Viaccess, Conax yms. miten puretaan?
|
|
GrooveMan
Suspended permanently
|
23. syyskuuta 2002 @ 16:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Dj_Blind:
lisätään vielä tohon sun edelliseen Humax/Samsung juttuun, että jos joku haluaa todella halvalla noi, niin mailia vaan mulle.. niin järjestän.. kaikki modaukset on mun tekemiä... ja annan niille yritykseni puolesta 3 vuoden takuun... (siis modailulle..ja siitä aiheutuville vioille... lähinnä softa viat... eli jos heittelet virintäsi pitkin seiniä, niin takuu ei koske sitä)
Terv. Groove
|
mika2
Inactive
|
24. syyskuuta 2002 @ 13:45 |
Linkki tähän viestiin
|
miten saisi näkyyn triaxsin virittellä tiketit
mailia mika74@jippii.fi
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. syyskuuta 2002 @ 16:04
|
spige
Inactive
|
24. syyskuuta 2002 @ 14:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Vihdoin löytyi hyvä keskustelu palsta suomesta.
itse olen koittanut saada subtv.tä näkymään satelliitin kautta mutta ei millään,laite(nokia 9802s)löytää kyl aina kanavan ja txt tv toimii kanavalla,mutta ei kuvaa.GROOVEMAN! varmaan tietää mikä salaus niillä on siihen ja jos joku muu on saanut sen auki pistäkää infoo.kiitos
Niin ja tota conaxia ei tunnu mistään löytyvän, mutta kyl se varmaan kohta on saaatavilla.mullakin on noit kortteja ja ohjelmointi laite siltä varalta.
spige@nic.fi
nim,ei kaapelitvtä
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. syyskuuta 2002 @ 14:33
|
steppe
Junior Member
|
24. syyskuuta 2002 @ 15:51 |
Linkki tähän viestiin
|
subtv on conaxilla. tuskin saadaan lähiaikoinakaan katsella kanaaleita.
Nokia 9802 siinä on sisäinen viaccess joten sillä ei saa näkyviin subtv:tä. ellei osta tai vuokraa Conax cam modulia ja siihen virallista korttia. kortin vuokra on n.30 euroo vuosi. Muistaakseni. camiin joutuu maksamaan 100 euron pantin, sen saa takaisin kun lopettaa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. syyskuuta 2002 @ 15:57
|
spige
Inactive
|
24. syyskuuta 2002 @ 18:07 |
Linkki tähän viestiin
|
kyllä mulla on se moduuli ja viralliset kortit löytyy mutta ei se vaan näy.canal digitalilta ne sanoo ettei ole sopimusta tehty.Mutta kyllä joku systeemi siinä on koska txt tv näkyy.ihminenhän sen salauksenkin siihen on tehnyt.vinkkejä kaivataan....se on jostain ihan alyttömän pienestä kiinni, koska siinä on samat salaukset kun mtv3 ja se näkyy....
spige
|
rottis
Newbie
|
24. syyskuuta 2002 @ 18:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarvitsen pikaisesti apua!
Tietääkö kukaan analogiselle puolelle TV3ruotsi,
ja 3+ tanska nyt voimassa olevia koodeja eli
internet sivua josta ne saisi olen etsinyt niitä
haku sivujen avulla koko päivän mutta en ole
löytänyt ja aika käy vähiin kun TV3 S alkaa
näyttään tänään tai oikeastaan huomenna kello
01.15 Seitsemän päivää kolmannentuotantokauden
jaksoja jotka suomen TV2 jätti niin ystävällisesti näyttämättä.
