User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 16:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > revconnect
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Revconnect
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
veskuboy
Newbie
_
9. kesäkuuta 2005 @ 08:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilin vaihtaa vanhan dc:n(0.401) revconnectiin (0.674) kun eräs ystävä sitä suositteli. Muuten se toimiikin hyvin, mutta kun hakee vaihtoehtoisia latauspaikkoja latausjonossa oleville dvd-leffoille jotka on jaossa rar-palikoina ohjelma ei osaa lisätä käyttäjiä kuin haetulle rar-palaselle. Vanhempi dc lisäsi löytyneet käyttäjät automaattisesti kaikkiin elokuvassa oleviin rar-palasiin.
Löytyisikö mahdollisesti jostain asetuksista jotain mikä auttaa?
QXZ
Suspended due to non-functional email address
_
9. kesäkuuta 2005 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
RC kyllä hakee automaagisesti vastaavia palikoita ellet ole sitten asetuksia säätänyt vituralleen. Joko on bannia monelta hubilta? :D
veskuboy
Newbie
_
9. kesäkuuta 2005 @ 08:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole säätänyt mitään. Bannin pelossa olen testaillut tuollaisilla hubeilla mitä en käyttänyt dc.llä. Ei ole vielä tullut bannia eikä edes kickiä.
Senior Member

10 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2005 @ 08:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei siitä bannia enää helpolla tule, kun tagissa ei lue enää Revconnect.
Itelle ei oo ikinä tullu vaikka oon isoilla ja pienillä hubeilla.

veskuboy
Newbie
_
9. kesäkuuta 2005 @ 08:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin pikkuhiljaa se sieltä alkaa toimia. Alkoi löytyä käyttäjät koko elokuvalle, kestää vaan hivenen aikaa jostain syystä että latausjonoon tulee kaikki käyttäjät jokaiselle rarrille näkyviin.
revenb
_
9. kesäkuuta 2005 @ 09:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vau,jätkillä on netti-etiketti hanskassa,hienoo ku voi aatella vaan itseensä :)

HooCee-Grind-Crust
Gregori
Member
_
9. kesäkuuta 2005 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos olisin p2p-ohjelmia vastustaja niin olisin tälläsistä viesteistä ikionnellinen..eipä tarvitse mitä teostoja tai vastaavia näitä estelemään kun käyttäjät itse tulevat tämän homman tuhomaan ja sitä kautta lopettamaan.
QXZ
_
9. kesäkuuta 2005 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Vau,jätkillä on netti-etiketti hanskassa,hienoo ku voi aatella vaan itseensä :)
Niin no yleensähän P2P käyttäjät ajattelevat itseään ettei tartte ostaa. Yhtä paljon oDC:n ja RC:n käyttäjillä on moraali ja netti-etiketti hallussa.

Sinä et varmaan käytä P2P ohjelmia sit kun tuollaista höpötät vai? RC:n käyttäjät jakavat siinä missä muutkin. RC:n ajatushan on että ei tartte imuttaa helvetin hitaasti esim. jotai 50 kt/s kun voi imuttaa täydellä kaistalla sen noin 1300 kt/s jos sattuu olemaan esim. 10/10.

Itse en nykyään käytä enään RC:a vaihdoin R2++:aan tarpeen vaatiessa niin.
QXZ
_
9. kesäkuuta 2005 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Jos olisin p2p-ohjelmia vastustaja niin olisin tälläsistä viesteistä ikionnellinen..eipä tarvitse mitä teostoja tai vastaavia näitä estelemään kun käyttäjät itse tulevat tämän homman tuhomaan ja sitä kautta lopettamaan.
Sehän on väistämätöntä joka tapauksessa. Siksi kokoajan kehitetään uusia entistä parempia ohjelmia. Millä tavalla RC tuhoaa koko homman?
Vie slotteja vai?
Eivätköhän ne ole ne jotka tuhoavat niitä jotka huijaavat jakojaan tai pitävät vain muutamaa slottia eli 1-2.
revenb
_
9. kesäkuuta 2005 @ 11:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
..AAMEN
Quote:
Niin no yleensähän P2P käyttäjät ajattelevat itseään ettei tartte ostaa. Yhtä paljon oDC:n ja RC:n käyttäjillä on moraali ja netti-etiketti hallussa.
Itse asiassa sä olet täysin väärässä tossa että p2p käyttäjät ajattelevat vaan itseään,mulle tärkeetä on myös yhteisö..
Meinasin kommentillani sitä että hienoo ku sun kaltaiset ihmiset saa lista hittinsä nopeesti ja hienoo että mahdollisesti myös mun imut jonottaa sun fuckin revconnectin takia...Kiitos!

HooCee-Grind-Crust
QXZ
_
9. kesäkuuta 2005 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Itse asiassa sä olet täysin väärässä tossa että p2p käyttäjät ajattelevat vaan itseään,mulle tärkeetä on myös yhteisö..
Meinasin kommentillani sitä että hienoo ku sun kaltaiset ihmiset saa lista hittinsä nopeesti ja hienoo että mahdollisesti myös mun imut jonottaa sun fuckin revconnectin takia...Kiitos!
Yhteisö? ööh P2P ei ole sitä varten. Voit leikkiä yhteisöjä vaikka IRC:ssä. Tuskin jonottaa RC:n takia (ainakaan minun kun en käytä) vaan sen takia, että jopa jotkut 10/10 jannut saattavat pitää vain yhtä (1) slottia auki. Aivan normaalia nykyään DC:ssä.
revenb
_
9. kesäkuuta 2005 @ 11:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ai tota en huomannutkaan.
Quote:
Eivätköhän ne ole ne jotka tuhoavat niitä jotka huijaavat jakojaan tai pitävät vain muutamaa slottia eli 1-2.
Tai niitä jotka käyttää revconnectia yms.. :)

HooCee-Grind-Crust
revenb
_
9. kesäkuuta 2005 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Yhteisö? ööh P2P ei ole sitä varten
No joo..meinasin just sitä että joillekkin dc on muutakin(enemmän) kuin paikka varastaa/warettaa..
Quote:
että jopa jotkut 10/10 jannut saattavat pitää vain yhtä (1) slottia auki
Ootkos ajatellut että kohteliaisuuttas pyytäsit kyseiseltä hemmolta slotin sen sijaan että koet että voit itsekkin toimia miten haluat kun kerta tollaista epäkohtaa kohdalles sattuu ;P

EDIT:kirjoitus virhettä+muuta

HooCee-Grind-Crust

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. kesäkuuta 2005 @ 11:32

QXZ
_
9. kesäkuuta 2005 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
No joo..meinasin just sitä että joillekkin dc on muutakin(ennemmän) kuin paikka varastaa/warettaa..
hahaha... aijaa asut siis siellä ja elämäsi on siellä.
Hanki elämä ja ystäviä niin et ole noin vihamielinen.

No turhapa tästä on vääntää tai saa väitellä maailman tappiin asti. Joku mode vois lukottaa tän, kun tietää mihin tämä johtaa ja triidin aloittaja sai jo tarvitsemansa tiedon.

Hyvää päivän jatkoa sinullekkin sinne DC-maahan.
Gregori
Member
_
9. kesäkuuta 2005 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Tuskin jonottaa RC:n takia (ainakaan minun kun en käytä) vaan sen takia, että jopa jotkut 10/10 jannut saattavat pitää vain yhtä (1) slottia auki. Aivan normaalia nykyään DC:ssä.
Ei slotteja kannata pitää kuin muutama auki kun ne menevät näille strong,rmdc ja revin käyttäjille. Availee niitä mielummin sitten kun joku "rehellinen" tulee kyselemään.
QXZ
_
9. kesäkuuta 2005 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ei slotteja kannata pitää kuin muutama auki kun ne menevät näille strong,rmdc ja revin käyttäjille. Availee niitä mielummin sitten kun joku "rehellinen" tulee kyselemään.
Sehän se vasta kätevää on, että pitäisi käydä vielä mankumassa slotteja. Monella DC on päällä jossain taustalla tai silloin kun ei ole kotona. Eikai sitä koko aika tuijota muut kuin sellaiset jotka asuu siellä.

Tuohan se juuri aiheuttaa sen ettei slotteja ole. 2 slottiakin menee hetkessä oli sitten RC tai oDC käyttäjiä ja jonoa riittää.

Kerpele sorruin vielä kerran postaamaan tähän triidiin. heh No koitan nyt olla postaamatta enempää. :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. kesäkuuta 2005 @ 11:38

revenb
_
9. kesäkuuta 2005 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
QXZ

Lopetetaan jo..

HooCee-Grind-Crust
QXZ
_
9. kesäkuuta 2005 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuh passaa se tämä saa vajota bittiavaruuteen. :D
Gregori
Member
_
9. kesäkuuta 2005 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dc:stä saa parhaiten ladattua ne ketkä on aktiivisia.
Sitä ei ole tarkoitettu teille jotka käyttävät winmx ja muulia.

Lopetetaan tähän sitten :P

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. kesäkuuta 2005 @ 11:40

QXZ
_
9. kesäkuuta 2005 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä sää gregori höpötät? Tiiätkö sinä asiasta vittuakaan? Aktiivisella tai passiivilla DC käyttäjällä saattaa rullata samaan aikaan WINMX ja torrentit. Miten se tähän liittyy?

Edit: helkkari oon kyllä surkea no nyt olen "oikeasti" kommentoimatta enempää. :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. kesäkuuta 2005 @ 11:42

Gregori
Member
_
9. kesäkuuta 2005 @ 11:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pakko se kait on vielä kommentoida.
Quote:
Sehän se vasta kätevää on, että pitäisi käydä vielä mankumassa slotteja. Monella DC on päällä jossain taustalla tai silloin kun ei ole kotona. Eikai sitä koko aika tuijota muut kuin sellaiset jotka asuu siellä.
Tuohon tartuin tuolla aktiivisella kommentilla.

Työt loppuu nyt ja niin tekee myös kommentointi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. kesäkuuta 2005 @ 11:46

QXZ
_
9. kesäkuuta 2005 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aijaa anteeksi typerä kommenttini en tajunnut heti mitä tarkoitit. :D Se on ollut pitkä päivä minäkin taidan alkaa pikku hiljaa lähteen kotia päivän työt tehty jo. heh

Edit: kauheesti typoja, mut olkoon en jaksakkaan korjata.
Edit2: mitä tästä opimme? emme mitään!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. kesäkuuta 2005 @ 11:55

[OP]Hawk
Junior Member
_
9. kesäkuuta 2005 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Kokeilin vaihtaa vanhan dc:n(0.401) revconnectiin (0.674) kun eräs ystävä sitä suositteli. Muuten se toimiikin hyvin, mutta kun hakee vaihtoehtoisia latauspaikkoja latausjonossa oleville dvd-leffoille jotka on jaossa rar-palikoina ohjelma ei osaa lisätä käyttäjiä kuin haetulle rar-palaselle. Vanhempi dc lisäsi löytyneet käyttäjät automaattisesti kaikkiin elokuvassa oleviin rar-palasiin.
Löytyisikö mahdollisesti jostain asetuksista jotain mikä auttaa?
Eihän mitään multisource clienttejä tarvita "Original Releaseiden" eli näiden RaR-pakattujen julkaisuiden lataamiseen, kun voit ladata saman julkaisun eri paketteja usealta sourcelta yhtä aikaa ihan perus dc++ clientilläkin.

10/10 yhteyden omistavat suomalaiset ovat lähinnä opoyn käyttäjiä ja sillä sitten ei ole juuri merkitystäkään onko heillä 1 vaiko 10 slottia auki, kun nopeus on luokkaa 1-5 kt/s opoyn p2p priorisointien takia ellei nyt itsekin ole opoyn verkossa taikka ppo:n ja saa näin hyvät nopeudet.

10/10 yhteyden tai nopeamman omistavat ruotsalaiset taas esim. eivät juurikaan mitään multisource clienttejä käytä, kun eipä heillä siihen tarvetta / halua ole. Elikkä ruotsihubeilta taikka hubeilta missä paljon ruotsalaisia käyttäjiä saa suhteessa huomattavasti paremmat nopeudet.

Tuntuu ruotsalaisilla paljon parempi asenne & moraalikin olevan varsinkin dc:tä kohtaan, kun "minä, minä, minä paskat muista" asenteeseen ei ole juuri tullut törmättyä heidän kanssaan, mutta suomalaisista p2p käyttäjistä varmaan 90% on tolla asenteella vähintään. Niin monet vaan unohtavat, että Direct Connect oli alunperinkin yhteisöpohjainen p2p ohjelma toisin kuten muut p2p softat ja tulevat vaan leechailemaan sinne.
Junior Member
_
9. kesäkuuta 2005 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitää vähän puolustaa RevConnectia.

Eikös se että ottaa viideltä käyttäjältä samaan aikaan tarkoita keskimäärin sitä että tulee viisi kertaa nopeammin tiedosto omalle koneelle ja sitä että slotit vapautuvat muiden käyttöön viisi kertaa nopeammin?

RevConnectissa on myös sellainen kätevä ominaisuus kun, että jos latausnopeus on jo yli määräämäsi rajan niin enempää latauksia ei aloiteta, joten turhia sottien varaamisia ei tule.

Omasta mielestäni tämä ei tuhoa dc:tä, vaan parantaa sen käytettävyyttä.
Mainos
_
__

_
QXZ
_
9. kesäkuuta 2005 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo lupasinhan minä monta kertaa jo. :D
Quote:
10/10 yhteyden omistavat suomalaiset ovat lähinnä opoyn käyttäjiä ja sillä sitten ei ole juuri merkitystäkään onko heillä 1 vaiko 10 slottia auki, kun nopeus on luokkaa 1-5 kt/s opoyn p2p priorisointien takia ellei nyt itsekin ole opoyn verkossa taikka ppo:n ja saa näin hyvät nopeudet.
Tuosta priorisoinnista olen OPOY:ltä kysellyt, mutta eivät myöntäneet sellaista olevan olemassa. Kuitenkin käytännössä tuo koskee lähinnä yhteyksiä OPOY <-> Sonera ja OPOY <-> Elisa ja muita jotka ovat samassa verkossa tuota on esiintynyt ja myös joidenkin ulkomaisten kanssa, mutta yleensä ruottalaisilta ja jenkeiltä tulee hyvin.
Quote:
Niin monet vaan unohtavat, että Direct Connect oli alunperinkin yhteisöpohjainen p2p ohjelma toisin kuten muut p2p softat ja tulevat vaan leechailemaan sinne.
Niin no DC:n on ruottalaisten käsialaa, mutta käytännössä vain ruotsissa tykätään poikien välisestä ystävyydestä ja lämpimistä keskusteluista. DC:n levittyä maailmalle sen luonne muuttui jo ajat sitten.
Quote:
Tuntuu ruotsalaisilla paljon parempi asenne & moraalikin olevan varsinkin dc:tä kohtaan, kun "minä, minä, minä paskat muista" asenteeseen ei ole juuri tullut törmättyä heidän kanssaan, mutta suomalaisista p2p käyttäjistä varmaan 90% on tolla asenteella vähintään
Moraalilla ei mielestäni ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. Tuo että 90% suomalaisista on juuri sillä asenteella, että 1 tai 2 slottia on hyvä ja jakoja kannattaa huijata. RC:n käyttäjiä tuohon ei mielestäni voi laskea. Suurin osa leechereistä on kuitenkin loppupeleissä tavallisen oDC:n tai DC++:n käyttäjiä.
Quote:
Eikös se että ottaa viideltä käyttäjältä samaan aikaan tarkoita keskimäärin sitä että tulee viisi kertaa nopeammin tiedosto omalle koneelle ja sitä että slotit vapautuvat muiden käyttöön viisi kertaa nopeammin?
Hyvä pointti! RC:n ei ole ns. huijaus client niinkuin niin monet muut.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. kesäkuuta 2005 @ 13:13

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > revconnect

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy