|
- Grand Theft Auto IV -
|
|
Junior Member
|
26. tammikuuta 2009 @ 12:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Vihdoinkin uusi pätsi tullut!
Nyt pyörii mukavasti 1080p resollakin, rockstarin pojat on tehnyt hyvää työtä.
Intel core2 duo E8400 3.5ghz
asus p5n-t deluxe
4 gt ram
Asus hd4890
vista home premium 64bit/xp home
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. tammikuuta 2009 @ 13:27
|
Member
20 tuotearviota
|
26. tammikuuta 2009 @ 13:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti terppali: Vihdoinkin uusi pätsi tullut!
Nyt pyörii mukavasti 1080p resollakin, rockstarin pojat on tehnyt hyvää työtä.
Onhan tuo pätsi jo hetken ehtinyt olemaan :) 23. julkaistu.
Mutta tuo kyllä päivitys mukavasti asetuksia lisää ja pyöriikin mielestäni sulavammin. Ja fps:ssät nousi sisätiloissa 50 => 60 ja ulkotiloissa 40 => 45-50. Benchmarkkia en ole tehnyt
Emolevy: P5Q PRO /Prosessori: Q6600 3,3Ghz /Muisti: 4Gb DDR2, 800Mhz /Kovalevyt: OCZ Vertex + Spinpoint T166 /Näytönohjain: HD4870 Sonic 1GT /[b]
|
Junior Member
|
26. tammikuuta 2009 @ 14:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Joo näköjään tullutkin jo viime viikolla.
Tässä on ollut muutakin tekemistä, kuin leikkiä pelien parissa.
asus p5n-t deluxe
4 gt ram
Asus hd4890
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. tammikuuta 2009 @ 14:09
|
|
abcdee
Suspended due to non-functional email address
|
26. tammikuuta 2009 @ 14:17 |
Linkki tähän viestiin
|
joo mulla ois tämmöne prossu AMD Athlon(tm) Dual Core Processor 5400B, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.8GHz ja näyttis on 512 NVIDIA GeForce 9500 GT muistia 4gb yksinpeli toimii hyvin mutta kun liityn moninpeliin saatan päästä peliin mutta jotenki se vähäsen vaan lagittaa ja kone tilttaa..... pitäskö uusia osia laittaa vai onko se kovalevyst vai pitäskö kone laittaa uusiks ku laitoin vast uuen emon ja prossun mutta en laittanu järjestelmää uusiks???
|
Junior Member
|
26. tammikuuta 2009 @ 14:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Onkohan palomuuri asetukset kunnossa.
Näyttis kyllä vaikuttaa aika heikolta lenkiltä.
asus p5n-t deluxe
4 gt ram
Asus hd4890
|
|
abcdee
|
26. tammikuuta 2009 @ 14:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
joo palomuuriasetukset ook ja jos se kerra näyttiksessä proboleema minkäslaine kannattais laittaa?
|
Junior Member
|
26. tammikuuta 2009 @ 15:27 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ei tuo välttämättä näyttiksestä johdu, jos kerran yksinpeli toimii.
Toivottavasti jollain on parempia neuvoja kuin minulla.:)
asus p5n-t deluxe
4 gt ram
Asus hd4890
|
|
takemoi
Newbie
|
26. tammikuuta 2009 @ 16:18 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Miten pitäisi toimia kun latasin pelin ja nyt on kaksi .iso tiedostoa . Olen purkanut ne kansioon mutta kaksi noin 7 gigan tiedostoa ei purkaannu ne ovat .cab muodossa
Ekalla kerrallla sain asennettua pelin ja purettua nuo mutta en muista enää miten.
|
|
timpani
|
26. tammikuuta 2009 @ 16:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti takemoi: Miten pitäisi toimia kun latasin pelin ja nyt on kaksi .iso tiedostoa . Olen purkanut ne kansioon mutta kaksi noin 7 gigan tiedostoa ei purkaannu ne ovat .cab muodossa
Ekalla kerrallla sain asennettua pelin ja purettua nuo mutta en muista enää miten.
Täältä et saa laittomuuksiin vastausta. Mene poliisiasemalta kysymään. :) he auttavat.
Allekirjoitus
|
|
jusa38
|
27. tammikuuta 2009 @ 12:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti takemoi: Miten pitäisi toimia kun latasin pelin ja nyt on kaksi .iso tiedostoa . Olen purkanut ne kansioon mutta kaksi noin 7 gigan tiedostoa ei purkaannu ne ovat .cab muodossa
Muista sitten,ettet tule täältä enempiä neuvvoja kyselee.
ps.osta aito peli pääset vähemmällä.
|
Senior Member
|
27. tammikuuta 2009 @ 16:39 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ajatelin tänään laittaa tuon nelososan uudelle konelleni (hooray!), mutta mites tuon patchin kanssa: pitääkö itse hakea ja asentaa vai tuleeko automaattisesti?
Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
|
Member
20 tuotearviota
|
27. tammikuuta 2009 @ 16:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maf1a: Ajatelin tänään laittaa tuon nelososan uudelle konelleni (hooray!), mutta mites tuon patchin kanssa: pitääkö itse hakea ja asentaa vai tuleeko automaattisesti?
Ehdottaa uusimman patchin lataamista kun kirjautuu liveen
Emolevy: P5Q PRO /Prosessori: Q6600 3,3Ghz /Muisti: 4Gb DDR2, 800Mhz /Kovalevyt: OCZ Vertex + Spinpoint T166 /Näytönohjain: HD4870 Sonic 1GT /[b]
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
27. tammikuuta 2009 @ 17:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jusa38: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti takemoi: Miten pitäisi toimia kun latasin pelin ja nyt on kaksi .iso tiedostoa . Olen purkanut ne kansioon mutta kaksi noin 7 gigan tiedostoa ei purkaannu ne ovat .cab muodossa
Muista sitten,ettet tule täältä enempiä neuvvoja kyselee.
ps.osta aito peli pääset vähemmällä.
Mulle ainakin poliisit on sanonu et voit tehda mita vaan kunhan et jaa kiinni, ja pitaahan entinen suomenpoliisi paallikko ihan hyvana ottaa aamu jurrit ja menna rattiin, daemontools lite vaikka joss pitaa asentaa kovolle, mutta kannattaa kauda ostamassa joss tykkaa!!!
|
|
quetzio
|
27. tammikuuta 2009 @ 21:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Toimisko Gta IV täälä kokoonpanolla:
prossu: Pentium 4CPU 3ghz
näytis: nvidia 8600 gts
muisti: 1024MB RAM
käyttis: xp sp3
Vastatkaaa kiitos :D
PS: Tiedän että se tarviis kaksydin prossun, mutta onko mitenkään mahdollista että toimis tällä kokoonpanlolla?
empty
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
27. tammikuuta 2009 @ 21:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti quetzio: Toimisko Gta IV täälä kokoonpanolla:
PS: Tiedän että se tarviis kaksydin prossun, mutta onko mitenkään mahdollista että toimis tällä kokoonpanlolla?
Sanoisin, että jos tuolla kokoonpanolla toimii, niin ei kyllä toimi kehuttavasti.
|
Senior Member
12 tuotearviota
|
28. tammikuuta 2009 @ 11:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti quetzio: Toimisko Gta IV täälä kokoonpanolla:
Ei tule toimimaan. Toimii esim. sigun koneella juuri ja juuri ilman mitään nykimistä.
Intel Pentium D915 2.8GHz @ 3.5GHz (Noctua NH-C12P) | ASUS P5LD2-VM DH| 3 Gt PQI DDR2 800Mhz (3 x 1 Gt)| Nvidia GeForce 7950GT 512Mb | LG DVD-RW | Maxtor 320Gt SATA | Mode Com 500W | Antec Sonata II (modifioitu) Revoltec 120mm LED + Antec TriCool 120mm | Logitech LS21 2.1 | Logitech Cordless Desktop EX100 | LG Flatron W2242T & Philips 42PFL4506H/12 | Windows 7 Ultimate
Nintendo Wii & iPhone 4s
|
|
jasi78
Junior Member
|
28. tammikuuta 2009 @ 14:23 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Hitto, menee hermo. sori en jaksa alkaa lukemaan ketjuja läpi ja haulla en löytänyt oikeaa ongelmaa.
ELI: asensin pelin D:asemalle mutta piti saada lisää tilaa C:asemalle niin vahingossa poistin koko D:aseman mutta tein sen uudestaan. ok, pelihän oli hävinyt, mutta miks en voi asentaa sitä uudestaan?
alusta asti oli ku laittoi pelin asemaan niin siihen tuli sekotekstillä juttua mutta siel oli tyhjä lokero mistä painaa tai sit joku missä oli tyyliin %¤&¤%# tekstiä, mutta nyt en saa asennettua ku kummastakaan ei tapahdu mitään, olisko kellään ideaa miten pitäis toimia?
sori, on vähän sekoa tekstiä kyllä tämäkin :)
|
|
timpani
|
28. tammikuuta 2009 @ 14:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jasi78: Hitto, menee hermo. sori en jaksa alkaa lukemaan ketjuja läpi ja haulla en löytänyt oikeaa ongelmaa.
ELI: asensin pelin D:asemalle mutta piti saada lisää tilaa C:asemalle niin vahingossa poistin koko D:aseman mutta tein sen uudestaan. ok, pelihän oli hävinyt, mutta miks en voi asentaa sitä uudestaan?
alusta asti oli ku laittoi pelin asemaan niin siihen tuli sekotekstillä juttua mutta siel oli tyhjä lokero mistä painaa tai sit joku missä oli tyyliin %¤&¤%# tekstiä, mutta nyt en saa asennettua ku kummastakaan ei tapahdu mitään, olisko kellään ideaa miten pitäis toimia?
sori, on vähän sekoa tekstiä kyllä tämäkin :)
Eli siis peli oli asennettu D:lle, kun poistit sen? Eli et käyttänyt Uninstall:a? Silloin peli on poistettu väärin ja rekisteriin on jäänyt tietoja. Sinun pitää poistaa sen tiedot rekisteristä ja sen jälkeen saat luultavasti asennettua sen. Itse käytän CCleaner -ohjelmaa tähän.
Allekirjoitus
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. tammikuuta 2009 @ 14:56
|
|
garnett_
Newbie
|
30. tammikuuta 2009 @ 16:21 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kun asensin patchin, peli näyttää 800*600 tekstuurit vaikka minulla on 1280*1024 valikossa laitettuna. Ennen patchejä toimi vielä.
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
31. tammikuuta 2009 @ 19:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on nyt semmoinen ongelma että yksin peli lagaa ja pahasti ja tekstuurit katoavat nopeasti. Se alkoi kun olin pelannut 80% pelistä läpi ja nyt olen vetänyt 85% ja ne katoaa melkein heti ja fps on todella pieni mutta netissä ei mitään ongelmia. (Pelasin muuten 8 lvl tuossa välissä ennen kuin sain vaivauduttua kirjottamaan tämän viestin :D)
|
|
jasi78
Junior Member
|
31. tammikuuta 2009 @ 23:08 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ei voi taas ymmärtää mikä piru tuossa taas on ku ei käynnisty vaik miten koittaa käynnistää tai asentaa uudestaan, lähtee levy pyöriin ja tulee eka musta lokero mistä se yleensä on pukannut toisen ja peli käynistyy, mutta nyt se vain sammuu.. eilen ku pelasin niin se yks kaks vain sammui ja valitti jotain video memorista, tarvis taas apua viisaammilta ku ei itse ymmärrä :(
Niin ja olen kans pelannut n.85% varmaan jo pelistä..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. tammikuuta 2009 @ 23:10
|
|
jarkko.83
Senior Member
|
1. helmikuuta 2009 @ 09:53 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Viittaiskohan tuo näytönohjaimen muisteihin?Vähän outoa jos on noin pitkään muuten toiminut...Asiasta kolmanteen,mites paljon tuo päivitys auttoi hd4870:sen suorituskykyä "catalyst 9.1" atin ajureiden kanssa?
|
|
jasi78
Junior Member
|
1. helmikuuta 2009 @ 10:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarkko.83: Viittaiskohan tuo näytönohjaimen muisteihin?Vähän outoa jos on noin pitkään muuten toiminut..
En oikein jaksais uskoa että näytönohaimessa olis kuiten vikaa, tai mistäpä sen tietää, tämä paketti on ollut käytössä n.2-3viikkoa
Antec Sonata III 500 -AXT-kotelo, 500W ATX12V v.2.0
AMD Phantom II 940 Black Edition -prosessori AM2+-kantan
Asus M3A-H/HDMI ADM 780G AM2+ ATX-emolevy
8Gb = 4*Kingston HyperX 2Gb 800Mhz DDr2 DIMM CL5 NON-ECC
Gigabyte Nvidia GeForce GTX260
Samsung Spinpoint F1 750GB sata 3.0
Samsung SH-S223F/RSMN 22* polttava asema
Windows Vista Home Premium 64-bittinen
tällä koneella ei ole muita pelejä kuin GTA IV ja sitten asennettu tulsotin/kopio/scanneri mutta ei muuta.. ei voi ymmärtää..
ja kaikki tosiaan toimi viel 2pv sitten.
|
|
Wastedoxi
Newbie
|
1. helmikuuta 2009 @ 13:13 |
Linkki tähän viestiin
|
GTA IV Ei Lähde Toimimaan, ONGELMA!!!
Peli asentuu normaalisti, mutta kun yrittää pelata ja painaa valikosta START ja peli lähtee pyörittämään hahmojen kuvia, niin peli sammuu ja tulee ilmoitus:
3. Olen hankkinut uudet näyttiksen ajurit
4. Olen kokeillut estämistopimintoa molemmilla tavoilla Järjestelmä->Lisäasetukset->Suorituskyky->Asetukset->Tietojen suorittamisen estäminen.
GTAIV.EXE tiedostoa ei voi suorittaa ilman estämistoimintoa.
MIKÄ SIIS ON VIKANA???
----------------------------
Asus s775 P5B
Seagate barraguda 320GB
Nexux medium tower 500W
Kingston 3GB 533MHZ
MSI X1950PRO 256MB
Intel Core 2 E6400 2.13GHZ
Vista Home Premium 64-BIT
----------------------------
|
|