Pelihiireksi??
|
|
Member
|
31. maaliskuuta 2009 @ 10:45 |
Linkki tähän viestiin
|
En nyt tiedä, että menikö oikealle alueelle, mutta mikä näistä kannatais ottaa?
1. Roccat Kone
2. Cyber Snipa Stinger Pelihiiri
3. SideWinder X8 pelihiiri
Tällä hetkellä omistan SideWinder:in. Sen ihan ekan mikä tuli vissin nimellä sidewinder.
Ite haluaisin kyl ton SideWinder X8 pelihiiri, mut sit ajattelin kysyä mitä mielt te ootte näistä.
Ja sit joku pelinäppis. nyt on G11
Main Board: ASUS P5Q-E Chipset: Intel P45 Processor: Intel E8400 3GHz (4,25GHz 1.32) Physical memory: Corsair 2x2048 MB TWINS (941MHz) Video Card: Gainward HD Radeon 512MB (Vakio) Power Supply: Corsair 550W Windows XP PRO
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. maaliskuuta 2009 @ 11:00
|
Member
1 tuotearvio
|
31. maaliskuuta 2009 @ 10:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Noista en tiedä mutta suosittelen logitechin g9 hiirtä. Itellä muutaman kuukauden ollut ja en löydä siitä mitään vikaa. Sopii hyvin käteen, vaihto kuoretkin siinä on ja muutenkin loistava.
|
Member
|
31. maaliskuuta 2009 @ 11:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pankken: Noista en tiedä mutta suosittelen logitechin g9 hiirtä. Itellä muutaman kuukauden ollut ja en löydä siitä mitään vikaa. Sopii hyvin käteen, vaihto kuoretkin siinä on ja muutenkin loistava.
Luin kyllä testit tost, mut ei oikee vakuutannu.
Main Board: ASUS P5Q-E Chipset: Intel P45 Processor: Intel E8400 3GHz (4,25GHz 1.32) Physical memory: Corsair 2x2048 MB TWINS (941MHz) Video Card: Gainward HD Radeon 512MB (Vakio) Power Supply: Corsair 550W Windows XP PRO
|
Member
|
31. maaliskuuta 2009 @ 11:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen kokeillut molempia, Roccat:ia ja Sidewinder X8:aa, kumpikaan ei oikein ollut hyvä, nyt käytössä g5 joka tähän astisista paras mitä olen käyttänyt.
CORE i7 920 D0 @ 4Ghz + Noctua NH-D14 | HD5870 Crossfire | A-data 3x2GB 1600Mhz | Asus P6T Deluxe | Antec Three Hundred | Corsair HX 750W | Samsung Spinpoint F3 1TB | Samsung Syncmaster T240 |
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
31. maaliskuuta 2009 @ 11:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Razerin DeathAdderia ehkä suosittelisin, noista varmaankin Roccat Kone
-e8400 @3,8 GHz | Radeon HD 5770 | 4gt GSkilliä | NeoHE 430W | WD aaks5000, Spinpoint F3 1Tb | Nexus Clodius | Ubuntu Linux & Vista
-M-Audio Revo 7.1 | Rokit RP6-monitorit | Alessandro MS1i- ja AKG k-601-luurit, Musical Fidelity X-Cans
8800GT ja M-Audio Revolution 7.1, kyselehän!
|
Senior Member
17 tuotearviota
|
31. maaliskuuta 2009 @ 12:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Miksi vaihtaa G5 ja G11 pois?En usko et ne vaihtamalla paranee.
Itselläni istuu paremmin G5 kuin G9 käteen ja G11 ja G12 näppäimistöllä ei ole erona kuin näyttö millä en itse tee mitään.
HAF932, ASUS RampageII Extreme, INTEL i7-960/4Ghz +V8, Ati HD5970, 6GB/1600Mhz DDR3, OCZ RevoDrive X2/SSD, Windows7 Ultimate ynm.
|
finski
Member
3 tuotearviota
|
31. maaliskuuta 2009 @ 12:20 |
Linkki tähän viestiin
|
microsoft sidewinder:
-tassut kerää likaa oikein urakalla
-kauhea lohjo, no joo isokätiselle varmaan ok.
-vähän väliä jää tohon lukupään reikään hius tai muu roska
-säädöt kivikaudelta
- nyt rullan nappi ei toimi kunnolla enään.
suosittelen kyllä razerin hiiriä tai logitech mx518
|
Member
1 tuotearvio
|
31. maaliskuuta 2009 @ 12:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti disa321: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pankken: Noista en tiedä mutta suosittelen logitechin g9 hiirtä. Itellä muutaman kuukauden ollut ja en löydä siitä mitään vikaa. Sopii hyvin käteen, vaihto kuoretkin siinä on ja muutenkin loistava.
Mikäs siinä ei sytyttänyt?
|
FZane
Junior Member
|
31. maaliskuuta 2009 @ 13:00 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Member
3 tuotearviota
|
31. maaliskuuta 2009 @ 13:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni oli hetken aikaa tuo microsoft sidewinder peli hiiri, mutta kuten täällä tosiaan sanottiin niin komean kokoinen ja roska tai hius laserin eteen niin ei toimi. On myös vaikea puhdistaa.
Hädissäni ostin Prismasta Creative Fatality 2020 peli hiiren lähinnä siksi, että on halpa. Yllätyin positiivisesti. Hiiri sopii hyvin käteen ja siinä on ihan hyvä tuntuma. Ei ehkä mitenkään mullistava hiiri, mutta hintaansa nähden ihan positiivinen rotta.
Näppiksenä on nyt MS X6 johon olen ollut todella tyytyväinen. Sitä ennen X11 joka oli ok, mutta ei mitenkään erityisen hyvä itselleni.
-Noob-
|
Member
|
31. maaliskuuta 2009 @ 14:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pankken: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti disa321: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pankken: Noista en tiedä mutta suosittelen logitechin g9 hiirtä. Itellä muutaman kuukauden ollut ja en löydä siitä mitään vikaa. Sopii hyvin käteen, vaihto kuoretkin siinä on ja muutenkin loistava.
Mikäs siinä ei sytyttänyt?
Emt ei vaa sytyttänyt. Noi kolme on ne jotka voisin ostaa. Siis joku noista kolmesta on just sellasii. No kai se on sit pakko pistää tilauksen toi roccat ja kaveriks vaik toi roccat:in se näppis vai oisko toi G15 parempi?
|
Member
3 tuotearviota
|
31. maaliskuuta 2009 @ 17:39 |
Linkki tähän viestiin
|
No älä nyta inakaan osta G15 jos sulla nyt on G11.
Jos et ole jo tutustunut Razerin tuotteisiin niin suoittelen edes vilkaisemaan niitä.
Esim. hiiristä DeathAdder on yksi parhaimmista hiiristä.
|
zcofcss
Suspended due to non-functional email address
|
31. maaliskuuta 2009 @ 21:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Mää en näistä "pelihiiristä" tiedä mutta kun siirryin Microsoft habuun ja yllätyin positiivisesti ,sain tuurilla alennuksesta 30? ja hiiri on ollut mahtava lisä valoineen.
Hyvin toimii peleissä,pelihiiri tietysti eihän se nyt muuten =)
|
Member
|
1. huhtikuuta 2009 @ 01:02 |
Linkki tähän viestiin
|
harvoin porukka puhuu razerin lachesis hiirestä mikä on kuitenkin se merkin lippulaiva nykyään (tai näin ainakin olen lukenut ja kuullut). voi johtua siitä että se on niin paljon erimuotoinen kuin muut nyky pelihiiret. itselläni oli ennen mx518 ja siirryin tähän lachesiin tuossa joulun aikana. aluksi oli todella paljon totuttelemista mutta nykyään en vaihtaisi hiirtä mihinkään. aivan loistava tarkkuus ja sopii käteen todella hyvin. suosittelen harkitsemaan myös tätä vaihtoehtoa. hinta ei ole paha ja tarkkuus on kuitenkin todella hyvä. tassut ei kerää pölyä ja laserin eteen tulevat roskat hiirimatosta on helppo pyyhkäistä. ja hiiren tassut on todella hyvät jopa perus matolla vaikka itsella onkin käytössä kunnon matto. suosittelen ehdottomasti tätä hiirtä. en ymmärrä miksi kukaan ei edes puhu kyseisestä hiirestä vaikka onkin ollut markkinoiden tarkin hiiri jo pitkän aikaa:(.
Antec P182b, Asus P5Q Pro, Intel C2D E8500, Radeon HD4870 512, 2kpl A-data 2Gt Dual-kit DDR2 800MHz Gaming Experience, Joku Chieftecin 560W poweri, Western Digital 400Gt + Seagate Barracuda 500Gt + Buffalo Drivestation 500Gt, Logitech G11, Razer Lachesis, Fujitsu Siemens 22"
|
Senior Member
32 tuotearviota
|
1. huhtikuuta 2009 @ 04:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lachesis tarjoo sellaista tarkkuutta, mitä kukaan ei tule edes tarvitsemaan. Itse kokeilin tuota kyseistä hiirtä 2päivää ja voin sanoa pettyneenä pahasti niin muotoiluun, hintaan kuin myös 3G:n virheliikkeisiin pienimmänkin pölyn/roskan/hiuksen tultua tielle. Yhden paremman puolen näin, joka tuli ajurin softasta saa paremmin hiiren muokattua itselleen.
DeathAdderin vahvimmat puolet ovatkin juuri nuo Lachesin heikoimmat puolet ja päinvastoin. Ainoa mikä DA:ssa on huonoa, on juurikin tuo ajurisofta, mutta siltikin "virhe" on niin pieni, ettei kaada muuten onnistunutta pakettia.
Eli ääneni DeathAdderille: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/RZ01-00150100-R2M1
|
Senior Member
15 tuotearviota
|
1. huhtikuuta 2009 @ 07:33 |
Linkki tähän viestiin
|
DeathAdder
Edelleenkin tarkin optinen hiiri markkinoilla. Optisethan ovat todistetusti pelaamiseen parempia kuin laserit.
Jos joku väittää tuntevansa 1800 dpi:n ja 4000 dpi:n välillä tarkkuuseron, niin kyseessä on korkeintaan placebo -efekti. Hiiren seurantakyky ratkaisee paljon enemmän, ja siinä laserit ovat huonompia kuin optiset (Ainakin vielä: viiden vuoden päästä tekniikka voi olla kehittyneempää).
Älä osta laserlelua! Siitä ei ole mitään muuta hyötyä kuin virtuaalipippelin kasvaminen, kun saa kavereille kerskua että "mullapas on laaserihiiri". Koko laser nimike on vain markkinointikikka.
Painoitetuista hiiristä on ollut valituksia että painoja on pakko käyttää tai muuten hiiri on epätasapainossa. Eli joko käyttää kilon painoista rottaa, tai sitten kiroilee sitä kun hiiren etupää painaa kolme kertaa enemmän kuin takapaa.
1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. huhtikuuta 2009 @ 17:26
|
zombie^
Newbie
1 tuotearvio
|
1. huhtikuuta 2009 @ 07:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Näppistä tuskin kannattaa lähteä vaihtamaan mutta jos välttämättä haluaa vaihtaa niin merkin vaihtoa kannattaa miettiä.
Hiiri ehkä tärkeämpi pelaamisen kannalta ja sanoisin että on ihan täysin makuasia onko se laser vai optinen kun jommankumman tuntumaan tottuu tuntuu uusi aina alussa oudolta.
Kokeilemalla löytää mieluisen tarkkuus varmasti riittää molemmissa tekniikoissa.
Tässä minun näkemys hyvästä yhdistelmästä:
Eli omassa käytössä on Razer lachesis ja Razer Lycosa, näissä käytetty pinnotteena kumia mikä tekee tuntumasta erittäin miellyttävän.
Kakkos hiirenä löytyy myös Login G5 mitä voin myös suositella.
Hiiri matto kannattaa myös tarkastaa löytyykö sille uutta vaihtoehtoa.
Omassa setissä koeajossa Razer Razer Goliathus Speed ja vanhempi lasinen Icemat vielä hieman edellä.
Jos ei ole Razerin tuotteisiin tutustunnu kannattaa se tehdä ei varmasti tule pettymään =)
|
Member
|
1. huhtikuuta 2009 @ 09:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zombie^: Näppistä tuskin kannattaa lähteä vaihtamaan mutta jos välttämättä haluaa vaihtaa niin merkin vaihtoa kannattaa miettiä.
Hiiri ehkä tärkeämpi pelaamisen kannalta ja sanoisin että on ihan täysin makuasia onko se laser vai optinen kun jommankumman tuntumaan tottuu tuntuu uusi aina alussa oudolta.
Kokeilemalla löytää mieluisen tarkkuus varmasti riittää molemmissa tekniikoissa.
Tässä minun näkemys hyvästä yhdistelmästä:
Eli omassa käytössä on Razer lachesis ja Razer Lycosa, näissä käytetty pinnotteena kumia mikä tekee tuntumasta erittäin miellyttävän.
Kakkos hiirenä löytyy myös Login G5 mitä voin myös suositella.
Hiiri matto kannattaa myös tarkastaa löytyykö sille uutta vaihtoehtoa.
Omassa setissä koeajossa Razer Razer Goliathus Speed ja vanhempi lasinen Icemat vielä hieman edellä.
Jos ei ole Razerin tuotteisiin tutustunnu kannattaa se tehdä ei varmasti tule pettymään =)
Joo en ole tutustunu Razerin tuotteisiin. Toisaalta koht tulee Razerin valmistama rottamatto(Exact+rannetuki). :D No haluan vaihtaa näppist, koska toi on ollu mulla jo kivikaudelta ja en jaksa enää kattoo sitä, mutta se on ku uuden veroinen. Onks sil kiihdyvyydellä paljoo merkitystä??
Muutenki mulla oli aika iso hyppy tost ihan perus rullahiirestä siihen mun sidewinder:in. Saaks toho DA:han painoja lisättyy? Olen nyt pelannu sille, että mulla on 10g paino.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. huhtikuuta 2009 @ 09:13
|
Senior Member
32 tuotearviota
|
1. huhtikuuta 2009 @ 10:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Saaks toho DA:han painoja lisättyy?
Valitettavasti ei.
|
MugE
Member
5 tuotearviota
|
1. huhtikuuta 2009 @ 12:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Täällä kanssa mikkisoftan ja razerin yhteistuotos -> Habu ollut käytössä jo rapiat pari vuotta.Erittäin tyytyväinen rottaan kun ei ole mikään älytön möhkäle ja hyvin reagoiva kapistus. Näppäimiä itsellen ainakin riittävästi ja sivulle vaihdettavat näppäimet oli hyvä homma kun toiset niistä ei omaan käteen istu sitten millään, meinasi alkujaan jäädä hiiri tuosta syystä ostamatta, mutta myyjä tiesi, että näppäimet on vaihdettavissa toisiin mitkä paketista kaivettiin ja laitettiin paikalle, sai kävellä suoraa kassalle tuon vaihdon jälkeen =)
Sitten vielä kun otin sellasen kovan razerin hiirimaton mukaan ja hienosti sillä toimii!
*Tyhmät kysyy, mutta entä jos tyhmät myös vastaa?*
PoWeReD by: Intel Q9550@4.01GHz / OCZ DDR2 PC2-8500 REAPER 2x2GB / Asus P5Q / MSI GTX295 OC / Auzentech Home Theater HD X-FI / Corsair HX620 / Samsung F1 750GB / CM HAF 932 / LG W2600HP-BF *Just loving it*
|
Member
17 tuotearviota
|
1. huhtikuuta 2009 @ 14:05 |
Linkki tähän viestiin
|
snipa stingeriä on sanottu yhdeksi parhaaksi hiireksi.
Kotelo: Antec Sonata 3, emo: P5Q Pro, CPU: e8400 dual core with Noctua NH-U12P, GPU: HD 4870 1GB sonic, Hiiri: MX518, RAM: 3GB, Käyttis: Win7 32-bit ultimate Näyttö: Acer V233H
Logitech Z-3e 2.1
|
Member
|
12. huhtikuuta 2009 @ 12:21 |
Linkki tähän viestiin
|
No nii nyt päätin mun ehdokkaat jotka voisin osta. Logitech G9(joku 80?) tai sit just ton Cyber Snipa Stringer(45? jimiltä). Alunperinki mun piti ostaa toi stringeri, mutta sitten löysin jimin sivuilta sen roccat konen ja microsoftin x8 ja kun on muutenki microsoftin aikasemmasta versiosta kokemusta sellaiset 6kk-8kk, niin en nyt tiiä. Microsoftin jätän kyl nyt ainaki vähäksi aika, koska haluan kokeila jtn uuttaa. Päätin nyt että ostaisin just ton stringerin. (Samalla kuin kirjoitin tän niin päätin. LOL :D)
|
Shaizee
Newbie
|
12. huhtikuuta 2009 @ 15:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen pelannut kahdeksan euron hiirellä viisi vuotta, valmistaja logitech mutta en löydä mallia. Luokalla kaksi tyyppiä jotka mahtailevat kun toisella on Cyber Snipa, ja toisella DeathAdder. Laneissa nähtiin, halppishiiri vs. edellämainitut. Ei ollut pelaajista mihinkään fps peleissä. Älä osta pelihiirtä, vaan säästä rahat vaikka uuteen näytönohjaimeen, 60+ fps joka pelissä auttaa pelisuoritukseen paljon.
|
BforeDusk
AfterDawn Addict
|
12. huhtikuuta 2009 @ 16:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti neverlife: Lainaus: Saaks toho DA:han painoja lisättyy? Olen nyt pelannu sille, että mulla on 10g paino.
Valitettavasti ei.
Onkos noi pelihiiret oikeesti niin täys komponenttia, ettei mahdu? Vai onks niin kädetöntä seurakuntaa ettei keksi miten lisätä 10g painoa, jos ei oo valmista nappia ja paikkaa sille?
Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
|
Mainos
|
  |
|
Yesse
Senior Member
40 tuotearviota
|
12. huhtikuuta 2009 @ 16:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Roccat KONE!Se hajoaa kyllä helposti, mutta sitä varten kuitit ja takuu on.
|