User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 23:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > samsung galaxy s4 - jälkimietteet
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung Galaxy S4 - Jälkimietteet
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Samsung Galaxy S4 - Jälkimietteet

uutinen julkaistu: 16 lokakuuta, 2013

Ensivaikutelma-arvioita lukiessani huomasin, että muista poiketen en maininnut arvioissani, mitä puhelimia omistan tai olen pidemmän aikaa käyttänyt. Muut arvostelijat ainakin kertoivat omistavansa Samsungin mobiililaitteita. Nähtävästi ensivaikutelmaarvioiden perusteella olin testiryhmässä ainoa, joka ei koskaan ole itse Samsungin puhelinta tai tablettia omistanut. Puhelimen virkaa minulla ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
kepa
Junior Member
_
17. lokakuuta 2013 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omalta osaltani laite oli pettymys, johtuen käyttöjärjestelmästä, sekä sen rajoituksista. Toisaalta cyagnegen mod auttaa jotain siihen. Odotellen josko Ubuntun saisi kohta asenneltua tähän luuriin. Teknisesti ainut ongelma oli muistin vähyys, tietysti sitä pikkasen auttaa et osan sovelluksista saa pistettyä muistikortille.
pietu_66
Newbie

1 tuotearvio
_
21. lokakuuta 2013 @ 00:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kepa:
Omalta osaltani laite oli pettymys, johtuen käyttöjärjestelmästä, sekä sen rajoituksista. Toisaalta cyagnegen mod auttaa jotain siihen. Odotellen josko Ubuntun saisi kohta asenneltua tähän luuriin. Teknisesti ainut ongelma oli muistin vähyys, tietysti sitä pikkasen auttaa et osan sovelluksista saa pistettyä muistikortille.
Siis muistin "vähyys" ???? ,.. mitä ihmettä sinä teet puhelimella ? Samppa on ollut minulla Galaxy S2 asti ja nyt tämä samppa S4 ja ikinä ei ole normikäytöllä tullut vastaan "muistin" vähyys... höpötät mitä höpötät..
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > samsung galaxy s4 - jälkimietteet

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy