Tartten kipeästi muistia. 256:n rinnalle olen ajatellut 512:a. Mutta kun ei vielä tietämys riitä lähtemään kauppaan asti. Minkälainen muisti olisi toimiva koneeseeni?
Intel Pentium 4 2400mhz
Emolevy
MSI MS-6513 (Medion OEM), valmistaja: Micro-Star International
Lähetät vaikka sinne verkkokauppaan tiedot sähköpostilla tuosta nykyisestä muistista ja kerrot, että haluat lisätä muistia 512Mb...osaavat kyllä valita sulle sopivan kamman. Kannattaa yleensä ottaa saman valmistajan muistia, mitä vanhakin on. Jos merkkiä haluat vaihtaa, niin suosittelisin Kingstonia.
Quote:Lähetät vaikka sinne verkkokauppaan tiedot sähköpostilla tuosta nykyisestä muistista ja kerrot, että haluat lisätä muistia 512Mb...osaavat kyllä valita sulle sopivan kamman. Kannattaa yleensä ottaa saman valmistajan muistia, mitä vanhakin on. Jos merkkiä haluat vaihtaa, niin suosittelisin Kingstonia.
Ok, noin pitääkin tehdä. Onko tuo merkin vaihto vähän niinkuin "vinkkinä" mulle?
Pitäisi toimia heittämällä. Jos ei toimi, niin voit palauttaa ilman kuluja. Kannattaa tilauksen yhteydessä mainita siihen lisäkommentit-kohtaan edellisen muistikammat tiedot.
Quote:Ok, noin pitääkin tehdä. Onko tuo merkin vaihto vähän niinkuin "vinkkinä" mulle?
Peruskäytössä on aika saman mitä merkkiä muistit ovat kunhan toimivat. Kingstonilla (ja muutamalla muulla) on elinikäinen takuu muisteissaan.