|
.exet ei aukea, Windows XP ei loyda polkuja!
|
|
|
naledi3
Newbie
|
6. helmikuuta 2008 @ 17:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei, hankin juuri uuden koneen, mutta en onnistu asentamaan siihen mitaan netista lataamiani ohjelmia (edes adobe, skype, messenger). Alku menee hyvin, mutta lopussa asennusvaiheessa .exe-filet ei aukea, ja saan virheilmoituksen: "Windoes cannot access the specified device, path, or file. You may not have the appropriate permission to access the item". Olen kirjautuneena sisaan adminina. Asun ulkomailla, ja taalta on hankala saada ammatiapuakaan, joten olisin todella kiitollinen jos joku osaisi auttaa!!
|
Senior Member
|
6. helmikuuta 2008 @ 18:10 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Hiiren oikealla napilla "run as administrator" pikakuvakkeen päällä...
|
|
naledi3
Newbie
|
6. helmikuuta 2008 @ 18:35 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ei se onnistu...ja olen administrator ja luvissa ei pitaisi olla vikaa. Voisiko olla kyse jostain IE:n turva-asetuksista, tai SP 2:sta?? Auttakaa..
|
Senior Member
|
6. helmikuuta 2008 @ 19:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: uuden koneen
Vista vai xp ?
|
|
naledi3
Newbie
|
6. helmikuuta 2008 @ 19:12 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Windows XP ja service pack 2
|
Senior Member
|
6. helmikuuta 2008 @ 19:22 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Onko jokin turvaohjelmisto päällä joka plokkaa... joissakin ohjelmistoissa on oletuksena suoritettavien tiedostojen plokkaus päällä...säätöä...
Koita luoda uusi käyttäjätili täysin oikeuksin ja kokeile pelittääkö se...
|
|
naledi3
Newbie
|
6. helmikuuta 2008 @ 19:37 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Oikeuksissa ei ole nahtavasti mitaan ongelmaa, ja olen myos yrittanyt uuden tilin luomista, joten kyse on kylla jostain muusta.
|
Senior Member
|
6. helmikuuta 2008 @ 20:02 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
naledi3
Newbie
|
6. helmikuuta 2008 @ 20:11 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Onko? mutta oon kanssa googlannu ja yrittany vaikka mita noista keinoista, mikaan ei toimi!
|
Senior Member
|
7. helmikuuta 2008 @ 10:59 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Virheilmoitus yrittäessäsi suorittaa exe:ä viittaa oikeuksiin suorittaa sitä.
-oletko yrittänyt järjestelmän palautusta?
-korjaus/uudelleenasennus voisi olla myös ratkaisu...
Ko. tiedoston (mikä ei aukea) ominaisuudet>suojaus välilehdellä pitäisi olla täydet oikeudet sillä tilillä mitä käytät...(xp-pro)
Suojaus välilehti ei muistaakseni näy suoraan xp-home:ssa vaan pitää käynnistää vikasietotilaan ja kirjautua adminina...
|
|
jamppa67
Junior Member
|
7. helmikuuta 2008 @ 12:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tuosta tuli mieleeni vanha kunnon suuri sininen eli IBM.
Ihmettelin vähän vastaavaa ongelmaa muutama vuosi sitten yrittäessäni asentaa ohjelmia IBM Thinkpad läppäriin. Järjestelmänvalvojana ei sitten onnistunut millään, koska siinä käyttäjätunnuksessa oli tuo mystinen ä -kirjain. Sitten kun olin tehnyt uuden admin -tunnuksen ilman skandeja alkoi homma heti toimimaan. Voisko tässäkin olla kyseessä IBM preload ja skandiongelma?
|
|
Mainos
|
  |
|
|
BforeDusk
AfterDawn Addict
|
7. helmikuuta 2008 @ 14:34 |
Linkki tähän viestiin