Tosiaankin kaikki ne sivustot jolta olen aikaisemmin hakenut koodeja ja hex filejä oli
lopettanut toiminnan ja minun kortti on sellainen että siihen on vaikea muutenkin löytää hex:sejä (ohjeman täytyy olla nordic 3.14
EC-M kun piiri on PIC16F84)
Kiitos jo etukäteen avusta !
|
monroe
Suspended due to non-functional email address
|
24. syyskuuta 2002 @ 19:11 |
Linkki tähän viestiin
|
hi-tziigatkaa solsat.com.. sky digital is finally (back) in finland. jos joku muistaa inhan monsters of rock shown!!! kanavia on biljoona ja maxaa ziljooona:ei vain kannattaa tutustua
|
eska
Member
|
25. syyskuuta 2002 @ 02:36 |
Linkki tähän viestiin
|
rottis, täältä varmaan löytyy kaikenlaisia hexejä ja koodeja. Myös D2-mac.
www.eurocrypt.net
|
GrooveMan
Suspended permanently
|
25. syyskuuta 2002 @ 04:56 |
Linkki tähän viestiin
|
rottis:
Katteleppa tuolta: www.vkeys.nip.net
veikkaan että sieltä löytyy..
Terv. Groove
|
steppe
Junior Member
|
25. syyskuuta 2002 @ 07:01 |
Linkki tähän viestiin
|
spige
Oletko koittanut päivittää koneesta kanavat jos siellä olis vaihtunut vid, pid, sid tai jotain muuta.
SubTV: 12054 H 28000 vid 516 aud 656
|
karle
|
25. syyskuuta 2002 @ 15:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. syyskuuta 2002 @ 15:14
|
spige
Inactive
|
25. syyskuuta 2002 @ 18:42 |
Linkki tähän viestiin
|
No moi Steppe.olen kyl päivittänyt kanavia mutta ei ole auttanut.nyt asetukset on 13053ghz ja verkko id on 70!?.palvelu-id on 2301.voiko noita id asetuksia muuttaa jotenkin?Ja onko joku Jolla Näkyy toi SubTv Digitalin kautta!!???
Helppiä kaivataan,,,,,
Spige ...Nokia 9802s
|
Senior Member
|
25. syyskuuta 2002 @ 20:48 |
Linkki tähän viestiin
|
miten ois GrooveMAN simmoinen porukka
joka ratkos noitta SAT asiota ?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. syyskuuta 2002 @ 20:57
|
J.Dredd
Newbie
|
26. syyskuuta 2002 @ 11:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Apua?
Mulla on vanha d2mac-viritin vielä, saako sillä näkyviin mitään muuta kuin pal-kanavia? CardMaestro ja tyhjä wafer löytyy.
|
GrooveMan
Suspended permanently
|
26. syyskuuta 2002 @ 17:26 |
Linkki tähän viestiin
|
stomppa82:
Sellaista porukkaahan mä täällä etinkin, siis samalla kun autan näitä muita sellaisissa ongelmissa jotka olen jo ratkaissut tai kuullut joltain ratkaisun...
Suuri kiitos kuuluu myös kaikille, jotka pitää yllä tätä keskustelua... Erityisesti haluan kiittää seuraavia tyyppejä: Steppe, karle ja Blind Child!!! Just tällasta keskustelupaikkaa Suomalaiset satelliittiharrastajat tarttee... tossa Blind Child:in kanssa suunitellaan, että perustetaan oma sat-foorumi... katotaan nyt mitä mä ja Blind Child saadaan aikaan... Sen sanon, että mä autan häntä kaikella mahdollisella tavalla, koska tollanen Suomenkielinen Sat-foorumi on munkin unelma... No, mutta yhdessä se on parempi, kun on monia eri näkökulmia... :) Elikkä toivottakaa mulle ja Blind Childille Tsemiä... katotaan josko saatas ne sivut kuukaudessa kuntoon... :)
Terv. Groove
|
GrooveMan
Suspended permanently
|
26. syyskuuta 2002 @ 17:28 |
Linkki tähän viestiin
|
stomppa82:
Sellaista porukkaahan mä täällä etinkin, siis samalla kun autan näitä muita sellaisissa ongelmissa jotka olen jo ratkaissut tai kuullut joltain ratkaisun...
Suuri kiitos kuuluu myös kaikille, jotka pitää yllä tätä keskustelua... Erityisesti haluan kiittää seuraavia tyyppejä: Steppe, karle ja Blind Child!!! Just tällasta keskustelupaikkaa Suomalaiset satelliittiharrastajat tarttee... tossa Blind Child:in kanssa suunitellaan, että perustetaan oma sat-foorumi... katotaan nyt mitä mä ja Blind Child saadaan aikaan... Sen sanon, että mä autan häntä kaikella mahdollisella tavalla, koska tollanen Suomenkielinen Sat-foorumi on munkin unelma... No, mutta yhdessä se on parempi, kun on monia eri näkökulmia... :) Elikkä toivottakaa mulle ja Blind Childille Tsemiä... katotaan josko saatas ne sivut kuukaudessa kuntoon... :)
Terv. Groove
|
mika2
Inactive
|
26. syyskuuta 2002 @ 17:28 |
Linkki tähän viestiin
|
onko kellään kokemuksia triaxsin virittimestä
saako tikettejä näkyyn??? meinaa olla vähän ongelmia tikettien kanssa
|
GrooveMan
Suspended permanently
|
26. syyskuuta 2002 @ 17:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Mika2:
kyllähän ne pitäs saada näkyy jos sun virittimessäs on Viacces purku... Mikä Triaxin malli sulla on..
Siis minkälaisii ongelmii sulla on niitten Tikettien kanssa??
|
Senior Member
|
26. syyskuuta 2002 @ 18:09 |
Linkki tähän viestiin
|
ettei siinä ole vain joku muu kuin viacces ?
mustakseni myös muilla modulleilla ?
kuin viacces mikä mallin kone se on ?
sis tarkoitan TRIAXsia
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. syyskuuta 2002 @ 20:45
|
DJ_Blind
Inactive
|
26. syyskuuta 2002 @ 18:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja mun toinen nick on tämä Blindchild, jos joku ei tiennyt. Tälläinen pieni kysymys: Mikä pistetään tämän satelliitti sivuston nimeksi? Onko kenelläkään ehdotuksia? Nimen pitäisi olla aiheeseen liittyvä, eikä tylsä. Eli ei tämä: www.satelliittisivusto.com vaan jotenkin cool nimi, ja mielellään suomeksi, koska sivuston käyttäjät tulevat olemaan suomalaisia! ja sitäpaitsi englanniksi ja muilla pohjoismaisilla kielillä sivustoja löytyy nnn. kpl
|
Senior Member
|
26. syyskuuta 2002 @ 20:08 |
Linkki tähän viestiin
|
nimi ehtotus tämmöinen kun
www.satellittigalaxy.com tai www.suomisat.com
jos voisitte kans pistä nimi ehtotuksia satellitti
sivuston nimeksi
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. syyskuuta 2002 @ 20:53
|
Senior Member
|
26. syyskuuta 2002 @ 21:09 |
Linkki tähän viestiin
|
pystyiskö toin jotenkin hajautta vai onko
lian työlästä ruveta suunittellen simmonen
saitti joka ois useimalla konella?
|
codeman
|
27. syyskuuta 2002 @ 04:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Liityin vasta tähän ryhmään,että vastaus vanhaan kysymykseen GrooveMan.
Ohjelmointilaiteesi ei tue F piiriä pitää olla
24C16.
|
codeman
|
27. syyskuuta 2002 @ 04:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Via2 avaimia koe käyttöön!issueria en anna koska
siitä selviää henkilötiedot,ne saatte moskin avulla.
sct. ID=016818 SA=c1 0f de ef
MK= KEY00=E6 30 18 A5 0D A8 A8 41
MK= KEY01=35 10 27 FC FC 9F C0 39
MK= KEY04=B2 8D B3 16 DD FD A7 78
|
Mainos
|
|
|
DJ_Blind
Inactive
|
27. syyskuuta 2002 @ 09:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Käy se englanninkielinenkin nimi, jos se vain on asiallinen. stomppa82:n ehdotukset oli ihan hyviä! Lisää vinkkejä kehiin... kiitos.
|