User Käyttäjä Salasana  

perjantai 6.2.2026 / 23:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > guild wars vs world of warcraft
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Guild Wars vs World Of Warcraft
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Lolleroo
Suspended due to non-functional email address
_
18. maaliskuuta 2007 @ 07:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh,nyt sitten osti GW:n ja ihan hyvä pelihän tämä on! Mielummin GW ku WoW. :)
Qosti
Newbie
_
12. toukokuuta 2007 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WoW kyllä vie. Toi GW alko heti 4kk jälkeen tylsistyttää kun oli jo 20 lvl jolla ei mitään uutta hankittavaa. Ja kun puhuitte, että WoW syö aikaa niin mulla ei ole muuta kun vähän rahaa ja paljon aikaa. Ja se vähä rahankin voin kuluttaa mieluusti WoWin pelaamiseen.
Junior Member
_
23. toukokuuta 2007 @ 09:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minäkin voisin sitte mielipiteeni sanoa ja se on Guild Wars. Sitä on tullu nyt pelailtua joku vähä päälle 800tuntia 20kuukauden aikana ja en ole vielä kyllästynyt, toki joskus mutta aina löytää jotain uutta tekemistä(toisin kuin wowissa kun olet vetänyt levelit maxiin) noh en wowiakaan ala haukkumaan, kyllä seki varmaan hyvä on mutta ei oikeen mun makuun.

Its better to die for your Emperor than live for yourself "Dawn Of War"
-TA-082-
Junior Member
_
23. toukokuuta 2007 @ 11:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Qosti:
WoW kyllä vie. Toi GW alko heti 4kk jälkeen tylsistyttää kun oli jo 20 lvl jolla ei mitään uutta hankittavaa. Ja kun puhuitte, että WoW syö aikaa niin mulla ei ole muuta kun vähän rahaa ja paljon aikaa. Ja se vähä rahankin voin kuluttaa mieluusti WoWin pelaamiseen.
Ei ollu mitään hankittavaa? Sullako oli kaikki skillit joka charalle kaikki tavarat avattu jne.. 4kk on vasta pieni siivu nähty ellei sitten tosiaan pelaa 24/7.

Live for nothing or die for something.
Junior Member
_
23. toukokuuta 2007 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Qosti:
Ei ollu mitään hankittavaa? Sullako oli kaikki skillit joka charalle kaikki tavarat avattu jne.. 4kk on vasta pieni siivu nähty ellei sitten tosiaan pelaa 24/7.
Eikä edes tuolla 4kk ajalla saa mitään aikaan GW:ssä, EDES vaikka pelaisi 48/7. Voin sanoo jo pelkästään omista kokemuksista, että yhä hieman yli tuon 700 tunnin (xfire laskuri) plus siihen päälle vielä 400-450 tuntia (ennen xfiren käyttöönottoa) niin vieläkin on suurin osa skilleistä ja tavaroista hankkimatta. ;)

Datamies
_
24. toukokuuta 2007 @ 08:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
taqidan vaihtaa mielipidettäni hieman...aluksi olin sitä mieltä et WoW olisi perseestä ja enkä tulisi koskaan pelaamaan. nyt olen pelannut WoWia pian yli 2kk enkä ole pettynyt mihinkään...pelissä on huomattavasti enenmmän tekemistä sekä maastoa hyödynnetään Guild Warsia paremmin...en tosin sano että GW olisi paska...

Ei riemulla rajaa, kun himassa DATAA!!!
karhu123
_
16. kesäkuuta 2007 @ 20:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
gw ainoa hyvä puoli on että se on ilmainen - cd levyt^^ muuten se on vaikka kuinka tylsä olen itse pelannut ja pelaan tällä hetkellä wowia siinä on hyvä tarina kk masu pitää 11-13w pennut poissa kun iskä ei anna lupaa enemmän pelattavaa paremmat bBattel Groundit instanseja pääpää bosseja *paremmat tanssit xD*isompi classin ja racen valittavuus *gw ei ole racen valintaa-.-*pareammat nähtävyydet jne jne eli sanon WoW

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. kesäkuuta 2007 @ 20:37

karhu123
_
17. kesäkuuta 2007 @ 06:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LaarDicki:
Kyllä mä sanon että jos ei ole varaa 11? kuussa maksaa tohon wowiin niin pelatkaa ihmeessä sitä guild warsia. suodattaa sen alle 12v porukan sinne GW:tä pelaamaan. Musta se wowi on hyvin halpa harrastus ja se kuukaus maksu siitä, että peliä kehitetään eteenpäin on sopiva palkkio tekijöille. Tuntuu muutenki oudolta ettei jollain ole varaa maksaa 11 euroa kuussa...

totta. ollaankos joskus tavattu:D:D:D:D
karhu123
_
17. kesäkuuta 2007 @ 06:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti karhu123:
gw ainoa hyvä puoli on että se on ilmainen - cd levyt^^ muuten se on vaikka kuinka tylsä olen itse pelannut ja pelaan tällä hetkellä wowia siinä on hyvä tarina kk masu pitää 11-13w pennut poissa kun iskä ei anna lupaa,enemmän pelattavaa,paremmat Battel Groundit,instanseja,pääpää bosseja,*paremmat tanssit xD*isompi classin ja racen valittavuus *gw ei ole racen valintaa-.-*,pareammat nähtävyydet,jne jne eli sanon WoW
karhu123
_
17. kesäkuuta 2007 @ 06:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no meni toi yks sitte lainauksee ku niihi kaljoihi jäi rahaa...
Junior Member
_
17. kesäkuuta 2007 @ 08:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti karhu123:
gw ainoa hyvä puoli on että se on ilmainen - cd levyt^^ muuten se on vaikka kuinka tylsä olen itse pelannut ja pelaan tällä hetkellä wowia siinä on hyvä tarina kk masu pitää 11-13w pennut poissa kun iskä ei anna lupaa enemmän pelattavaa paremmat bBattel Groundit instanseja pääpää bosseja *paremmat tanssit xD*isompi classin ja racen valittavuus *gw ei ole racen valintaa-.-*pareammat nähtävyydet jne jne eli sanon WoW
Mitä itse menoo kattelin nii eipä toi kuukausimaksu mitää teinejä suodata poies.. WoWis niitäkin on huomattavasti enemmän. Jos pelaajia on 8millii nii varmasti jokaiselle servulle on teinejä ihan riittävästi.

Member

3 tuotearviota
_
17. kesäkuuta 2007 @ 12:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
karhu123, edit-nappi on siinä viestin yläosassa...

noh, mulla ei ole enää mikään wowia vastaan, pelaisin ellen asuisi kotona (en pääse koneelle niin paljoa, ja muutenkin häiritään vähän väliä...) ja gw on varmaan ihan ok. mutta silkroadia pelailen, kunhan pääsee serverille... :P

Broken leg maybe makes me slow, but it doesnt mean that I couldnt kill you
karhu123
_
17. kesäkuuta 2007 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu kyll sen tiiän saattu vaa pieni *vahinko*
Junior Member
_
21. kesäkuuta 2007 @ 21:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
GW vai WoW?

GW:n tekijät ovat sitten ihan yleisesti ottaen päättäneet muuttaa GW-maailmaa. Siitä on nyt itse suunnittelijoiden sanojen mukaan tulossa enemmän WoWimainen, eli tämä ns. "oma maailma ilman muita pelaajia" on nähtävästi GW2:ssa jo historiaa.

Kynttilänä kakun päälle voidaan vielä mainita että GW2:ssa tulee olemaan pelkän yhden "rodun" sijasta useampia, mm. Charr, GW-pelaajien vannoutuneet viholliset Prophecies-kampanjan alussa.

Sääli sinänsä, sille itse henkilökohtaisesti pidin GW:stä juuri sen takia että siihen ei oltu sotkettu mitään käveleviä karvaturreja pelattaviksi hahmoiksi, ja toinen syy oli storyline, joka on kaikissa 3:ssa kampanjassa varsin mainio. :)

spas12
_
1. heinäkuuta 2007 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä noi joskus yritti änkyttää et 12V ei osaa pelaa WOW? Pyh, Paskapuhetta. Itse olen juuri viime kuussa täyttänyt 12 ja osaan kyllä pelata wowia. Mulla on monia samanikäisiä kavereita jotka on yli 50lvl. Pitääkö olla 14-20v+ vuotias että osaa pelata WOW? Oma peliaikani on Wowissa 1-2day ja olen 28lv rogue. Olen pelannut kavereilla (testaillut)
Sairaan hyvä peli kyl se on. Eikö 12vuotias saisi sitä pelata?
Ehkä ei blizzardin ikärajassa, mutta mikäs siinä. Ja osaan tehdä questejä enkä ole grindaus-nobo (ns.) ja ymmärrän englantia RIITTÄVÄSTI.
Jos jotain ei ymmärrä niin www.thottbot.com (^^,)
-Hei tol ei oo epic gear, mikä noobi- Tollasta ehkä tarkotetaan 12v nobolta. Kai kaikki saa wowia pelata.
Pelinautinnon pilaaja? .FFS. Kai kaikilla saa olla hauskaa, jättäkää sellaset nobot rauhaan. niin kaikki SUJUU!
No, topicin tarkotus oli vissiin että WOW vs GW. Veikkaan et wow voittaa 6-0 en oo testannu GW, mut ei se hyvältä näytä. Wow on yks maailman parhaista peleistä, (ellei paras) ja on paikkansa ansainnut!

jepjep
karhu123
_
1. heinäkuuta 2007 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti spas12:
Mitä noi joskus yritti änkyttää et 12V ei osaa pelaa WOW? Pyh, Paskapuhetta. Itse olen juuri viime kuussa täyttänyt 12 ja osaan kyllä pelata wowia. Mulla on monia samanikäisiä kavereita jotka on yli 50lvl. Pitääkö olla 14-20v+ vuotias että osaa pelata WOW? Oma peliaikani on Wowissa 1-2day ja olen 28lv rogue. Olen pelannut kavereilla (testaillut)
Sairaan hyvä peli kyl se on. Eikö 12vuotias saisi sitä pelata?
Ehkä ei blizzardin ikärajassa, mutta mikäs siinä. Ja osaan tehdä questejä enkä ole grindaus-nobo (ns.) ja ymmärrän englantia RIITTÄVÄSTI.
Jos jotain ei ymmärrä niin www.thottbot.com (^^,)
-Hei tol ei oo epic gear, mikä noobi- Tollasta ehkä tarkotetaan 12v nobolta. Kai kaikki saa wowia pelata.
Pelinautinnon pilaaja? .FFS. Kai kaikilla saa olla hauskaa, jättäkää sellaset nobot rauhaan. niin kaikki SUJUU!
No, topicin tarkotus oli vissiin että WOW vs GW. Veikkaan et wow voittaa 6-0 en oo testannu GW, mut ei se hyvältä näytä. Wow on yks maailman parhaista peleistä, (ellei paras) ja on paikkansa ansainnut!
aijaijai ttas tässä ollaan luettu väärin.. minä en ainakaan ole tarkoittanut etteikö OSAA kyllähän nyt kaikkia osaa joss pelaa tarpeeksi kauan^^ ja yleensä wowissa se noob naab vaihe on enne 30lvl kunnes alkaa jo kunnolla tajuamaan...
allexx
Account closed as per user's own request
_
1. heinäkuuta 2007 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en nyt ymmärrä mikä niissä 12-13 on nyt niin hirvätä jos ne pelaa wowia. Ei niis kyl mulle mitään ongelmaa ollu ja ite olen 15 -.-. Nii ja sit topiciin en ole itse pelannut gw, mutta olen nähnyt vierestä ja itse pelaan wowi. Kaverini pelaavat wowia ja ovat pelanneet gw ja sanovat, että wowi vie 6-0 .

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. heinäkuuta 2007 @ 18:47

Senior Member
_
2. heinäkuuta 2007 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Veikkaan et wow voittaa 6-0 en oo testannu GW, mut ei se hyvältä näytä.
Hienoa yleistystä, mielipide muodostetaan sen perusteella mitä arvellaan eikä sen perusteella mitä ollaan koettu ja kokeiltu.

Lainaus:
GW:n tekijät ovat sitten ihan yleisesti ottaen päättäneet muuttaa GW-maailmaa. Siitä on nyt itse suunnittelijoiden sanojen mukaan tulossa enemmän WoWimainen, eli tämä ns. "oma maailma ilman muita pelaajia" on nähtävästi GW2:ssa jo historiaa.
En sanoisi että siitä tehdään "Wowimainen" koska pelikonseptina 'monta pelaajaa samassa maailmassa yhtäaikaisesti' on paljon Wowia vanhempi. Monista näyttääkin tuntuvan siltä että kaikki ominaisuudet mitkä löytyvät Wowista ovat alunperin siitä pelistä, vain koska se sattuu olemaan se suuri ja mahtava MMO - jättiläinen.

"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
spas12
_
2. heinäkuuta 2007 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisin jo kauan sitten ollut isompi lvl, jos olisi OMA tietokone jolla pelata, niinkun sanoin oon pelannu pelkästään kavereilla (TESTAILLUT!)

jepjep
Amorbis
Junior Member
_
21. heinäkuuta 2007 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gizmo1986:
tosi harmittavaa kun menee hyvä peli ohi mutta eihän sille mitään voi jos ei oo rahaa.näin käy valitettavasti liian monella :)
lol... Otappas huomioon, että ainakin mä henk. kohtaisesti oon pelannu molempia pelejä paljon ja silti Guild Wars on mun mielestä paree. Ja ei, en oo 12-vuotias. Ostin ensiksi joskus 3 v sitte GWn ja pelasin sitä melko paljon, varmaan n. 5 kk. Ostin vuoden päästä WoWin ja played timeä siinä kertyi mulle n. 20 pvä ja max. lvliin olin päässyt. Vaihdoin sitte ku WoWi rupes kyllästyttämään, takaisin itseni GWn pariin ja huomasin, että GW:ssä joku on niin paljon parempaa, ku WoWis. Ja ei, en ole myöskään köyhä, siitä kuukausimaksuja maksoin WoW:ssa jonkin verran.

Pelejä ei mun mielestä pidä arvostella minkään maksujen takia, vaan sisällön takia.
Maukki
Newbie
_
23. heinäkuuta 2007 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen pelannut Guild Warsia ja World of Warcraftia. Guild Warsia noin 3 Kk ja World of Warcraftia noin 5 Kk. Molemmat pelit ovat erittäin hyvää ajanvietettä, mutta niihin vierähtää helposti aikaa kun rupeaa pelaamaan oikein kunnolla. World of´Warcraft on selvästi parempi peli, sillä pelimaailma on isompi ja monipuolisempi, kuin Tyria. World of Warcraftin suosion salaisuus on yksinkertaisesti sen karkkivärigrafiikka ja monipuolisuus. WoW on paljon kiinnostavampi, kuin Guild Wars myös senkin takia, että siinä on eri rotuja joilla pelata. Guild Warsin hyvänä puolena on sen hyvät grafiikat ja se, että peli on TÄYSIN ILMAINEN! Loppujen lopuksi Guild Warsiin kyllästyy nopeammin, kuin WoWiin, sillä levelit loppuvat 20 jajos pelaaja ei kuulu mihinkään kiltaan, niin peli ei ole pelaamisen arvoista...
WoW:in haittapuolet ovat varsin vähäiset, mutta silti tarpeaksi suuret... Kuukausimaksut tuppaavat olemaan SE ongelma miksi peli jää pelaamatta niin monelta teini-ikäiseltä pojalta/tytöltä. World of Warcraftia on haukuttu addiktoivaksi peliksi useissa eri keskustelupalstoilla. Siihenkin löytyy selvä syy: Pelin värikkäät grafiikat! Tämä on vain minun näkemykseni asiasta... Lopulta kun olet pelannut World of Warcraftia noin 3 vuotta huomaat, että mitä sinulle on jäänyt käteen? Oletetaan, että olet aloittanut pelaamisen 17 vuotiaana. Nyt olet 19 ja menet armeijaan. Huomaat että olet menettänyt pelaamiseen noin 250?, VAIN PELAAMISEEN!!!

Guild Wars

Plussat
+Hienot grafiikat!
+Ei kuukausimaksuja
+Lukuisat lisäosat!

Miinukset
-Pelaa nopeasti läpi
-Peli on rakennettu putkimaiseksi
-Jos et kuulu kiltaan, niin pelaaminen ei ole pelaamisen arvoista...
-Ei muita rotuja!

Kouluarvosana: 9+

World of Warcraft

Plussat
+Värikkäät karkkigrafiikat!
+Erittäin monipuolinen
+Laaja pelimaailma
+Paljon tekemistä: ei yhden illan peli...
+PALJON Pelaajia!

Miinukset
-Kuukausimaksut!!!
-Tosiaankin liian PALJON Tekemistä
-Addiktoiva peli!

Kouluarvosana: 10-

xD
Member

5 tuotearviota
_
23. heinäkuuta 2007 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Guild Wars vie voiton
mutta huonoa on kummassakin se kun kaikki ''hyvät'' nimet on jo varattuja

Guild Wars
+Ei Kuukausimaksuja
+hyvä grafiikka
-Tehtävät loppuu nopeasti :(
-KEHITYS 20 lvl saakka

WOW
-Kuukausimaksut (Nekinhän lähtee jossain vaiheessa pois)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. heinäkuuta 2007 @ 19:26

Junior Member
_
23. heinäkuuta 2007 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Maukilt ihan hieano arvostelu, mutta ois ollu mukava kuulla jotain juttua tosta pvp puolesta. Tosin taidat olla näitä pve poiekia?

Pullosta
_
24. heinäkuuta 2007 @ 06:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen molempia pelannut tarpeeksi ja voin suoraan sanoo että kaikki on nähty niin pelaaja kunnan puolesta kuin pelinkin puolesta. Ja mitä tohon kk maksuun tulee niin GW lunastaa ns kk maksut lisäosalevyjen hinnalla, että ei se nyt ihan ilmaista ole!

Ja jos parempi pitää omasta mielestä valita niin tottakai WoW ja pvp servut. Saa puukottaa toisia pelaajia selkään, eikä ne osaa arvata sitä. Mikä vois enään parempaa olla!?!?! Itse ainakin sain monet naurut ja itkut siitä.

Ja näin oftopicina itse odotan warhammeria joka tulee varmasti lyömään molemmat pelilaudalta, mutta ei siitä enempää.

Asus Commando / Intel Core 2 Duo E6600 / MSI GeForce NX8800GTS 640MB OC / 4096 MB OCZ DDR2 PC2-6400 800MHz / Chieftec GPS-650AB A / Chieftec Mesh CH-01SL / Samsung T166 500GB / Windows Vista Home Premium
Mainos
_
__

_
TMKCodes
Inactive
_
26. heinäkuuta 2007 @ 07:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Gw:tä olen pelannut n.3000h tuntia 26kk:n ajan. WoW:ia olen vain pelannut 10päivän trialin ja blizzard like private servulla.

Gw:n hinta on se 30-40? campaign ja niitä on tällä hetkellä 3 tulossa ensimmäinen tarinaa lisäävä expansion pack. Ja wow on sen 50? + n.12? kk maksut joten se ihan riippuu kuinka kauvan pelaa ja kuinka monta campaignia ostaa, että kumpi tulee kalliimmaksi.

Guil warssissa voi tehdä erinäköisiä charactereja, koska armoreja on todella paljon erilaisia joka professionaalille ja armorit voi myös värjätä dyeillä. WoW:issa on taas characterin tekemis vaiheessa paljon erilaisia character tyylejä valittavana.

Guild Warssissa tarvitsee tehdä missioneja ja questeja että voi edetä pelissä, mutta kun taas WoW:issa on vain questeja ja suurin osa niistäkin hack 'n' slash questeja. Jos tykkää tappaa monstereita 24/7 pve:ssä wow on parempi. Mutta jos tykkää enemmän tiimityöstä on GW parempi.

Wowin pvp:stä en hirveästi tiedä, koska en jaksanut pelata niin pitkälle. Mutta Guild Warssin pvp:ssä on monta tyylilajia. Heroe's ascent, Guild vs Guild ja Alliance battle ovat varmaan suositumpia.
Heroe's ascentissa taistellaan 8 miehen tiimillä monta eri tiimiä vastaan. Guild vs Guild on 8vs8 yhden voiton mittainen matsi. Alliance battle on 4+4+4 vs 4+4+4 tiimien matsi jossa tiimit koittavat vallata shrineja ja mitä enemmän toisilla tiimeillä on shrineja vallassa sitä enemmän ne saavat pisteitä ja kun toiset alliance tiimit saavat 500 pistettä he voittavat.
Wowin pvp:ssä oli hauskaa se mitä kerkesin näkemään, että pystyit toisen puolueen alueella tappamaan toisia.

Wowissa ja gw:ssä molemmissa on alueita farmattavaksi joten niistä instanseita sun muita ei tarvitse ihmetellä. Kuhan löytää oikean buildin gw:ssä niin pystyy soloamaan joka paikan. Underwolrdin Ja Fissure of Woenkin.

Guild Wars
+ Henot Grafiikat
+ Upeat 3 Campaign tarinaa
+ ei kuukausi maksuja
+ Kaikki suunniteltu tasavertaisiksi
+ Paljon skillejä
+ upea PVP
+ paljon tekemistä max lvlin jälkeen
+ vähän bottien käyttäjiä
- Vähän putkimainen
- nopeasti 20 lvl
- addiktoiva

World of Warcraft
+ Värikkäät grafiikat
+ Aika laaja pelimaailma
+ warcraftin tarinalle jatkoa
+ Paljon tekemistä!
+ Paljon Pelaajia!
+ paljon Hack 'n' slash
- Kuukausimaksut
- addiktoiva
- paljon bottien käyttäjiä.

Näistä peleistä ei mielestäni voi tapella kumpi on parempi. Se on ihan mistä ihminen tykkää. Minun mielestäni molemmat ovat hyviä, mutta gw:ssä on sitä jotakin. Ja kyllähän tuota wowia voi täysin ilmaiseksi pelata. ;) Wowista en pidä bot farmereiden takia.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > guild wars vs world of warcraft

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy