User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.1.2025 / 22:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > suomalaista peliseuraa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Suomalaista peliseuraa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ledlenser
Newbie
_
21. tammikuuta 2010 @ 01:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morjens

Saa lisätä,nimi: AV system

Pelit

Battlefield 1943
Gta4+ lisäosat löytyy
Dancing Stage Universe 2 (hyvä bileiden buustaaja)
Richard Burns Rally (ainoa oikea hyvä ralli peli)
Forza motorsport 3

Nyt enimmäkseen ratilla käännelly tota forzaa, myös 1943 tulee pelailtua

Päivitetään pelilistaa:
Halo Reach/Odst/Wars
Alan Wake
F1 2010
Battlefield 3 (tätähän sitä tulee nykyää eniten pelailtua)
Mikki löytyy myös

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. marraskuuta 2011 @ 01:10

_unicorn_
Newbie

1 tuotearvio
_
5. helmikuuta 2010 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä pelailen silloin tällöin Gears of War 2. Mutta pelaan sitä veljeni nimimerkillä Sampo Ekman. (Ei siis tarvitse ihmetellä, kun välillä on hyvä pelaaja ja välillä surkea[eli minä :D]) Tulisi liian kalliiksi ostaa itselleni live aikaa, kun pelailen vain Gears of War 2 ja sitäkin ''vain'' muutaman kerran viikossa. Mitenkä musta tuntuu, että oon ainut tyttö, joka tänne on vastannut =D

If you can't handle me at my worst then you sure as hell don't deserve me at my best.
Newbie
_
6. helmikuuta 2010 @ 08:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _unicorn_:
Minä pelailen silloin tällöin Gears of War 2. Mutta pelaan sitä veljeni nimimerkillä Sampo Ekman. (Ei siis tarvitse ihmetellä, kun välillä on hyvä pelaaja ja välillä surkea[eli minä :D]) Tulisi liian kalliiksi ostaa itselleni live aikaa, kun pelailen vain Gears of War 2 ja sitäkin ''vain'' muutaman kerran viikossa. Mitenkä musta tuntuu, että oon ainut tyttö, joka tänne on vastannut =D
Jos ei muuten, niin ainakin ainoa tyttö, joka täällä Gearsia pelaa :D Harvemmin on omia tyttökavereita kiinnostanut sahata virtuaalimoottorisahalla muita olentoja verisiksi kappaleiksi. Ilonsa kullakin...
thejammy
Senior Member

6 tuotearviota
_
6. helmikuuta 2010 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos löytyy hyviä halon pelaajia niin pelaisin mielellään vaikka team slayerissä tahi multiteamsissa skillin 50:n. Nimimerkki on omppupiiras ja halo 3:sta on tullut hakattua ~4000 matsia + satoja tunteja lan:ssa.

i7 920|6gb patriot viper 1600MHZ|HD4890|corsair tx750|20cm
_unicorn_
Newbie

1 tuotearvio
_
7. helmikuuta 2010 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Unune:
Jos ei muuten, niin ainakin ainoa tyttö, joka täällä Gearsia pelaa :D Harvemmin on omia tyttökavereita kiinnostanut sahata virtuaalimoottorisahalla muita olentoja verisiksi kappaleiksi. Ilonsa kullakin...
Juu, no mä kyllä oikein sitä moottorisahaa osaa käyttää. Mut se on hauska peli. Oon mä joskus noita Guitar Heroita kanssa pelaillut. :) Ihan kivaa ajanvietettä toi GoW2, mut tosiaan aika huono siinä oon, ku en kuitenkaan pelaa niin paljon sitä, että kehittyisin :D

If you can't handle me at my worst then you sure as hell don't deserve me at my best.
Newbie
_
12. helmikuuta 2010 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ma1rou on siis gametag.

