User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.1.2025 / 22:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > suomalaista peliseuraa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Suomalaista peliseuraa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
31. joulukuuta 2007 @ 01:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos joku haluaa tulla ottamaan matsia joskus Halo 3:sessa tai GoWissa tai muuten vain haluais kotimaista peliseuraa nii mun gamertag on Bl33d00 :)

" They all think that I am brave the strongest link of our chain, but really I just want a bullet between my eyes. Aim high ! "
Member

8 tuotearviota
_
31. joulukuuta 2007 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lisäsin sut ystäviin, mun gamertag on JiiPeee.
Tänne voitas oikeestaan keräillä suomalaisten gamertageja että saatas suomalaisvoittoisia matseja järjestettyy.

Edit. GT vaihdettu uuteen.

Xbox v.1.0: Xecuter 3 CE, 80GB Hitachi Deskstar
Xbox v.1.1: SmartXX V3, 80GB Western Digital, Jewel+ Window + VGA-mod
Xbox v.1.6: SmartXX LT OPX V2
Xbox 360 Premium -> Red Ring Of Death -> X-Clamp Fix
Xbox 360 Premium Xenon -> Timing Attack -> 1888 -> 4532 -> KK Exploit -> Linux
Xbox 360 Elite: iXtreme 1.51
Nintendo Gamecube: Qoobchip Pro + IcedCube Crystal case
Sony PSP (Fat): FW 5.00 M33, 2GT Sandisk Pro DUO

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. kesäkuuta 2009 @ 13:28

Junior Member

2 tuotearviota
_
4. tammikuuta 2008 @ 18:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisinhan mäkin laittaa mun gamertagin tänne. SiR Teekoo. SiR ei sitten ole mikään klaani. Halo 3 ja Forza 2 pelaan netissä(Forzaa tosin harvoin).

Asus A6KM & Asus EEEPC 904HD
Member

8 tuotearviota
_
4. tammikuuta 2008 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lisäsin sut Tekarit.
Newbie
_
8. tammikuuta 2008 @ 23:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mun voitte lisätä teeemy pelailen nyt CoD 4 ja graw2 forzaa välilä

kiva ois jos lisäillläöän.

t-ee-mu
wildchill
Junior Member

1 tuotearvio
_
9. tammikuuta 2008 @ 20:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
gametag on Twisterbox Fin
CoD 4 ja graw2 mitä nyt useimmiten pelailen.
Saa lisäillä.
Junior Member
_
9. tammikuuta 2008 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos näistä =) pistän kaverilistalle
thejammy
Senior Member

6 tuotearviota
_
10. tammikuuta 2008 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
appleeee gamertagilla pelaan haloo, tuon otsikon vois melekein muuttaaa notta "peliseuraa halo3:n" :D
Maanikko
Suspended due to non-functional email address
_
22. tammikuuta 2008 @ 07:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tagina Maanikko ja tällähetkellä tulee tahkottua Cod4:sta enimmäkseen, saa lisäillä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2008 @ 15:39

AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
22. tammikuuta 2008 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tagi alla, Teeemy jo löytyykin minun listoilta.

Keskityn yleensä yhteen nettipeliin kerralla, tällä hetkellä enemmän COD4:sta, mutta myös Halo 3:a.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. tammikuuta 2008 @ 15:55

AlluDaMan
Member

3 tuotearviota
_
25. tammikuuta 2008 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Gold live ostoslistalla mut voitte lisätä valmiiks x360allu P.S pelaan Halo 3:sta

AMD PHENOM II 545 3.0GHZ AM3
ARCTIC COOLING FREEZER 64 PRO PWM
ASUS M4N78 E-SATA 8CHANNEL ATX
4GB DDR2 800Mhz (2x2GB)
1000GB SATA2 7200RPM
ATI RADEON HD4870 1GB GDDR5 PCI-E
22X DVD+-RW DL SATA
600W ATX Virtalähde 120MM
Artic Cooling 92MM

Win 7
Tboil
_
27. tammikuuta 2008 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelinimi livessä on tuomas150, jos haluatte peliseuraa esim Halo3 voitte lisätä:) Peleinä minulla on gow,halo 3,Moh airborne,Kameo ja Bf2 mc.

Sika siellä sika täällä
Member

13 tuotearviota
_
2. helmikuuta 2008 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mun nimi Happy Suicide täl hetkellä on orange box:ii tullu pelattuu
F1Nkiller
Newbie
_
2. helmikuuta 2008 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Gamertagi on F1Nkiller ja pelaan tällä hetkellä mercs 2 ja battlefield: BC. ja on mikki. Lisäilkää vaa kaveriks.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. syyskuuta 2008 @ 22:27

Nicto
Junior Member
_
3. helmikuuta 2008 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tagi on Land of blue ja GoWia on tullut pelattua, halo 3:sen oon ostamassa kun jostain sais suht halvalla
löytyy myös Mass Effect & Oblivion, mutta ei ole tullut toistaiseksi kokeiltua netissä
Lisätkää toki kaveriksi niin pelaillaan
Newbie
_
4. helmikuuta 2008 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tännehän on jo kertyny paljon nimii eli voiskohan pistää jo jonkulaisia matseja pystyy ? Ketä tulis ja millon sopis ? Pelinä siis Halo 3 (?)

" They all think that I am brave the strongest link of our chain, but really I just want a bullet between my eyes. Aim high ! "
Junior Member

2 tuotearviota
_
4. helmikuuta 2008 @ 16:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hhhm. Oliskos joskus maaliskuun puolen välin jälkeen? En nyt pääse kun on live loppunu mutta saan sitä sillon maaliskuun puolesvälis(synttärit :D).

Asus A6KM & Asus EEEPC 904HD
Newbie
_
5. helmikuuta 2008 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käy ainaki mulle sillon jos ei oo peliaika sillon loppunu :D. Mulla ki maaliskuus synttärit.

Member

13 tuotearviota
_
8. helmikuuta 2008 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
peli seuraa Bornout - Paradisee ?
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
8. helmikuuta 2008 @ 18:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä ainakin pelaan Burnout Paradisea, lisää listalle. Sain eilen tehtyä viimeiset smashit, eli nyt on kaikki superjumpit, billboardit ja smashit kerätty, jos joku tarvitsee apua niiden kanssa.
player11
_
15. helmikuuta 2008 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mun gametatsku on samppa88

xbox 360 ( ps3 )
Jha72
Newbie
_
15. helmikuuta 2008 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Halo 3 pelailen ja gametag on Juha72. Ei muutaku matsit pystyyn tuossa jonain päivänä.

EDIT: Ostin tuossa MX vs. ATV Untamedin niin pelailen sitäki livessä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. maaliskuuta 2008 @ 22:36

Member

2 tuotearviota
_
23. helmikuuta 2008 @ 00:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelailen nimimerkillä Suomimies lähinnä GoW:ia ja Guitar Hero 3:sta. Lisätkää vapaasti jos haluatte :)

Onkos Halo 3 muuten hyväkin peli? Onhan se tietty saanut arvosteluissa 96/100 pojoa ja niin edespäin mutta entä teidän mielestä?

SipaSipa
_
28. helmikuuta 2008 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun gamertagini on TiBaaZ ja enimmäkseen far craita pelailen, eli jos joku muukin pelailee niin ottakoon yhteyttä. :) ja haloakin tulee jonkun verran pelattua.

Psp:3.71m33-3 ja yhen gugan muistikortti

Xbox 360 live
Mainos
_
__

_
vonrampe
Newbie
_
5. maaliskuuta 2008 @ 07:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Gamer tag on vonrampe ja pelaan tällä hetkellä frontlone: fuel of war moninpeli demoa ja parin päivän päästä GOD4:sta.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > suomalaista peliseuraa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy