Huijaus tiedostoja
|
|
herge
Newbie
|
19. toukokuuta 2005 @ 09:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten jotkin isot elokuva tiedostot voivat tulla monen megatavun vauhdilla, kokoa vaikka 700mb. ja se näyttää sen myös levyllä kooksi 700mb mutta ei sisällä mitään järkevää? ja kun imuroi jotain muuta samalta käyttäjältä niin tulee 30 kt /sek. Kyseessä dc++
|
jmpk
Suspended due to non-functional email address
|
19. toukokuuta 2005 @ 12:07 |
Linkki tähän viestiin
|
feikit nyt vaan tulee feikki nopeudella
-JMPK-
|
Limasika
Senior Member
1 tuotearvio
|
19. toukokuuta 2005 @ 12:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Imuttaa elokuvat vaikka anttilasta niin ei tarvi pohtia moisia asioita :) Noista feikeistä kannattaa pistää +report hubille.
|
Gregori
Member
|
19. toukokuuta 2005 @ 14:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Miks aina Anttilasta? onhan monta muutakin paikkaa..prkl Anttila maksanu jotain sponssia että näkyvät täällä joka ketjussa
|
Member
|
19. toukokuuta 2005 @ 15:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Miks aina Anttilasta? onhan monta muutakin paikkaa..prkl Anttila maksanu jotain sponssia että näkyvät täällä joka ketjussa
Hys hys tai joku tulee vaientamaan sinut!
Ostetaan ne pelit ja leffat sieltä Anttilan topten-osastolta
Ja sitten itse kysymykseen. Jos on feikke 700Mt tiedosto, ja se sisältää pelkkiä nollatavuja (0x00, 0x00, 0x00 jne...), niin tiedoston pakkauksella sen voi hyvin saada siirtymään sekunnissa. Pakkauksessahan voi periaatteessa kertoa "Se sisältää X kertaa 0x00" ja sitten se muutetaan omalla koneellla tiedostoksi, joka sisältää X kertaa 0x00.
|
jmpk
Suspended due to non-functional email address
|
20. toukokuuta 2005 @ 02:56 |
Linkki tähän viestiin
|
No anttilassa nyt vain sattuu olemaan sopuhintaisia ale leffoja laareittain silloin tällöin.
-JMPK-
|
Senior Member
|
20. toukokuuta 2005 @ 03:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Tästä lähtien sitten tiedät että jos joku filu tulee ihan hirveetä kyytiä niin voit katkasta sen heti alkuunsa ja kannattaakin. Tulee joskus pikku örkkejä kyyti poikana.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. toukokuuta 2005 @ 03:44
|
NayiaS
Newbie
|
21. toukokuuta 2005 @ 20:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Ajatelkaa nyt vähän
DVD leffa maksaa n.20-25 e
Elokuva lippu n.10e
mutta jos se elokuva olikin ihan you know Per*****ä
Siihen meni sitten 20-25 tai 10e.
ei ihme kun piratismi kasvaa ja kasvaa (olen piratismin kannalla)
tiedän 5 sivua josta saa yli 3401 elokuvaa ja mp3
mutta säänöt kiltää kertomasta sorry.
A target is not always meant to be reached, it often serves simply as something to aim at.
|
wildass
Member
|
21. toukokuuta 2005 @ 20:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: ei ihme kun piratismi kasvaa ja kasvaa (olen piratismin kannalla)
mutta säänöt kiltää kertomasta sorry.
Taidetaan me kaikki muutkin tietää pari "sivustoa". Voi olla, että ehkä vielä enemmänkin. SORRY.
...jos tietää, se ei tarkoita että osaa...
|
juuzo
Member
|
21. toukokuuta 2005 @ 20:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Ajatelkaa nyt vähän
DVD leffa maksaa n.20-25 e
Elokuva lippu n.10e
mutta jos se elokuva olikin ihan you know Per*****ä
ei ihme kun piratismi kasvaa ja kasvaa (olen piratismin kannalla)
mutta säänöt kiltää kertomasta sorry
Voi harmi! Kaikki varmasti himoitsee tietää heti waresiwut, joista saa yli _3401 elokuvaa ja biisiä_.
|
Senior Member
|
21. toukokuuta 2005 @ 20:36 |
Linkki tähän viestiin
|
|
pkaksp
Moderator
|
22. toukokuuta 2005 @ 05:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: tiedän 5 sivua josta saa yli 3401 elokuvaa ja mp3
Tuskin tiedät. Tiät varmaan 5 trakkeria jotka sisältää torrenteja näihin materiaaleihin.
|
NayiaS
Newbie
|
22. toukokuuta 2005 @ 06:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei comoon en mä sanonnut että te ette tiedä niitä sivuja
kunhan sanoin että:
SÄÄSTÄKÄÄ RAHAA...
A target is not always meant to be reached, it often serves simply as something to aim at.
|
Senior Member
|
22. toukokuuta 2005 @ 08:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. toukokuuta 2005 @ 08:55
|
NayiaS
Newbie
|
22. toukokuuta 2005 @ 13:06 |
Linkki tähän viestiin
|
"en mä sanonnut että te ette tiedä niitä sivuja"
Hyvä Hyvä mutta ne kaikki ovat "torrents"
en käytä Azureusta tai bittorrent...
Ja liian vähän leffoja...aina vain mp3, mp3, mp3... =( Sanokaa Linkki Emuleen jossa on yli 3000 leffaa jne.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. toukokuuta 2005 @ 13:07
|
wildass
Member
|
22. toukokuuta 2005 @ 15:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: "en mä sanonnut että te ette tiedä niitä sivuja"
Hyvä Hyvä mutta ne kaikki ovat "torrents"
en käytä Azureusta tai bittorrent...
Ja liian vähän leffoja...aina vain mp3, mp3, mp3... =( Sanokaa Linkki Emuleen jossa on yli 3000 leffaa jne.
Sitä foliota saa joka kaupasta, ja helppo tehdä hattu. Suosittelen käyttämään... *LOL*
|
Senior Member
|
22. toukokuuta 2005 @ 18:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Keskustelu on jo karannut käsistä, joten purampa itsekkin mielipiteeni.
NayiaS näyttää olevan taas näitä kavereita..
Quote: mutta jos se elokuva olikin ihan you know Per*****ä
Itse en ainakaan ole turhaa leffaa ostanut, kun lukee arvosteluja ja on valistunut kuluttaja niin rahan menetystä ei tarvitse pelätä.
Quote: ei ihme kun piratismi kasvaa ja kasvaa (olen piratismin kannalla
Olisitko vieläkin piratismin kannalla, jos omat elannon tekijäsi(ohjelmat/musiikki) olisi kaikille ilmaiseksi saatavilla, ja et tienaisi niistä penniäkään.
|
NayiaS
Newbie
|
22. toukokuuta 2005 @ 18:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Siksi Musiikin Tekeminen Ei kannata =)))
Miksi Maksaa liikaa Jos voi imuttaa netistä
|
Senior Member
|
23. toukokuuta 2005 @ 16:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Itse en ainakaan ole turhaa leffaa ostanut, kun lukee arvosteluja ja on valistunut kuluttaja niin rahan menetystä ei tarvitse pelätä.
Kertoisitko mistä löytyy näin asian tuntevia arvostelijoita, joiden arvostelut pelastaa minut tuhlaamasta vähiä eurojani huonoihin elokuviin.
|
Member
5 tuotearviota
|
23. toukokuuta 2005 @ 16:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Hyvä keino on imuroida levy/elokuva katsoa/kuunnella se ja jos hyvä niin eikun ostamaan.. itse teen cd levyjen kohdalla näin :P
Alkuperäinen on aina kuitenkin hienompi kuin poltettu.. ja haluan rahoittaa hyviä musiikin tekijöitä.. että periaatteessa en harrasta piratismia vaan imuroin vaan testikuunteluun.. :D
HelpDesk
|
wildass
Member
|
23. toukokuuta 2005 @ 17:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: että periaatteessa en harrasta piratismia vaan imuroin vaan testikuunteluun.. :D
Uskoo ken tahtoo. Jos haluat "testikuunnella" levyä, mistä olet kiinnostunut, voit pyytää levykaupan tiskiltä kuulokkeet ja kuunnella siinä vaikka koko levyn läpi, ja ostaa sen heti. Sinne joudut kuitenkin menemään, jos sen ostat, ellet tilaa netistä tai postimyynnistä. Jos itse jotain waretan netistä, tuskin sitä ostan -ellei kysymys ole jostain hyvästä pelistä nettiominaisuuksilla. Enkä kyllä usko, että imuroituas jonkun levyn, menet sen jälkeen liikkeeseen ja sijotat siihen n. 20 euroa, kun se on sulla jo koneella mistä poltto tyhjälle rompulle onnistuu parilla napin painalluksella, etkä varmasti huomaa laadussa mitään eroa. Vaikka jotkut tätä "testi"-läppää heittää, on se turhaa jeesustelua, ja tuskin pitää sisällään mitään totuudenmukaista.
Autovarkauskin on autovarkaus, tuskin menee poliisisedille läpi, kun sanot, että halusit vaan kokeilla sitä, että tiedät kannattaako kyseinen kiesi ostaa liikkeestä.
|
Member
|
23. toukokuuta 2005 @ 19:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Quote:
että periaatteessa en harrasta piratismia vaan imuroin vaan testikuunteluun.. :D
Uskoo ken tahtoo. Jos haluat "testikuunnella" levyä, mistä olet kiinnostunut, voit pyytää levykaupan tiskiltä kuulokkeet ja kuunnella siinä vaikka koko levyn läpi, ja ostaa sen heti. Sinne joudut kuitenkin menemään, jos sen ostat, ellet tilaa netistä tai postimyynnistä. Jos itse jotain waretan netistä, tuskin sitä ostan -ellei kysymys ole jostain hyvästä pelistä nettiominaisuuksilla. Enkä kyllä usko, että imuroituas jonkun levyn, menet sen jälkeen liikkeeseen ja sijotat siihen n. 20 euroa, kun se on sulla jo koneella mistä poltto tyhjälle rompulle onnistuu parilla napin painalluksella, etkä varmasti huomaa laadussa mitään eroa. Vaikka jotkut tätä "testi"-läppää heittää, on se turhaa jeesustelua, ja tuskin pitää sisällään mitään totuudenmukaista.
Autovarkauskin on autovarkaus, tuskin menee poliisisedille läpi, kun sanot, että halusit vaan kokeilla sitä, että tiedät kannattaako kyseinen kiesi ostaa liikkeestä.
Wat eva juu sei, mai lord. Ei tule kyllä sikaa säkissä ostettua.
|
Member
5 tuotearviota
|
23. toukokuuta 2005 @ 19:22 |
Linkki tähän viestiin
|
No uskoo ken tahtoo.. mutta näin on.. kyllä maksan sen 20 euroa alkuperäisestä levystä jonka olen todennut hyväksi.. vaikka se olisikkin jo koneellani.. alkuperäinen on aina alkuperäinen..
HelpDesk
|
Moderator
|
23. toukokuuta 2005 @ 19:29 |
Linkki tähän viestiin
|
[offtopic]Quote: ja haluan rahoittaa hyviä musiikin tekijöitä
Huomattavasti enemmän rahoitat levy-yhtiön johtoa ja muita välikäsiä, et itse artistia...tää keskustelu lähtee taas vika suuntaan :(
[/offtopic]
|
Mainos
|
  |
|
Moderator
1 tuotearvio
|
23. toukokuuta 2005 @ 19:35 |
Linkki tähän viestiin
|
No uskotaan uskotaan Ossi. Ilman osseja levyteollisuus olisi jo pitkään ollu aika kriisissä, noin periaatteessa 90% suomalaisista olisi vapaus valita piraatin ja alkuperäisen välillä. Jos sympatiaa artisteja kohtaan ei olisi, myyntikäyrät halkoisivat pohjamutia nyt.
|