Kun tulee nyt tässä tuo prosessori ja joskus sitä ehkä rupean kellottamaan, niin ennenkun rupeen ottaa tuosta kellottamisesta kunnolla selvää niin kysysin, että pääsenkö mä mihinkään kunnon tuloksiin kun emolevy tukee 1333 fsb:tä ja prossun fsb on jo vakiolla sen verran. Niin enhän mä vissiin silloin fsb:tä pysty nostamaan? ni sillonhan nostan vaan kerrointa ja voltteja, niin onko siis pelkästään näiden nostaminen kannattavaa? Lisäks kysysin vielä että kun prosessorii kellottaa ni pitäskö samalla kellottaa muistit, ei meinaan tekis mieli ku p5k se emolla (joka mulle on tulossa) on ollu muistien kellottamisessa jotain pahempia ongelmia
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Yottabyte: Kun tulee nyt tässä toi prosessori ja joskus sitä ehkä rupeen kellottamaan, niin ennenku rupeen ottaa tosta kellottamisesta kunnolla selvää ni kysysin, että pääsenkö mä mihinkää kunnon tuloksiin ku emolevy tukee 1333 fsb ja prossun fsb on jo vakiolla sen verran ni enhän sillon fsb:tä pysty nostaa? ni sillonha nostan vaan kerrointa ja voltteja, niin onko siis pelkästään näiden nostaminen kannattavaa? Lisäks kysysin vielä että kun prosessorii kellottaa ni pitäskö samalla kellottaa muistit, ei meinaan tekis mieli ku p5k se emolla (joka mulle on tulossa) on ollu muistien kellottamisessa jotain pahempia ongelmia
Kerroin prossussa on lukittu, joten FSB;tä siitä joutuu nostamaan ja kyllä se sen kestää kun vaan volttia antaa.
Muistit taasen kellottuu itsestään kun FSB;tä nostaa, joten voltteja joutunee nostamaan niissäkin.