User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 10:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wii connection ambassador promotion - 500 wii-pistettä ilmaiseksi uusille wiin omistajille
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Wii Connection Ambassador Promotion - 500 Wii-pistettä ilmaiseksi UUSILLE WIIN OMISTAJILLE
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123456>
Member

13 tuotearviota
_
4. elokuuta 2010 @ 12:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ExE_93:
No mutta entäs jos on jo mennyt se 30 päivää rekisteröinnistä, niin toimiiko tämä juttu enää?
Silloin homma toimii vain niinpäin että etsit henkilön jolla tuo aika ei ole ummessa > lisäät hänen tunnuksen > hän lisää sinun > saatte pisteet.


latepate5
Member
_
4. elokuuta 2010 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei, mun wii numero on 4534 0469 3259 0254

Lisään sun numeron skull!

Noin, lisäsin sun numeron tonne person who was helped kohtaan. Siinä tuli jotain kysymyksiä joihin vastasin, ja sitten tuli joku registration juttu. Nyt sun pitää vissiin tehrä jotain jotta saan ne pisteet?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. elokuuta 2010 @ 15:32

Member

20 tuotearviota
_
4. elokuuta 2010 @ 18:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti latepate5:
Okei, mun wii numero on 4534 0469 3259 0254

Lisään sun numeron skull!

Noin, lisäsin sun numeron tonne person who was helped kohtaan. Siinä tuli jotain kysymyksiä joihin vastasin, ja sitten tuli joku registration juttu. Nyt sun pitää vissiin tehrä jotain jotta saan ne pisteet?
No lisäätkö mutkin niin voin sut pistää, kun mul tuo 30 päivää mennyt jo umpeen.

E: Kerro sit jos/kun oot lisänny mut

MSI AMD870 || AMD Phenom II X4 955 BE 3,2GHz || Palit GTX 460 1Gb || Samsung F3 3,5" 1TB || TakeMS 4Gb || Chieftec 500W ||
Windows 7 Home Premium 64-bit || BenQ 21,5" || Logitech MX518 || Sidewinder X4 || Steelseries Siberia V2

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. elokuuta 2010 @ 19:15

latepate5
Member
_
5. elokuuta 2010 @ 09:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ExE_93:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti latepate5:
Okei, mun wii numero on 4534 0469 3259 0254

Lisään sun numeron skull!

Noin, lisäsin sun numeron tonne person who was helped kohtaan. Siinä tuli jotain kysymyksiä joihin vastasin, ja sitten tuli joku registration juttu. Nyt sun pitää vissiin tehrä jotain jotta saan ne pisteet?
No lisäätkö mutkin niin voin sut pistää, kun mul tuo 30 päivää mennyt jo umpeen.

E: Kerro sit jos/kun oot lisänny mut
En voi enää lisätä ketään, ku on kerran jonkun lisännyt.... Mäki voin enään vaan auttaa muita.

E: Kuinka wiillä otetaan kuvakaappauksia?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. elokuuta 2010 @ 18:32

Wiiman88
Newbie
_
11. elokuuta 2010 @ 21:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt olen edennyt jo siihen vaiheeseen että minulta puuttuu enää kaksi kahdestakymmenestä (18/20) että saavutan Wii Master Platinum Statuksen

Vielä kertauksena miten tämä toimii.[/b]
Wii Menu->Wii shop channel->(alavasemmalta)Connection Ambassador Promotion->Person who was helped ja kirjoita tyhjälle riville wii numero
Sitten kun olet laittanut numeroni ilmota myös oma numerosi minulle yv:llä tai sitten tähän threadiin, niin sen jälkeen kun lisään numerosi tuonne palveluun niin molemmille napsahtaa ilmaiset 500 pistettä käytettäväksi virtual consoleen tai wiiwareen :P

PS. oman wii numerosi löydät näin http://www.youtube.com/watch?v=1mDfK_VMgEQ&feature=related
Wii Menu -> Wii Message Board (Kirjekuoren kuva) -> Create Message -> Avaa Address Book

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. marraskuuta 2010 @ 18:25

palosa
Suspended due to non-functional email address
_
14. elokuuta 2010 @ 20:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lisätty ja tässä numeroni
2321-8252-4245-5943
Wiiman88
Newbie
_
16. elokuuta 2010 @ 23:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti palosa:
Lisätty ja tässä numeroni
2321-8252-4245-5943
WTF tuohan on meikän numero! sun pitää kertoo omas : D
http://www.youtube.com/watch?v=1mDfK_VMgEQ&feature=related

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. elokuuta 2010 @ 23:20

palosa
Suspended due to non-functional email address
_
18. elokuuta 2010 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Wiiman88:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti palosa:
Lisätty ja tässä numeroni
2321-8252-4245-5943
WTF tuohan on meikän numero! sun pitää kertoo omas : D
http://www.youtube.com/watch?v=1mDfK_VMgEQ&feature=related
Perk....
Täytynee katsoa viikonloppuna oikea numero.
Palataan asiaan tuolloin :)
Wiiman88
Newbie
_
21. elokuuta 2010 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti palosa:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Wiiman88:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti palosa:
Lisätty ja tässä numeroni
2321-8252-4245-5943
WTF tuohan on meikän numero! sun pitää kertoo omas : D
http://www.youtube.com/watch?v=1mDfK_VMgEQ&feature=related
Perk....
Täytynee katsoa viikonloppuna oikea numero.
Palataan asiaan tuolloin :)
millos wiin ääreen pääset? :D kävin kattoo siellä shop channelissa nii näky että olit lisänny mut
palosa
Suspended due to non-functional email address
_
21. elokuuta 2010 @ 21:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin eli numero on 5959 0510 7978 0907

Ja Kiitoksia neuvoista.
Sycpower
Suspended due to non-functional email address
_
1. syyskuuta 2010 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Numeroni

7339 3885 7375 0672
Wiiman88
Newbie
_
3. syyskuuta 2010 @ 21:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniii nyt ois 20 täynnä ja Platinum Master Status saavutettu :) älkää enää lisäilkö mun numerooo! Kiitokset kaikille :F

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. syyskuuta 2010 @ 21:55

Member

13 tuotearviota
_
3. syyskuuta 2010 @ 22:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Wiiman88:
Noniii nyt ois 20 täynnä ja Platinum Master Status saavutettu :) älkää enää lisäilkö mun numerooo! Kiitokset kaikille :F
En estelisi jos aikoisit pistää minun numeroni aloitus viestiin *wink wink* *rolleys*

6979 6968 7390 1004
palosa
Suspended due to non-functional email address
_
9. syyskuuta 2010 @ 20:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä voin jatkaa tästä kohtaa Wii pisteiden jakamista.Tässä viesti ketjussa on todella tarkkaan kerrottu kuinka pisteet voi saada ja olen valmis auttamaan sinua.
Minun Wii numeroni on 5959 0510 7978 0907. Laita numeroni Wii konsoliisi ja ilmoita numerosi minulle yv:llä tai vastaa tähän viestiin.

Käyn lukemassa viestit päivittäin.

Terveisin
Sami
Godroach
Newbie
_
28. marraskuuta 2010 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti palosa:
Minä voin jatkaa tästä kohtaa Wii pisteiden jakamista.Tässä viesti ketjussa on todella tarkkaan kerrottu kuinka pisteet voi saada ja olen valmis auttamaan sinua.
Minun Wii numeroni on 5959 0510 7978 0907. Laita numeroni Wii konsoliisi ja ilmoita numerosi minulle yv:llä tai vastaa tähän viestiin.

Käyn lukemassa viestit päivittäin.

Terveisin
Sami
Vieläkös täältä pisteitä heruu, jos nakkaan tuon sun numeron wiihini?
palosa
Suspended due to non-functional email address
_
2. joulukuuta 2010 @ 08:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Godroach:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti palosa:
Minä voin jatkaa tästä kohtaa Wii pisteiden jakamista.Tässä viesti ketjussa on todella tarkkaan kerrottu kuinka pisteet voi saada ja olen valmis auttamaan sinua.
Minun Wii numeroni on 5959 0510 7978 0907. Laita numeroni Wii konsoliisi ja ilmoita numerosi minulle yv:llä tai vastaa tähän viestiin.

Käyn lukemassa viestit päivittäin.

Terveisin
Sami
Vieläkös täältä pisteitä heruu, jos nakkaan tuon sun numeron wiihini?
Vielä löytyy :)
sasu70
Junior Member
_
5. joulukuuta 2010 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti palosa:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Godroach:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti palosa:
Minä voin jatkaa tästä kohtaa Wii pisteiden jakamista.Tässä viesti ketjussa on todella tarkkaan kerrottu kuinka pisteet voi saada ja olen valmis auttamaan sinua.
Minun Wii numeroni on 5959 0510 7978 0907. Laita numeroni Wii konsoliisi ja ilmoita numerosi minulle yv:llä tai vastaa tähän viestiin.

Käyn lukemassa viestit päivittäin.

Terveisin
Sami
Vieläkös täältä pisteitä heruu, jos nakkaan tuon sun numeron wiihini?
Vielä löytyy :)
Moi, otetaans ilmaiset pojot tännekkin. Wii nro. 7433 7984 3205 0706
Member

13 tuotearviota
_
5. joulukuuta 2010 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ilmaisille pisteille kiinnostusta niin lisätkää minut avustajiksinne, ja jättäkää omat koodinne tänne niin saadaan kummatkin nopeasti hyöty irti.
Koodini: 6979 6968 7390 1004


Ketjun viestit huomaan meleko nopiasti, ja varsinkin iltaisin pystyn iskemään heti koodia sisään kun jollain tarvetta on.
Godroach
Newbie
_
5. joulukuuta 2010 @ 19:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Skull_Cro:
Jos ilmaisille pisteille kiinnostusta niin lisätkää minut avustajiksinne, ja jättäkää omat koodinne tänne niin saadaan kummatkin nopeasti hyöty irti.
Koodini: 6979 6968 7390 1004


Ketjun viestit huomaan meleko nopiasti, ja varsinkin iltaisin pystyn iskemään heti koodia sisään kun jollain tarvetta on.
Ehdin jo laittaa yhden numeronsarjan tuonne wiin "henkilö joka on auttanut" systeemiin, mutta eipä ole tämä "auttaja" lisännyt mun numeroa. Pitää kattoo, jos tuon auttajan numeron voi vielä vaihtaa, niin laitan tuon sun numeron.
Member

13 tuotearviota
_
5. joulukuuta 2010 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Godroach:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Skull_Cro:
Jos ilmaisille pisteille kiinnostusta niin lisätkää minut avustajiksinne, ja jättäkää omat koodinne tänne niin saadaan kummatkin nopeasti hyöty irti.
Koodini: 6979 6968 7390 1004


Ketjun viestit huomaan meleko nopiasti, ja varsinkin iltaisin pystyn iskemään heti koodia sisään kun jollain tarvetta on.
Ehdin jo laittaa yhden numeronsarjan tuonne wiin "henkilö joka on auttanut" systeemiin, mutta eipä ole tämä "auttaja" lisännyt mun numeroa. Pitää kattoo, jos tuon auttajan numeron voi vielä vaihtaa, niin laitan tuon sun numeron.
Muistaakseni tuohon vaihtamiseen oli jokin keino tosin nyt äkkiseltään en muista miten se tehtiin.
Voisin kuvitella että melko selkeä nappula löytyisi (en tosin ole varma).


palosa
Suspended due to non-functional email address
_
6. joulukuuta 2010 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sasu70:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti palosa:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Godroach:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti palosa:
Minä voin jatkaa tästä kohtaa Wii pisteiden jakamista.Tässä viesti ketjussa on todella tarkkaan kerrottu kuinka pisteet voi saada ja olen valmis auttamaan sinua.
Minun Wii numeroni on 5959 0510 7978 0907. Laita numeroni Wii konsoliisi ja ilmoita numerosi minulle yv:llä tai vastaa tähän viestiin.

Käyn lukemassa viestit päivittäin.

Terveisin
Sami
Vieläkös täältä pisteitä heruu, jos nakkaan tuon sun numeron wiihini?
Vielä löytyy :)
Moi, otetaans ilmaiset pojot tännekkin. Wii nro. 7433 7984 3205 0706
Moi
Sorry että hieman kesti....kiitos welhon.
Nyt hoidossa.
Mikafin
Newbie

3 tuotearviota
_
26. joulukuuta 2010 @ 22:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Skull_Cro:
Jos ilmaisille pisteille kiinnostusta niin lisätkää minut avustajiksinne, ja jättäkää omat koodinne tänne niin saadaan kummatkin nopeasti hyöty irti.
Koodini: 6979 6968 7390 1004


Ketjun viestit huomaan meleko nopiasti, ja varsinkin iltaisin pystyn iskemään heti koodia sisään kun jollain tarvetta on.
Laitoin sun koodin sisään.
Tässä mun koodi: 4091 2846 9421 9573.

T. Mika

PS. En pistä yhtään pahaksi, jos joku ilmoittaa minut avustajaksi =)
Member

13 tuotearviota
_
26. joulukuuta 2010 @ 23:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mikafin:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Skull_Cro:
Jos ilmaisille pisteille kiinnostusta niin lisätkää minut avustajiksinne, ja jättäkää omat koodinne tänne niin saadaan kummatkin nopeasti hyöty irti.
Koodini: 6979 6968 7390 1004


Ketjun viestit huomaan meleko nopiasti, ja varsinkin iltaisin pystyn iskemään heti koodia sisään kun jollain tarvetta on.
Laitoin sun koodin sisään.
Tässä mun koodi: 4091 2846 9421 9573.

T. Mika

PS. En pistä yhtään pahaksi, jos joku ilmoittaa minut avustajaksi =)
Lisäilen sinut tässä tunnin sisällä kuhan olen saanut muutamat ohjelmat asenneltua läppärille.

Kiitos lisäyksestä ! :)

EDIT. Nyt on koodi pistetty, ja 500 pojoa kilahti molemmille.
Hauskoja Wii hetkiä.


Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. joulukuuta 2010 @ 00:17

Saabisti
Inactive
_
5. tammikuuta 2011 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oliskohan joku vielä ystävällinen ja lisäisi minut ''Avustajakseen'' eli > Someone who helped you < kohtaan siis, mikäli löytyy niin laita minun koodini 1214 7566 5332 3680
Kiitokset / Jukka :)

Saabismi on sairaus, eikä siitä halua parantua!
Mainos
_
__
 
_
bandoras
Newbie
_
8. tammikuuta 2011 @ 02:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Skull_Cro:
Jos ilmaisille pisteille kiinnostusta niin lisätkää minut avustajiksinne, ja jättäkää omat koodinne tänne niin saadaan kummatkin nopeasti hyöty irti.
Koodini: 6979 6968 7390 1004


Ketjun viestit huomaan meleko nopiasti, ja varsinkin iltaisin pystyn iskemään heti koodia sisään kun jollain tarvetta on.
Jees. Lisäilin.
Ja koodi siis 4029 6610 4030 3752

Ja tässä tulee varmaan nyt ite pyörittyä paljon, kun toi uusi lelu tossa, eli jos joku noita pisteitä kaipaa, niin saa ton lisätä.
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
 
Sivu:<123456>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wii connection ambassador promotion - 500 wii-pistettä ilmaiseksi uusille wiin omistajille
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy