User Käyttäjä Salasana  

perjantai 6.2.2026 / 23:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > guild wars vs world of warcraft
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Guild Wars vs World Of Warcraft
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
7. joulukuuta 2006 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Hyvä sit jos sun isukki maksaa ne sun kuukausimaksut niin ehdit pelata enemmän, toiset taas käy duunis ;)
Joillekkin näyttää olevan vaikea ymmärtää se, että joillain voi olla laittaa se 13e/kk kyseiseen peliin.

Alkoholin kohtuu käyttäjä, kohtuuttomasti kohtuullisen usein
Senior Member

4 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2006 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
13e ei ole summa eikä mikään. Eikä sitä ole pakko kuukausittain maksaa, vaan silloin kun haluaa pelata
Senior Member
_
7. joulukuuta 2006 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jusunakki, jokainen meistä ei ole valmis maksamaan kuukausimaksua - ei vaikka olisi varaakin. Toisille se on periaatekysymys että pelistä maksetaan vain kerran eikä kuukausittain. Sitten on olemassa sellainen pienoinen asia kuin mieltymyserot. Eivät kaikki maailman tietokoneella pelaavat ihmiset voi olla WoW-faneja, duh!

Vertauksesi tietokoneesta ja jätesäkkirullasta on melko ontuva - otat huomioon vain ja ainoastaan oman, mielestäsi ylivoimaisesti ainoan ja oikean mielipiteen (Wow on paras, Gw loskaa) tarjoamatta kunnon argumentteja. Pelit ovat kuitenkin tietyiltä osa-alueilta sen verran erilaisia ettei suoraa vertailua voi tietyssä mielessä mennä tekemään. Toinen keskittyy reilusti enemmän PvP:hen kuten aiemmin mainittua, ja toinen lähinnä "ököjen tappamiseen". Perusidea on sama - monta jannua samassa pelissä yhtä aikaa.

Vähemmän herjaa ensi kerralla, kiitos.

P.s: jos Gw on niin paska kuten väität, miksi sille silti löytyy niin paljon pelaajia?

"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. joulukuuta 2006 @ 13:16

Senior Member

4 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2006 @ 13:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koska kaikki wannabe-wowin pelaajat joiden isukki sanoi ei kk-maksuille valitsi GW:n siinä luulossa että se olisi samantapainen.
Senior Member
_
7. joulukuuta 2006 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Koska kaikki wannabe-wowin pelaajat joiden isukki sanoi ei kk-maksuille valitsi GW:n siinä luulossa että se olisi samantapainen.
Väitätkö nyt ihan tosissasi että joka ikinen Gw:n pelaaja halusi alunperin pelata Wowia, mutta isän kieltäydyttyä maksamasta kuukausimaksua valitsi huokeamman Guild Warsin toivoessaan Wowin tapaista peliä?

Järkeä peliin hyvä mies.

"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
Senior Member

1 tuotearvio
_
7. joulukuuta 2006 @ 14:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@jusunakki
Noissa kommenteissasi ei ole mitään järkeä, en kylläkään omista kumpaakaan peliä, mutta tuohan on mielipidekysymys ja sinä väität että tuhansien GW:n pelaajien maku on huono koska et itse pidä pelistä.
Datamies
Suspended due to non-functional email address
_
8. joulukuuta 2006 @ 04:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse valitsin GW:n vaikka minulla olisi rahaa pelata wowia....nuo komenttisi voit työntää suoraan per***seen jos et ole edes pelannut GW:tä en sano ettei wow olisi hyvä mut noi kaikki o mielipide kysymyksii...
Senior Member

4 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2006 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
...joka ikinen Gw:n pelaaja halusi alunperin pelata Wowia, mutta isän kieltäydyttyä maksamasta kuukausimaksua valitsi huokeamman Guild Warsin toivoessaan Wowin tapaista peliä...

qft
Senior Member
_
8. joulukuuta 2006 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja sitten kun sinut puhutaan pussiin, alkaa vääristely. Quotesit viestiäni väärin jättäen olennaisen osan pois - myönnä tappiosi.

Senior Member

4 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2006 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin mikä tappio, nytkö sun mielipiteesi on se ainoa oikea ja toisin ajattelijat joutuu myöntämään tappionsa haha
Senior Member
_
8. joulukuuta 2006 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En väittänyt niin, vaan tarkoitin sitä että puhuit itsesi pussiin.

Ja olkoot tilanne mielestäsi mikä tahansa, niin itse kumosit kaikkien muiden mielipiteet olettamalla ettei kukaan voisi pitää jostain mistä itse et pidä. Samapa tuo minulle jos se päiväsi pelastaa, omat ovat mielipiteesi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. joulukuuta 2006 @ 17:27

Member

1 tuotearvio
_
11. joulukuuta 2006 @ 10:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No huhhuh.
Henkilökohtainen mielipide: WoW on paras koskaan tehty MMORPG. Olen pelannut GW:a, Anarchy Onlinea, Batmudia jne.
Paskapuhetta on, etteikö WoW:ssa voisi painottaa pelaamistaan pelkästään PvP:n puolelle, kuten GW:ssa. Sitä varten on olemassa omia servereitäkin. WoW:n servereillä voi myös kohdata muita pelaajia ihan PvE:n aikanakin muuallakin kuin kaupungeissa toisin kuin GW:ssa. Serverit menisivät GW:ssä kyykkyyn, jos samaa yrittäisivät. Muun muassa tuon takia WoW:ssa on kk-maksu.
Grafiikka on GW:ssa hivenen nätimpää, mutta eipä se grafiikka pelistä hyvää tee. Kyllä se minun mielestäni on se sisältö, mikä ratkaisee. Sitä paitsi kyllä minun silmän kelpaa WoW:iakin vielä katsella, vaikka olen silmänkarkkipelejäkin pelannut.
Joku mainitsi, että GW:lla on tuhansia pelaajia, noh...WoW taitaa porskuttaa tällä hetkellä 5 000 000+ pelaajan voimin (Viisi miljoonaa). Kyllä se mielestäni jotain kertoo jo tuo pelin suosiokin.
Ja sitten vielä: Ei ole minun mielestäni kovinkaan paha maksaa laadukkaasta palvelusta ja pelistä reilu 60? / 6kk, jos sisältöä tulee tasaisin väliajoin lisää ja homma toimii.
Nämähän ovat vain minun mielipiteitäni, mutta kyllä tuolla joukossa taitaa jokunen fakta puhua WoW:n puolesta aika tylyä kieltä.
Ja myönnetään, olen koukussa WoW:iin. Omistan myös ihan normaalin elämän avovaimoineen, koirineen, töineen ja taloineen(lue velkoineen). Välillä vähän ehkä social life kärsii, mutta sellaista on elämä :D

A Proud tech junkie (vaimo vaan ei tykkää ;) )
Senior Member
_
11. joulukuuta 2006 @ 11:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Gw:ssä pelaajia tuhansia" - onhan niitäkin yli miljoona (tosi vanha tieto), mistään en ole onnistunut onkimaan tietoa tämänhetkisestä tilanteesta.

Gw:n yksi pääideoita onkin tarjota pelaajille kuukausimaksutonta hupia, ja siitä johtuen pelaajat eivät ole servereillä joka paikassa yhtä aikaa.

Mutta eiköhän se niin ole että molemmat ovat hienoja pelejä joille löytyy oma kannattajajoukkonsa - oli se sitten miljoonia tai ei.

Senior Member

1 tuotearvio
_
11. joulukuuta 2006 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jusunakilla ei varmaan ole käynyt mielessä että kaikki ihmiset maapallolla eivät ole samanlaisia kuin sinä ja tykkää samoista asioista.
Toinen tykkää guild warsista ja toinen wow:ista.

lol
Member

3 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2006 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tai sitten jostain muusta...
esim. http://www.silkroadonline.net

Broken leg maybe makes me slow, but it doesnt mean that I couldnt kill you
Spec0ps
Newbie
_
26. joulukuuta 2006 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikea sanoa kumpi on parempi... WOWia en ole koskaan pelannut ja GW:tä olen. Ainakin itseäni eniten GW:ssä haitannut ongelma on se, että hahmo ei voi tehdä mitään itse, kaikki pitää joko teettää tai ostaa. Mutta kun GW:ssä ei ole kuukausimaksuja niin se on varmaan parempi.
Undercova
Senior Member
_
26. joulukuuta 2006 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Menee vielä tätä menoa lukkoon tämäkin topic jos vielä lisääntyy tuo "fleimaaminen". Jokaisesta MMO:sta taitaa olla trial-versio, jota kokeilemalla selviää ainakin pelin perusteet, joita suosittelen kokeilemaan eikä pelkästään kuuntelemalla fanipoikien "käskyjä" sitä mikä on paras.

Itse kuitenkin pitäydyn vieläkin EverQuest2:ssa, jonka uutta Play the Fae trialia voin suositella kaikille niille jotka etsivät jotain uutta :)

Edit: Sain jopa tuon linkinkin toimimaan näköjään.

Phenom II X4 965BE 4Ghz/ Gigabyte GTX660 Windforce / Asrock 970 Extreme4 / Kingston HyperX 2x4GB / SF-2000 koppa / Kingston V300 120GB SSD / WD Caviar SE16 250Gt / Corsair VX450

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. joulukuuta 2006 @ 12:03

DavRic
Newbie
_
27. joulukuuta 2006 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Auts! En pidä WoW:in kuukausimaksu systeemistä yhtään mutta on se parempi kuin Guild Wars. Ensinnäkin WoW:ssa on enemmän pelattavaa,enemmän pelaajia ja muutenkin hauskempi.

To be the best in the world. http://www.rohwrestling.com/
C4v3n
Junior Member
_
20. tammikuuta 2007 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Monen mielestä vastaus on varmaan itsestään selvä kun GW:sä ei tuota kuukausi maksua ole.. Itse on tullut kumpaakin pelattua mutta jotenkin GW on jäänyt enemmän varjoon vaikka hyvä peli sekin :) Kuitenkin vastaan WoW koska se on monipuolisempi kuin GW ja tehtävääkin on enemmän.

Asus P5Q Pro, Intel Core Duo E8500, Ati Radeon HD4850 Overclocked edition, 6GB DDR2, 600GB kovot, Win 7 Professional.
Patrioth
Newbie
_
1. helmikuuta 2007 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse pelaan GW:tä ja hyvänä olen pitänyt.
Olen ajatellut myös alkaa pelaamaan WoWia ja vanhemmat ei suostu maksamaan kuukausimaksua joten ajattelin että ostan aina peliaikakortin ja sitten taas toisen peliaikakortin kun toinen on loppunut, niin vanhemmatkaan ei ota niin paljon pulttia kun omasta pussista maksan aina peliaikaa. Onko tämä peliaikakorteilla pelailu mahdollista niin ei tarvi maksaa kuukausumaksuja? Peliaikakorteilla se tulee kyllä vähän kalliimmaksi.
MannFred
Member
_
1. helmikuuta 2007 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se peli aika korteilla hirveesti enempää maksa kuin normaalisti, 2kk jollain 27e vai paljon olikaan...(eli siis on mahdollista pelata, kunhan ostat sen alkuperäsen wowin ensin jonka mukana tulee kk peli aikaa)

Itse en tykkää kummastakaan pelistä =(

http://uo.com/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. helmikuuta 2007 @ 13:47

Junior Member
_
3. helmikuuta 2007 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Molempia pelei pelanneenna.. Pidän itse GW:stä enemmän. PVP josta itse pidän on huomattavasti wowin PVP parempi. Ja muutenki muutamat asiat alko vatuttamaan wowis. Esim pitkät välimatkat = ei hyvä, pvp vaatii vähemmän skilliä mitä gw:n vastaava sekä 4lvl (kun vastustajan lvl näkyy kirkkaan punasena) korkeempi jamppa on jo huomattavasti vaikeempi tappaa kun se resistaa,dodge puolet skilleistä mitä yrittää tehä = ei todellakaan hyvä. Sekä loppupään instojen pituus ei oo vaa aikaa spelata sellasia määriä kerral.
Lolleroo
Suspended due to non-functional email address
_
17. maaliskuuta 2007 @ 06:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelailin ennen WoWia mulla oli 70 ukkeli,mutta kaikki aika meni Wowiin.Joten Lopetin WoWin,että saisin lisää aikaa Jalkapallon pelailuun.Nyt oon ajatellu alottaa guild Warssin,eli kannattaako?
Senior Member
_
17. maaliskuuta 2007 @ 06:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuu siitä millä tasolla ajattelit pelata. Jos WoWin pelaaminen vei kaiken aikasi, on mahdollista että myös Gw haukkaa vapaa-aikaa, mutta mielestäni ei siinä määrin missä WoW. En tiedä mistä tämä johtuu mutta olen törmännyt moiseen ilmiöön (Wowittajat pelaavat suhteellisesti paljon enemmän kuin Gw:n pelaajat).

Olen monesti kuullut sellaisen mielipiteen Gw:tä koskien että se on hieno peli siltä osalta että voit pyörähtää pelimaailmassa viisi-kymmenen minuuttia ja silti pitää siltä osalta hauskaa, ei tarvitse kuluttaa tuntikausia koluamassa paikkoja jotta pääsee tunnelmaan.

Mainos
_
__

_
Junior Member
_
17. maaliskuuta 2007 @ 10:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä itelläni menee ton GW:n puolelle, sillä siinä ei ole kuukausimaksua ja itsekkin pidän siitä, mutta kyllä mielenkiinnosta kokeilisin WoW:ia, mutta jos siihen vaikka hurahtaa niin jossain vaiheessa huomaisi että rahat ovat lopussa. :( Eli ääneni menee GW:eelle hintansa takia.

AMD Athlon 64 X2 4200+
1024Mt DDR II
250Gt Kovalevy
Sapphire Radeon X1950 Pro
Chieftec 450W

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > guild wars vs world of warcraft

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy