User Käyttäjä Salasana  

lauantai 12.7.2025 / 21:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > modattu dc++ klientti?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Modattu dc++ klientti?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123>
FakeShare
Suspended due to non-functional email address
_
13. tammikuuta 2005 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No okei tässä vaiheessa täytyy tunnustaa että en itse ole modannu sitä. Sen teki yksi tuttu. Voin kyllä kysyä siltä mitä se käytti...Yleensäkkään en wareta mitään tuhannen euron ohjelia koska en tee niillä mitään.

Terv.
Fakeshare
FakeShare
_
13. tammikuuta 2005 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No okei tässä vaiheessa täytyy tunnustaa että en itse ole modannu sitä. Sen teki yksi tuttu. Voin kyllä kysyä siltä mitä se käytti...Yleensäkkään en wareta mitään tuhannen euron ohjelia koska en tee niillä mitään.

Terv.
Fakeshare
Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
13. tammikuuta 2005 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saako sulta filelistiä otettua ollenkaa? Jos ei saa nii ne on vaa säälistä antanu sun olla hubeilla!!!!
morbir
Senior Member
_
14. tammikuuta 2005 @ 04:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä luulen fake...mikä ootkaa, et niit oppeja käy sua nii paljo sääliks ettei ne kerta kaikkiaa viitti potkia/bannia. Harvoin tulee vastaan todella tyhmiä, ihmisiä..susta vois sanoo aivokuollu...voi äiti
morbir
Senior Member
_
14. tammikuuta 2005 @ 04:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä luulen fake...mikä ootkaa, et niit oppeja käy sua nii paljo sääliks ettei ne kerta kaikkiaa viitti potkia/bannia. Harvoin tulee vastaan todella tyhmiä, ihmisiä..susta vois sanoo aivokuollu...voi äiti
pkaksp
Moderator
_
14. tammikuuta 2005 @ 05:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
"No okei tässä vaiheessa täytyy tunnustaa että en itse ole modannu sitä. Sen teki yksi tuttu. Voin kyllä kysyä siltä mitä se käytti...Yleensäkkään en wareta mitään tuhannen euron ohjelia koska en tee niillä mitään."
Taitaa tyyppi puhua ny aivan puuta heinää.. Taidakko ittekkää tietää mitä höpöttelet?
revenb
_
14. tammikuuta 2005 @ 05:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
No hohhoijaa,sen modas varmaan kaveris gatesin billy.

HooCee-Grind-Crust
FakeShare
_
14. tammikuuta 2005 @ 07:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osku87- saa multa filelistin. mutta siihen se sitten jääkin. Kertokaa mulle miten voin todistaa sen että mulla on se mistä oon puhunnu? Screenshotteja?
terv.
-FK
poisoned
Senior Member
_
14. tammikuuta 2005 @ 07:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lähetä mulle mailiin se ihme viritykses..
Rex100
Junior Member
_
14. tammikuuta 2005 @ 07:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedätkö mitä FakeShare, taidan olla yhtä fiksu kuin sinäkin. Paskansin aamulla housuun eikä kukaan ole vielä humannut mitään, ollaan me viisaita. Huomenna koikeilen uudestaan.
revenb
_
14. tammikuuta 2005 @ 08:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
JUMA..rex100 sä oot mun suosikki hakkeri,mä en tosiaan huomannu mitään :)

HooCee-Grind-Crust
morbir
Senior Member
_
14. tammikuuta 2005 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei uskalla kauaa vittuilla, rupee kohta parkumaan.
FakeShare
_
16. tammikuuta 2005 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin kuka alkaa parkumaan?

FK
Member
_
16. tammikuuta 2005 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Menes nyt fakejotain muualle jauhamaan paskaa.
1. Sulla ei oo kavereita
2. Sä et osaa käyttää DC++:aa
3. Mene kotiin kasvamaan
4. Minkä takia rupesit heti selittelemään kun sanoin että et ole edes nähnyt lähdekoodia?
5. Minun sängyn alla oleviakin pölyhiukkasiakin kiinnostaa jos sinulla on joku ohjelma tai sinulla ei ole jotain ohjelmaa
jokisam
_
16. tammikuuta 2005 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mua ainakin vituttaa ku joiltain tyypeilt ei saa mitään haettua!! kokeilin ite joskus läpä löytyiskö tollasiin modattuja dc:tä ja niitä löyty ihan sikana!!

kaveri kelaa olevansa joku viisas ku lesoilee tollasilla jutuil!!
Member
_
16. tammikuuta 2005 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hoho! Saipahan kundi provosoitua dc++ fanaatikot
melkoiseen raivoon:)
pkaksp
Moderator
_
16. tammikuuta 2005 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ei kaikkee kannata nii vakavasti ottaa.. :) Senkus jauhaa s**taa jos huvittaa.. Ketään ei lopuksi oikeesti edes kiinnosta.
FakeShare
_
16. tammikuuta 2005 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiinnosta? Olen saannut yhteensä 16 mailia asiasta että saisinko sun modatun klientin. et niin.

eWorld
juuzo
Member
_
16. tammikuuta 2005 @ 18:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jakamatta jättäminen p2p ohjelmissa on melkeinpä rikos, ja se että rekisteröityy Afterdawniin (nimimerkistä päätellen) vain sen takia että pääsee rehvastelemaan modatulla clientillä on vähintään kuolemantuomio kaasukammioon.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. tammikuuta 2005 @ 18:31

morbir
Senior Member
_
17. tammikuuta 2005 @ 03:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ihme nörtti olet kyllä fake...ensin leijut et oot "modannu" clienttis, mahdatko ees tietää mitä modaus tarkottaa? Sitte vielä myönnät et se joku nörttikaveris on sen tehny...kuinka hauskaa tota tekstiä on lukea..heh heh. Vitun uuno...
FakeShare
_
17. tammikuuta 2005 @ 03:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voitte laittaa tän ketjun lukkooon. Täälä ei muutama nuori mies osaa keskustella vaan alkaa ravoaan ja nimitteleen. Antoipa hyvän kuvan tästä paikasta.

Kiitos
Terv.
Fakeshare
morbir
Senior Member
_
17. tammikuuta 2005 @ 03:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kerroppas mulle millä hubilla olet ni voin testata sitä sun clienttiä...heh
Member
_
17. tammikuuta 2005 @ 03:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"kerroppas mulle millä hubilla olet ni voin testata sitä sun clienttiä...heh"
Ei se(hän) ole millään hubilla, koska on vasta kahdeksan vuotta eikä osaa käyttää sitä.
revenb
_
17. tammikuuta 2005 @ 04:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä sä Fakeshit oikein odotit,jätkä tulee elvisteleen asialla joka varamasti repii jokaisen dc käyttäjän hermoja,ylistääkkö tollasta tyhmyyttä pitäs.

HooCee-Grind-Crust
Mainos
_
__

_
Elma_
Junior Member
_
20. tammikuuta 2005 @ 05:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikkea sitä kuulee...

Eti mut jostain hubista ja laita privaa... Haluun nähä ton sun ihme clinus... =)

Sivu:<123>
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > modattu dc++ klientti?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy