User Käyttäjä Salasana  

lauantai 5.7.2025 / 20:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike 1.6 & counter-strike: source
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter-Strike 1.6 & Counter-Strike: Source
  Siirry:

*HUOM*

Ketjun kysymykset ja ratkaisut niihin löydät aloitusviestistä!
Kirjoittaja Viesti
Roope93
Junior Member

1 tuotearvio
_
21. lokakuuta 2009 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti temple69:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Roope93:
Nyt sitten kokeneempaa tai kaikkitietävää äijänretaletta kehiin.
Pitkään on ollut päänvaivana 1.6:n FPS, joka ei sitten millään pysy edes yli 60:ssä kokoaikaa.

Joten kysymys kuuluu: saako näillä tideoilla millään fps pysymään tasaisena / Onko jollain kokemusta tälläisestä kok.panosta. Ja jos saa tietoa otetaan vastaan.

Intel Celeron 1.7ghz
1Gt DDR RAM
nVidia GeForce ti 4200 128mt
Windows Vista '-.-

Ja konffeja on plärätty, palikka modeleja asennettu ja textuureja huononnettu. Ja huhuja olen kuullut että on vedetty heikommallakin raudalla fps 100.
Itellä on AMD Athlon tuplaydin prosessori 4gt ram ja Ati hd 3200 258mt ja vista -> FPS ei pysy mitenkään 100 kokoajan. vaihtelee 50-100.

Sun tapauksessasi prossu kusee ja keskusmuistia tarvittaisiin lisää jotta ajattelit sinne 100 fps päästä. Tai sekin auttaisi jos laitat XP wintoosan vistan tilalle.
Jees. XP tulossa ensi viikolla.
Member

3 tuotearviota
_
21. lokakuuta 2009 @ 22:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti temple69:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Roope93:
Nyt sitten kokeneempaa tai kaikkitietävää äijänretaletta kehiin.
Pitkään on ollut päänvaivana 1.6:n FPS, joka ei sitten millään pysy edes yli 60:ssä kokoaikaa.

Joten kysymys kuuluu: saako näillä tideoilla millään fps pysymään tasaisena / Onko jollain kokemusta tälläisestä kok.panosta. Ja jos saa tietoa otetaan vastaan.

Intel Celeron 1.7ghz
1Gt DDR RAM
nVidia GeForce ti 4200 128mt
Windows Vista '-.-

Ja konffeja on plärätty, palikka modeleja asennettu ja textuureja huononnettu. Ja huhuja olen kuullut että on vedetty heikommallakin raudalla fps 100.
Itellä on AMD Athlon tuplaydin prosessori 4gt ram ja Ati hd 3200 258mt ja vista -> FPS ei pysy mitenkään 100 kokoajan. vaihtelee 50-100.

Sun tapauksessasi prossu kusee ja keskusmuistia tarvittaisiin lisää jotta ajattelit sinne 100 fps päästä. Tai sekin auttaisi jos laitat XP wintoosan vistan tilalle.

eipä ole näyttiskään mikään upea
..
uutta tavaraa saat koneen sisälle kasata jos haluat 100fps.

Emolevy:M4A78 Prossu:Amd Athlon x2 7850 BE Näyttis:Sapphire radeon hd4850 ja sitten semmoset 6gb 800mhz muistia.
Member

3 tuotearviota
_
25. lokakuuta 2009 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
problem is solved.
//ignore this post//

Emolevy:M4A78 Prossu:Amd Athlon x2 7850 BE Näyttis:Sapphire radeon hd4850 ja sitten semmoset 6gb 800mhz muistia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. marraskuuta 2009 @ 13:07

juhisproo
Junior Member
_
26. lokakuuta 2009 @ 19:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi, Oon täs ajatellu ostaa css:än ni kyselisin semmosta et paljo se maksaa riittääkö 20e?
Member
_
26. lokakuuta 2009 @ 22:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pitäs riittää, mutta varaa 25 e mukaan ;)

se ei sgulaa joka sgagaa
juhisproo
Junior Member
_
26. lokakuuta 2009 @ 22:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nikokki:
pitäs riittää, mutta varaa 25 e mukaan ;)
Ok kiitos vastauksesta huomenna kaupoille :)
Member
_
27. lokakuuta 2009 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämmöne ongelma olis, että CS Source ei mene päälle!!!
Kerran kun normaalisti pelasin, tuli joku musta teksti ja kone simahti.
Sen jälkeen ei ole CS Source ja steam ja muut steam-pelit menneet päälle. Mitä pitäs tehrä että se toimiii taas??!! Help!!!

Kiitos etukäteen!

Kaikkihan tietävät, että kissa putoaa aina jaloilleen ja voileipä aina voi puoli alaspäin. Jos solmimme kissan selkään voileivän, ja tiputamme sen 10 metrin korkeudelta, syntyy ikiliikkuja.
Kannattaa myös muistaa, että netissä kuka vaan voi olla ketä tahansa. Minäkin olen George Washington. Kui mun käsikirjotus sua noin paljon kiinnostaa?
Senior Member

9 tuotearviota
_
28. lokakuuta 2009 @ 21:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hoopotti:
Tämmöne ongelma olis, että CS Source ei mene päälle!!!
Kerran kun normaalisti pelasin, tuli joku musta teksti ja kone simahti.
Sen jälkeen ei ole CS Source ja steam ja muut steam-pelit menneet päälle. Mitä pitäs tehrä että se toimiii taas??!! Help!!!

Kiitos etukäteen!
Pistäs rautatietoa tulemaan.

ootko kokeillut asentaa steamin + sourcen uudelleen? tekeekö muut pelit tätä samaa, oletko kokeillut?

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
Member
_
29. lokakuuta 2009 @ 19:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poistin pelin ja steamin jotta voisin ladata sen uudestaan, ja kun koitan laittaa cs:s levyn sisään kone vain humisee eikä tee mitään muuta. Muut pelit toimii kyllä ihan hyvin.

Kaikkihan tietävät, että kissa putoaa aina jaloilleen ja voileipä aina voi puoli alaspäin. Jos solmimme kissan selkään voileivän, ja tiputamme sen 10 metrin korkeudelta, syntyy ikiliikkuja.
Kannattaa myös muistaa, että netissä kuka vaan voi olla ketä tahansa. Minäkin olen George Washington. Kui mun käsikirjotus sua noin paljon kiinnostaa?
Roxsti
Newbie
_
29. lokakuuta 2009 @ 23:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osaisko joku neuvoa,että mikä olisi viella.Yritän käynnistää counter strike;sourcea nii se kaatuu heti ja tulee,että hl2 ei vastaa ja sen jälkeen tulee ilmoitus että virushavaittu hl2.exe tiedostossa.Olen yrittänyt asentaa kokonaa uusiksi sorsaa,muttei auta ja poistin myös tuon kansion mitä tuo väitti,että olisi virus?Onko jollain ollu samanlaista ongelmaa? ja kun poistan uusiks aina,niin se tulee heti,mutta kyllä 1.6 toimi ainakin toisella accountilla.
Senior Member

9 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2009 @ 08:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poistin pelin ja steamin jotta voisin ladata sen uudestaan, ja kun koitan laittaa cs:s levyn sisään kone vain humisee eikä tee mitään muuta. Muut pelit toimii kyllä ihan hyvin.

Kun oot levyn pannu sisään, avaa Oma tietokone ja klikkaa sitä CD aseman kuvaketta. Pitäisi sitten tulla asennus näkyviin, ainakin minulla.

Member
_
30. lokakuuta 2009 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei toiminut :(

Senior Member

9 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2009 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei toiminut :(
Olisiko asema rikki? Lukeeko muita levyjä?

Member
_
30. lokakuuta 2009 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tukee.

Senior Member

9 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2009 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tukee.
Tukee, lukee?

Alkaa neuvot itseltäni loppumaan.. Voisit toki kokeilla formatoida koneen mutta ei sitä pakko ole kokeilla tuollaisen pienen vaivan takia. Kannattaa joko odottaa täällä apua tai kysellä muualta :l

Member
_
30. lokakuuta 2009 @ 20:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taidan sitten odottaa apua, koska vituttaa niin pirusti kun tämä onjo kolmas kerta kun CS menee rikki :(

P4r4m0r3
Newbie
_
4. marraskuuta 2009 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! Kun pelaan Counter Strike: Sourcea, niin peli pysähtyy, eli siis kuva pysähtyy ja jää siihen jumittamaan, ja joudun sammuttamaan pelin tehtävien hallinnasta.Välillä pääsen johonkin servuun pelaamaan, mutta jumittaa sittenkun servu lataa uuden mapin.
Ja olen ladannut uuden steamin ja asentanut sen uudelleen monesti mutta vika ei katoa.

Kiitos!

Heiiii

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. marraskuuta 2009 @ 16:17

Maakari91
Member
_
5. marraskuuta 2009 @ 09:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taidan sitten odottaa apua, koska vituttaa niin pirusti kun tämä onjo kolmas kerta kun CS menee rikki :(
Katappo millanen sul on tää right click desktop-properties-settings-advance-troubleshoot- and then slide the bar to full. Löysin tollasen googlettamalla, jos ei pelitä kokeile käynnistyykö peliskään vikasietotilassa. Jos ei silloinkaan niin sitten kehottaisin valveen ottamaan yhteyttä. Ja mikä käyttis? Jos vista ni kokeile käynnistää järjestelmänvalvojana peli.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. marraskuuta 2009 @ 09:32

Member
_
5. marraskuuta 2009 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tota ekaa juttuu en tajunnu, mutta käyttiksenä on Vista ja ei toimi jos pelin käynnistää järjestelmävalvojana. :(

petteee
Newbie
_
6. marraskuuta 2009 @ 09:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli asentelin pari päivää sitten koneelleni Windows 7:n, ja tämän jälkeen tipahti fps pelatessa Counter-Strike Sourcea. Aiemmin käyttöjärjestelmänä oli XP ja tällöin fps oli kiinteä 150, tällä hetkellä se pyörii ~100 paikkeilla. Ei sillä etteikö tuollakin nyt pystyisi pelaamaan, mutta tietysti tämä vähän ihmetyttää.

Kone on kohtuullisen tehokas (4GB keskusmuistia, GF GTX 260 896MB, Intel Core 2 Duo E8500), joten kyllähän sen fps:n nyt korkeampi tulisi olla.

Osaisikohan joku kertoa mistä tässä on kyse, ja miten voin ongelman ratkaista? Asetuksissakin saattaa olla vikaa, itse ku en aivan kaikkea näistä tiedä. Tarkoitus olisi siis saada fps pyörimään tuonne samoihin lukemiin kuin edelliselläkin käyttiksellä.
Maakari91
Member
_
6. marraskuuta 2009 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tota ekaa juttuu en tajunnu, mutta käyttiksenä on Vista ja ei toimi jos pelin käynnistää järjestelmävalvojana. :(
Siis työpöydält oikeel painat ja sitte ominaisuudet, sieltä asetukset välilehti. Sitte siel lisäasetukset ja sen jälkeen vianmääritys välilehti ja kato et onks se kiihdytys täysil.
Senior Member

9 tuotearviota
_
6. marraskuuta 2009 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti petteee:
Eli asentelin pari päivää sitten koneelleni Windows 7:n, ja tämän jälkeen tipahti fps pelatessa Counter-Strike Sourcea. Aiemmin käyttöjärjestelmänä oli XP ja tällöin fps oli kiinteä 150, tällä hetkellä se pyörii ~100 paikkeilla. Ei sillä etteikö tuollakin nyt pystyisi pelaamaan, mutta tietysti tämä vähän ihmetyttää.

Kone on kohtuullisen tehokas (4GB keskusmuistia, GF GTX 260 896MB, Intel Core 2 Duo E8500), joten kyllähän sen fps:n nyt korkeampi tulisi olla.

Osaisikohan joku kertoa mistä tässä on kyse, ja miten voin ongelman ratkaista? Asetuksissakin saattaa olla vikaa, itse ku en aivan kaikkea näistä tiedä. Tarkoitus olisi siis saada fps pyörimään tuonne samoihin lukemiin kuin edelliselläkin käyttiksellä.
Vista/Win7 on raskaampia kuin XP. Itellä pyörii fps 50 sourcessa ja vista alla.. Olisi varmasti parempi jos olsi XP.

jonitti
Newbie
_
7. marraskuuta 2009 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
-zori-

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. marraskuuta 2009 @ 01:01

jonitti
Newbie
_
7. marraskuuta 2009 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!. Tietääkö joku?
Pelatessani 1.6:sta on servun chattiin alkanut tulemaan tajuttomasti spämmiviestejä:o
Tälläisiä:
Roze server BE Hinam? KANEM www.serverim.co.il 9 JA Ani moher serverim be zol! [057-553599]
ja nyt on alkanut tulemaan myös: /lm (mitäköhän tarkoittaa)

Nämä siis tulevat minun pelinickilläni:o ilman että itse mitään kirjoitan... Kuinka nämä saisi lopetettua? kun on jo potkittu parilta servulta "spämmien" takia ja itkettykkin on:( eikä kukaan pelinaikana osaa auttaa..
Kiitos jo etukäteen.
Mainos
_
__

_
petteee
Newbie
_
7. marraskuuta 2009 @ 21:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jonitti:
Hei!. Tietääkö joku?
Pelatessani 1.6:sta on servun chattiin alkanut tulemaan tajuttomasti spämmiviestejä:o
Tälläisiä:
Roze server BE Hinam? KANEM www.serverim.co.il 9 JA Ani moher serverim be zol! [057-553599]
ja nyt on alkanut tulemaan myös: /lm (mitäköhän tarkoittaa)

Nämä siis tulevat minun pelinickilläni:o ilman että itse mitään kirjoitan... Kuinka nämä saisi lopetettua? kun on jo potkittu parilta servulta "spämmien" takia ja itkettykkin on:( eikä kukaan pelinaikana osaa auttaa..
Kiitos jo etukäteen.
Katsohan ettei siellä C:/Program Files/Steam/Steamapps/steamtunnuksesi/ -kansiossa ole mitään ylimääräisiä ohjelmia/tiedostoja. Voisit myös kokeilla uusien konffien latausta, jos siellä nyt jotain sattuisi olemaan.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike 1.6 & counter-strike: source

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy