_
6. syyskuuta 2002 @ 03:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaska6:
Niin ollaan,siis ollaan aika harrastelijoita.Liity mukaan ja oo iloinen!!
GrooveMan
Suspended permanently
_
8. syyskuuta 2002 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
JoopS... mä koitan kehittää jonkinlaisen satelliittitekniikkasivuston tonne omalle servolle... kuhan kerkeen.. koulua on nimittäin niin paljon, ettei ehdi kissaa sanomaan.... Pidetään nyt toistaiseksi täällä tätä keskustelua... katotaan sitten, mitä tulevaisuus tuo tullessaan... :)

Terv. Groove

Ps. Unohtu vielä sanoa, että ei tää satelliittitekniikka kovin vaikeeta ole, jos se oivaltaa.. mä itsekin opettelin parissa kuukaudessa viiden (n. 300 sivusen) kirjan sisällöt noista asennuksista, suunnittelusta, laitteista yms... Tähän mennessä mulla on aika mukava työkokemus tolla alalla... vaikka olenkin vasta 18 vuotta... Tsempatkaa... saatte vielä hyvän ammatin jostain antennifirmasta.. ja eihän sitä koskaan tiiä, kenet mäkin täältä löydän omaan firmaani... :) Että sillain...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. syyskuuta 2002 @ 14:25

satman
Inactive
_
11. syyskuuta 2002 @ 08:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Via2 on purettu jo pari kuukautta sitten! Koodeja ei ole vain annettu julkisiksi vielä. Eikä ole varmaa tuleekokaan niistä julkisia!! Itse löysin ne aivan sattuman kautta!
GrooveMan
Suspended permanently
_
11. syyskuuta 2002 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, tuohon minä en kyllä usko.. se nimittäin niin iso avain-avaruus, että sen purkamiseen menee jonkin aikaa... miettikää nyt hyvät ihmiset... niitä avaimia on 64^2 eli ihan helvetisti.. kaikki tällä hetkellä olevat Via2 kortit on aitoja kortteja, joita noi ulkomaalaiset frimat myy... Jos "satman" voi jotenkin todistaa mulle väitteensä niin nostan hattua... mulla on nimittäin niin paljon kavereita, jotka purkaa noita kanavia parhaillaan... Jos kukaan sattuu tuntemaan Eestiläisen Onunon... niin tietää mistä mä puhun.... saan kuulla heti, siis heti, kun avain on löydetty ja saan sen käyttöön heti... Että eiköhän heitetä noi "satman"in jutut roskiin... :)

Terv. Groove
DJ_Blind
Inactive
_
11. syyskuuta 2002 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä internet on siitä hyvä paikka koska kaikki tieto mikä täällä liikkuu on aina 100%:sesti totta. En ole vielä itse koskaan törmännyt ku*etukseen internetissä. ;) 50% internetissä liikkuvasta tiedosta on joko vanhentunutta tai valhetta.
GrooveMan
Suspended permanently
_
11. syyskuuta 2002 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin... no, sehän on jokaisen oma asia mihin uskoo.. mä uskon niihin mun kavereihin, joten ei siitä sen enempää... Jos "satman"illa on Via2 purettuna, niin onneksi olkoon vaan! Sun ei tartte sitten muuta tehdä kun nauttia...

julmanen
Inactive
_
12. syyskuuta 2002 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tere ! Voisko joku ystävällismielinen antaa muutaman vinkin..?? Itelläni on vielä vanhoja MM2 kortteja (16F84 + 24c16 erillisillä IC-piireillä). Saako näihin digi-koodeja sisään..Jos saa, voisko joku suositella hyvän paikan ! Entäs mitä softaa käytätte ! Itelläni on vielä vanha ludipipo - pohjainen ohjelmointilaite.Toimiiko enää digikoodien kanssa ?

Kiitos etukäteen !
steppe
Junior Member
_
13. syyskuuta 2002 @ 07:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä ne toimii vielä kunnes via1 ja muut vanhat salaus järjestelmät jatkuu. Sitten tarvii isompaa korttia.

http://www.satviewuk.com/hex_files.htm
Itse käytän Via au_all.hex. mutta ei löytynyt enää tuolta.
miikka
_
13. syyskuuta 2002 @ 10:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko viasatit vaihtanut MKita? mulla loppu eilen Au toimimasta.onko kellään toimivaa AU:ta
josta vois kattoo uudet Mk:t ym.?

-miikka
miikka
_
13. syyskuuta 2002 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko viasatit vihtanut MKita? mun AU loppu toimimasta eilen.jos ne on vaihtanut niin voisko joku olla niin kiltti ja lähettää mulle jonkun toimivan fun au filen josta voisin katoo ne tai sitten ihan pelkät koodit kiitos.

-miikka
steppe
Junior Member
_
13. syyskuuta 2002 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin loppu minullakin. Löyty koneelta onneksi nokialaiseen uusi. Tehty 8.6.02 ei tietä kauan toimii.
Mainos
_
__

_
steppe
Junior Member
_
13. syyskuuta 2002 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täältä löytyi uusia toimivia hexejä. http://www.digigate.net/tonydoe/Files.htm
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > viaccess, conax yms. miten puretaan?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy