User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.7.2025 / 18:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > hidas torrentti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hidas torrentti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Niko88
Newbie
_
5. lokakuuta 2004 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on soneran 2 meganen netti, mutta torrentin imutukset tulee maksimissaan semmosta 50 kt/s, vaikka torrentilla on paljon peerejä ja seedejä. ohjelmana toimii ABC, upin oon rajottanu 35 kt/s.

Ois kiva tietää mistä kiikastaa?

Niko
jussu
Newbie
_
6. lokakuuta 2004 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Bittorrentissahan on idea, että download nopeus on riippuvainen siitä, kuinka suurella nopeudella upit tavaraa. Eli jos olet uploadin rajoittanut noin pieneksi, on turha odottaa saavasi kaistan täydeltä lataamaasi tiedostoa.

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/40377
ja sieltä kohta 7.
ch2k
Suspended due to non-functional email address
_
6. lokakuuta 2004 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja viellä tähän asiaan palatakseni niin, torrentti ei ole hätäisiä varten :) Joten malttia mukaan kuvioihin, nimittäin kuin vanha sananlasku kuuluu "hyvää kannattaa odottaa" =P

T: CH
Senior Member

47 tuotearviota
_
6. lokakuuta 2004 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omien kokemusteen mukaan torrentti on nopein P2P-ohjelma.

Latausnopeuteen saattaa vaikuttaa myös paikka, mistä lataat. Mikäli lataat sivustolta, jolla ei ole pakollista rekisteröintiä, niin löytyy pelkkiä leetchereitä, kun ei tarvi jaoista välittää.

Minulla on 1/0,5 yhteys ja olen rajoittanut uppikaistan 45 kt/s ja usein tulee tavaraa siisään, niin paljoin kuin vain letku kestää.
Senior Member
_
7. lokakuuta 2004 @ 02:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä torrentin pitäisi olla niitä nopeimpia P2P-ohjelmia. Tietenkin vois kokeilla jotain toisia portteja. Ainakaan default-portteja ei ole kovin suotavaa käyttää (6881-6889).
ch2k
_
7. lokakuuta 2004 @ 12:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja mitkäs ovat nämä "suositeltavat" portit sitten?

Senior Member
_
7. lokakuuta 2004 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Monella ISP:llä on rajoitettu lähtevää ja tulevaa liikennettä noihin portteihin eli 6881 - 6889. Mitä tahansa porttia voi käyttä, jos se vain on avoin. Portteja oli muistaakseni noin 65000:een. Se voi olla ihan mikä tahansa summittainen, vaikka 32000 tms. Esimerkiksi jos käyttää Azureusta, File valikosta löytyy Configuration Wizard, jossa voi määrittää portit ja testata onko kyseinen portti avoinna.
ch2k
_
7. lokakuuta 2004 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
rgr that

konverter
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. lokakuuta 2004 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen kans sitä mieltä että torrentti on nopeimpia ohjelmia, mulla on 1 meganen kaapelinetti vielä. Ja imutukset tulee yleensä 100-125kb vauhdilla.Imutuksen alussa tulee 10-25 kb mutta noin tunnin imutuksen jälkeen alkaan imuttaan kunnolla.
Pahkasika
_
10. lokakuuta 2004 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Latasin azureuksen ja kun se kysyy siinä alussa sitä portti hommaa (6881) ja testasin niin se on ihan ok ja max lähetysnopeus on 50kb/s, mutta silti lataa hitaasti.. ja se naama vasemmas yläkulmassa on vihreä, ja iloinen ;D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. lokakuuta 2004 @ 11:26

Mainos
_
__

_
Niko88
Newbie
_
14. lokakuuta 2004 @ 05:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ei oo enää mitään ongelmaa lataus nopeuksissa, kun lataa tuolta finreactorin kautta.
Kiitos kuitenkin avusta...

Niko
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > hidas torrentti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy