User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 20:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > inverto idl-7000 pvr
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
inverto idl-7000 pvr
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
13. elokuuta 2007 @ 05:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti neppu:
Tässä laitteessa on oikea virtakytkin takavasemmalla (edestä katsoen), eli ei tarvitse koskaan irrotella virtajohtoa. Tuo EPG-nuolinäppäin ongelma tosiaan iskee joskus, mulla n. 5kk aikana iskenyt pari kertaa. Mulla on kerran jäänyt myös tuuletin päälle Standby-tilassa, vaikkei mitään talletuksia tai descramblingia ollut menossa. Virtakytkin auttaa.

Jos/kun asettaa ohjelmia tallentumaan EPG:stä, niin oletuksena on EPG-binding ON (tai siis Unbind EPG: EI). Jostain syystä laite ei osaa hanskata EPG-ajan vaihtumista aina oikein, vaan tallennusajat siirtyy väärän ohjelman kohdalle. Tähän auttaa, kun ottaa tavaksi vaihtaa aina jokaisen tallennuksen EPG-binding asetuksen OFF-tilaan (jolloin ajastuksen tyypiksi tulee "tallenna").

Laite varoittaa yleensä liian monesta päällekkäisestä tallennuksesta, mutta jos päällekkäisyys on määriteltyjen lisäminuuttien kohdalla, varoitusta ei tule. Siksi kannattaa vähän katsella tallennuslistaa "sillä silmällä", ettei jää ohjelmien loppuja pois.

Jos esimerkiksi listalla on kaksi peräkkäistä ohjelmaa samalta kanavalta, niin ekan ohjelman lisäminuuttien kohdalla on menossa 2 tallennusta samaan aikaan. Olen usein yhdistänyt tällaiset tallennukset manuaalisesti jos samaan aikaan on ollut muutakin tallennettavaa.
Valitettavasti "Oikea" virtakytkimesi ei tee laitteesta virratonta vaan boksiin jää virrat päälle vaikka laittaisitkin kytkimestä off-asentoon.Varoituksena jos avaatte joskus boksin niin ottakaa ensin verkkojohto seinästä irti.

Monasti auttaa tuo off/on ja joskus vain tuo verkkojohdon irtiottaminen.

ps.taitaa neppulla olla aika vanha firmis kun valikoiden suomennos keskeneräinen vielä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. elokuuta 2007 @ 06:18

juka39
Member

2 tuotearviota
_
13. elokuuta 2007 @ 08:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mainittu virrat pois syndrooma taitaa koskea kaikkia digibokseja. Minä olen ratkaissut asian niin, että hankin katkaisimella varustetun jatkojohdon. Sai kyllä neuvotella aika pitkään ennenkuin vaimoväki suostui, sillä tuo ratkaisu ei todellakaan ilahduta silmää. Miksi tuon jatkokappaleen pitää olla valkoinen (vai onko joku nähnyt mustan tai tumman harmaan) ja siinä vielä punainen valo?
Minulle oli uutta, että virrankatkaisu boksin takaa kytkimestä ei vaikuta samalla tavalla kuin verkkovirran pääsyn totaalinen esto boksille (siis johto irti rasiasta tai katkaisin johdossa).
neppu
Newbie
_
13. elokuuta 2007 @ 09:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä tietää että jos virtakytkin ei joskus auta, niin voi vielä kokeilla virtajohdon irrotusta ennen huoltokeikkaa.

Mun firmis on joo jostain maaliskuulta (1.3.211.247 muistaakseni). En ole viitsinyt päivittää, kun siinä uudemmassa (1.3.212.1) on kuulemma pahempia bugeja maksukanavatallennuksissa, jotka on olleet tärkeitä mulle. Beta-firmiksien kanssa en viitsi lähteä leikkimään, niitä kai löytyisi Saksan foorumilta. Odottelen siis vain uutta virallista versiota.

Olenkohan ollut onnekas, mutta mulla on kaksikin (ei-tallentavaa) boksia (Humax ja Topfield), jotka ei tarvitse koskaan virtojen katkomista. Niissä on kyllä molemmissa läjä muita ongelmia ja puutteita.
Member
_
13. elokuuta 2007 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti neppu:
Hyvä tietää että jos virtakytkin ei joskus auta, niin voi vielä kokeilla virtajohdon irrotusta ennen huoltokeikkaa.

Mun firmis on joo jostain maaliskuulta (1.3.211.247 muistaakseni). En ole viitsinyt päivittää, kun siinä uudemmassa (1.3.212.1) on kuulemma pahempia bugeja maksukanavatallennuksissa, jotka on olleet tärkeitä mulle. Beta-firmiksien kanssa en viitsi lähteä leikkimään, niitä kai löytyisi Saksan foorumilta. Odottelen siis vain uutta virallista versiota.

Elikkä sinulla on tuo vanhempi boksi jossa moduulipaikassa irdeton CA-moduuli, tässä uudemmassa on sisäänrakennettu joten toimii luotettavammin.
Bugeja näissä kaikissa softaversioissa on ja ei tuo kokeileminen mitään haittaa, mutta miten vain.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. elokuuta 2007 @ 12:23

sat2003
Suspended due to non-functional email address
_
14. elokuuta 2007 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistä te lataatte noita uusimpia firmwareja ? niinku esim 1.4 214.030
kun ei niitä ainakaa inverton sivuilla ole.
kertokaas ?

+-0
Mitro
Junior Member
_
15. elokuuta 2007 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sat2003:
mistä te lataatte noita uusimpia firmwareja ? niinku esim 1.4 214.030
kun ei niitä ainakaa inverton sivuilla ole.
kertokaas ?

Hmm...
Alottaisitko vaikkapa lukemalla tämän ketjun.
sat2003
_
15. elokuuta 2007 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo siis tota mistäs kummasta sen löytää, lukasin kyllä läpi itte alottamani aiheen mutta löyty vain inverton oma support sivu ja siellä ei ole mitää uutta eikä siellä saksan invertoforum.de paikassa. elis siis laittakaahan se linkki plees.

+-0
Member
_
15. elokuuta 2007 @ 21:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sat2003:
joo siis tota mistäs kummasta sen löytää, lukasin kyllä läpi itte alottamani aiheen mutta löyty vain inverton oma support sivu ja siellä ei ole mitää uutta eikä siellä saksan invertoforum.de paikassa. elis siis laittakaahan se linkki plees.
http://www.invertoforum.de/database_arc.php

Attention: This is a Beta release, use at your own risk. Just for people who likes to play with the new functions. You should perform a factory reset after the update process!!!

Changelog 1.4.214.10 public beta:

- Fixed: CI init time was too long
- Fixed: Sleep Timer was not reset during standby
- Fixed: WSS behavior improved
- Fixed: Some Finish, Dutch and German translations improved
- Fixed: Instability when using timeshift with large buffers
- Fixed: No preview for descrambled files
- Fixed: No EPG data with descrambled files
- Fixed: Personal Planner items did not stop after a switching conflict
- Fixed: Wrong display of adult rating
- Fixed: Teletext page 800 not working
- Fixed: Not possible to stop series event when next event EPG data was not present
- Fixed: JPG viewer improvements
- Fixed: Timer OSD in playback mode remains on screen (sometimes)
- Fixed: EPG binding improvements
- Fixed: EPG collection speed up
- Fixed: While watching a running recording, it is possible to edit the file with blue button
- Fixed: TS trickmode improvements
- Fixed: Improvement of trickmodes in radio recordings
- Fixed: Sometimes it's possible to record one event twice
- Fixed: WSS signaling lost when pausing the live transmission (time shift)
- Fixed: SCART loop through stopped after event starts recording
- Fixed: After a channelsearch, blocked channels are unblocked.
- Fixed: No subtitles in timeshift mode
- Fixed: Decoding problems with Aston 1.05
- Feature: EMM's are not recorded anymore (could sometimes disable certain cards)
- Feature: Automatic descrambling
- Feature: Timezone linked to country selection during quick start setup
- Feature: Default video set to 4:3 letterbox
- Feature: default pop-up time set to 6 seconds
- Feature: suppot for L/R/Mono/Stereo selection

known issues:
- Personal Planer is still in correction state
- Some issues with auto offline descrambling and EPG background collection
- Some glitches when using auto offline descrambling
mentha
Newbie
_
16. elokuuta 2007 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu ongelma kanavat-eivät-löydy ratkesi sitten sillä, että olin kaikesta huolimatta tehnyt antenniliittymät päin pyllykkää :> ylläri
surkku
_
16. elokuuta 2007 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin, nyt minäkin olen liittynyt Inverton onnelliseksi (?) omistajaksi. Tähän mennessä laite pelannut mainiosti vaikka täällä jo parjattu tallennsuten siirto PC:lle kestääkin jumalattoman pitkään. Puhumattakaan siitä kuinka hankalaa tuon ts-fileen saaminen DVD:lle on... No enivei, käytännössä tuo 160 GB tulee aika nopeasti täyteen joten jonnekin niitä pitäisi pystyä jemmaamaan.

Siispä pari kysymystä jotka tulleet heti kärkeen, josko jollakulla olisi kokemusta:

- laitteeseen voi kait kytkeä ulkoisen USB-kovalevyn. Onko merkillä, mallilla tai koolla väliä vai käykö mikä tahansa levy? Entä saako tuonne tallennettua suoraan nauhotuksia vai pitääkö siirtää / arkistoida sisäiseltä levyltä?

- joku tuumasi aiemmin että USB-tikulle siirretty filee olisi jo valmiina mpg:nä (eli Media Player osasi soittaa kun nimesi mpg:ksi). Mahtaako onnistua usemman fileen siirto USB-levylle samalla tavalla? Tekstit ei varmaan tule näin mukaan?

- tarpeena olisi mahdollisesti saada myös toinen maksukortti käyttöön. Onko kokemuksia CAM-moduleista jotka pelaisivat Canal / MTV3+ korttien kanssa?
TompJSa
_
17. elokuuta 2007 @ 06:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ulkoinen kovalevy ollut tuossa kiinni, en tiedä onko koko rajoitusta. Ei onnistu tallettamaan suoraa ulkoiselle levylle. Pitäis näkyä yhtä helposti tallenteet kuin muistitikultakin. Olen käyttänyt jotain vlc playeriä ja se näyttää ohjelman ilman mitään uudelleen nimeämisiä.

Useamman siirto kerralla ainakin mulla takkuilee, en tiedä onko edes mahdollista. Saahan ne siihen listaan peräkkäin, mutta hyvä että edes yhden saa siirtymään. Sen jälkeen huomaa että ei nää ohjelmat niin tärkeitä ollutkaan ja kylmästi deletoi lisää tilaa levyltä... ;)
sat2003
_
18. elokuuta 2007 @ 03:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei tästä 1.4.214.10 tuoreempaa versiota ole missää saatavilla ? alkaa mennä hermot nauhotuksien kanssa totaalisesti kun ne ei vain pysy paikoillaan.

+-0
ADT3
Newbie
_
18. elokuuta 2007 @ 07:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mikkopee:
Eli varoitusta sitten muille: Inverton kaapeliversiossa EI OLE mahdollista siirtää tavaraa digitaalisena ulos koneesta.
Yksinään boxi ei sitä taida osata mutta usbilla tietokoneeseen kiinni niin PC-Suite osaa videoita repiä laitteesta ulos, tosin hiitaaastii.
Ainakin näin PC Suite 1.0.45.1 + fw:1.4 214.1 combolla.
Mikkopee
Member
_
18. elokuuta 2007 @ 08:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ADT3:
Eli varoitusta sitten muille: Inverton kaapeliversiossa EI OLE mahdollista siirtää tavaraa digitaalisena ulos koneesta.
Yksinään boxi ei sitä taida osata mutta usbilla tietokoneeseen kiinni niin PC-Suite osaa videoita repiä laitteesta ulos, tosin hiitaaastii.
Nokun ei pysty. Kaapeliversiossa EI saa USBstä mitenkään mitään ulos!

Omistatko nyt antenni vai kaapeliversion?

EDIT: Puhuin paskaa, kaapeliversiolla pystyy myös siirtämään dataa käyttäen PC-Suitea

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. elokuuta 2007 @ 13:30

ADT3
Newbie
_
18. elokuuta 2007 @ 09:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

No ilmeisesti olen sitten pahasti kusetettu sekä taloyhtiön ja myyjän toimesta koska luulin olevani kaapelikohde, ostin ServItin kaapelipoksin 7000m, ja silti tuossa taustalla nyt valuu torstainen Penn&Teller kohti konetta. (mitään päivityksiä purkkiin en ole itse tehnyt)
Mikkopee
Member
_
18. elokuuta 2007 @ 10:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

No ilmeisesti olen sitten pahasti kusetettu sekä taloyhtiön ja myyjän toimesta koska luulin olevani kaapelikohde, ostin ServItin kaapelipoksin 7000m, ja silti tuossa taustalla nyt valuu torstainen Penn&Teller kohti konetta. (mitään päivityksiä purkkiin en ole itse tehnyt)

Miten ihmeessä tuo on mahdollista? Onnistuuko siirto tikulle myös? Mäkun tuuppasin USB:n kiinni niin PC ja poksi tunnistivat toisensa, mutta kun yritin PC-Suitella imeä niin se löytää vaan kolme tiedostoa, jotka kaikki laitteen omia. Hetken yritettyään imeä tulee errori ilmoitus.

Kerros kohta kohdalta miten olet onnistunut tuossa? Mulla sama laite ja sama PC-suite

Ja sulla on siis varmasti DVB-C poksi eikä DVB-T?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. elokuuta 2007 @ 10:23

sat2003
_
20. elokuuta 2007 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin sitä firmwarea olis haussa ? uudempi ku mitä aijemmin tossa jo kuuluttelin.

+-0
neppu
Newbie
_
21. elokuuta 2007 @ 04:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
invertoforum.de:stä: Sinne pitää rekisteröityä ennenkuin siellä voi tehdä juuri mitään. Rekisteröinti on saksankielinen, ja siinä on aika paljon kysymyksiä. Kannattaa olla tarkkana jollei halua sähköpostiaan täyteen (saksankielistä) roskaa. Joku online-kielenkääntäjä auttaa kummasti, itse olen käyttänyt tätä: http://translation2.paralink.com/

Mutta siellä ei taida olla tuota 1.4.214.10 tuoreempaa versiota.
Siellä oli kylläkin linkki vastaavaan hollantilaiseen (?) foorumiin, jossa taisi olla uudempikin softa. Ellei se sitten ollut joku hollanti-versio. Ehkä noilla netti-kielenkääntäjillä senkin saisi selville, itse en jaksanut tutkia asiaa enempää.
surkku
_
21. elokuuta 2007 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt pienen myrkyn lykkäs... eli reilun viikon vanha antenni-masiina oireili tänään. Tuntui tapahtuvan sen jälkeen kun olin unscrambläämässä yhtä nauhoitusta ja nauhoitin samanikaisesti uuttaa pätkää:

- kaikki nauhoitukset "Libraryn" alla pelkkää mustaa. Eli kun koitan katsoa mitä tahansa nauhoitusta niin saan pelkkää pikimustaa kuvaa. Nauhoituksen kesto ja fileiden koko sen sijaan vaikuttaisi olevan ok eli erisuuri kuin 0.

- kun siirrän nauhoituksia PC Suitella omalle PC:lle niin kaikki pelaa mainiosti. Eli kuva ja ääni normaaleja.

--> eli nauhoituksilla siis selvästi oikeata sisältöä vaikka ite laite näyttääkin playbackissä pelkkää mustaa.

Tämä siis pätee sekä uusiin että vanhoihin nauhoituksiin...

Mikä neuvoksi?
triplatee
_
22. elokuuta 2007 @ 11:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei, ite ostin tän laitteen kaapelipuolelle.
Usb tikun kanssa vähän ongelmia.
Kahta ekaa tikkua ei huolinut ollenkaa, kolmas toimi.
Se havaitsee tikulla olevat sarjat ja musiikkitiedostot, mutta ei soita niitä. Eli minkä muotoiseksi pitää/kannattaa musiikkitiedostot ja elokuvat muuttaa ja millä ohjelmalla?

Mitä Pc suite versioo suosittelette ja saako sen netistä ladattua?

Kiitos.
Mikkopee
Member
_
22. elokuuta 2007 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti triplatee:
Okei, ite ostin tän laitteen kaapelipuolelle.
Usb tikun kanssa vähän ongelmia.
Kahta ekaa tikkua ei huolinut ollenkaa, kolmas toimi.
Se havaitsee tikulla olevat sarjat ja musiikkitiedostot, mutta ei soita niitä. Eli minkä muotoiseksi pitää/kannattaa musiikkitiedostot ja elokuvat muuttaa ja millä ohjelmalla?

Mitä Pc suite versioo suosittelette ja saako sen netistä ladattua?

Kiitos.
Mä ostin halvimman tikun, PCllä formatoin FAT32 muotoon ja hyvin on MP3 tiedostot soinu poksin kautta.

Mihin sä sitä PC-suitea tarttet? Kaapelipoksista ei saa mitään ulospäin edes sillä, ja päivitykset (jos tulee) voi hoitaa tikun kautta.

EDIT: Pystyy siirtämään dataa PC-Suitella

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. elokuuta 2007 @ 13:31

triplatee
_
22. elokuuta 2007 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo no nyt toimii mp3 tiedostot, kiitti.
Mut yhtä musiikkivideoo oon koittanut, wmv muuodossa. Ei soita.
Ootko saanut muuta soimaan kun mp3 tiedostoja?
Jos, oot niin mikä muoto videoissa on ollut?
Mikkopee
Member
_
22. elokuuta 2007 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti triplatee:
Joo no nyt toimii mp3 tiedostot, kiitti.
Mut yhtä musiikkivideoo oon koittanut, wmv muuodossa. Ei soita.
Ootko saanut muuta soimaan kun mp3 tiedostoja?
Jos, oot niin mikä muoto videoissa on ollut?
En oo kokeillu videotiedostoja. Musiikkia kokeilin, mutta en juurikaan nää tarvetta soittaa sitä digipoksin kautta tai poksista.

Kerro toki jos keksit mitä videomuotoa soitin tukee jos löydät oikean. Lähtisin DivX, XviD, AVI tai mpeg2 kokeilemaan ensin.
Michelin
Member
_
22. elokuuta 2007 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Jep, niinpä niin. Minäkin ostin pari vkoa sitten antenni-inverton hyvien liitäntä-ominaisuuksien, usb:n yms. takia ja tietysti myös kilpailukykyisen hinnan vuoksi. Laite lähti tosin heti paluupostissa takaisin häiritsevän äänen takia. Virran kun kytkee koneeseen päälle alkaa korvia ja hermoja raastava korkeataajuuksinen, "sähköinen" sirinä - kuin korvat alkaisivat soida. Ääni oli niin häiritsevän kova etten sitä pystynyt kuuntelemaan, jos talossa muuten oli hiljaista. Laite on nyt menossa kait maahantuojan arvioitavaksi. Liikkeestä mainitsivat kovalevyn pitävän kyseistä ominaisääntä...en tosin ole tuollaiseen, noin kovaan ääneen törmännyt Topfieldin ja Visionin kovalevyllisissä malleissa, joille olen nyt vertailun vuoksi "höristänyt korvani".

Onko muilla käyttäjillä hiljaiset invertot - liekö minulla ollut vain maanantaikappale? Jos saavat laitteestani sirinän pois korjauskierroksella (ollut nyt 2 vkoa korjattavana), niin sitten olen tyytyväinen. Laite pelittää muuten tosi hyvin. Valikkojen ilmiasu tosin ei ole sieltä kauniimmasta ja moderneimmasta päästä mutta se ei haittaa kun laite toimii hyvin.
Kävin tänään hakemassa kaapeliversion ja ongelma on ihan identtinen. Sitä sähköistä sirinää ei kuuntele erkkikään. Ajattelin huomenna viedä laitteen takaisin. Eikö kenelläkään muulla ole ollut tätä ongelmaa vai onko tässä muutamalla vaan käynyt todella huono tuuri?
Kuuluuko tämän poksin olla suhtkoht äänetön "normaalina"?
Mainos
_
__

_
Mikkopee
Member
_
22. elokuuta 2007 @ 19:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Michelin:
Lainaus:
Jep, niinpä niin. Minäkin ostin pari vkoa sitten antenni-inverton hyvien liitäntä-ominaisuuksien, usb:n yms. takia ja tietysti myös kilpailukykyisen hinnan vuoksi. Laite lähti tosin heti paluupostissa takaisin häiritsevän äänen takia. Virran kun kytkee koneeseen päälle alkaa korvia ja hermoja raastava korkeataajuuksinen, "sähköinen" sirinä - kuin korvat alkaisivat soida. Ääni oli niin häiritsevän kova etten sitä pystynyt kuuntelemaan, jos talossa muuten oli hiljaista. Laite on nyt menossa kait maahantuojan arvioitavaksi. Liikkeestä mainitsivat kovalevyn pitävän kyseistä ominaisääntä...en tosin ole tuollaiseen, noin kovaan ääneen törmännyt Topfieldin ja Visionin kovalevyllisissä malleissa, joille olen nyt vertailun vuoksi "höristänyt korvani".

Onko muilla käyttäjillä hiljaiset invertot - liekö minulla ollut vain maanantaikappale? Jos saavat laitteestani sirinän pois korjauskierroksella (ollut nyt 2 vkoa korjattavana), niin sitten olen tyytyväinen. Laite pelittää muuten tosi hyvin. Valikkojen ilmiasu tosin ei ole sieltä kauniimmasta ja moderneimmasta päästä mutta se ei haittaa kun laite toimii hyvin.
Kävin tänään hakemassa kaapeliversion ja ongelma on ihan identtinen. Sitä sähköistä sirinää ei kuuntele erkkikään. Ajattelin huomenna viedä laitteen takaisin. Eikö kenelläkään muulla ole ollut tätä ongelmaa vai onko tässä muutamalla vaan käynyt todella huono tuuri?
Kuuluuko tämän poksin olla suhtkoht äänetön "normaalina"?
Mulla kaapeliversio eikä kyllä kuulu mitään ääniä. Ihan kun korvan kiinni laittaa niin pienenpieni surina jos kovo käy. Muuten ei mitää.

afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > inverto idl-7000 pvr

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy