Hidas torrentti
|
|
Niko88
Newbie
|
5. lokakuuta 2004 @ 14:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli mulla on soneran 2 meganen netti, mutta torrentin imutukset tulee maksimissaan semmosta 50 kt/s, vaikka torrentilla on paljon peerejä ja seedejä. ohjelmana toimii ABC, upin oon rajottanu 35 kt/s.
Ois kiva tietää mistä kiikastaa?
Niko
|
jussu
Newbie
|
6. lokakuuta 2004 @ 18:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Bittorrentissahan on idea, että download nopeus on riippuvainen siitä, kuinka suurella nopeudella upit tavaraa. Eli jos olet uploadin rajoittanut noin pieneksi, on turha odottaa saavasi kaistan täydeltä lataamaasi tiedostoa.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/40377 ja sieltä kohta 7.
|
ch2k
Suspended due to non-functional email address
|
6. lokakuuta 2004 @ 18:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja viellä tähän asiaan palatakseni niin, torrentti ei ole hätäisiä varten :) Joten malttia mukaan kuvioihin, nimittäin kuin vanha sananlasku kuuluu "hyvää kannattaa odottaa" =P
T: CH
|
Senior Member
47 tuotearviota
|
6. lokakuuta 2004 @ 19:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Omien kokemusteen mukaan torrentti on nopein P2P-ohjelma.
Latausnopeuteen saattaa vaikuttaa myös paikka, mistä lataat. Mikäli lataat sivustolta, jolla ei ole pakollista rekisteröintiä, niin löytyy pelkkiä leetchereitä, kun ei tarvi jaoista välittää.
Minulla on 1/0,5 yhteys ja olen rajoittanut uppikaistan 45 kt/s ja usein tulee tavaraa siisään, niin paljoin kuin vain letku kestää.
|
Senior Member
|
7. lokakuuta 2004 @ 02:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä torrentin pitäisi olla niitä nopeimpia P2P-ohjelmia. Tietenkin vois kokeilla jotain toisia portteja. Ainakaan default-portteja ei ole kovin suotavaa käyttää (6881-6889).
|
ch2k
|
7. lokakuuta 2004 @ 12:51 |
Linkki tähän viestiin
|
ja mitkäs ovat nämä "suositeltavat" portit sitten?
|
Senior Member
|
7. lokakuuta 2004 @ 13:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Monella ISP:llä on rajoitettu lähtevää ja tulevaa liikennettä noihin portteihin eli 6881 - 6889. Mitä tahansa porttia voi käyttä, jos se vain on avoin. Portteja oli muistaakseni noin 65000:een. Se voi olla ihan mikä tahansa summittainen, vaikka 32000 tms. Esimerkiksi jos käyttää Azureusta, File valikosta löytyy Configuration Wizard, jossa voi määrittää portit ja testata onko kyseinen portti avoinna.
|
ch2k
|
7. lokakuuta 2004 @ 13:20 |
Linkki tähän viestiin
|
rgr that
|
konverter
Senior Member
1 tuotearvio
|
8. lokakuuta 2004 @ 11:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen kans sitä mieltä että torrentti on nopeimpia ohjelmia, mulla on 1 meganen kaapelinetti vielä. Ja imutukset tulee yleensä 100-125kb vauhdilla.Imutuksen alussa tulee 10-25 kb mutta noin tunnin imutuksen jälkeen alkaan imuttaan kunnolla.
|
Pahkasika
|
10. lokakuuta 2004 @ 11:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Latasin azureuksen ja kun se kysyy siinä alussa sitä portti hommaa (6881) ja testasin niin se on ihan ok ja max lähetysnopeus on 50kb/s, mutta silti lataa hitaasti.. ja se naama vasemmas yläkulmassa on vihreä, ja iloinen ;D
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. lokakuuta 2004 @ 11:26
|
Mainos
|
  |
|
Niko88
Newbie
|
14. lokakuuta 2004 @ 05:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo ei oo enää mitään ongelmaa lataus nopeuksissa, kun lataa tuolta finreactorin kautta.
Kiitos kuitenkin avusta...
Niko
|