Modattu dc++ klientti?
|
|
Jubez
Member
|
22. tammikuuta 2005 @ 10:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyl saa tavan urpo olla et tekee oikein upeen "FakeShare" nickin ja tulee sil tänne lesoo... Sun teksteistäs päätellen on (jos on, tuskin on) clinu joka siis näyttää sitä nollaa slottia (ei hurjasti muute vaadi modausta) mut miks sulla sitte pitää olla nickinä FakeShare jos se share kummiski sitte on mukamas aitoa. Ja ei sitä oo kovinkaa vaikee tunnistaa, tod. näk. oot jossaa 5000 userin hubeilla hyppimäs sil sun 50 gigan jaollas ni ei niit oppei pahemmin kiinnosta alkaa sua sieltä bannimaan/sun clinuas tutkimaa (sinänsä aika perseestä) et mee nyt muutamalle suomalaiselle hubille jossa on sen 500 userii ja pari "oikeeta" OP:ta (ei näitä heppuja jotka on 200 hubilla OP jakamassa eikä tee mitää) ni et sä kyl kovin kauaa tol sun clinullas (jos sitä nyt sitte ees on) pysy.
Ja ootko sä nyt ylpee ku pääsit lesoo et oot modannu upeen clinun ja sitte "myönnät" et se sun tuttus (vai kenties se mielikuvituskaveri ku eihän sulla oo kavereita) on tehny sen. Koht varmaa selvii et se sun (mielikuvitus)kaveris on saanu sen joltaa omalta (mielikuvitus)kaveriltaa ja se on saanu sen taas joltaa (mielikuvitus)kaveriltaa...
Quote: Tiedätkö mitä FakeShare, taidan olla yhtä fiksu kuin sinäkin. Paskansin aamulla housuun eikä kukaan ole vielä humannut mitään, ollaan me viisaita. Huomenna koikeilen uudestaan.
Mä oon about yhtä viisas mut MODASIN mun housut niin et paska tippuu lattialle jollon paska ei keräänny housuihin eli kukaa ei voi havaita sitä. Mut siin on vähä sama vika ku tos sun clinussas... Jossaa välis joku huomaa ne paskakasat lattial ja mun housuissa reiän... Eli ei se pidemmän päälle kannata... Meni vaa hyvät housut rikki.
Sisäinen idiootti...
|
NeCer
Suspended due to non-functional email address
|
22. tammikuuta 2005 @ 20:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Määki haluun kokeilla tota housujen hakkerointia.
Miten helvetis sulta saa muka filelistin jos sulla ei ole slotteja? hah jätkä jäi kiinni!
On myös netis haxxattuja klienttejä...
Ja sen pystyy kans feikkaamaan et kuin monel hubil on ja kuin monta käyttäjää jne...
Fakereal sun tuttus on kusettanu sua pahasti :D
se on ladannu netist stealthin ja sit sanonu et mä koodasin tähän silleen et sul on jakoo 1204912bittii ja sä pääset ainaski 1029412 hubille.
En myönnä käyttäväni feikkiklinettiä, mutta silti käytän sitä.
Pelkään natsipoliiseja...
Olin muuten Loimaalla tapahtuneessa kolarissa kyydissä, taksissa... Vittu et pelotti kun se ukko veti poikittain eteen.
Lähin lätkimään kun en kestänyt kuolleita ja pelotti, että mua syytetään.
Nykyinen TearTox
|
pkaksp
Moderator
|
23. tammikuuta 2005 @ 09:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Miten helvetis sulta saa muka filelistin jos sulla ei ole slotteja? hah jätkä jäi kiinni!
No tjoo.. Filelistin saa kyl vaikkei slotteja oliskaan..
Quote: Olin muuten Loimaalla tapahtuneessa kolarissa kyydissä, taksissa... Vittu et pelotti kun se ukko veti poikittain eteen.
Lähin lätkimään kun en kestänyt kuolleita ja pelotti, että mua syytetään
No ensinnäki toi aihe ei kyl kuulu tänne millään lailla ja toiseksi varmasti kaikki uskoo tuon...
|
M.J.R
Newbie
|
23. tammikuuta 2005 @ 13:58 |
Linkki tähän viestiin
|
UploadManager::UploadManager() throw() : running(0), extra(0), lastGrant(0) {
running(0) <--- tuohon voi määritellä montako slottia heittää lukkoon
running('0') <--- kaikki slotit lukossa
extra(0) <--- tuohon voi määrittää montako "mini" slottia pistää lukkoon
dc++:n lähdekoodi on sen verran simppeliä että kaiken clientin ja hubin välisen tiedon saa "feikattua" ja sitähän ei mikään clientti huomaa
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. tammikuuta 2005 @ 14:07
|
sniperfin
Senior Member
|
23. tammikuuta 2005 @ 14:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Blaah, ei nyt ihan noinkaan.
|
Osku87
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
23. tammikuuta 2005 @ 14:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei onnistu kauaa. Tulee vaan jollakin hubilla oppi vastaan ja kattoo että sulla on jotain mitä se haluaa ja sitte se laittaa sulle privaan että laitappas slotti, jos ei slottia kuulu nii lennät kyllä aika nopeesti ulos. Mites tästä pääsette feikkaamalla ohi?
|
Member
|
23. tammikuuta 2005 @ 16:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Ei onnistu kauaa. Tulee vaan jollakin hubilla oppi vastaan ja kattoo että sulla on jotain mitä se haluaa ja sitte se laittaa sulle privaan että laitappas slotti, jos ei slottia kuulu nii lennät kyllä aika nopeesti ulos. Mites tästä pääsette feikkaamalla ohi?
Sitten laitetaan sille opille slotti! Ei se nyt siitä ole kiinni. Koska jos joku tulee tänne elvistelemään että on h4x0r01nu7 DC:n niin se jo tarkoittaa sitä että kyseinen henkilö ei edes osaa käyttää sitä ohjelmaa.
|
FakeShare
|
24. tammikuuta 2005 @ 06:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Eipä oo Opit tullu kyseleen slotteja ku ei oo mitäänmielen kiintosta jaossa... Pitäis varmaan laittaa screenshotti?
FK
|
FakeShare
|
24. tammikuuta 2005 @ 06:57 |
Linkki tähän viestiin
|
|
pkaksp
Moderator
|
24. tammikuuta 2005 @ 07:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Mä en kyl huomaa mitään muuta tuos ku taitavaa kuvankäsittelyä... Ei tuohon tarvita kuule ku vain hyvä ohjelma ja hitusen aikaa ni saa tuollasen screenshotin muokattua...
|
morbir
Senior Member
|
24. tammikuuta 2005 @ 07:37 |
Linkki tähän viestiin
|
mikä sun nikkis on?fakeshare?
|
Member
|
24. tammikuuta 2005 @ 07:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Kerro se nickis mitä dc:ssä käytät ni kaikki uteliaat joita tää juttu nyt niin kovasti kiinnostaa voi käydä tsekkaas pitääkö noi juttus paikkaas..
|
M.J.R
Newbie
|
24. tammikuuta 2005 @ 11:46 |
Linkki tähän viestiin
|
no siis prkl... minkä hemmetin takia joku näkisi niin paljon vaivaa että väärentäisi jonkun stanan kuvan???
dc++ on avoimen lähdekoodin ohjelma joten en nyt ymmärrä mikä tuossa on niin epäuskottavaa? ja sen puoleen tagin ja slotit saa väärennettyä pelkäästään hexeditilläkin ilman lähdekoodia.
|
Mainos
|
  |
|
aWeRe
|
24. tammikuuta 2005 @ 12:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Muistaakseni mainitsin noin vuosi sitten miten tuollainen client tehdään..
Mutta eihän noita tarvitse itse edes ees muokata, kun netti on täynnä noita moodattuja dc:itä..
Torrenttiinkin näyttää olevan jo huijaukset saatavilla.. "ratio editor" ja muuta vastaavaa...
|