User Käyttäjä Salasana  

torstai 28.8.2025 / 20:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike 1.6 & counter-strike: source
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter-Strike 1.6 & Counter-Strike: Source
  Siirry:

*HUOM*

Ketjun kysymykset ja ratkaisut niihin löydät aloitusviestistä!
Kirjoittaja Viesti
CSnoro
Suspended due to non-functional email address
_
4. tammikuuta 2010 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
netti on 10 megan, ja pelaan suomalaisilla saunaservuilla, jossa yksi käytti aimbottia.
Mut tuol on isoin teatimer, 118 560 kt, sit ie explorer noin 80 000 kt, sit toinen iexplorer jottai 40 000 kt, sitte explorer vie 16 000 kt, msnmsgr vie 15 000 kt, ja utorrent 10 000 kt.
Baxter_
Member
_
4. tammikuuta 2010 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En oikeen näe edellistä viestiäni joten laitan uuden...

Eli ongelma on se, kun menen Counter strike sourcea pelaamaan, niin kuva jotenkin "laahaa" perässä. ongelma voi olla siinä että kun menen pelaamaan, sieltä asetukset --> sitten grafiikka ja nappia lisäasetukset painamalla tulee ne lisä säädöt esille.
Niin siinä kohtaan lukee alhaalla että "laitteiston Directx taso 7.0" Laitteista siis minun kone. Ja "ohjelmiston taso 9.0"

Kun painan käynnistä valikkoa ja sieltä suorita, ja siihen dxdiag, niin, se ilmoittaa että mulla olisi directx9.0c?? missä voisi olla vika?

Koneessa vielä vanhat osat kiinni:

AMD athlon xp 1500+
Nvidia Geforce 2 mx400 ( ajurit 6.14.10.5216 <--- onko miten tuoreet? mistä uudet jos vanhat/huonot ajurit??)
Rammia joku puolitoista gigaa...
Lauri242
_
5. tammikuuta 2010 @ 01:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos on Css vacit niin voiks pelaa vaikka half life 2 vac servuissa ?
Junior Member
_
5. tammikuuta 2010 @ 10:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti CSnoro:
Jelppiä cs 1.6

Eli, kun alotan pelaamaan cs, ennen kaikissa servuissa melkee sen tasan 30 pingi, ja pari päivää on ollut sen 70-500 pingi, sen jälkeen kun eräs aimbotti pelasi.
Eli oisko mittää keinoo?
Konees on:
AMD PHENOM X4 9650 2,3GHz 95W BOX ASUS EAH4550/DI/512MD3(LP)

ASUS M4A78 SAMSUNG 750GB SATAII 32MB KORTINLUKIJA SISÄINEN 3,5" MUSTA

BUFFALO 4GB DDRII 800 KIT RETAIL

Eli tommosia.

Putsasin ilmanottokanavat ja noi kaikki pölystä, laski pingi siihen 40-300 asti. Haluisin silti pingin takaisin siihen 30.
Aika hyvä trolli...

Epezibui
Account closed as per user's own request
_
5. tammikuuta 2010 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morjens!

Mulla ois semmonen ongelma että pingi hyppii siinä 5-120(Net_Graphin mukaan) välillä. Huomasin asian tossa 2päivää ennen.
Olen sammuttanut modeemin & tietokoneeni yöksi, viiristorjunnat ajanut, muuta en ole vielä muuta keksinyt laskeakseni pingiä ;OO Eli voisiko joku antaa vinkkejä ongelmaani, jotta saisin koreamman pingin =]

-Kiitos Etukäteen Kaikille =))
Pullis94
_
5. tammikuuta 2010 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mul on 10 megan netti yhteys, langaton, ja servu on suomalainen, jossa yksi henkilö pelasi aimbotilla, en ite käytä cheatteja ollenkaan. Teatimer vie 118 532kt
iexplorer 79 556 kt, iexplorer 58 308kt, explorer 16 612 kt, msnmsgr 15 484 kt,
ja u torrent vie jotaki 10 200 kt.

Ja sit välil ku pelaan tai oon netissä, yhtäkkii tulee sininen ruutu jossa lukee jotakin tekstiä, ja kone menee uudestaan päälle.
sulje molemmat iexplorerit -> sulje prosessi. ÄLÄ SULJE EXPLORER.EXEÄ . Mesen voit sulkea, mutta mulla se ei näytä aiheuttavan hirveää pingin nousua. uploadaatko/downloadaatko utorrentilla mitään samaan aikaan kun pelaat?? nimittän se jos joku nostaa pingin taivaisiin.
CSnoro
_
5. tammikuuta 2010 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
YLLÄTYS YLLÄTYS! Mul oli utorrentis seedaamas kolme ohjelmaa, prison breakkia ja windows 7 ja jottai paskaa, heti ku suljin, laski takas 21-40.

Kiitoksii avusta (:

Cs on ihan hyvä peli, jos pingi ja fps on hyvät.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. tammikuuta 2010 @ 12:16

Pullis94
_
5. tammikuuta 2010 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Epezibui:
Morjens!

Mulla ois semmonen ongelma että pingi hyppii siinä 5-120(Net_Graphin mukaan) välillä. Huomasin asian tossa 2päivää ennen.
Olen sammuttanut modeemin & tietokoneeni yöksi, viiristorjunnat ajanut, muuta en ole vielä muuta keksinyt laskeakseni pingiä ;OO Eli voisiko joku antaa vinkkejä ongelmaani, jotta saisin koreamman pingin =]

CTRL + ALT + DEL. Prosessit välilehti ja kerro kaikki yli 10 000 kt prosessit

YLLÄTYS YLLÄTYS! Mul oli utorrentis seedaamas kolme ohjelmaa, prison breakkia ja windows 7 ja jottai paskaa, heti ku suljin, laski takas 21-40.

Kiitoksii avusta (:
Eipä mitää iha huvikseen tänne kirjottelen ku muut eivät ole kiinnostunu muiden ongelmista. :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. tammikuuta 2010 @ 13:37

Member

3 tuotearviota
_
5. tammikuuta 2010 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
CSnoro:lle.. kannattaa sammuttaa vaikka ei tosiaan lataakkaan.. jo 5kb/s lataus nostattaa pingiä huimasti
ja Pullis94.. aina on vastattu tai en osaa vastata ku katon tänne :P
Epezibui
_
5. tammikuuta 2010 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
----

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. tammikuuta 2010 @ 15:15

Epezibui
_
5. tammikuuta 2010 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pullis94:
Morjens!

Kiitoksii avusta (:
Eipä mitää iha huvikseen tänne kirjottelen ku muut eivät ole kiinnostunu muiden ongelmista. :)

@Pullis94

69 112 kt
19 716 kt
80 008 kt
129 988 kt
19 976 kt
112 472 kt
112 576 kt
46 972 kt
67 032 kt
21 327 kt
13 836 kt
70 752 kt
22 132 kt
30 024 kt
23 324 kt
13 812 kt
56 132 kt
30 980 kt

Siinä ne =DDDDD
Baxter_
Member
_
5. tammikuuta 2010 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Viime viestit ei näkyny koitan näkyykö tämä?
Epezibui
_
5. tammikuuta 2010 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Baxter_:
Viime viestit ei näkyny koitan näkyykö tämä?
Juu Näkyy =)
Baxter_
Member
_
5. tammikuuta 2010 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin, nyt rupeaa viestit näkymään...

Eli ongelma on siinä että Counter Strike Cource ilmoittaa että minulla on käytössä Directx7. Mutta kun menen käynnistä ---> suorita ---> dxgiad niin se ilmoittaa että mulla on directx 9.0c (4.09.0000.09.04) ?

Peli vähän niinkuin "laahaa" perässä.

ja sit kun taasen pelaan tavallista counter strikea niin ei mitään ongelmaa, mistä moinen voisi johtua

AMD athlon xp 1500+
Nvidia Geforce 2 mx400 (ajurit 6.14.10.5216 <--- onko miten tuoreet/hyvät, jos vanhat mistä saan ladattua uusimmat/parhaimmat ajurit?)
Rammia noin puolitoista gigaa ja kovolla tilaa... :)

Kuka tietää niin kertokaa...

Kiitos
Senior Member

9 tuotearviota
_
5. tammikuuta 2010 @ 19:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli voisiko joku antaa vinkkejä ongelmaani, jotta saisin korkeamman pingin =]
Jo on perkele..

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
Pullis94
_
5. tammikuuta 2010 @ 21:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morjens!

Kiitoksii avusta (:

@Pullis94

69 112 kt
19 716 kt
80 008 kt
129 988 kt
19 976 kt
112 472 kt
112 576 kt
46 972 kt
67 032 kt
21 327 kt
13 836 kt
70 752 kt
22 132 kt
30 024 kt
23 324 kt
13 812 kt
56 132 kt
30 980 kt

Siinä ne =DDDDD
Ja prosessien nimet

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. tammikuuta 2010 @ 21:54

Epezibui
_
5. tammikuuta 2010 @ 22:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morjens!

Kiitoksii avusta (:

@Pullis94

69 112 kt
19 716 kt
80 008 kt
129 988 kt
19 976 kt
112 472 kt
112 576 kt
46 972 kt
67 032 kt
21 327 kt
13 836 kt
70 752 kt
22 132 kt
30 024 kt
23 324 kt
13 812 kt
56 132 kt
30 980 kt

Siinä ne =DDDDD
Ja prosessien nimet

steam.exe 17 923 kt
wlcomm.exe 28 561 kt
NokiaMServer.exe 20 000 kt
RTHDCPL.EXE 24 932 kt
svchost.exe 29 998 kt

Siinä kaikki, otin pois iexplorerit, koska en pidä niitä auki pelaessani css.
Junior Member
_
6. tammikuuta 2010 @ 07:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Eli ongelma on siinä että Counter Strike Cource ilmoittaa että minulla on käytössä Directx7. Mutta kun menen käynnistä ---> suorita ---> dxgiad niin se ilmoittaa että mulla on directx 9.0c (4.09.0000.09.04) ?

ja sit kun taasen pelaan tavallista counter strikea niin ei mitään ongelmaa, mistä moinen voisi johtua

AMD athlon xp 1500+
Nvidia Geforce 2 mx400 (ajurit 6.14.10.5216 <--- onko miten tuoreet/hyvät, jos vanhat mistä saan ladattua uusimmat/parhaimmat ajurit?)

Kiitos
Olet laittanut cs:s komentoriville jo:
-dxlevel 70

?

Baxter_
Member
_
6. tammikuuta 2010 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti molli:

AMD athlon xp 1500+

Kiitos
Olet laittanut cs:s komentoriville jo:
-dxlevel 70

?
Mut eihän siinä courcessa ole komentoriviä, vaan siinä vanhemmassa counter strikessa. tai sitten en vaan tiedä mistä se aukee.. vanhassahan se aukee siitä bapistä mikä on ykkösen vasemmalla puolella, mut en tiedä mistä se aukee courcessa
CSnoro
_
6. tammikuuta 2010 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon tässä tehnyt dedicatd serverillä serveriä, olisi wc3 ja kaikkijo paikallaan, ite pääsee, mutta muut ei pääse serveriin, oon kokeillut serverin consolen kautta pistää jo sv_lan 0, mutta ei pääse.

Pullis94
_
6. tammikuuta 2010 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon tässä tehnyt dedicatd serverillä serveriä, olisi wc3 ja kaikkijo paikallaan, ite pääsee, mutta muut ei pääse serveriin, oon kokeillut serverin consolen kautta pistää jo sv_lan 0, mutta ei pääse.
mitä se ilmottaa? etkö pysty avaamaan countteria vai kun joinaat servulle?
CSnoro
_
6. tammikuuta 2010 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis ite pystyn, ja pystyn olee admini ja kaikkee sellasta, mutta kaverit ei pääse, siin lukee palvelinta ei löydy kaverien mielestä. Ja kokeilin avata fsecuren kautta portin 27005 ja 27015, mutta ei nekään auttanut.

NYT availin eri portteja hirveästi, eikä auttanut, ja huomasin että oli lan listassa. Miten sais ton serverin internettiin, ei laniin????

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. tammikuuta 2010 @ 16:35

Pullis94
_
6. tammikuuta 2010 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis ite pystyn, ja pystyn olee admini ja kaikkee sellasta, mutta kaverit ei pääse, siin lukee palvelinta ei löydy kaverien mielestä. Ja kokeilin avata fsecuren kautta portin 27005 ja 27015, mutta ei nekään auttanut.
En oo iha varma mutta luulisin että et voi pelata dedicated servulla ja hostata sitä samalla. Tämä ei ole varmaa tietoa mutta niin olettaisin. Kannattaa kuitenkin hankkia oma kone servulle esim. wanha kone servuksi kun uuden ostat. Minkä kokonen servu on eli monta pelaajaa sinne mahtuu? voisit kertoa myös ram muistin määrän upload nopeuden.

http://www.sonera.fi/Laajakaista/Laajakaista+kotiin/Nopeustesti

Eli lähetysnopeus.
Pullis94
_
6. tammikuuta 2010 @ 19:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmista onko server.cfgssä nämä komennot:

sv_lan <0/1> 0=Public/LAN, 1=LAN Default: 0

sv_region Geographic location of the server.
-1 World
0 US East coast
1 US West coast
2 South America
3 Europe
4 Asia
5 Australia
6 Middle East
7 Africa

Eli lanista 0 ja itse käytän 3sta
Mainos
_
__

_
Junior Member

4 tuotearviota
_
8. tammikuuta 2010 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
En oo iha varma mutta luulisin että et voi pelata dedicated servulla ja hostata sitä samalla. Tämä ei ole varmaa tietoa mutta niin olettaisin

Tottakai voi pelaa dedicated servulla ja hostaa samalta koneelta. Ite teen niin useinkin, jos joku tuttu haluu tulla pelaamaan.

Lainaus:

Onko teillä reititintä eli sellasta mötikkää joka jakaa netin useampaan koneeseen? Niis on usein sellane tila että estää muita käyttäjiä pääsemästä omaan verkkoon eli tässä tapauksessa servuusi. Itellä on sellane ja se on sillatussa tilassa, jolloin on mahdollista muiden päästä servuun. Langattomallakin oli mahdotonta saada muita pelaajia servuuni, joten kaivoin meidän verkkokaapelin ja vedin siihen reitittimeen

Täältä löytää koneen tiedot

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike 1.6 & counter-strike: source

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy