User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 06:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wii connection ambassador promotion - 500 wii-pistettä ilmaiseksi uusille wiin omistajille
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Wii Connection Ambassador Promotion - 500 Wii-pistettä ilmaiseksi UUSILLE WIIN OMISTAJILLE
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123456>
lokari15
Junior Member
_
25. huhtikuuta 2010 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lisätkääpäs mun tos 0326 3791 7532 1555 Et lisätkää. :D
Member

13 tuotearviota
_
8. toukokuuta 2010 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuplat :S

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. toukokuuta 2010 @ 16:39

Member

13 tuotearviota
_
8. toukokuuta 2010 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ilmaisille pisteille kiinnostusta niin lisätkää minut avustajiksinne, ja jättäkää omat koodinne tänne niin saadaan kummatkin nopeasti hyöty irti.
Koodini: 6979 6968 7390 1004


Wiiman88
Newbie
_
9. toukokuuta 2010 @ 10:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Skull_Cro:
Jos ilmaisille pisteille kiinnostusta niin lisätkää minut avustajiksinne, ja jättäkää omat koodinne tänne niin saadaan kummatkin nopeasti hyöty irti.
menkääpä lokit muualle :D lisäilkää vaa mun koodia niiku tähänki asti

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. marraskuuta 2010 @ 18:23

rousku_
Newbie
_
9. toukokuuta 2010 @ 10:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ihmettelen kyllä että miksi vain sinä saat olla se joka ne koodit saa...
Wiiman88
Newbie
_
9. toukokuuta 2010 @ 10:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rousku_:
ihmettelen kyllä että miksi vain sinä saat olla se joka ne koodit saa...
oisinko vaikka ainut joka on tästä tehny topicin..??

ps. ei enää montaa puutu siitä 20:stä jollon saavutan master platinum tason nii sen jälkeen voit muut ottaa tän topicin haltuun :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. marraskuuta 2010 @ 18:23

rousku_
Newbie
_
9. toukokuuta 2010 @ 10:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mut sehän se vasta olisikin naurettava näky jos täällä olis 20 samanlaista aihetta sillä perusteella että "tää on mun topic"

noh, voinhan mä tehdä omanikin, ku tartten vaa 100 pojoo että saisin majora's maskin.
Member

13 tuotearviota
_
9. toukokuuta 2010 @ 11:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Rousku osui naulan kantaan eihän tuossa olisi mitään järkeä tehdä omaa ketjua aiheesta jolle jo ketju löytyy.
Jos tällaista ketjun diktaattorin asemaa haluaa pitää kannattaa luultavasti foorumia vaihtaa, sillä vaikka olisit ketjun tehnytkin ei se aja sinua yksinoikeuteen ansaita pisteitä. Minusta pitäisi kaikkien mielummin saada vuorollaan eikä yhden ahnaan kerätä kaikkia omaan taskuun, tämä olisi vain huomattavasti reilumpaa kuin se että henkilö joka nyt sattuu aina koneella lahnaamaan pisteiden perässä kerää kaikki pisteet vaikka niitä olisi jo vaikka millä mitalla omalla tilillä.

Tämän ei ole tarkoitus olla mitenkään henkilökohtaista vaan yleinen mielenilmaus mitenkä näiden asioiden mielestäni tulisi toimia.

Tähän minun luultavasti kuuluisi kirjoittaa PS. (koodini), mutta se on mielestäni lähes naurettavaa niin en siihen lähde ja tuo seikka sai minut tämän kirjoittamaankin.


xcvv
Member
_
11. toukokuuta 2010 @ 17:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Wiiman88 kiitoksia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. toukokuuta 2010 @ 22:36

janhmi
Suspended due to non-functional email address
_
26. toukokuuta 2010 @ 21:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Wiiman88:
http://www.nintendo.co.uk/NOE/en_GB/news/2009/nintendo_launches_connection_ambassador_promotion_14834.html Kuukaus sitte alko tommonen kampanja jolla yritetään saada uusia wiin omistajia nettiin. Tähän kampanjaan voi osallistua VAIN ne joiden ekasta yhteydestä wii shop channeliin on alle 30 päivää!

Ne joita kiinnostaa saada 500 pistettä ilmaiseks nii lisätkää tää numero 2321 8252 4245 5943 tännne: Wii shop channel->(alavasemmalta)Connection Ambassador Promotion->Person who was helped
Sitten kun oot laittanut tuon nii ilmota myös oma numerosi mulle yv:llä tai sitten tähän threadiin niin sen jälkeen kun oon sun numeron lisänny niin napsahtaa ilmaiset 500 pistettä käytettäväks virtual consoleen tai wiiwareen :P

MINUN WII TUNNUS: 7739227480440657
uketus
Member
_
27. toukokuuta 2010 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
janhmi, lisäsin sut. Omani on: 2869 3546 8622 9068
Member

13 tuotearviota
_
27. toukokuuta 2010 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt kun taas osuin lukemaan tätä ketjua niin on tämä sen asteen pelleilyä koko järjestely että voisi melkeen lukkoon lyödä !?
Huudetaan kilpaa "ota minut" ja katsotaan lopuksi ketä tämän huutokilan voittaa.

Mitenkä olisi tällainen:
Henkilö joka on kytkenyt Wiinsä internettiin ilmoittaa asiasta, ja tämän jälkeen nopein kertoo numeronsa jolloin tämä wiinsä kytkenyt henkilö lisää hänet ja toisin päin.

Tämä siis minun vankka mielipide asiasta, ja näin vain asia hoituisi siistimmin eikä tulisi niin paljon näitä henkilöitä jotka postaavat heti päälle huomattuaan toisen lähettäneen kooodinsa.

jos kuitenkin jatketaan samaan malliin tässä koodini, ja minulle riittää kun joskus saisin sen yhden pelin sieltä ladattua ihan kokeilu mielessä kiitän siis jos joku viitsii lisätä 6979 6968 7390 1004



Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2010 @ 20:02

uketus
Member
_
27. toukokuuta 2010 @ 23:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Skull_Cro:

Mitenkä olisi tällainen:
Henkilö joka on kytkenyt Wiinsä internettiin ilmoittaa asiasta, ja tämän jälkeen nopein kertoo numeronsa jolloin tämä wiinsä kytkenyt henkilö lisää hänet ja toisin päin.

Ihan kannatettava idea, itekki tässä ensikertalaisena kokeilemassa tän toimintaa. Mut kokeilen lisätä tuon sun numeron, jos vielä onnistuu.

edit: ei sitten onnistunut

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2010 @ 23:28

Member

13 tuotearviota
_
28. toukokuuta 2010 @ 08:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti uketus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Skull_Cro:

Mitenkä olisi tällainen:
Henkilö joka on kytkenyt Wiinsä internettiin ilmoittaa asiasta, ja tämän jälkeen nopein kertoo numeronsa jolloin tämä wiinsä kytkenyt henkilö lisää hänet ja toisin päin.

Ihan kannatettava idea, itekki tässä ensikertalaisena kokeilemassa tän toimintaa. Mut kokeilen lisätä tuon sun numeron, jos vielä onnistuu.

edit: ei sitten onnistunut
No voi pirsana mukava kuitenkin kun yritit.

Laitoithan siis minut "avustajaksi" etkä mihinkään muuhun kenttään sillä itsellähän wii jo jonkun aikaa ollut netissä.
Jos laitoit niin harmi sinunkin puolestasi ettet enään tätä pystynyt hyödyntämään, itsekkin huomasin tämän liian myöhään.
uketus
Member
_
28. toukokuuta 2010 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mää taisin aikasemmin lisätä tuon janhimin avustajaksi, et hänen pitäisi minun numeron pistää tuonne wii shoppiin. Noin viikko sittehän itse kokeilin nettiin pistää tuon, et aikaa on kyllä. Mut tulisko tuosta mitään jos minun numeron lisäät?
Newbie
_
28. toukokuuta 2010 @ 23:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kuikkadaw:
Samaa asiaa myös täällä..


Ja tuolla asia on erittäin selkeästi ilmaistu, ja vaivaakin myös nähty! :)
janhmi
Suspended due to non-functional email address
_
6. kesäkuuta 2010 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti uketus:
mää taisin aikasemmin lisätä tuon janhimin avustajaksi, et hänen pitäisi minun numeron pistää tuonne wii shoppiin. Noin viikko sittehän itse kokeilin nettiin pistää tuon, et aikaa on kyllä. Mut tulisko tuosta mitään jos minun numeron lisäät?
Kiitos!! lisäsin sinut vasta nyt ja sain ensimmäiset wii pisteeni!!! :)
Member

13 tuotearviota
_
4. heinäkuuta 2010 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos joku on lisännyt minut avustajakseen täällä voisi heittää omaa koodiian minulle.
Henkilön koodi loppuu 3245.


latepate5
Member
_
3. elokuuta 2010 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mäki haluun!! TArttisin tuhat pistettä tuohon super mario 64 virtual consolesta. Elikkäs mun pitää vaan lisätä sun numero tonne person who helpet, ja kirjottaa oma numeroni tänne, sä lisäät sen ja saan 500 pistettä? Helppoa. muutkin vois lisätä mut sitten niin saisin sen toisenkin 500? =)
Member

13 tuotearviota
_
3. elokuuta 2010 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti latepate5:
Mäki haluun!! TArttisin tuhat pistettä tuohon super mario 64 virtual consolesta. Elikkäs mun pitää vaan lisätä sun numero tonne person who helpet, ja kirjottaa oma numeroni tänne, sä lisäät sen ja saan 500 pistettä? Helppoa. muutkin vois lisätä mut sitten niin saisin sen toisenkin 500? =)
Homma toimii juurikin noin kuin arvailitkin eli ei muutakuin lisäilet vaikkapa minut 6979 6968 7390 1004, ja kerrot oman numerosi kun olet lisäillyt niin siinä on jo 500 pojoa.

Sitten vain metsästät jostain henkilön joka ei ole ehtinyt laittamaan "avustajaa" ja onkin jo tarpeeksi pisteitä kasassa Marioon, mutta miksi jättää siihen ;)


latepate5
Member
_
3. elokuuta 2010 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Skull_Cro:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti latepate5:
Mäki haluun!! TArttisin tuhat pistettä tuohon super mario 64 virtual consolesta. Elikkäs mun pitää vaan lisätä sun numero tonne person who helpet, ja kirjottaa oma numeroni tänne, sä lisäät sen ja saan 500 pistettä? Helppoa. muutkin vois lisätä mut sitten niin saisin sen toisenkin 500? =)
Homma toimii juurikin noin kuin arvailitkin eli ei muutakuin lisäilet vaikkapa minut 6979 6968 7390 1004, ja kerrot oman numerosi kun olet lisäillyt niin siinä on jo 500 pojoa.

Sitten vain metsästät jostain henkilön joka ei ole ehtinyt laittamaan "avustajaa" ja onkin jo tarpeeksi pisteitä kasassa Marioon, mutta miksi jättää siihen ;)
Ok, tehdäänpäs sitten näin. Mistä näen oman numeroni?
Member

13 tuotearviota
_
3. elokuuta 2010 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti latepate5:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Skull_Cro:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti latepate5:
Mäki haluun!! TArttisin tuhat pistettä tuohon super mario 64 virtual consolesta. Elikkäs mun pitää vaan lisätä sun numero tonne person who helpet, ja kirjottaa oma numeroni tänne, sä lisäät sen ja saan 500 pistettä? Helppoa. muutkin vois lisätä mut sitten niin saisin sen toisenkin 500? =)
Homma toimii juurikin noin kuin arvailitkin eli ei muutakuin lisäilet vaikkapa minut 6979 6968 7390 1004, ja kerrot oman numerosi kun olet lisäillyt niin siinä on jo 500 pojoa.

Sitten vain metsästät jostain henkilön joka ei ole ehtinyt laittamaan "avustajaa" ja onkin jo tarpeeksi pisteitä kasassa Marioon, mutta miksi jättää siihen ;)
Ok, tehdäänpäs sitten näin. Mistä näen oman numeroni?
Päävalikko > Wii Message Board (Kirjekuoren kuva) > Create Message > Avaa Address Book


Member

20 tuotearviota
_
4. elokuuta 2010 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis lisäilen täältä jonku henkilön numeron numeron. Sen jälkeen hän lisää minut ja saan 500 pistettä? Ja tätä jatkan kunnes olen kaikki lisäillyt? Tämän avulla saa niitä pisteitä, joilla saa wiiwaresta pelejä?

E: Tässä mun numero: 3547 9010 0014 1537, lisäilkää.

MSI AMD870 || AMD Phenom II X4 955 BE 3,2GHz || Palit GTX 460 1Gb || Samsung F3 3,5" 1TB || TakeMS 4Gb || Chieftec 500W ||
Windows 7 Home Premium 64-bit || BenQ 21,5" || Logitech MX518 || Sidewinder X4 || Steelseries Siberia V2

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. elokuuta 2010 @ 10:49

Member

16 tuotearviota
_
4. elokuuta 2010 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ExE_93:
Siis lisäilen täältä jonku henkilön numeron numeron. Sen jälkeen hän lisää minut ja saan 500 pistettä? Ja tätä jatkan kunnes olen kaikki lisäillyt? Tämän avulla saa niitä pisteitä, joilla saa wiiwaresta pelejä?
Lisäilet aloitusviestin numeron,sen jälkeen hän lisää sinut ja saatte molemmat 500 pistettä. Jos tahdot sen jälkeen vielä lisäpisteitä, niin sitten sinun pitää vaihtaa roolia auttajaksi. Annat oman numerosi uusille käyttäjille jne.
Mainos
_
__
 
_
Member

20 tuotearviota
_
4. elokuuta 2010 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mutta entäs jos on jo mennyt se 30 päivää rekisteröinnistä, niin toimiiko tämä juttu enää?

MSI AMD870 || AMD Phenom II X4 955 BE 3,2GHz || Palit GTX 460 1Gb || Samsung F3 3,5" 1TB || TakeMS 4Gb || Chieftec 500W ||
Windows 7 Home Premium 64-bit || BenQ 21,5" || Logitech MX518 || Sidewinder X4 || Steelseries Siberia V2
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
 
Sivu:<123456>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wii connection ambassador promotion - 500 wii-pistettä ilmaiseksi uusille wiin omistajille
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy