User Käyttäjä Salasana  

maanantai 9.6.2025 / 02:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > muistia hankkimassa, mutta taidot ei riitä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Muistia hankkimassa, mutta taidot ei riitä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
rotikka
Member
_
18. heinäkuuta 2005 @ 02:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tartten kipeästi muistia. 256:n rinnalle olen ajatellut 512:a. Mutta kun ei vielä tietämys riitä lähtemään kauppaan asti. Minkälainen muisti olisi toimiva koneeseeni?

Intel Pentium 4 2400mhz

Emolevy
MSI MS-6513 (Medion OEM), valmistaja: Micro-Star International

Nykyinen keskusmuisti
Samsung M3 68L3223DTL-CB0 256 MB PC2100 DDR SDRAM (2.5-3-3-6 @ 133 MHz) (2.0-2-2-5 @ 100 MHz)

Ilmeisesti siis ddr:ää vai? Jos tarttee lisätietoa koneesta niin mielelläni laitan. Kiitos.

Ken muistaa, minä en.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. heinäkuuta 2005 @ 02:50

Senior Member
_
18. heinäkuuta 2005 @ 06:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu DDR muistiahan tuo on. Tarkemmin sanottuna PC-2100 eli 266MHz DDR muistia.
aleksiho
Suspended due to non-functional email address
_
18. heinäkuuta 2005 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos vielä jotakin epäilet niin ota se vanha muistikampa sinne kauppaan mukaan niin kyllä ne siellä sitten neuvoo minkälaista muistia tarvitset.

Mitään ei osteta, vaan kaikki tehään ite.
rotikka
Member
_
18. heinäkuuta 2005 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...niin, siis verkkokauppaan =) Kiitos paljon avusta!

Ken muistaa, minä en.
Moderator
_
18. heinäkuuta 2005 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lähetät vaikka sinne verkkokauppaan tiedot sähköpostilla tuosta nykyisestä muistista ja kerrot, että haluat lisätä muistia 512Mb...osaavat kyllä valita sulle sopivan kamman. Kannattaa yleensä ottaa saman valmistajan muistia, mitä vanhakin on. Jos merkkiä haluat vaihtaa, niin suosittelisin Kingstonia.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
rotikka
Member
_
18. heinäkuuta 2005 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Lähetät vaikka sinne verkkokauppaan tiedot sähköpostilla tuosta nykyisestä muistista ja kerrot, että haluat lisätä muistia 512Mb...osaavat kyllä valita sulle sopivan kamman. Kannattaa yleensä ottaa saman valmistajan muistia, mitä vanhakin on. Jos merkkiä haluat vaihtaa, niin suosittelisin Kingstonia.
Ok, noin pitääkin tehdä. Onko tuo merkin vaihto vähän niinkuin "vinkkinä" mulle?

Ken muistaa, minä en.
Mainos
_
__

_
zapetu
Senior Member
_
18. heinäkuuta 2005 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilaat vaan tällaisen:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6338

Pitäisi toimia heittämällä. Jos ei toimi, niin voit palauttaa ilman kuluja. Kannattaa tilauksen yhteydessä mainita siihen lisäkommentit-kohtaan edellisen muistikammat tiedot.
Quote:
Ok, noin pitääkin tehdä. Onko tuo merkin vaihto vähän niinkuin "vinkkinä" mulle?
Peruskäytössä on aika saman mitä merkkiä muistit ovat kunhan toimivat. Kingstonilla (ja muutamalla muulla) on elinikäinen takuu muisteissaan.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > muistia hankkimassa, mutta taidot ei riitä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy