User Käyttäjä Salasana  

torstai 10.7.2025 / 15:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike 1.6 & counter-strike: source
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter-Strike 1.6 & Counter-Strike: Source
  Siirry:

*HUOM*

Ketjun kysymykset ja ratkaisut niihin löydät aloitusviestistä!
Kirjoittaja Viesti
codlate
Inactive
_
21. marraskuuta 2009 @ 00:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro!

Olis sellaista kun Css Lagii ja Tökkii aika pahasti.

Teknisii tietoja

Käyttis on MS windows Vista home premium SP2

Malli: Intel Core2 CPU 4300 @ 1.80 GHz

Ram: 1,0GB

Näytönohjain on Nvidia Geforce 7500 LE

Ja pitäskö Täs ees pyörii Css?

Laittakaa viestit vaan tähän foorumille jos niit tulee....
codlate
Inactive
_
21. marraskuuta 2009 @ 00:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro!

sellaista että Koneellani css Tökkii ja lagii aika pahasti... kyl mun mielest tehojen pitäs riittää kun kaverilla 3-4 vuotta vanha kone ja pyörii hyvin

tekniset tiedot:

Käyttis on MS windows vista home premium SP2

Prossu jos oon oikees:D: Intel core2 CPU 4300 @ 1,80GHz

Ramia on 1,0GB

Näytönohjain on NVIDIA geforce 7500 LE

Vastaukset voi laittaa foorumille
Lateximan
Junior Member

6 tuotearviota
_
21. marraskuuta 2009 @ 00:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
HEI OLISI ONGELMA!!!
ihan source on!

Elikkäs minulla on oma hns serveri ja yrittäisin sinne saada musiikkia elikkä silleen
että kun joku joinaa serveriin niin alkaisi musa soimaan ja kestäisi esimm. 45sec ?

voisiko joku kertoa KAIKEN mitä pitää tehdä!!!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. marraskuuta 2009 @ 00:55

Lateximan
Junior Member

6 tuotearviota
_
21. marraskuuta 2009 @ 00:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti codlate:
Moro!

sellaista että Koneellani css Tökkii ja lagii aika pahasti... kyl mun mielest tehojen pitäs riittää kun kaverilla 3-4 vuotta vanha kone ja pyörii hyvin

tekniset tiedot:

Käyttis on MS windows vista home premium SP2

Prossu jos oon oikees:D: Intel core2 CPU 4300 @ 1,80GHz

Ramia on 1,0GB

Näytönohjain on NVIDIA geforce 7500 LE

Vastaukset voi laittaa foorumille
Noh toi 1.80ghz ei kyllä paljon tehoa tuo ja ramiakin vain giga onko sulla kenties jonkin lainen läppäri koska läppäreissä on yleensä jotain päälle 1.80ghz herzejä, oletko katsonut mikä syö tietokoneessa (esim torrent. mese, skype, tai vaikkapa viirustorjunta) aiheuttaa lagitusta?
codlate
Inactive
_
21. marraskuuta 2009 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mut kyl tää kone pyörittää cod4 ja far cry 2 ihan hyvin..... mutta nyt kannettavani tehot:

Käyttis on myös Ms Windows vista home premium SP2. eli 32-bittinen käyttis

Prossu on AMD athalon Dual-core QL-62 2.00GHz

4.0GB ram

näytönohjain Nvidia geforce 8200M G

Cs pyöri ennen ihan hyvin että fps oli joku 50-75 mutta kun pelaan about 5 min vaikkapa dust2 niin fps tippuu 9-15 ja ei voi enää pelaa... mitä pitäis tehä?

EDIT: Pöydäl on siis 1,0GT ramia mutta riittääks sekään?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. marraskuuta 2009 @ 18:09

Junior Member
_
21. marraskuuta 2009 @ 23:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro! Mulla ois seuraavanlainen ongelma . Käynnistän CS 1.6:n ja äänet toimii alkuun ihan kunnolla ,sitten noin 5-10 minuutin kuluttua alkaa kuulua sirinää tai napsutusta (vaikea selittää) .Vika korjaantuu hetkellisesti vain jos käynnistää pelin uudestaan . Käytän Linux Mintiä , ilman työpöytäeffektejä . Sen tiedän että vika on pelissä , muuten toimii niinkun pitää.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. marraskuuta 2009 @ 23:37

Junior Member
_
21. marraskuuta 2009 @ 23:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lateximan:
Hei minulla on sellainen prob. mitä en ihan itse osaa!
Minulla on omaserveri johonka haluaisin sillein että kun joinaa serveriin niin alkaisi musa soimaan esim 50sec? oletteko törmänneet tähän kyseiseen jos olettte
Kertokaa mahdollisimman pian ja tarkkkaan miten tämän saa laitettua kaverit ovat yrittäneet neuvoa mutta en ole ymmärtäny vittuuukaan

ELIKKÄ KERTOKAA TARKKAAN MITÄ PITÄÄÄ TEHÄ !
sen verran muistan että se hoitu html:llä , filun nimi tais olla MOTD.txt tjsp . Ja muistathan , että GOOGLE auttaa... löysin randomilla tuommoisen tutoriaalin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. marraskuuta 2009 @ 23:52

wiizel
Junior Member
_
23. marraskuuta 2009 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti codlate:
Mut kyl tää kone pyörittää cod4 ja far cry 2 ihan hyvin..... mutta nyt kannettavani tehot:

Käyttis on myös Ms Windows vista home premium SP2. eli 32-bittinen käyttis

Prossu on AMD athalon Dual-core QL-62 2.00GHz

4.0GB ram

näytönohjain Nvidia geforce 8200M G

Cs pyöri ennen ihan hyvin että fps oli joku 50-75 mutta kun pelaan about 5 min vaikkapa dust2 niin fps tippuu 9-15 ja ei voi enää pelaa... mitä pitäis tehä?

EDIT: Pöydäl on siis 1,0GT ramia mutta riittääks sekään?
Konees ylilämpeää ja suorituskyky laskee?

Paljonko tellä on ollut fps tälläisellä kokoonpanolla dd2?

2,4ghz intelin 1-ydin prosessori
1gb 800MHz ram-muistia
geforce 9400 gt 1024mt -näyttis
40gb kovalevytilaa
420w virranlähde
Käyttöjärjestelmänä windows xp
Lateximan
Junior Member

6 tuotearviota
_
23. marraskuuta 2009 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lowbtry:
Minulla on omaserveri johonka haluaisin sillein että kun joinaa serveriin niin alkaisi musa soimaan esim 50sec? oletteko törmänneet tähän kyseiseen jos olettte
Kertokaa mahdollisimman pian ja tarkkkaan miten tämän saa laitettua kaverit ovat yrittäneet neuvoa mutta en ole ymmärtäny vittuuukaan

sen verran muistan että se hoitu html:llä , filun nimi tais olla MOTD.txt tjsp . Ja muistathan , että GOOGLE auttaa... löysin randomilla tuommoisen tutoriaalin.

KIITOS MUTTA MIHIN TUO MOTD.TXT TALLENNETAAN
Lateximan
Junior Member

6 tuotearviota
_
23. marraskuuta 2009 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lowbtry:

LÖYSIN JO MUTTA MENI PERSEELLEEN
Leev1
Newbie
_
24. marraskuuta 2009 @ 21:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ois ongelma serverin teossa Source Dedicatedilla.
Teen serverin, laitan asetukset, network: internet, sv_lan 0 jne ---> serveri on vieläkin LAN eikä kaverit pääse sinne.
Mikä Ongelmana, yrittänyt googlata ties kuinkakauan, mutta eipä ole mitään löytynyt.
pokemon98
Suspended due to non-functional email address
_
24. marraskuuta 2009 @ 21:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistä voi ladata ton cs 1.6?? mulla on tällä hetkellä css.jotkut sanoo että 1.6 onparempi onkose totta??
Leev1
Newbie
_
24. marraskuuta 2009 @ 21:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pahoittelen tuplapostaus

Ja, mielestäni CSS on paljon parempi kuin 1.6, sehän on ihmisten oma mielipide

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. marraskuuta 2009 @ 21:34

Member

3 tuotearviota
_
24. marraskuuta 2009 @ 21:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näinhän se on mutta tämä thread ei tosiaan ole sille että kerrotaan kumpi on parempi ;). ja jos 1.6:sen haluat niin ei muuta kuin maksat about 8euroa niin saat sen netistä tai sit käyt jostain liikkestä ostamas ja hinta on noin 14euroa.
en ole ite kokeillu mutta tämä non-steam juttu on ihan perseestä. kuulemma suurinpiirtein 100servua löytyy. Kyl se on 10e arvonen peli ;)
pokemon98
_
25. marraskuuta 2009 @ 07:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote:

Counter-Strike 1.6 & CS:Source pelien virallinen ketju.

------------------------------
ONGELMAT JA KYSYMYKSET

1) Jos kysyt jotain, muista laittaa tarvittavat tiedot heti ensimmäiseen viestiin. Esimerkiksi jos kysyt miksi peli tökkii, laita viestiin mukaan koneesi tiedot ( prosessori,ram-muistin määrä, näytönohjain, jos verkko-ongelmia niin modeemin / reitittimen tiedot)

2) Jos vastaat johonkin kysymykseen, laita viestin alkuun selvä merkintä kenelle se on osoitettu. Esimerkiksi jos "käyttäjä" kysyy jotain ja vastaat hänen kysymykseen, lisää viestin alkuun "@käyttäjä" tai jotain vastaavaa.

Yleistä tietoa ja ratkaisuja tästä ketjusta:

CS-komennot löytyy täältä: http://mirror.servut.us/txt/cs-komennot.txt

K: miten saan itseni adminiksi toho omaan serverii joka on tehty käyttäen source decicated serveria
V: Tarvitset vaikka admin pluginin, mani-admin tai sourcemod.

K: Mite saan fps näkymään? Ei ilmesty mihinkää komennolla cl_showfps
V: jos ei cl_showfps 1 toimi niin kokeilnet net_graph 1

K: Mistä johtuu että en sourcessa pysty ollenkaan lataamaan custom mappeja?
V: cl_downloadfilter all, cl_allowdonwload 1. Poista vanhat mapit SteamApps\user\counter-strike source\cstrike\maps

K: Ongelma tällänen: http://www.youtube.com/watch?v=MVcKWSmyhb8
V: Pikainen googletus kertoi, että steamin uudelleen käynnistys auttaa. Mutta mikäli ei niin uudelleen asennus sitten.

K: olen ladannut steamin kautta sen source dedicated server ohjelman olen laittanut sinne myös asetukset salasanat ym
ja consoliin kirjottanut sv_lan ja sv_lan 0 [kumpaakin oon kokeillut] mutta se sanoo tälleen sv_lan, "sv_lan" = "0"
- Server is a lan server ( no heartbeat, no authentication, no non-class C addresses )
itse pääsen pelaamaan sinne mutta kaverit ei vaikka olin antanut sen ip osoteen (sitä servuu ei löydy)
V: Älä kirjota sv_lan, kirjota sv_lan 0

K: Esitän kysymyksen , toimiiko Counter Strike: Source tietokoneella, ilman että tietokoneella on itsestään jo Counter Strike?
V: tietenki toimii! kyseessähän on eri peli..

K: miten saan sen servun aloitus sivun tehtyä laittasin siihen säännöt ym
V: Motd.txt filu cstrike kansiossa.Tuossa jotain HTML pätkää esim:

<HTML>

<HEAD>
<TITLE>superi
</TITLE>
</HEAD>
<BODY>
<BODY BGCOLOR="#000000" TEXT="#F0F8FF" LINK="#FF0000" VLINK="#0000FF" ALINK="#0000FF">
<font size="6"
<center>
Css Serveri
</font>
<br>
</center>
<font size="4"
<LI> Basic rules:
<UL TYPE="SQUARE">
<LI> No Cheating !!!
<LI> Do your team objectives.
<LI> Speak ONLY English or Finnish.
<LI> No chat/voice spam.
</font>
<br>
<br>
<br>
<br>
<b>By pressing OK, you accept these terms.</b>
</BODY>
</HTML>

K: Kun painan vaikka numeroo 2, että saan pistoolin, tulee se valikko tonne ylös ja pitää erikseen hiirellä klikata että saa aseen esille. Mitä muutan conffeista, että ase tulee suoraan käteen kun painan sitä kakkosta?
V: Ulkomuistista sanoisin hud_fastswitch 1.

Kukaan ei ota vastuuta siitä toimiiko yllä olevat ratkaisut. Kaikki kerätty tästä ketjusta ja listaa päivitellään aina välillä..
jos sulla on source niin mulla ainakin auttoikun menin asetuksiin ja laiton sieltä jostain että "nopea aseenvaihto"
pokemon98
_
25. marraskuuta 2009 @ 07:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sipuli321:
näinhän se on mutta tämä thread ei tosiaan ole sille että kerrotaan kumpi on parempi ;). ja jos 1.6:sen haluat niin ei muuta kuin maksat about 8euroa niin saat sen netistä tai sit käyt jostain liikkestä ostamas ja hinta on noin 14euroa.
en ole ite kokeillu mutta tämä non-steam juttu on ihan perseestä. kuulemma suurinpiirtein 100servua löytyy. Kyl se on 10e arvonen peli ;)
ok.kaverit on kyllä sanonu että kivitie.com:sta löytys mutta mä en löydä
pokemon98
_
25. marraskuuta 2009 @ 07:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin onko kellään css:sään hlss.us:sia kun mä en saaladattuu sitä mistään niin voisko joku auttaa????
Leev1
Newbie
_
25. marraskuuta 2009 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pokemon98:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sipuli321:
ok.kaverit on kyllä sanonu että kivitie.com:sta löytys mutta mä en löydä
Kivitieltä löytyi vielä jokunen kuukausi sitten, mutta se poistettiin, onko 10e niin paha hinta?

>> jos joku osaa auttaa niin viitsiskö vastata viestiini... apu ois tarpeen, omista langattoman internetin>>eikai siitä ole haittaa?
Leev1
Newbie
_
25. marraskuuta 2009 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Executing dedicated server config file
Incorrect price blob version! Update your server!
ERROR: mp_dynamicpricing set to 1 but couldn't download the price list!
Section [Scenes]: 0 resources total 0 bytes, 0.00 % of limit (2.10 MB)
couldn't exec server.cfg

kopioitu serverin consolesta
>> suomeksi ohjeet, kiitos
upuntu
Newbie
_
25. marraskuuta 2009 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo.. Eli mul on cs 1.6 ja se lagii ihan hirveesti.. Fps saattaa tippuu johonki 10fps ni mukava pelata... Toisella koneella on myös kyseine peli ja siinä on XP Pro,ja toimii hyvin... Mut tällä läppärillä on Vista Home Premium ja lagii.. Ja koneen specsit: Prosessori:Amd Turion x2 rm74(2.2GHz), Keskusmuistia 4 gigaa, Näytönohjain ATI Mobility Radeon HD 4570(512Mb). Eli missä vika??
Member

3 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2009 @ 20:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
upuntu:lla.
Läppäril siis lagaa? veikkasin että kuumentuu ja suorituskyky laskee...
ainakin monet on kyseistä juttua valittanut.
Senior Member

9 tuotearviota
_
26. marraskuuta 2009 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, läppäreissä on se ongelma että saa erillisen pöytä tai jalkatuulettimen ostaa puhaltamaan kohti konetta, ettei kuumene liikaa. Jos tuuletus on koneen takana, nosta sitä ilmaan vaikka niin, että panet 2 cd levyä limittäin vierekkäin. Pitäisi ainakin vähän auttaa. (Nimim. kokemusta on :D)

Ja kannattaa puhistaa se suodatin elementti myös, jos semmoista löytyy.

Jossei mielytä niin semmoinen alusta koneelle, jossa ilma kiertää tai kehittele oma viilennys-systeemi.

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
Member

3 tuotearviota
_
26. marraskuuta 2009 @ 18:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo. Parilla kympillä saat semmosen jäähdyttävän alustan kannetavalle. Pitäisi viilentää reilustikkin. Ei ole kokemusta niin osaa sanoa onko totta.
Leev1
Newbie
_
26. marraskuuta 2009 @ 23:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kukaan osaa vastata kysymykseeni..asialla olisi pikkuhiljaa kiire...
Mainos
_
__

_
upuntu
Newbie
_
28. marraskuuta 2009 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kiitos vastauksista

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike 1.6 & counter-strike: source

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy