User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 02:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > uusi käyttäjätasojärjestelmä
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi käyttäjätasojärjestelmä
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2007 @ 19:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1) Tulihan tätä Paintilla väännettyä. Meni vähän hermoja ja aikaa.

2) Unohdin tosiaan, että joillakin alueilla olevat viestit ovat "systeemin ulkopuolella."

3) Vaikka mullakin tää Senior Member-titteli on, niin ei kyllä kerro itse tietotasosta mitään. Verkkopuolella olen esim. aika kuutamolla tällä hetkellä. Koneen rautapuoli ja pelit taas melko hyvin hallussa. Uusi systeemi onneksi korjaa sitä, että ei vain riipu pelkästä spämmimisen määrästä oma taso.

Athlon: Selaa edellistä sivua ylöspäin...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. kesäkuuta 2007 @ 19:51

Senior Member

1 tuotearvio
_
10. kesäkuuta 2007 @ 07:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellänikin on tämä status edelleen memberin luokkaa, vaikka 500 postauksen raja rikkoutui muistaakseni jo jokunen kuukausi sitten. Tosin olen ollut viimekuukaudet lähes kokonaan poissa kuvioista, eikä tuolla tittelillä itselleni niin väliä ole.



Paljon vanhaa romurautaa.
toope
Senior Member

6 tuotearviota
_
10. kesäkuuta 2007 @ 08:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ei mitään väliä tittelillä.
Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
29. kesäkuuta 2007 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko ylläpidolla väliaikatietoa millä aikataululla tämä uusi käyttäjätasosysteemi on nyt toteutumassa?
Senior Member

1 tuotearvio
_
7. elokuuta 2007 @ 10:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Threat:
Onko ylläpidolla väliaikatietoa millä aikataululla tämä uusi käyttäjätasosysteemi on nyt toteutumassa?
Liekö haudattu toistaiseksi koko "uusi käyttäjätasosysteemi" ;)

Paljon vanhaa romurautaa.
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
7. elokuuta 2007 @ 10:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan noilla ollut sen verran häppeninkiä tässä, että voi olla vähän viivästynyt: Digiboksivalitsin ja uusi sivusto jne..
Senior Member

14 tuotearviota
_
23. syyskuuta 2007 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti atholn:
Pakko sanoo jotain tähän et nousee memberistä jos nousee:D :) Tarkistaako modet että koska nostetaan tota tyyppii "ylemmäks"? Kun AD:n sivu ei varmaa tee sitä automaattisesti? Itte oon kirjottanu n.550 viestii enkä oo viel päässy ylemmäks..hui :) no ei mul oo sinäsnä mitään väliä..

mäkin mietin tossa tota ranking systeemiä että miten se pelaa nykyään vai onko se jo poistettu toiminnasta?

ite oon kanssa kirjottanu jotain 550 viestiä ja ei ole vielä senioriksi ruvettu haukkumaan :D

ja onko mitään uutta tietoa siitä uudesta käyttäjäsysteemistä?
(millon se tulee ja minkälainen se on?)

edit. no toisaalta eipä mulla mitään kiirettä ole kun oon vakavasti sairaana, niin mulla on ollu nyt paljon aikaa olla koneella :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. syyskuuta 2007 @ 16:48

Senior Member

1 tuotearvio
_
24. syyskuuta 2007 @ 08:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti spotless:
ite oon kanssa kirjottanu jotain 550 viestiä ja ei ole vielä senioriksi ruvettu haukkumaan :D
Tänne kaikki muut keskusteluaiheet- alueelle kirjoitetut viestit eivät vaikuta tuohon rankingiin ja oletettavasti olet kirjoittanut sen yli 50 viestiä tänne alueelle. Muutenkin tuossa päivityksessä välillä saattaa kestää.
Senior Member

14 tuotearviota
_
24. syyskuuta 2007 @ 10:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kiiveri:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti spotless:
ite oon kanssa kirjottanu jotain 550 viestiä ja ei ole vielä senioriksi ruvettu haukkumaan :D
Tänne kaikki muut keskusteluaiheet- alueelle kirjoitetut viestit eivät vaikuta tuohon rankingiin ja oletettavasti olet kirjoittanut sen yli 50 viestiä tänne alueelle. Muutenkin tuossa päivityksessä välillä saattaa kestää.
tiesin kyllä että tänne alueelle kirjotetut viestit eivät vaikuta
tuohon määrään ja kävin laskemassa tänne kirjoitetut viestit tuolta
omista asetuksista ja niitä oli 33.

(kokonaisuus oli 567 viestiä.)

mikäköhän syy siihen on ettei toi päivity kunnolla?

eikai tässä auta kun istua ja ihmetellä. ;)

edit. sehän vaihtuikin jo, kiitoksia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. syyskuuta 2007 @ 11:22

Moderator

14 tuotearviota
_
17. helmikuuta 2008 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ajetaanko tuo käyttäjätasot päivittävä skripti käsin, vai NOIN päivittäin, kuten tuossa jannejt:n kirjoittamassa infossa kerrotaan?

Käyttäjätaso ei ole ainakaan minulla päivittynyt pitkään aikaan, tämä on 575 viesti ja noita "ei laskettavia viestejä" olen kirjoittanut 22 kappaletta..

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. helmikuuta 2008 @ 18:00

AfterDawn Addict

9 tuotearviota
_
4. elokuuta 2008 @ 21:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on kirjoitettu nyt 2533 viestiä, eikä titteli ole vaihtunut.

Mutta miksi?

Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
5. elokuuta 2008 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme2:
Mulla on kirjoitettu nyt 2533 viestiä, eikä titteli ole vaihtunut.

Mutta miksi?

Enkku puolella on alue mitä ei oteta huomioon noissa viesteissä, joten voisi luulla että meillä on täällä suomipuolella samanlainen paikka.
kaikki muut keskusteluaiheet ehkä?

Vai onko?


EDIT: Ja haku kenttä näyttää toimivan....
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jannejt:
'Kaikki muut keskusteluaiheet' -alueelle kirjoitetut viestimäärät _eivät_ kasvata viestimäärää joka vaikuttaa titteliin, kyseiset viestit kuitenkin näkyvät kokonais-viestimäärässä! Joten jos olet kirjoittanut 110 viestiä niin et pakolla ole vielä member, jos yli 10 viestiä on kirjoitettu kys. alueelle![/bold]


Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. elokuuta 2008 @ 17:04

Mainos
_
__
 
_
Moderator

14 tuotearviota
_
10. elokuuta 2008 @ 01:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se vaihtuu, kärsivällisyyttä sen kanssa ;)

Lainaus:
Mutta miksi?
1. Tänne kirjoitettuja viestejä ei oteta huomioon ( Kaikki muut keskusteluaiheet)
2. Ilmeisesti jonkinlainen viive on aika yleistä, itsellä meni Member->Senior Member statuksen vaihtumisessa pari viikkoa..

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. elokuuta 2008 @ 01:22

 
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > uusi käyttäjätasojärjestelmä
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy