User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 11:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wii connection ambassador promotion - 500 wii-pistettä ilmaiseksi uusille wiin omistajille
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Wii Connection Ambassador Promotion - 500 Wii-pistettä ilmaiseksi UUSILLE WIIN OMISTAJILLE
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Member

13 tuotearviota
_
28. kesäkuuta 2012 @ 01:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt joku lisäilee minun numeron !
6979 6968 7390 1004


Kiitokseksi tästä lähtee tilisiirolla 5e !
Vain ensimmäiselle.


Member

13 tuotearviota
_
28. kesäkuuta 2012 @ 01:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt joku lisäilee minun numeron !
6979 6968 7390 1004


Kiitokseksi tästä lähtee tilisiirolla 5e !
Vain ensimmäiselle.


Putzku
Newbie
_
7. elokuuta 2012 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkohan tämä elossa vielä? Noh koitetaan siltikin.


Nyt olen täällä auttavana kätenä niinkuin monet muutkin ovat/olivat.
Elikkäs lisäätte tämän numeron siihen "Henkilö joka auttoi sinua" 3993 3368 5664 9365


Sen jälkeen pistäkää minulle yksityisviestillä oman Wii numeronne minkä minä lisään sen jälkeen.
Noin ja sen jälkeen molemmilla on 500 Wii pistettä plakkarissa.

Wii numerosi löytyy täältä: Wii Message Board > Create Message > Address Book


Kaikki jotka auttavat minua saavuttamaan 20 annan kaikille jotain, pidän kaikki viestit tallessa niin muistan myös.

Huom: En välttämättä kaikille pysty heti antamaan jotain.


Matkaa tavoitteeseen: 19



Jos on kysyttävää niin yksityisviestillä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. syyskuuta 2012 @ 02:48

tikka0000
Newbie
_
11. lokakuuta 2012 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen lisännyt teidät kaikki lisätkää nyt mut numero on 3733 5879 7196 7727
tikka0000
Newbie
_
11. lokakuuta 2012 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lisätty
Mainos
_
__
 
_
Moderator

7 tuotearviota
_
16. lokakuuta 2012 @ 20:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Lainaus:
Mainostaminen ja pyramidihuijaukset

1. Mainostaminen keskustelufoorumeissa on kielletty. Mikäli haluat mainostaa jotain tuotetta sivuillamme, ota yhteyttä palautelomakkeen kautta.

2. Pyramidihuijauksiin ym. linkkaaminen on ehdottomasti kielletty. Tällaisia ovat mm. "Ilmainen iPod/Xbox/Rolex" -sivustot.

3. Ns. affiliate-tunnuksin varustetut linkit on kielletty.


Ilman ylläpidolta kysyttyä erityislupaa tälläinen viestiketju rikkoo aD:n sääntöjä. Vaikka kyseessä olisikin ns. win-win tilanne kaikille osapuolille, niin referer linkkejä (tai tässä tapauksessa koodeja) ei täällä jaeta, muuten jokaisen jannun siguissa on joku referer linkki kohta.

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
 
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wii connection ambassador promotion - 500 wii-pistettä ilmaiseksi uusille wiin omistajille
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy