User Käyttäjä Salasana  

perjantai 5.9.2025 / 20:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > d-link dsl-g624t vammaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
D-Link DSL-G624T vammaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jone90
Suspended due to non-functional email address
_
7. lokakuuta 2006 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin uuden D-link DSL-G624T -ADSL-modeemin, joka toimii samalla myös WLAN-tukiasemana. Internet-yhteys katoaa, kun netti on käyttämättömänä noin puoli tuntia, ja se korjautuu vain laitteesta virrat pois kytkemällä tai asennusrompun uudelleen ajolla. Nettiyhteytenä on Elisan 8/1, joka toimi vanhalla ADSL-modeemilla ongelmitta.
Staff Member

32 tuotearviota
_
8. lokakuuta 2006 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jone90
Suspended due to non-functional email address
_
10. lokakuuta 2006 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei auttanu firmwaren päivittäminen. :-/
yucca
Newbie
_
11. lokakuuta 2006 @ 21:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ostin saman pelin ja Elisan adsl 512, mutta en saa toimimaan. vanha modeemi on D-linkin DSL200 USB, se toimii kyllä. Taistelun jälkeen sain verkkoyhteydet näennäisesti toimiviksi, mutta nettiin ei pääse. enkä ymmärrä miksi langattomassa vehkeessä pitää olla verkkopiuha pc:ssä kiinni. kaikkia asetuksia olen muutellut sinne ja tänne mutta ei. mulla on Normannin palomuuri, pitäiskö se ottaa pois päältä ?
On surkeat manuaalit tossa D-Link DSL-G624T
Osaako joku neuvoa ? miten TCP/IP asetukset pitäisi olla ? vai kiikastaako jostain muusta syystä ?
ieppi
Newbie
_
10. helmikuuta 2007 @ 08:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moikka olen ehkä myöhässä mut jos tästä vielä jollekkin apua olis mulla oli sama soneran kans mut sain siltaamalla tomimaan tämä ongema käsitykseni mukaan johtuu palomuurista ei pysty hakemaan mac osoitetta palvelimelta mut asetin käsin modemin asetukset levyn manual pdf ohjeen mukaan ja ekan kerran operaattorilta ensiaiset ja tois siaiset ipt sen jälkeen on toiminu dlink levy asetukset ei toimi muutma päivä ja yhteys poikki Login to Home Page
To use the web-based management software, launch a suitable web browser and direct it to the IP address of the Router. Type in http:// followed by the default IP address, 192.168.1.1 in the address bar of the browser. The URL in the address bar should read: siis avaa inttenet ja laita osiote laatikkon http://192.168.1.1.
A dialog box prompts for the User Name and Password. Type in the default ja ikkunaan avautuu laatikko joka kysyy salasanaa User Name ?admin,? and the default Password ?admin? then click the OK button to access the web-based manager.
poketen manuaalista VPI 8 muuta nollaksi näin mulla läksi pelamman ja on pelannu puolivuotta
ieppi
Newbie
_
21. maaliskuuta 2007 @ 06:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ieppi:
Moikka olen ehkä myöhässä mut jos tästä vielä jollekkin apua olis mulla oli sama soneran kans tämä ongema käsitykseni mukaan johtuu palomuurista ei pysty hakemaan mac osoitetta palvelimelta mut asetin käsin modemin asetukset levyn manual pdf ohjeen mukaan dlink levy asetukset ei toimi siis avaa inttenet ja laita osiote laatikkon http://192.168.1.1.
A dialog box prompts for the User Name and Password. ja ikkunaan avautuu laatikko joka kysyy salasanaa ?admin,? and the default Password ?admin?
poketen manuaalistane on noi vpi vci oletuksena vpi 8 vci 35 VPI 8 muuta nollaksi ja vci35 muuta 33ksi näin mulla läksi pelamman sonera ja on pelannu puolivuotta
miige
Member
_
25. lokakuuta 2007 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
meikäläisellä on nyt ihan sama ongelma saman motukan kanssa... Tai meillä on sillai että piuhalla yhdistetään tuolta laneista kaks tietokonetta. Vanhalla kytkimellä toimi ihan hyvin ja nyt tällä on alkanu just vähän väliä hävittään iposoitetta ja sitten joutuu resetoimaan boksin ja sitten uudistamaan ip:t. Rupeaa tuossa vanhuksilla vähän keittään yli kun eihän ne tommosia osaa.

Kuitenkin päivitin firmwaren (tuosta ylemmästä linkistä) ja sitten vaihdoin äsken nuo VPI ja VCI luvut. Katsotaan toimiiko.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. lokakuuta 2007 @ 18:08

ieppi
Newbie
_
25. lokakuuta 2007 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moikka olen ehkä myöhässä mut jos tästä vielä jollekkin apua olis mulla oli sama soneran kans tämä ongema käsitykseni mukaan johtuu palomuurista ei pysty hakemaan mac osoitetta palvelimelta mut asetin käsin modemin asetukset levyn manual pdf ohjeen mukaan dlink levy asetukset ei toimi siis avaa inttenet ja laita osiote laatikkon http://192.168.1.1.
A dialog box prompts for the User Name and Password. ja ikkunaan avautuu laatikko joka kysyy salasanaa ?admin,? and the default Password ?admin?
poketen manuaalistane on noi vpi vci oletuksena vpi 8 vci 35 VPI 8 muuta nollaksi ja vci35 muuta 33ksi näin mulla läksi pelamman sonera ja on pelannu puolivuotta

joopa ja uudempi firmware joka minulla toimii moitteetomasti(http://www.dlink.de/?go=jN7uAYLx/oIJaWVdDbgYU93ygJVYLelXSNvhLPG3yV3oVo9/j6ltbNlwaaRp5j8sAmu5j3cf/YEfRY6kjP7kIlhR4aiIMoK7C5LttWdXksBZXKtUOszPsiXT+i6eI8eWKK4470Yr+YVE/TkAcoikkhqX+lo32wnSZnUNFmY88XaCvivQR55Dctg=) tämä on eu versio ja on pelittäny
miige
Member
_
25. lokakuuta 2007 @ 23:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
tämä on eu versio ja on pelittäny
okei, täytyypä asennella tämä. Toi on tosiaan näköjään toi edellinen viime vuodelta että silläkin saattaa olla jotain osuutta asiaan.
miige
Member
_
28. lokakuuta 2007 @ 12:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No eipä näytä päivitetyllä firmwarellakaan pitävän osoitteita.. Ja noi VPI ja VCI asetuksetkin muutin. mikähän mahtaa olla.
ieppi
Newbie
_
28. lokakuuta 2007 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oletko kokeillu muilla koneilla että ei käyttiksessä asetus ongelma
Member

1 tuotearvio
_
29. lokakuuta 2007 @ 03:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mullakin kyseinen laite.
Dynaamisten ip-osotteiden kans oli vähän hankaluuksia,
staattisilla toimii hyvin.
Manuaali vaatii kyllä jonkun verran lontoon ymmärtämistä
ja tietoa verkoista jo etukäteen.

e6600, e4400, aspire one, QNAP TS-419P, TW510v3
miige
Member
_
9. marraskuuta 2007 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
oletko kokeillu muilla koneilla että ei käyttiksessä asetus ongelma
No eipä tässä oikein muilla ole päässyt kokeilemaan. Sitten jos pistän tuon alkuperäisen A-Linkin ni kaikki toimii ihan hyvin (tätä D-Linkkiä siis tarvitaan vain laniporttien takia)

Mutta kuitenkin vieläkin hävittää osoitteita vähänväliä. Entiedä sitten että olenko nuo asetukset juuri oikein laittanut, sillä mitään CD:tä tämän mukana en saanut.

E: nyt näyttää siltä että se ei löydä osoitteita ollenkaan!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. marraskuuta 2007 @ 11:40

Mainos
_
__

_
_WelD_
Newbie
_
17. huhtikuuta 2008 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No toi noi www ja ftp servujen portti ohjaukset kusee pahasti, UTorrentti pelittää kyl.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > d-link dsl-g624t vammaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy