User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 6.10.2024 / 05:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > kaon kcf-n620 twin tuner dvb-c + 160g hdd
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
KAON KCF-N620 TWIN TUNER DVB-C + 160G HDD
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Jenzu
Newbie
_
9. toukokuuta 2008 @ 10:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulle ainakin tuli päivitys kaapelin kautta eilen. Usein tulee se kanavalistanpäivitys kyllä, tuli sekin eilen, mutta sen lisäksi tuli ohjelmistopäivitys. Esimerkiksi aikaisempi kysymys "Mistä haluat katsoa?" (kun alkaa katsoa tallennettua ohjelmaa) muuttui muotoon "Haluatko jatkaa katsomista edellisestä kohtauksesta?" tjsp. Lisäksi tallennuspaikkoja tuli lisää ja tuli mahdollisuus luoda kansioita sekä nimetä ohjelmia uudelleen, mitkä aikaisemmasta versiosta puuttui..
lintu25
Newbie
_
11. toukokuuta 2008 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti harjamak:
Murisen nyt sitten minäkin..

niin, kerran simpsonien tilalla 21 tuntia "shittiä".
Ihme jos kovotilakin sitten loppui.

ohjelmistoversio on päivitetty 01.01.37
Joo mulla sama ohjelmistoversio ja mikään nauhoitus ei enään toimi
Tulee jotain ihme mosaaikki hässäkkää ja ääntä ei ole ollenkaan.

Apu olis tarpeen miten tosta pääsee eroon...
kirva
Suspended due to non-functional email address
_
19. toukokuuta 2008 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään ilmennyt sellaista ongelmaa USB-liitännän kanssa, että boksiin syntyy PVR'ään $RECYCLE.BIN -kansio?

Siihen syntyy lukitus, vaikkei kansio ei sisällä mitään tiedostoja. Kansiota ei pysty poistamaan ollenkaan. Poistettaessa lukee "epäonnistui".

En tajua mistä tämä on tullut, koska en ole sellaista kansiota tehnyt.
Kun kytkee koneen taas boksiin, niin koneella ei näy tuota kansiota edes..mutta boksilla kyllä. Missä vika?!

Apu olisi tarpeen!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. toukokuuta 2008 @ 19:40

zpp
Junior Member

1 tuotearvio
_
20. toukokuuta 2008 @ 10:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Veikkaan että Windows tekee sinne itsellensä roskiksen.
hannun1
Newbie
_
20. toukokuuta 2008 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zpp:
Veikkaan että Windows tekee sinne itsellensä roskiksen.
Lieneekö vielä piilotettuna, jos ei näy usb:n kautta. Löytynee, kun valitsee windows asetukseksi "näytä piilotetut tiedostot ja kansiot".
kirva
Suspended due to non-functional email address
_
20. toukokuuta 2008 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hannun1:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zpp:
Veikkaan että Windows tekee sinne itsellensä roskiksen.
Lieneekö vielä piilotettuna, jos ei näy usb:n kautta. Löytynee, kun valitsee windows asetukseksi "näytä piilotetut tiedostot ja kansiot".
Miksi se sinne roskiksen tekee? Ei siellä edes ole mitään..

Ei näy, asetus on ollut koko ajan päällä. Luulisi näkyvän, mutta ei vain näy. Eihän se kansio periaatteessa mitään haittaa, se kansiolista vain menee uusiksi kun $ -merkistä johtuen se on ylimmäisenä koko ajan.

Haluaisin sen kuitenkin pois tai ainakin tietää mistä se on siihen tullut! Jos saisi sen jotenkin näkyviin koneelle niin mahtaakohan sen pystyä poistamaan siitä, kun boksilta ei kerran onnistu.
Senior Member
_
30. toukokuuta 2008 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BatGuano:
Minä ja Pentsu emme kaipailleet digitallennuksen DVD:lle-siirto-ohjeita, vaan ihmettelimme miksi emme saa subeja näkyviin siirrettyämme tallennukset boxilta tietsikalle. TRP-tiedostosta on helppo vääntää Mpeg, mutta tekstitys häviää.
Tekstit tuleekin ilmeisesti teksti-TV:n kautta. Mulla oli sama ongelma national geocraphicilta tallennetun ohjelman kanssa, ja yllätys, yllätys, tekstit löytyi, kun laitoin lotolla projectX:ään noita teksti-tv sivunumeroita. Mikä ihmeellisintä, katsoessani tuota kyseistä kanavaa boxillani, ei siltä kanavalta mitään teksti tv:tä edes löydy. Subit kuitenkin projectx löysi teksti tv:n sivulta 691 !

Mutta kertokaa ny perkele, millä saan AUTOGK:n tunnistamaan tuon projectX:n tekemän audiotiedoston, jonka windows kertoo olevan elokuvaleike !?!
ahvenisto
Junior Member
_
2. kesäkuuta 2008 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko huhuja jo uudesta päivityksestä? Sitä tämä laite vielä kipeästi tarvii... Mites ton uuden kaonin softa käykö se tähän?
Miikku
Newbie
_
17. kesäkuuta 2008 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Bugilistaan lisäys... Katson nauhoitettua ohjelmaa ja päätän kelata vaikka mainokset, niin boksi heittää itsensä pois päältä. Joskus jopa kymmenen kertaa peräkkäin...
zpp
Junior Member

1 tuotearvio
_
17. kesäkuuta 2008 @ 09:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Miikku:
Bugilistaan lisäys... Katson nauhoitettua ohjelmaa ja päätän kelata vaikka mainokset, niin boksi heittää itsensä pois päältä. Joskus jopa kymmenen kertaa peräkkäin...

Tämä kuulostaa kuuluisalta viallinen kaukosäädin -ongelmalta. Kyllä kai tämä on listallakin?
thl
Junior Member
_
17. kesäkuuta 2008 @ 09:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zpp:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Miikku:
Bugilistaan lisäys... Katson nauhoitettua ohjelmaa ja päätän kelata vaikka mainokset, niin boksi heittää itsensä pois päältä. Joskus jopa kymmenen kertaa peräkkäin...

Tämä kuulostaa kuuluisalta viallinen kaukosäädin -ongelmalta. Kyllä kai tämä on listallakin?
Joo ei tuo mikään uusi juttu ole, käsitelty tässä ketjussa jo ajat sitten. Sieltä löytyy muuten myös toimintaohjeet tilanteeseen.
dnaveihu
Suspended due to non-functional email address
_
18. kesäkuuta 2008 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannataa päivittä kyseinen boxi sillä itse ostin sellaisen kaon
tallentavan boxin 160 gigasen ja päivityksen jälkeen sillä voi
katsella ja nauhoittaa samaan aikaan ja nauhoituskin onnistaa
ohjekma oppaankin kautta kuin tanssi,ainut miinus kyseiselle laitteelle on monimutkainen käyttäjä valikko ainaskin jos vertaa vaikka vision boxiin jossa on niin helppo ja selkeä käyttäjä välikko
että eipä paloa käyttöohjekijaa tarvitse selailla.

Veijo Huotari
sacrebleu
Newbie
_
1. heinäkuuta 2008 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MBman:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jenzu:
Tänään boxi ilmoitti, että ohjelmistopäivitys on saatavilla ja kysyi haluanko päivittää. Päivitin ohjelmiston ja näytti menevän ihan ok, joitakin virheitä oli korjattu ja tallennuspaikkoja tuli lisää, mutta...

...aiemmin tallennetut ohjelmat eivät enää näy. Ne siis ovat edelleen kovalevyllä tai siltä ainakin näyttää, mutta kun yritän katsoa niin boxi pysäyttää television kuvan ja iskee ruutuun play-merkin, mutta ei aloita toistoa. Onko muille käynyt vastaavaa? Ovatko ohjelmat edelleen boxilla, mutta niitä ei vain löydy uuden ohjelmiston takia?! Onko mitenkään mahdollistaa palauttaa vanha ohjelmisto tai muuten saada nuo tallennetut ohjelmat ulos boxista?

Oliko sinulla vanhakin versio aikaisemmin koneessa. 01.01.026 tai jotain sinne päin. Ei pitäisi muuten olla ongelmaa. Ja teitkö tehdaspalautuksen päivityksen jälkeen?
Toki vanhat versiot saa, jostain aina. Olikohan tuolla kts. http://jarkko.internetix.fi/fi/kaon


Mulle kävi samalla tavalla kuin Jenzulle. Eräänä päivänä boxia käynnistettäessä tuli kysymys haluanko päivittää softat kaapeliverkon kautta. Tein sen, ja boxi toimii nyt hyvin mutta vanhat tallennukset eivät tosiaan toimi. Varmasti syynä on tuo tiedostoformaatin vaihtuminen.

Kiinnostaisi kuitenkin saada vanhat tallennukset näkyviin. Nyt kesällä kun töllöstä ei tule mitään järkevää, niin olisi ollut mukava kahlata läpi vanhoja katsomatta jääneitä tallennuksia. Onko Jenzu tai kukaan muu löytänyt keinoa kääntää vanhat tallennukset tietokoneella uuteen formaattiin?
Jenzu
Newbie
_
1. heinäkuuta 2008 @ 20:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sacrebleu:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MBman:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jenzu:
Tänään boxi ilmoitti, että ohjelmistopäivitys on saatavilla ja kysyi haluanko päivittää. Päivitin ohjelmiston ja näytti menevän ihan ok, joitakin virheitä oli korjattu ja tallennuspaikkoja tuli lisää, mutta...

...aiemmin tallennetut ohjelmat eivät enää näy. Ne siis ovat edelleen kovalevyllä tai siltä ainakin näyttää, mutta kun yritän katsoa niin boxi pysäyttää television kuvan ja iskee ruutuun play-merkin, mutta ei aloita toistoa. Onko muille käynyt vastaavaa? Ovatko ohjelmat edelleen boxilla, mutta niitä ei vain löydy uuden ohjelmiston takia?! Onko mitenkään mahdollistaa palauttaa vanha ohjelmisto tai muuten saada nuo tallennetut ohjelmat ulos boxista?

Oliko sinulla vanhakin versio aikaisemmin koneessa. 01.01.026 tai jotain sinne päin. Ei pitäisi muuten olla ongelmaa. Ja teitkö tehdaspalautuksen päivityksen jälkeen?
Toki vanhat versiot saa, jostain aina. Olikohan tuolla kts. http://jarkko.internetix.fi/fi/kaon


Mulle kävi samalla tavalla kuin Jenzulle. Eräänä päivänä boxia käynnistettäessä tuli kysymys haluanko päivittää softat kaapeliverkon kautta. Tein sen, ja boxi toimii nyt hyvin mutta vanhat tallennukset eivät tosiaan toimi. Varmasti syynä on tuo tiedostoformaatin vaihtuminen.

Kiinnostaisi kuitenkin saada vanhat tallennukset näkyviin. Nyt kesällä kun töllöstä ei tule mitään järkevää, niin olisi ollut mukava kahlata läpi vanhoja katsomatta jääneitä tallennuksia. Onko Jenzu tai kukaan muu löytänyt keinoa kääntää vanhat tallennukset tietokoneella uuteen formaattiin?
Täytyy myöntää etten oo edes kokeillu, ei oo viä tullu mitään suunnatonta intoo kattella niitä tallennuksia, niin en oo jaksanu yrittää :D

Mutta eniten tossa boxissa ärsyttää jatkuva kanavalistojen päivittyminen, tänäänkin tuli jo kahteen otteeseen ilmoitus, että "kanavalista on muuttunut, haluatko päivittää". Vastasin "ei", mutta saako kanavalistan päivityksen kokonaan pois päältä, niin ettei boxi edes ehdottaisi päivittämistä harva se päivä?
sacrebleu
Newbie
_
1. heinäkuuta 2008 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla kanavalistan päivittäminen loppui kun päivitin boxin. Palautitko tehdasasetukset? Jos se palautti myös tuon bugin. Pelkkä arvaus...
Junior Member

4 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2008 @ 07:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sacrebleu:
Mulla kanavalistan päivittäminen loppui kun päivitin boxin. Palautitko tehdasasetukset? Jos se palautti myös tuon bugin. Pelkkä arvaus...
Minulla päivitteli myös kanavalistaa harvase päivä vaikka uusin päivitys sisässä. Otin nyt uudelleen netistä ohjelman ja tein saman päivityksen nollakaapelilla. Toki joka kerta tehd.palautukset teen perään.
Nyt ei ole tullut listaa ainakaan vaikka olen starttaillut ihan koe mielessä lootaa. Olisiko 01.01.36 versiota "paranettu" ensi jakelusta.... Tiedä häntä arvoitus koko laitos. Huolestuttavinta on tallennusta katsella ilmennyt, tekstityksen heitto alkaa olla samaa luokkaa kuin TV1000:lta vedettäessä. Jospa päivityksen uusiminen auttoi. Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato jne.....
sacrebleu
Newbie
_
2. heinäkuuta 2008 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MBman:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sacrebleu:
Mulla kanavalistan päivittäminen loppui kun päivitin boxin. Palautitko tehdasasetukset? Jos se palautti myös tuon bugin. Pelkkä arvaus...
Minulla päivitteli myös kanavalistaa harvase päivä vaikka uusin päivitys sisässä. Otin nyt uudelleen netistä ohjelman ja tein saman päivityksen nollakaapelilla. Toki joka kerta tehd.palautukset teen perään.
Ai, kuuluuko tehdasasetusten palautus tehdä päivityksen jälkeen? Itse oletin että se palauttaa vempeleen pävitystä edeltäneeseen tilaan, mutta
ilmeisesti vanhat softat pitäisi asentaa uudelleen sitä varten. Mitä tehdasasetusten palautus sitten tekee? Poistaa vain kuvan, tallennuksen yms. asetuksiin tehdyt muutokset?
Tikka2
Newbie
_
2. heinäkuuta 2008 @ 13:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on herjannut kanavalistan päivittämistä kaikkien softtapäivitysten jälkeen. Siitä ei pääse eroon kuin korkeintaan hetkeksi, jos kanavalistan päivittää...
Ja nyt tämä loota on alkanut jättää viikottaisia ajastuksia tallentamatta, ei vaan yksinkertaisti loota lähde päälle. Olemassa olevan ajastuksen poistaa listalta ja ajastaa uudestaan samaisen ohjelman niin seuraavan viikon ajastus sitten toimiikin... Ihme vehje.
Kohta taitaa hermo mennä lopullisesti tämän kanssa, onhan tän lootan kans tullut tapeltua n. puoltoista vuotta.
Ai niin, softa on 01.01.37 ja kaapeliloota... Kaikkien softapäivitysten jälkeen oon tehny asetuksien tehdaspalautuksen ja töpseli irti joksikin aikaa...
Liekkö tälle vehkeelle tulossakaan enää uusia softia...?

Ja kaukosäädin on alkanut kans temppuilemaan siten että kun OK-painiketta painaa välillä loota sammuttaa itsensä tai heittää menusta katselutilaan. Kake on vanhaa mallia. eteenpäin kelauksessa ei ollut virrankatkaisu ongelmaa...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. heinäkuuta 2008 @ 13:28

t4t3j2
Junior Member
_
2. heinäkuuta 2008 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tikka2, onko kaukosäätimesi mallia numeronäppäimet ylhäällä, jos on niin pyri vaihtamaan uuteen malliin.Minulla ainaskin vanha malli temppuili, ja kannattaa lukea näitä tarinoita vaikka alusta asti niin huomaa että onpa ihmisillä ollut kaiken näkösiä vikoja. Eikös laite ole tarkoitettu tallentamiseen niinkuin vanhat nauhuritkin eikä siihen että siirrellään tallenteita edes takasin.
Tikka2
Newbie
_
2. heinäkuuta 2008 @ 20:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kauko-ohjain on mallia numeronäppäimet ylhäällä. Pitänee alkaa kyseleen maahantuojalta uutta kakea tilalle...
Onpa tätä ketju tullu luettua jossaki vaiheessa alusta loppuun, monenmoista robleemaa tuntuu olevan.
Tietäs vaan onko tulossa ihan lähiaikana uutta softaa et kokeilis vielä sillä miten toimii.
Vai lähtiskö suosiolla uuden eri merkin ostoon...
t4t3j2
Junior Member
_
2. heinäkuuta 2008 @ 21:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun kaon ei ole teppuillut,kun sain uuden säätimen, on meinaan paljon jämäkämpi eli kanavan vaihdot toimii ja volumi toimii hienosti, ajastamista unohtamatta sekin tuntuu olevan tarkempi.En tiedä mistä noi avatessa tulevat käskyt että päivitä kanavat, en ole päivitellyt sillä ei kaapeliverkossa ole tullut joka päivä uusia eli se ilmoitus tulee jostakin muusta syystä aina silloin tällöin, kovalevykin on hiljaa kun ei käytetä sieltä tietoa.Maahantuoja ensin ehdotti että toimittakaa laite huoltoon, en suostunut vaan vastasin että en ostanut laitetta sitä varten että on huollossa ja minä katsoisin pimeetä tv nurkassa, sitten tuli nopeasti kaukosäädin sen jälkeen olenkin ollut tyytyväinen ainaskin toistaiseksi.
Junior Member

4 tuotearviota
_
3. heinäkuuta 2008 @ 08:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sacrebleu:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MBman:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sacrebleu:
Mulla kanavalistan päivittäminen loppui kun päivitin boxin. Palautitko tehdasasetukset? Jos se palautti myös tuon bugin. Pelkkä arvaus...
Minulla päivitteli myös kanavalistaa harvase päivä vaikka uusin päivitys sisässä. Otin nyt uudelleen netistä ohjelman ja tein saman päivityksen nollakaapelilla. Toki joka kerta tehd.palautukset teen perään.
Ai, kuuluuko tehdasasetusten palautus tehdä päivityksen jälkeen? Itse oletin että se palauttaa vempeleen pävitystä edeltäneeseen tilaan, mutta
ilmeisesti vanhat softat pitäisi asentaa uudelleen sitä varten. Mitä tehdasasetusten palautus sitten tekee? Poistaa vain kuvan, tallennuksen yms. asetuksiin tehdyt muutokset?

Kyllä, Ensin päivitätä softat sitten teet tehdaspalautuksen boxiin.
Boxi ottaa "uudet" softat käyttöön ja otat loota uudelleen käyttöön. Tallennnukset säilyy kovalla, ja on katseltavissa jos versiosi oli 01.01.26 tai uudempi. Eli 1) päivitys, 2) menusta tehdaspalautus, 3)asetukset uudelleen, 4) kanavahaku. Kaikki tehdään niin kuin silloin, kun boxin otit uutena käyttöön. Ja näin päivitys on saatu kuntoon.
PS: Jotkin valmistat suosittelee jopa virtahojdon irroitusta päivityksen jälkeen, en ole kaonista kuullut moista mutta päävirran olen napannut ennen tehdaspalautusta, liekkö hyötyä mutta vaiva pieni ongelmiin nähden.
jutei
Newbie
_
3. heinäkuuta 2008 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaetaanpas hieman omia kokemuksia tästä laitteesta. Uskalsin ostaa tämän laitteen vaikkakin olin lukenut ennakkoon tätä palstaa ja ongelmia tuntui riittävän. Vanhemilla kuitenkin sama boxi vanhalla kaukosäätimellä on toiminut hyvin, joten uskalsin itse tähän sijoittaa.

Uusimman päivityksen jälkeen ei suurempia ongelmia ole laitten kanssa ollut. Alkuun muutama nauhotus jäi täysin kesken, enkä syytä tähän ole keksinyt. Nykyään kaikki tallennukset ovat kuitenkin onnistuneet hyvin. Ainoa ongelma on, että välillä nauhotuksen alkaessa boxi heittää pois katsottavalta kanavalta, tämä kuitenkin pieni miinus sillä harvoin muutamassa sekunnissa mitään todella tärkeää ehtii menettämään. Muutoin olen ollut todella tyytyväinen tähän.

Pariin kysymykseen olen jo näillä palstoilla yrittänyt etsiä vastausta, niitä löytämättä. Eli onko kenelläkään kokemusta kiintolevyn vaihdosta tähän laitteeseen? Minkälainen ja onko hirvittävän haastavaa? Tämän lisäksi en ole saanut konvertoitua omia mpeg tai avi tiedostoja muotoon, joka näkyisi tällä soittimella. Tämä jälkimmäinen olisi kyllä erittäin mukava saada toimimaan.
elmeri11
Suspended due to non-functional email address
_
5. heinäkuuta 2008 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainoa todellinen ongelma Kaonin boxissa on videoiden siirto tietokoneelta boxin kovalevylle siten, että ne voisi myös katsoa telkkarista ilman että boxi menee tilttiin tai että telkkarin ruudusta näkyy vain mustaa. Moneen kertaan on jo todettu että tolla linkistä http://www.kaonmedia.com/eng/tech/gallery08.php löytyvällä ohjelmalla homma ei ainakaan onnistu.
Myös valokuvien siirto kovalevylle ja niiden katselu telkkarin ruudusta on arpapeliä. Jotkut kuvat näkyvät (tosin vääristynein värein) ja jotkut kuvat jumiuttavat koko boxin niin että ainoaksi keinoksi jää töpselin irroitus pistorasiasta.
Eikö kukaan keksi mitään ratkaisua tähän ongelmaan kyselee
elmeri11
Mainos
_
__
 
_
pelpro
Junior Member
_
5. heinäkuuta 2008 @ 12:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti elmeri11:
Ainoa todellinen ongelma Kaonin boxissa on videoiden siirto tietokoneelta boxin kovalevylle siten, että ne voisi myös katsoa telkkarista ilman että boxi menee tilttiin tai että telkkarin ruudusta näkyy vain mustaa. Moneen kertaan on jo todettu että tolla linkistä http://www.kaonmedia.com/eng/tech/gallery08.php löytyvällä ohjelmalla homma ei ainakaan onnistu.
Myös valokuvien siirto kovalevylle ja niiden katselu telkkarin ruudusta on arpapeliä. Jotkut kuvat näkyvät (tosin vääristynein värein) ja jotkut kuvat jumiuttavat koko boxin niin että ainoaksi keinoksi jää töpselin irroitus pistorasiasta.
Eikö kukaan keksi mitään ratkaisua tähän ongelmaan kyselee
elmeri11
Boxi ei osaa skaalata valokuvia (ainakaan järkevästi) ihan hyvän tuloksen saa kun pienentää kuvat telkkarin resoluutiota vastaavaksi ennen boxiin siirtoa. toisaalta boxin kuvan näyttö ominaisuus on niin onneton, ettei sitä kyllä viitsi käyttää kuin ehkä erikoistilanteessa (näytettävä kuvia isommalle porukalle kerralla, eikä haittaa että kuvan vaihtuminen vie viikon).

Boxin omien tallenteiden siirto takaisin boxilla katottavaksi tietokoneelle leikkelyn jälkeen on ainoa "siirtovideo" muoto mitä olen saanut toimimaan. Empä kyllä muuta ole tosissani yrittänytkään, mutta olen saanut sellaisen käsityksen että mainosten ja vanhan käyttöohjeen lupauksista huolimatta divX:ien kattelun voi aikalailla unohtaa, kun ei sitä ole oikeasti kunnolla toteutettu (konvertteri on kai tarkoitettu jollekkin toiselle boximallille tms.).
 
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > kaon kcf-n620 twin tuner dvb-c + 160g hdd
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy