User Käyttäjä Salasana  

perjantai 6.2.2026 / 22:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > guild wars vs world of warcraft
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Guild Wars vs World Of Warcraft
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tube90
Member
_
8. elokuuta 2005 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis mielipiteitä kumpi on parempi Kun itellä on guild wars Ja olen myös sen kannalla koska siinä ei ole kk maksua.... ja muutenkin kaunis peli
Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
11. elokuuta 2005 @ 10:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En pidä tuosta kuukausimaksuhommasta itsekään. Siinähän pitäisi kokoajan olla pelaamassa rahoilleen vastinetta ja ihmisillä on usein parempaakin tekemistä kuin pelailla (eritoten kesällä).

MB: Asus A8N5X
CPU: AMD Athlon 64(tm) 3200+ @ 2,0 GHz
GC: Club 3D Geforce 6800GS
Mem: 3070mb DDR RAM @ 400 mhz
HD: 160 gb. Maxtor hard disk
200 gb. Maxtor hard disk
+ Smartx v2.0 modded Xbox gaming console
Kartaz
Suspended due to non-functional email address
_
11. elokuuta 2005 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllähän toi Guild wars voittaa ton WOW:in kun siinä ei oo Kuukausi maksuja...
Senior Member
_
11. elokuuta 2005 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No joo, eipä ole tuota WOW:ia paljon tullu pelattuu, kun ei ole varaa.
Että Guild Wars vie pisteet kotiin, ihan vaan sen takia, että sitä voin pelata.

pykala
Junior Member
_
11. elokuuta 2005 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse sanon WOW,koska en ole GW:tä pelannut,eikä se kk maksu pahan hintanen ole.
Senior Member

1 tuotearvio
_
12. elokuuta 2005 @ 08:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse menisisn kanssa GW:n kannalla.
luin pelit lehdestä että GW:ssä ei ole kk-maksua vaikka servujen pitäminen maksaa. Peliyhtiö hommaa rahat siihen noilla lisä-osilla ja laajennuksilla kuten:
Quote:
Haluatko pelata muuna kuin ihmisenä? osta laajennus. Haluatko jatkaa tasosta 20 ylöspäin? Osta laajennus. Haluatko uusia taitoja? Osta laajennus.
yms. että tuollaista
EDIT: kiinnostaisi vain tietää miten käy jos aloittelija alkaa pelaamaan peliä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. elokuuta 2005 @ 08:35

mulderi
Junior Member

5 tuotearviota
_
12. elokuuta 2005 @ 09:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Molempia olen pelannut ja molemmissa on omat hyvät puolensa.
Wowin miinus on todellakin se kuukausimaksu.
Wowii pelaisin mielummin mut en sen takia osta omax ko on toi samperin kk-maksu :((
LaarDicki
Junior Member
_
12. elokuuta 2005 @ 09:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WoW on ainakin minun mielestä aivan järkyttävän hyvä peli. roolipeli servereillä tapahtuu aivan oikeata roolipelaustakin. eli ei pelkkää mättöä, vaan ihan oikeita hahmoja. Upeita keskusteluja ja tapahtumia, ilman että se ekspottaminen on se pääasia. itse pelaan rauhanomaista taurenia, eikä kiinnosta se tappaminen vaan se yhteisö, pelin sisällä on ystäviä ja luodaan uusia suhteita. Se kuukausimaksu (11?/kk) on hyvin pieni hinta tuontasoisesta pelistä. En maksaisi kyllä penniäkään jos se olisi vain sitä leveleiden tahkomista yms, mutta tuon roolipelaamisen takia olen valmis maksamaan.

------
jööö
Staff Member

32 tuotearviota
_
12. elokuuta 2005 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Molemmista peleistä arvostelu suomeksi jos jotain asia kiinnostaa (molemmat arvostelut saman ihmisen kirjoittamia).
http://www.peliplaneetta.net/arvostelut/471/
http://www.peliplaneetta.net/arvostelut/534/
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. lokakuuta 2005 @ 13:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kumpaa voisi suositella aloittelijalle?
MonkE
Junior Member
_
3. lokakuuta 2005 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se riippuu niin paljon mistä tykkää, mä sanoisin että GW on ehdoton ykkönen koska se on niin erilainen. Siinä pitää oikeesti miettiä paljon mitä proffesionei käyttää ja mitä skillejä, pure skills!

Emmä vaa tiedä mitään!
Tube90
Member
_
4. lokakuuta 2005 @ 03:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ite oon nyt pelannu n.6kk GW:tä eikä ainakaa mun mielestä oo huono... tosin ehkä Wow on parempi en ole koittanut vielä.ja jos Wow:ia meinaa pidempään pelata niin kalliiksihan se tulee Kun peli itsessää maksaa jo 50? + sitten kk maksut
MonkE
Junior Member
_
4. lokakuuta 2005 @ 08:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Guild Wars kerää niitten massit sillä että ne heittävät aina silloin tällöin expansionpakkei kehiin!

Emmä vaa tiedä mitään!
Greedo
Member
_
4. marraskuuta 2005 @ 02:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on molemmat vaan tota WoW:a pelaamassa ja huomasin että ei oikeen rahat riittäny. Guild Wars on tosiaan parempi siitä että ei ole kk- maksuja. WoW kyllä mielestäni pelinä hiukan parempi. Mutta loppujen lopuksi jos ne julkasee joka 6-9kk lisäosan GW:n joka maksaa korkeintaan 50e niin kyllä siitä halvempaa tulee.

Koneen kokoonpano:
Emolevy: Asus P5K
Prosessori: Intel C2D E6750 & Zalman CNPS9700 NT
Keskusmuisti: 4x1024Mb DDR2 @ 800Mhz
Näytönohjain: Palit Nvidia GeForce GTX 460 768Mb

Muita koneita/konsoleita:
XBOX 360, PS2, PSX, PSOne, GB, GBC, GBA, NDS, NGC, Sega Genesis.
Senior Member

1 tuotearvio
_
4. marraskuuta 2005 @ 04:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kumpaa olisi aloittelin kannalta helpompaa tai mukavampaa pelata?
gizmo1986
Junior Member
_
4. marraskuuta 2005 @ 22:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
todella huono homma kun joillaki menee ohi toi wowi ton kuukausimaksun takia esim ottakaa tutuilta tai joiltaki esim 10 guest pass niin sillä voi pelata siihen 20lvl charrun ja saa jonkilaisen käsityksen tosta pelistä.mutta esim mitä enemmän lvl saat sitä enemmän peli paranee ja paikat tulee pikku hiljaa tutuiksi ja yleensäki koko systeemi.Esim itse olen pelannu 5kk tuota ja eipä ole huvittanu olla pelaamatta.ja voin sanoa että pelitaitoa löytyy jonki verran mutta jos haluaa oppia pelaamaan kunnolla esim monella rodulla ja classilla niin kyllä siihen uppoaa aikaa paljon.Itselläki löytyy GW mutta en pelaa sitä sen yksinkertaisuuden takia en ymmärrä että kun kykyjä on niin vähän ja niitä pitää vaihtaa.Pelatkaa wowia niin tulette huomaaman todellisen hahmon kehittämisen ja menkää ihmeessä pvp servuilla siinä on oma jännityksensä/huvinsa.Yleensäki peliä on melko vaikea selvittää tai arvostella koska se pitäisi itse kokea.Itellä olisi menny ohi korvien toi peli mutta kun luin jostaki jotain niin päätin hommata siihen sen 10 päivän guest pass kaverilta ja sittenhän se peli tuli ostettua. Eikä toi hinta ole välttämättä paha ite olen karsinu tuon hinnan esim puhelin laskussa koska sillä tulee liikaa tyhjää asiaa puhuttua.Toivottovasti kokeilisitte wowia edes sen 10 päivää tai enemmän.Plääh en jaksa kirjottaa enempää :)

Dfi Blood-iron,Corsair XMS 2 ddr2 (2gb), Intel Core duo E6750 2,6ghz , XFX GEforce 8800 GT , Benq FP397s+ 19"TFT, äänentoistona: Audigy 2 zs ja Logitech z-5500
BlackL7s
Senior Member
_
5. marraskuuta 2005 @ 06:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No itse en ole pelannut kumpaakaan,mutta mitä nyt tiiän niin näillä mun viikkorahatuloilla ei paljon WoW:ia pelattaisi.Elikkä ostaisin Guild Warssin jos jommankumman!
gizmo1986
Junior Member
_
5. marraskuuta 2005 @ 08:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tosi harmittavaa kun menee hyvä peli ohi mutta eihän sille mitään voi jos ei oo rahaa.näin käy valitettavasti liian monella :)

Dfi Blood-iron,Corsair XMS 2 ddr2 (2gb), Intel Core duo E6750 2,6ghz , XFX GEforce 8800 GT , Benq FP397s+ 19"TFT, äänentoistona: Audigy 2 zs ja Logitech z-5500
timonsteri
Senior Member
_
5. marraskuuta 2005 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WoWia tuli testattuu joskus, kun se ilmesty. Ei innostanut, vaikka rpg-pelit onki lähellä aorttaa. En mä näe tota kk-maksua ongelmana, eihän se ole kuin 10 - 13?/kk. Jätätte vaikka yhtenä viikonloppuna ne bisset kauppaan. :)
Member

1 tuotearvio
_
5. marraskuuta 2005 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite en oo varsinaisesti kumpaakaan pelannut mutta monella kaverilla olen molemmat nähnyt ja wowi on muuten aivan loistava peli paitsi toi kk maksu ei oikein innosta sitä maksamaan ja ei GW:kaan myös ole huono peli mutta siinä ei sentään ole kk maksua. Ennemmin GW:tä pelailisin kuin WoW:ia

Junior Member
_
19. helmikuuta 2006 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
GW:tä en ole kokeillut mutta WOW:ia on nyt tullut pelattua jonkunaikaa. Erittäin hyvä peli eikä tuo kk maksukaan ole niin paha. Kerran jättää kaljat ostamatta niin siinähän ne rahat jo tuleekin :)
LaarDicki
Junior Member
_
20. helmikuuta 2006 @ 09:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mä sanon että jos ei ole varaa 11? kuussa maksaa tohon wowiin niin pelatkaa ihmeessä sitä guild warsia. suodattaa sen alle 12v porukan sinne GW:tä pelaamaan. Musta se wowi on hyvin halpa harrastus ja se kuukaus maksu siitä, että peliä kehitetään eteenpäin on sopiva palkkio tekijöille. Tuntuu muutenki oudolta ettei jollain ole varaa maksaa 11 euroa kuussa...

GW:stä en tiedä, mutta jotenki kuvan oon saanu että siinä olisi pääasiassa pvp taistelut. WoWissa taas on paljon muutakin; pve suuressa arvossa ja roolipelaustakin on paljon mukana.

------
jööö
leo0074
Newbie
_
21. helmikuuta 2006 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no jaa mun mielestä guild wars on hyvä vaikka en ookkaan pelannu wowii mutta mäkään en pelaa wowii kk maksun takia. Guild warsii voi pelata ilman niin se on hyvä ja gw ssä rittää hommaa sitäpaitsi
Junior Member
_
26. helmikuuta 2006 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kumpaakaan en pelaa mutta WoW.
Mainos
_
__

_
heihei11
Newbie
_
16. maaliskuuta 2006 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juman kauta kakarat kuulkaaha wowi jyrää guildi menee perseeseen wowis voi tehä ihan mitä vaaa suosittelen wowii eli voittaja winner is wow paras peli maailmas

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > guild wars vs world of warcraft

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy