Tapasin erittäin oudon ongelman bitcometin kanssa n. kuukausi sitten. Jos lataan jotain torrenttia, johon kuuluu vaikka 20 tiedostoa, saattaa Bitcomet jossain vaiheessa näyttää että torrent on ladattu(100%), vaikka kun avaan sen kansion(johon tiedostot latautuu), niin näkyy vielä muutamia keskeneräisiä bitcometin tiedostoja.
Onko kenelläkään muulla käynyt näin, ja onko tähän jotain ratkaisua?
Minulla myös sama ongelma ja vista käytössä. Tämä voi auttaa tilanteeseen, poista tuo bc! pääte ns. keskeneräisistä tiedostoista pois niin purkuohjelma tunnistaa tiedoston.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Firez69: Minulla myös sama ongelma ja vista käytössä. Tämä voi auttaa tilanteeseen, poista tuo bc! pääte ns. keskeneräisistä tiedostoista pois niin purkuohjelma tunnistaa tiedoston.
Lisää apua :
mene bitcometin asetuksiin ja sieltä tehtävä valikkoon ja ota pois päältä tuo: lisää .bc! -pääte keskeneräisiin tiedostoihin.
Sitten pitäisi alkaa toimia.
Jos ei muita jakajia ole, joilla olisi yli 80%, niin ei se lataus jatku.
Ja noihin ylläoleviin ongelmiin... Suosittelen vaihtamaan esim. bittorrentiin, mulla oli samoja ongelmia bitcometin kanssa, mutta bittorrent pelittää paremmin.