niin nyt tulee . omistan huippu koneen mutta en osaa otta siitä kaikkea irti.Niin mä ymmärrän että dual core tarkoittaa 2 kovalevyä?
niin miten saan pelit vielä paremmin toimimaan?Pitääkö olla pelit yhdellä E: -llä ja muut tiedostot tavalisella c:- llä?
tai esimerkkiksi ostin crysis pelin laitan dvd asemaan ja se tarjoaa heti c -ta jos muutan kohteen E siis toinen kovalevy niin mitä eroa siinä on? olen aina kaikki laittanut c-lle ja no hätä ja toinen levy on ihan tyhjä.
sellainen tyhmä mä oon
C ja E ovat kiintolevyjä tai yksi kiintolevy, joka on osioitu kahteen osioon, C:een ja E:een. Sellanen hyvä nyrkkisääntö on että C:lle pistetään kaikki käyttöjärjestelmän tiedostot ym. ja sitten muille osioille pelit, leffat, musiikit, kuvat, ohjelmat ym. Näillä ei juurikaan ole mitään tekemistä pelitehon kanssa.
Pelien asennukset ehdottavat C:tä, koska se on oletuksena siellä koneella ja täten asentuu automaattisesti sinne, jos sitä ei itse vaihda (kuten olisi ihan suositeltavaa).
Ja tosiaan niinkuin smaga tuossa aiemmin mainitsi, AMD Dual Core <mallinimi> on prosessori joka ei mitenkään liity kiintolevyihin.