Peleinä mm.
Halo 3
NHL 10
Call Of Duty: Modern Warfare 2
GTA IV

Eniten tällä hetkellä peleilen MW:tä

a href="http://www.bungie.net/stats/halo3/default.aspx?player=Ma1rou"img src="http://www.bungie.net/card/halo3/Ma1rou.ashx"//a

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. maaliskuuta 2010 @ 15:15

Lats
Inactive
_
18. helmikuuta 2010 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Modern Warfare 2 ja muita sotapelejä pelaan + ostan halo odst. Gta Iv löytyy myös.
Dani221312 Lisäilkää!
Newbie
_
19. helmikuuta 2010 @ 08:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Unune:
Juu, no mä kyllä oikein sitä moottorisahaa osaa käyttää. Mut se on hauska peli. Oon mä joskus noita Guitar Heroita kanssa pelaillut. :) Ihan kivaa ajanvietettä toi GoW2, mut tosiaan aika huono siinä oon, ku en kuitenkaan pelaa niin paljon sitä, että kehittyisin :D
Guitar Herot on varmaan ihan ok vaihtelua tollaseen GoW2-tyyliseen verellä lotraukseen :D Pelasin pari päivää sitten melkein ensimmäisiä kertoja Gearsia netissä, ei oikeen sujunnu :D Yksinpeli onnistuu, ei moninpeli :D

Ja jottein täysin offtopiciksi tämäkin viesti mene, niin jos jotkut täältä omistavat Halo 3: Odst:n, lisätkää mut kaveriksi (Parasit0idi, nollalla), niin pääsisi firefightia pelaamaan ryhmässä. Ja miksei muutkin saisi mua kaveriksi lisäillä :)
mackeu
Member

1 tuotearvio
_
19. helmikuuta 2010 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivitellääs vähän:

Pelaan:

C&C Red Alert 3
Wet
Mass Effect 2
Lego Batman
Pure

Gamertaggi on tossa alhaalla. Gold-live löytyy, loppuu vajaan kuukauden päästä. (:()

x Asus Sabertooth 990FX
x NZXT Phantom
x Kingston HyperX 2x4GB, DDR3 1600MHz
x AMD FX-8120, AM3+, 3,1GHz, 8-core @ 4GHz(näin aluksi)
x Windows 7 Home Premium 64-bit
x Asus Radeon HD 6950 DirectCU II, 2GB
x Corsair 850W 850TX
Senior Member

4 tuotearviota
_
2. maaliskuuta 2010 @ 00:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Änäriin voisi kaivata pelureita. heartagramm on tagi ja pelinä siis NHL 10. Muuta ei livessä tulekaan juuri pelattua, satunnaisesti Fable 2. NHL 10 livepisteitä ~1200 skipaletta.
Newbie
_
16. maaliskuuta 2010 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
GT: Huntti

Pelit:
Forza Motorsport 2 & 3
SD vs RAW 09
GTA IV ilman lisäosia
NHL 07 & 08

kalle1986
Member
_
2. huhtikuuta 2010 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tobi1776

Pelailen:
Left 4 Dead 2
Resident evil 5
Soul calibur 4

Näitä en pelaa paljon:
Halo 3
Fable 2
Gears of War
Borderlands
Perfect Dark
Saint Row 2
rooki12
Junior Member
_
23. lokakuuta 2011 @ 12:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelailen cod4 BFBC2 Skate3 ja forza3. omistan myös burnout paradisen mut en pelaa sitä paljoa. GT:SpaceMonkey015 lisätkää toki kaveriks

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. lokakuuta 2011 @ 12:23

Senior Member

5 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2011 @ 20:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
GT=finsip3r999 ja mw1 mw2 ja mw3 pelailen.

Kone: AMD Athlon II X3 450 3.2GHz, RAM 4GT , AMD Radeon HD 6450 1GT , 1Tt Kovo , Win7 Ultimate 64Bit
Newbie
_
21. marraskuuta 2011 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
löytyykö vielä l4d1 ja 2 pelaajia? GT: jukkepappa
Mainos
_
__

_
aaaabcdi
Newbie
_
24. tammikuuta 2012 @ 20:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietääkö kukaan mitään hyvää RPG:tä jossa voi kehittää LvL:iä?????????????

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > suomalaista peliseuraa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy