Divx elokuvien erilliset tekstitykset
|
|
Mana_89
Member
|
30. marraskuuta 2008 @ 12:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten saisi näkymään DivX elokuviin erilliset tekstitykset (.SRT .SUB)
En saa näkymään kun pelkän elokuvan. Elokuvia katson poltetuilta dvd-levyiltä ja muistitikulta.
Sitten toinen samanaiheinen kysymys. Saako xboxilla katsottua ulkoiselta usb kovalevyltä DivX elokuvia tekstien kanssa?
|
Moderator
5 tuotearviota
|
30. marraskuuta 2008 @ 14:10 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kautmi_
Junior Member
6 tuotearviota
|
1. joulukuuta 2008 @ 22:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus:
Sitten toinen samanaiheinen kysymys. Saako xboxilla katsottua ulkoiselta usb kovalevyltä DivX elokuvia tekstien kanssa?
Siis muistitikulta tuo onnistuu ja miksei myös ulkoiseltakovalevyltä, en oo kokeillut. Tiedostojärjestelmä pitää olla kuitenkin FAT32 eikä NTFS!
Abit IP35, Intel Core 2 Duo e6320, DDR2 4Gb 800Mhz, Windows 7 x64, Ati Radeon X 1950 PRO
|
enad
Newbie
|
11. maaliskuuta 2009 @ 19:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Ymmärtääkö xbox 360 soittaa dvd tiedostoja, jotka on kaapattu video_ts muotoon. Esim jos siirtää muistitikulle tai ulkoiselle kiintolevylle tiedostot? Toimiiko elokuvan valikko palkit? Entä dvd elokuvan tekstitys?
Kiitos.
Danny
|
enad
Newbie
|
16. maaliskuuta 2009 @ 21:28 |
Linkki tähän viestiin
|
uppista. Tietääkös kukaan vastausta edelliseen kyssäriin?
|
Member
1 tuotearvio
|
16. maaliskuuta 2009 @ 22:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti enad: Ymmärtääkö xbox 360 soittaa dvd tiedostoja, jotka on kaapattu video_ts muotoon. Esim jos siirtää muistitikulle tai ulkoiselle kiintolevylle tiedostot? Toimiiko elokuvan valikko palkit? Entä dvd elokuvan tekstitys?
Kiitos.
Danny
Testasin:
Kopioin VIDEO_TS kansion sisälmyksineen muistitikulle. Xbox360 ilmottaa että "No videos found". Eipä toimi.
|
etzka326
Senior Member
|
17. maaliskuuta 2009 @ 17:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen pistäny teksitykset kiinni videoon eikä ne silti näy, mistä kyse?
|
Member
1 tuotearvio
|
17. maaliskuuta 2009 @ 18:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti etzka326: Itse olen pistäny teksitykset kiinni videoon eikä ne silti näy, mistä kyse?
"Kiinni videoon". Minkälaisesta ja minkä tyyppisestä videosta on kysymys? Itselläni boxi toistaa ainakin xvid-videoita, jos sen videon olet pakannut uudelleen lisäten kiinteät tekstit videoon niin pitäisi näkyä. Siis uudelleen xvid/divx muotoon.
|
Junior Member
5 tuotearviota
|
17. maaliskuuta 2009 @ 20:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mainos
|
|
|
etzka326
Senior Member
|
18. maaliskuuta 2009 @ 07:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis Videora xbox360 conventerilla olen muokannut videot oikeaan muotoon. Se ohjelma on tarkotettu vain siihen hommaan, joten eiköhän ne mene oikeaan muotoon...
Ja muuten, tuolla kyseisen oppaan avulla pistin subit tiedostoon...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. maaliskuuta 2009 @ 07:21
|