User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 13:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > elokuvan tekstitys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
elokuvan tekstitys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
helgesau
Junior Member
_
20. heinäkuuta 2005 @ 06:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin miten saan tekstityksen pelamaan koneellani. mulla on ohjelma bsplayer.

helgesau
pkaksp
Moderator
_
20. heinäkuuta 2005 @ 06:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Avaat sen erillisen tekstitystiedoston painamalla BsPlayerissa leffan päällä hiiren oikeaa -> ja sieltä avaa tekstitys (open subtitle tms.)
helgesau
Junior Member
_
20. heinäkuuta 2005 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä mä sen osaan mut mitä mun pitää sitten tehä. kun se menee sinne omat tiedostoon??

helgesau
Member
_
20. heinäkuuta 2005 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitähän kaveri oikeen ajaa takaa?
tee kansio .laita sinne kansioon se leffa ja siihen kuuluva subi.
sen jälkeen vaan tuplaklikkaat leffaa niin pitäs kyllä näkyä leffa + tekstit.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2005 @ 15:16

helgesau
Junior Member
_
20. heinäkuuta 2005 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt on pakko kysyy et mikä se subi on??

helgesau
SuomiP
Member

1 tuotearvio
_
20. heinäkuuta 2005 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
subi = tekstitys yleensä joko .srt tai .sub tiedostopääte
Senior Member
_
20. heinäkuuta 2005 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
kyllä mä sen osaan mut mitä mun pitää sitten tehä. kun se menee sinne omat tiedostoon??
Siis, sitten vaan haet sen sieltä. esim. C:/Leffat/Subit

Helpommin onnistuu, kun laitat vaan leffan ja tekstit samaan kansioon ja nimeät ne saman nimisiksi.

That's it.

Moderator

5 tuotearviota
_
20. heinäkuuta 2005 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistutan vielä että täältä et saa niitä tekstityksiä/osoitteita niihin!
;)

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
helgesau
Junior Member
_
21. heinäkuuta 2005 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistäs mä sen subin saan siis ne tekstit?

helgesau
spertti
Senior Member
_
21. heinäkuuta 2005 @ 12:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Muistutan vielä että täältä et saa niitä tekstityksiä/osoitteita niihin!

Kokeilepa vaikka kuule google.fi

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. heinäkuuta 2005 @ 12:24

helgesau
Junior Member
_
22. heinäkuuta 2005 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oisko se DivX hyvä tekstitykseen?? nii mikäs se ffdshow oikein sitten on,kun yks kaveri anto sen ohjelman mulle?!

helgesau
pkaksp
Moderator
_
22. heinäkuuta 2005 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DivX on leffan pakkaus codec. Tuossa lisää FFDSHOW:sta: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/212217
nrautava
Suspended permanently
_
23. heinäkuuta 2005 @ 08:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
FIX: Sensuroitu

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. elokuuta 2005 @ 12:11

helgesau
Junior Member
_
30. heinäkuuta 2005 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mä latasin ffdshowin ja muokkasin niitä asetuksia mitä olitte antannu. mutta tarviiko mun vielä joku muu ohjelma asentaa että saan tekstit pelaa ja miten ne tekstit ja elokuvan pistän samaan kansioon pitääkö se ffdshow ja se elokuva pistää samaan kansioon ja antaa niille sit sama nimikö??

helgesau
Staff Member

32 tuotearviota
_
30. heinäkuuta 2005 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
FFDshown asennus ja sitten pkaksp:n antama linkki. Eli tekstitys ja elokuva samannimiseksi.
esim.
mun_leffa.avi
mun_leffa.sub (tai .srt tai .ssa tai vastaava)
helgesau
Junior Member
_
31. heinäkuuta 2005 @ 09:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pitääkö mun laittaa se ffdshowi samaan kansioon kuin se elokuvakin ja sitten nimetä ne saman nimiseksi??

helgesau
pkaksp
Moderator
_
31. heinäkuuta 2005 @ 10:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Annat sen FFDSHOW:n olla ihan omassa kansiossaan missä se nyt on. Se leffa ja tekstitys pitää olla samassa kansiossa.
helgesau
Junior Member
_
31. heinäkuuta 2005 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mites minä sen tekstityksen saan sinne kansioon? mistä se otetaan??

helgesau
pkaksp
Moderator
_
31. heinäkuuta 2005 @ 12:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli kun sulla on se tekstitiedosto mallia leffa.sub, niin kopioit sen sinne samaan kansioon sen leffa.avi:n kanssa.
nrautava
Suspended permanently
_
31. heinäkuuta 2005 @ 13:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja ihan pelkästään tekstejä varten tehty softa:

VobSub
http://www.divx-digest.com/software/vobsub.html

mahdollinen opas:
http://koti.mbnet.fi/nrautava/lataa/Codec%20opas.pdf

FIX:

Katselu opas:
Avaa leffa ja nauti (eli vobsub aukee alapalkkiin esim media playerin kanssa...)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2005 @ 13:34

helgesau
Junior Member
_
31. heinäkuuta 2005 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no niin mulla on nyt tää DivXcreate ohjelma ja asensin sen jo ja sit on ffdshow on ja vielä latasin WinDVD7 ja bsplayer. nyt kysyisin et mitä mun nyt pitäs tehä et näkyy ne tekstit? mulla on tää elokuva blade3.avi on kansiossa.

helgesau
helgesau
Junior Member
_
31. heinäkuuta 2005 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii on mulla nyt nuo ac3filter ja vobsubi pitäsikö nyt rueta näkymää elokuvat??

helgesau
pkaksp
Moderator
_
31. heinäkuuta 2005 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Edelleenkin tarvit sen tekstitiedoston. Google auttaa.
nrautava
Suspended permanently
_
31. heinäkuuta 2005 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja niissä teksteissä...

http://koti.mbnet.fi/nrautava/index_2.html

Mainos
_
__

_
helgesau
Junior Member
_
1. elokuuta 2005 @ 07:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no onko SubRip v.1.30 beta10 hyvä tekstitiedosto ohjelma?

helgesau

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > elokuvan tekstitys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy