dvd:stä avi, divx ?
|
|
thor007
Junior Member
|
19. maaliskuuta 2005 @ 12:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä mahtaisi olla nopein ohjelma(voi olla maksullinenkin) jolla voisin muuttaa dvd:n avi,xvid tai divx muotoon(onko merkitystä mihin muotoon?).Ajatuksena olisi ,että saisin näin sopimaan useita elokuvia yhteen dvd levyyn.Tarkoituksena on katsella elokuvia divx ominaisuudella varustetulla dvd soittimella(philips dvp721vr).
|
Senior Member
|
19. maaliskuuta 2005 @ 13:54 |
Linkki tähän viestiin
|
niinku varmaan tiedät, se nopeus kostautuu laadussa. täällähän on nuo oppaat, eiköhän ne ole ihan ok. nopeudesta en niin tiedä koska ite anna mielellään tehdä pitkään laadun takia.
|
handeran
Member
|
19. maaliskuuta 2005 @ 19:51 |
Linkki tähän viestiin
|
dvd:n rippaukseen smartripper,koodaukseen dvdx tai FlasKMPEG, olivat muistaakseni kohtuunopeita kun joskus aikoinaan testailin pakettisoftia,Gordian Knot taitaa olla nykyään aika pätevä softa(kuulopuhetta!),mutta parasta jälkeä saa kyllä tämän ohjeen mukaan - http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/kopioi_dvd_divxksi.cfm
on hiukka hidasta mutta laatu on priimaa.
|
thor007
Junior Member
|
20. maaliskuuta 2005 @ 07:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitokset.Noilla varmaan onnistuu,mutta olisi mukava tietää onko jollain tietoa kaupallisista ohjelmista esim. easy dvdx,aoa dvd ripper,wincopy dvd,dvd wizar pro 1 click dvd ripper jne...
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
20. maaliskuuta 2005 @ 08:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen kaikki DVD-rippaukset hoitanut tuon Afterdawnin Gordian Knot -ohjeen mukaan ja laatu on ainakin kohdallaan, eikä nykyisillä prossuilla enää kauaa mene.
Itsellä ainakin tuntui aika pienentyneen ihan kivasti. Ennen joutui pakkailemaan 2,4 gigasella A-mallin (ei HT:tä)Northwoodilla, nyt menee ihan mukavasti 3,4 gigasella prescottilla.
|
thor007
Junior Member
|
20. maaliskuuta 2005 @ 08:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Paljonko muuten aikaa menee elokuvan rippaukseen?
|
pelttu
Senior Member
|
21. maaliskuuta 2005 @ 12:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo riippuu vähän koneen nopeudesta ja siitä kuinka isoa avia aikoo tehdä. No, sellainen 5-6 tuntia on itsellä aika tyypillinen.
|
Member
|
23. maaliskuuta 2005 @ 14:59 |
Linkki tähän viestiin
|
helpoiten dvd rippaus onnistuu ohjelmalla DVDx
"DVDx 2.1 : DVD to VCD/SCVD/AVI converter by Jean-Luc PONS" itse olen ripannu monta elokuvaa tuolla ohjelmalla. kyllä onnistuu kun vähän aikaa perehtyy asetuksiin "www.google.com - Download DVDx"
|
Member
|
23. maaliskuuta 2005 @ 15:00 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
|
25. maaliskuuta 2005 @ 06:47 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Westeri
Newbie
|
19. huhtikuuta 2005 @ 09:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Allekirjoitan myös ton DVDx:n. Itse olen käytänyt versiota 2.3 ja aika hyvät ohjeet+softa+koodekit löytyy www.takomo.cc:stä. Ja vielä suomeksi. Eri asetuksista on oma oppaansa.
-=Sit Tibi Terra Levis=-
|
Mainos
|
  |
|
mvnet
Member
2 tuotearviota
|
22. huhtikuuta 2005 @ 07:41 |
Linkki tähän viestiin