User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 17.6.2024 / 12:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > nokia n95 ongelmia
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia N95 Ongelmia
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234
Member
_
29. kesäkuuta 2008 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm.. Osaakohan kukaan kertoa onko puhelimeni maanantaikappaleita vaiko tökkiikö muistikortti, kortilla on noin 300 musiikkikappaletta, MP3:sia mutta kun avaan soittimen, menen musiikkilistaan ja rupean selaamaan musiikkeja se sanoo välillä "yleinen järjestelmä virhe", sitten välillä kun avaan soittimen, se rupeaa hakemaan kappaleita ja sanoo että "korjataan viallista kirjastoa, haetaan kappaleita" Olen nyt kerran jo alustanut muistikortin mutta ei tunnu auttavan, muistikortti on Transcrendin 4GB MicroSD

Sami Savijärvi
Jool
Newbie
_
30. kesäkuuta 2008 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei varsinainen ongelma, mutta kysynpähän täällä kuitenkin: kannattaako akun antaa kulua loppuun ensimmäisellä latauskerralla? Onko siitä jotain hyötyä akun keston kannalta? Olen joskus tämän kaltaista juttua kuullut mutta en tiedä sitten että onko kyseessä urbaanilegenda vai ei...

Jätän tyhjäksi.
SolidMan
Suspended due to non-functional email address
_
1. heinäkuuta 2008 @ 20:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jool:
Ei varsinainen ongelma, mutta kysynpähän täällä kuitenkin: kannattaako akun antaa kulua loppuun ensimmäisellä latauskerralla? Onko siitä jotain hyötyä akun keston kannalta? Olen joskus tämän kaltaista juttua kuullut mutta en tiedä sitten että onko kyseessä urbaanilegenda vai ei...
Suositeltavaa on yleensä päästää akku tyhjäksi ja ladata vain "täysiä latauksia". Erilaiset pikalataukset on aina pahaksi akulle ja sen kestolle. Googlettamalla löytyy tietoa akun latauksesta ja kestosta.
Jool
Newbie
_
2. heinäkuuta 2008 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep tänks!

Jätän tyhjäksi.
himpinen
Member
_
12. heinäkuuta 2008 @ 23:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo vastaus pätee vanhoihin rautaoksidi akkuihin, ei uusiin lithium akkuihin joissa ei esiinny enää ns. muisti- ilmiötä. Tärkeintä on ensimmäinen lataus jolla "herätetään" akku, eli annetaan latauta reilusti yli normin latausajan. Lithium akut oikeastaan vain tykkäävät latauksesta, eli ei tarvitse kuluttaa akkua loppuun ja vasta sitten ladata.


Ps. saa korjata jos olen väärässä...
josuM
Newbie
_
26. joulukuuta 2008 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä en saa toimimaan n95:lla kuvattuja videoita koneella. aikasemmalla n73:lla kuvatut videot toimii hienosti eri ohjelmilla tietokoneella mut tällä n95:lla otetut joko ei toimi ollenkaan tai sit pätkii oudosti. pysäyttää videon kesken kaiken ja sit ku jatkaa sitä niin se on hypänny jo reilusti eteenpäin. missä vika? eikös videot oo mp4:sia niin ku n73:ssakin?
juhho
Newbie
_
22. tammikuuta 2009 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meikällä löytyy toi N95 uudempi versio eli 8gb ni sattuskoha kukaa tietää mikä perkele kusee ku jos laittaa vähäki pisempää videoo kuten päälle 15min ni alkaaa tökkimään silleen vittumaisesti.. tyyliin 5 sekkaa tauko 10 sekkaa kuvaa ja 5 sekkaa tauko? joku jos osais valaista mua ja vähä äkkiiä ois meinaa kiirus!

*
juhho
Newbie
_
2. helmikuuta 2009 @ 19:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kyllä nyt jonkun pitäis tietää mikä mättää tossa mun probleemassa
? vai pitääkö ihan nokian tukipalveluun soittaa ja kysyy et mitäs tää tämmöne o?

*
josuM
Newbie
_
2. helmikuuta 2009 @ 22:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
^^ niimpä. mulla näyttäs olevan sama ongelma, tosin kaikkien videoitten kanssa, lyhyempienkin. eipä osaa näköjään kukaan vastata.
Hakfu13
Member
_
11. maaliskuuta 2009 @ 22:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kännykkään oli tullut muutaman ohjelman kanssa ongelmia, niinpä päätin asentaa uusimman käyttis version siihen kun sattui olemaan vielä kaupan laatikkoversio puhelimessa. Tein varmuuskopion ohjeiden mukaisesti, ja PC Suite tunnisti osoitekirjan sekä kalenterin oikein (Koneella siis näkyi kaikki). Nyt asennuksen jälkeen kun yritin palauttaa kalenterin ja osoitekirjan niin eipä tullut. Kokeilin siirtyä PC Suiten osoitekirja välilehteen jospa sieltä olisi voinut korjata asiaa, hetken aikaa näin kaikki vanhat oikeat osoitteet kunnes ohjelma refreshasi itsensä, jolloin näkyy pelkästään perus Asiakaspalvelu, Hätänumero etc.

Kuinka saada kalenteri ja osoitekirja takaisin. Kun kai ne tietokoneelle on tulleet?

P5N-e Sli | E8600 | SLI GTS250 | Kingston 4Gb 800mhz | Xi-fi XtremeGamer | HP ZR24w | Logitech G15 | Logitech Mx518 | W7 64bit Home Prof |
mi.vi
Member
_
27. maaliskuuta 2009 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi voi, täällä heitettiin juuri n95 roskiin, tai oikeastaan annoin kaverille varaosiksi. PCsuite sanoi että uusin ohjelmistoversio on saatavilla, laitoin sen sitten latautumaan ja asentumaan, kun asennusta oli jäljellä noin 2 minuuttia, tuli virheilmoitus.
Eikä auttanut akun poistot eikä mitkään muutkaan johdon irroitukset, luuri mykkä.
No eipä sinänsä haittaa, ostin sen yli vuosi sitten 160€'lla, oli silloin viikon vanha. Hyvin palveli aikansa.
Member
_
27. maaliskuuta 2009 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mi.vi:
Voi voi, täällä heitettiin juuri n95 roskiin, tai oikeastaan annoin kaverille varaosiksi. PCsuite sanoi että uusin ohjelmistoversio on saatavilla, laitoin sen sitten latautumaan ja asentumaan, kun asennusta oli jäljellä noin 2 minuuttia, tuli virheilmoitus.
Eikä auttanut akun poistot eikä mitkään muutkaan johdon irroitukset, luuri mykkä.
No eipä sinänsä haittaa, ostin sen yli vuosi sitten 160?'lla, oli silloin viikon vanha. Hyvin palveli aikansa.
Oishan sen saanu korjattua kun ois käyttäny nokian huollossa. Olisit siellä päivittäneet sen uusiks eikä ois paljoa maksanu.

Intel E6420 @ 3,5Ghz ¤ CoolerMaster Hyper TX2 ¤ Abit IP35 ¤ A-data Vitesta Extreme Edition 4Gb 800+Mhz ¤ Palit HD3850 512Mb ¤ 300Gb WD ¤ Chieftec 700W ¤ Benq G2220HD ¤ Windows7 64-Bit
mi.vi
Member
_
27. maaliskuuta 2009 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tiimarko:

Oishan sen saanu korjattua kun ois käyttäny nokian huollossa. Olisit siellä päivittäneet sen uusiks eikä ois paljoa maksanu.
No olishan se niinkin käynyt, mut se oli niin monta kertaa pudonnut lattialle ja punsit kaatunut päälle ettei kamerakaan enää toiminut kunnolla, näytön valot välkkyi koko ajan ym. Parempi antaa levätä rauhassa.
5800 nokia tekisi mieli ostaa, mutta kun tietää nämä miltei joka vloppuiset riennot, niin ei uskalla ostaa noin kallista.
Laarikka
Newbie
_
31. maaliskuuta 2009 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitenkäs nuo nimet saa näkyviin jos joku soittaa kun se näyttää vain numeron, mutta ei nimeä? Kun kävin kysymässä sanoivat, että puhelin käyttää puhelimen ja simin muistia, mutta en itse löytänyt miten sen saa vain käyttämään simin muistia.
Member
_
31. maaliskuuta 2009 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Laarikka:
Mitenkäs nuo nimet saa näkyviin jos joku soittaa kun se näyttää vain numeron, mutta ei nimeä? Kun kävin kysymässä sanoivat, että puhelin käyttää puhelimen ja simin muistia, mutta en itse löytänyt miten sen saa vain käyttämään simin muistia.
käyttää vain puhelimen muistia. kopioit numerot sim kortilta puhelimen muistiin niin pitäisi nimien näkyä.

Intel E6420 @ 3,5Ghz ¤ CoolerMaster Hyper TX2 ¤ Abit IP35 ¤ A-data Vitesta Extreme Edition 4Gb 800+Mhz ¤ Palit HD3850 512Mb ¤ 300Gb WD ¤ Chieftec 700W ¤ Benq G2220HD ¤ Windows7 64-Bit
Laarikka
Newbie
_
31. maaliskuuta 2009 @ 19:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tiimarko:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Laarikka:
Mitenkäs nuo nimet saa näkyviin jos joku soittaa kun se näyttää vain numeron, mutta ei nimeä? Kun kävin kysymässä sanoivat, että puhelin käyttää puhelimen ja simin muistia, mutta en itse löytänyt miten sen saa vain käyttämään simin muistia.
käyttää vain puhelimen muistia. kopioit numerot sim kortilta puhelimen muistiin niin pitäisi nimien näkyä.
Ei anna mahdollisuudeksi kuin muistikortille ja simille kopioimisen. On kokeiltu tallentamista vain toiselle ja ei näytä siitä huolimatta kuin osan nimenä ja osan vain numerona kun joku soittaa.
Member
_
31. maaliskuuta 2009 @ 19:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Laarikka:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tiimarko:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Laarikka:
Mitenkäs nuo nimet saa näkyviin jos joku soittaa kun se näyttää vain numeron, mutta ei nimeä? Kun kävin kysymässä sanoivat, että puhelin käyttää puhelimen ja simin muistia, mutta en itse löytänyt miten sen saa vain käyttämään simin muistia.
käyttää vain puhelimen muistia. kopioit numerot sim kortilta puhelimen muistiin niin pitäisi nimien näkyä.
Ei anna mahdollisuudeksi kuin muistikortille ja simille kopioimisen. On kokeiltu tallentamista vain toiselle ja ei näytä siitä huolimatta kuin osan nimenä ja osan vain numerona kun joku soittaa.
Antaa kopioida.

Osoitekirja -> Valinnat -> Sim kortin nimet -> Sim hakemisto -> Valinnat -> Valitse kaikki -> Kopioi osoitekirjaan

Sitten pitäisi toimia. :)

Intel E6420 @ 3,5Ghz ¤ CoolerMaster Hyper TX2 ¤ Abit IP35 ¤ A-data Vitesta Extreme Edition 4Gb 800+Mhz ¤ Palit HD3850 512Mb ¤ 300Gb WD ¤ Chieftec 700W ¤ Benq G2220HD ¤ Windows7 64-Bit
astwarrut
Suspended due to non-functional email address
_
5. huhtikuuta 2009 @ 00:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja minulla olisi taasen sellainen ongelma että en tiedä miten Nokia N95 8GB puhelimessa saisin salasanan laiettua että kukaan muu kun minä ei pääsisi puhelimeen käsiski?
Kysyn täältä koska netistä en löytänyt ja käyttöohjeet ovat jotain thaimaata?

Petteri Rousu
Tiimoo
Senior Member

3 tuotearviota
_
5. huhtikuuta 2009 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoitatko suojakoodia? Voit laittaa puhelimen lukkiutumaan silloin kuin haluat, tai virtanäppäimestä vaikka heti. Puhelin kysyy myös suojakoodia kun käynnistää puhelinta! Asetukset ja sieltä suojausasetuksiin ja suojakoodi. Tosin voit myös laittaa samasta paikasta sillai, ettei puhelin hyväksy kuin oman simmisi!

Hp Pavilion dv6
Samsung S5230 Star
astwarrut
Suspended due to non-functional email address
_
5. huhtikuuta 2009 @ 14:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En vaan että kun aukaisen kannen niin siihen silloin pitäisi laittaa se "salasana" (esim.888) (silloin kun puhelin on päällä)

Petteri Rousu
Member

11 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2009 @ 21:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli puhelimen salama-valo jumittui eikä sammu ennenkuin ottaaa akun pois (on päällä vaikka puhelin on sammunut) softan päivitys ei auttanut.....
Nwn
Junior Member
_
22. toukokuuta 2009 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En nyt jaksanut koko ketjua lukea, joten ajattelin vain kysyä ratkaisua omaan pieneen ongelmaani:

Toinen kännykän sivussa olevista "nuolinäppäimistä" ei toimi. Eli en mm. saa ääntä hiljemmalle soittimessa. Juuri tuo soittimen käyttö olisi tärkein, eli saako musiikkia hiljemmalle millään muulla kuin tuolla nappulalla?

ESPOON BLUES!!!
Mainos
_
__
 
_
odemies
Member
_
21. elokuuta 2009 @ 09:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oma kyssäni uuden puhelimen modifioimiseksi heitän..ensin oli "ongelma" kun kalenteri ei näyttänyt merkintöjä jos olin laittanut jotain muistuttamaan ja nyt kyllä näyttää mutta saako edes toista textiä (wlan:sta) pois?

Unelmatilanne olisi jos ei mitään ylimääräistä textiä näy kentässä kun vasta sitten jos on itse merkinnyt muistiin jotain.

Edelliset Nokiat ovat toimineet kylläkin ok mutta onko tässä menty taakse päin vai itse käyttäjä pudonnut kehityksen rattailta ;-)

Jos joku osaa kertoa monipuolisemmasta/paremmasta kalenterista niin toki saa mainita (varsinkin jos tämä oma kalenteri on karvahattumalli että textiä ei saa pois (kun poistamalla aktiivinen kalenteri/näyttö)
 
Sivu:<1234
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > nokia n95 ongelmia
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy