User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 06:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > päivittelyä välillä, mutta mitä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Päivittelyä välillä, mutta mitä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
12. helmikuuta 2009 @ 19:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tippunut kärryiltä näytönohjain kisassa. Enkä konettani en hirveämmin päivitellyt aikoihin. Nyt kuitenkin on mielessä pyörinyt ajatus koneen päivittämisestä. Suunta on kuitenkin aivan hukassa. Joten mistä osasta koneen päivittely kannattaisi alkaa? Hintakattoa ei nyt varsinaista ole. Mutta tavoitteena olisi päivitellä osa kerrallaan pikku hiljaa aina palkan salliessa. XO:lla tulee kuitenkin suurin osa ajasta nykyään pelattua. Laitetaan että yksittäisen osan hinta katto 150eur. Näytönohjaimesta olen tietty hiukka enemmän valmis maksamaan. Kertokaahan mihin suuntaan tässä kannattaisi lähteä menemään?

Kone täällä hetkellä:
EMOLEVY: ECS A770-M (Tästä itse meinastin aloittaa esim. huuto.netistä löytyisi takuulla parempiä emo levyjä kun ECS)
PROSESSORI: AMD ATHLON 64 X2 5000+
NÄYTÖNOHJAIN: Nvidia 8800gt 512mt
MUISTIT: 4GB DDR2
POWERI: 650W En ole varma merkistä.

Koneeni ei vain toimi, se ei vaan koskaan toimi..
AMd Athlon 64 3400+
Dfi LANPARTY UT nF3 250Gb
Geforce 6800GS
1Gb Kingston
+ pakolliset roinat.
Senior Member

2 tuotearviota
_
12. helmikuuta 2009 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, kyllä se kannattaa emosta melkeinpä aloittaa, sitten prossu ja sen jälkeen näyttis. Tässä järjestyksessä itse hankkisin, ja olen hyvin pitkälti hankkinutkin.

Laita powerin mallimerkintä/sarjanumero tai vastaava, niin selviää merkki.

Pikaisesti haettua suuntaa:

Emolevy: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=31479
Prosessori: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=21160
Näytönohjain: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=2150

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. helmikuuta 2009 @ 20:12

Euphemos
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
12. helmikuuta 2009 @ 20:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Emoksi tosiaan ekalla kierroksella vaikkapa Foxconn A7DA-S, toisella kierroksella prossuksi AM3-kantainen Phenom II X4 810 tai nopeampi ja kolmannella kierroksella näyttikseksi... mitä nyt ikinä siinä vaiheessa onkaan tarjolla. Jos myyvät HD4900-sarjaa, niin ehkä sitten semmonen.

"You can´t be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
-Frank Zappa
Mainos
_
__

_
Newbie
_
16. helmikuuta 2009 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Emolevystä tosiaan ajattelinkin lähteä päivittelemään. Ensiksi suuntaan kyllä tuonne huuto.netin puolelle. Pitää tarkastella noita käytettyjäkin, kun sieltä välistä aina edullisesti helmiä löytää. Itselle kun kelpaa hiukan vanhempi malli. Kunhan se on hyvä lankku.

Tuossa näytönohjainkilvassa olen varsinkin pudonnut kärryiltä. Se varmaankin uutena tulee ostettua niin pitänee jotain arvosteluja lueskella että mikä ohjain olisi itselle paras. Tarkoituksena olisi ainakin että FullHd matskua pystysi toistamaan telkulle, eli kone toimisi blu-ray soittimena, mutta tuo mahdollisuus varmaan nykyaikana löytyy näytönohjaimista.

Koneeni ei vain toimi, se ei vaan koskaan toimi..
AMd Athlon 64 3400+
Dfi LANPARTY UT nF3 250Gb
Geforce 6800GS
1Gb Kingston
+ pakolliset roinat.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > päivittelyä välillä, mutta mitä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy