User Käyttäjä Salasana  

perjantai 6.2.2026 / 23:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > guild wars vs world of warcraft
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Guild Wars vs World Of Warcraft
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
seikra
Newbie
_
16. toukokuuta 2008 @ 08:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tosiaan GW:ssä voi olla 2 ammattia.
Esim minä itse olen Derwish/Monk.

GW 2
Toivon että siellä olis lvl määrä 40, koska tuo 20 lvl tuli mulla 2 viikossa gw:ssä ja sit jäi vähän outo fiilis kun oli tottunut että vähän väliä tulee lisää lvl.

GUILD WARS
Nightwall
Guild Wars
Eye Of North
Ja alkuperäinen guild wars
DERVISH
Junior Member
_
16. toukokuuta 2008 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei missään nimessä leveleitä lisää, jos ny johonkin suuntaan pitää mennä niin vaikka kokonaan pois.

Live for nothing or die for something.
karhu123
Suspended due to non-functional email address
_
16. toukokuuta 2008 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
molemmat pelit ovat ihan hyviä.. itse pelasin ensin wowia.. semmone 70lvl sitten ostin gw ja pelasin pari kk mutta tuntui tylsältä kun wowiin vertasi niin siirryin takaisin wowiin.. muuten gw oli ihan hyvä peli että joss en olisi koskenut wowiin pelaisisin sitä varmaan tälläkin hetkellä..tämä on enemmän maku asia kuten jotkut ovat jo sanoneet.. ja seikra näissä peleissä on vaikka kuinka paljo samaa suurin eroavaisuus oen ehkäwowin paskin asia : kk maksu
seikra
Newbie
_
16. toukokuuta 2008 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
GW
oma maailma
vähemmän lvl
enemmän skillejä
Questit...

On noita eroavaisuuksia

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Enforcer:
Ei missään nimessä leveleitä lisää, jos ny johonkin suuntaan pitää mennä niin vaikka kokonaan pois.

Hei tarkoitan sitä että kun olet pelannut main questin läpi nii sulla olis 40 lvl.

Ei siis mitään tyyliin jee 4 vuotta mennyt ja nyt lvl 39 mut viel pitäs saada yks lisää, sehän pilaisi pvp puolen täysin.

GUILD WARS
Nightwall
Guild Wars
Eye Of North
DERVISH

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. toukokuuta 2008 @ 10:24

Derwishi
_
17. kesäkuuta 2008 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LaarDicki:
WoW on ainakin minun mielestä aivan järkyttävän hyvä peli. roolipeli servereillä tapahtuu aivan oikeata roolipelaustakin. eli ei pelkkää mättöä, vaan ihan oikeita hahmoja. Upeita keskusteluja ja tapahtumia, ilman että se ekspottaminen on se pääasia. itse pelaan rauhanomaista taurenia, eikä kiinnosta se tappaminen vaan se yhteisö, pelin sisällä on ystäviä ja luodaan uusia suhteita. Se kuukausimaksu (11?/kk) on hyvin pieni hinta tuontasoisesta pelistä. En maksaisi kyllä penniäkään jos se olisi vain sitä leveleiden tahkomista yms, mutta tuon roolipelaamisen takia olen valmis maksamaan.

Sori että otin näin vanhan viestin esiin, mutta jäi vaan vaivaamaan. GW:ssä ei tahkota levuja koska max lvl on vain 20. Tämän takia ei tarvita elämätöntä grindaamista tuntitolkulla ja sen takia ei oo myöskään aihetta lesota muille kun on max lvl on niin helposti saavutettavissa.WoW:issa levaaminen muuttuu ajan myötä grindaamiseksi joka puuduttaa. Ja musta GW on enemmänkin PvP peli eikä rope,mutta tietenkin PvE:ssä(=Player versus Enviroment) saa hienoja kamoja jne.. Ja kyllä GW:ssäkin on "upeita" kesteluja ja hienoja tapahtumia. On WoW:issakin hyviä puolia kuten: Eri rodut (GW:ssä vaan ihminen)(tosin GW 2 tulee 4 uutta rotua.),pelaajia näkee missä vaan (mutta grindaajia se varmaan vi**ttaa, kun toiset tappaa sen mitä itse tapat)Siinä on myös parempi liikkuvuus ja pystyy hyppimään. WoW:issa käytetään Warcraft kolmosen graffoja ja näinollen se on aika karua katseltavaa kun taas GW:ssä hianot ympäristöt.Ja iästä: "Kakaramaiset 12v lapset".Öööö..Täytyy myös huomata että GW:n ja WoW:in molempien pegi ikä-rajat on 12+ joten on aika turhaa winettää tästä koska he voivat pelata . Jos jostain syystä ei englantia osaa, niin(ainakin GW:ssä) saksalaiset voi valita saksan kielen niin varmasti ymmärtää(suomen kieleä ei tosin saa:/,muuta ainakin saksalaiset vähenis:D) Ja jos toisten osaamattomuus alkaa ärsyttää niin pyrkii ottamaan rauhallisesti (ja ehkä jopa auttaa) eikä raivoamaan kuin joku apina. Vaikka sanot että WoW:issa on kyse roolipelaamisesta, niin varmasti YLI 50% pelaajista grindaa hiki pippelissä koska wowiaika loppuu tai haluaa vaan levata.Monet mun tuntemat tyypit on lintsannut koulusta wowin takia. WoW on muuten maailman addiktoivin peli, eli sen pelaajat jäävät koukkuun helposti. On toki varmasti elämättömiä GW-friikkejäkin.Mutta muo ei tuo kuukausmaksu nii häiritse. WoWin tekijät sanoivat, että WoW tuli hyvissä ajoin markkinoille ja jos GW olisi tullut samaan aikaan peleillä olisi varmasti ollut kovempi kilpailu (tai näin olen kuullut(tosin varmaan aika epäluotettavalta lähteelä:P)). WoW ja GW on molemmat hyviä, itse suosin GW:tä, mutta jos aloittelijat päätyvät WoW:iin niin käykää ulkona kavereitten kanssa koska WoW addiktoi.

Noh tulihan pitkä juttu mutta siinä on perusteluni :P kiitos jos jaksoitte lukea.
(Sori kaikista kirjoitusvirheistä, toivottavasti muistin YhdYS sAnaT)

(\__/)
(=.=) This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. kesäkuuta 2008 @ 18:13

karhu123
_
17. kesäkuuta 2008 @ 22:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Derwishi:

On WoW:issakin hyviä puolia kuten: Eri rodut (GW:ssä vaan ihminen)(tosin GW 2 tulee 4 uutta rotua.) WoW:issa käytetään Warcraft kolmosen graffoja ja näinollen se on aika karua katseltavaa kun taas GW:ssä hianot ympäristöt

. Jos jostain syystä ei englantia osaa, niin(ainakin GW:ssä) saksalaiset voi valita saksan kielen niin varmasti ymmärtää(suomen kieleä ei tosin saa:/,muuta ainakin saksalaiset vähenis:D)

.Monet mun tuntemat tyypit on lintsannut koulusta wowin takia. WoW on muuten maailman addiktoivin peli, eli sen pelaajat jäävät koukkuun helposti. mutta jos aloittelijat päätyvät WoW:iin niin käykää ulkona kavereitten kanssa koska WoW addiktoi.

niin tuohan grafiikkaan.. että kyllä minun mielestäni wowin maisemat näyttävät ihan hianoilta.. joskus välillä katselenkin pelkkiä *maisemia*

ja tuohon kieli juttuun.. eli juu kyllä wowissakin saa saksan ja ranskan englannin lisäksi *joss on lisää niin älkää syyttäkö enole pelannut vähään aikaan*

ja viellä tuohon addiktointiin. joo tämä myönnetään:D itsekkin on PAKKO ostaa peli aikaa ja lisä osa kun se lisä osa tulee tuossa kesän jälkeen.. joss en osta sitä tapahtuu varmaa ties mitä.. mutta en silti ole kertaakaan ollut koulusta ja muualta poissa wowin takia.. joss kaveri on kysynyt esim ulos olen ehkä sanonut että juu puole tunni pääst kun on instance *niin sanottu luolasto* kesken..
ja eiköhän se uuden pelinhankkijan oma päätös ole että kumman ottaa.. itse pelaan wowia mutta en ala mitään *ostaka wowi gw on ihan sukka mehu* molemmat on hyviä *ostakaa gw mielummin enemmän monstereita mulle tapettavaks:D:D:D* jooh :).. noh lopetan tähän
nare
Member
_
24. kesäkuuta 2008 @ 00:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh WoWihan on mun mieleen enemmän kuin tuo Guild Wars,tosin onhan tuo 25e 2kk kuukausimaksu aika suolaisen hintanen,mutta kyllä se mulle hyvästä pelistä uppoaa.Guild Warsia suosittelen jos et halua kuukausimaksua maksamaan,WoWia taas jos haluat kunnolla pelattavaa :)Kumpikin on hyviä pelejä.Eikä siitä voi kiistellä kumpi peli olisi parempi,jokaisella oma mielipide.
Junior Member
_
7. heinäkuuta 2008 @ 01:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
World-PvP on kyllä jotain niin nannaa WoWissa että heikottaa. GW:tä olen pelannut noin 2v ja nyt siirryin wowiin. WoW on ainakin tähän mennessä vaikuttanut paremmalta minun mieleen ^^
Member

3 tuotearviota
_
7. heinäkuuta 2008 @ 02:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On tullut molempia pelattua ja kyllä sanoisin, että WoW on parempi... Jokseenkin kylläkin itse pelaisin ennemmin GW kk maksun takia eipä ole ikinä huvittanut maksaa pelistä useampaa kertaa (n. 150? vuodessa? Kiitos ei...).

WoW hyvät ja huonot puolet:
+ Valtava maailma
+ Paljon pelaajia
+ Erittäis paljon ja erityisen monipuolisesti tekemistä
+ Paljon erilaisia esineitä
+ Parhaat questit mitä tiedän
- SE KK MAKSU
- Grafiikat alkavat pikku hiljaa olla vanhentuneita
- Classeilla perjaatteessa vain yksi tietty tyyli millä pärjää parhaiten

GW hyvät ja huonot puolet:
+ Hyvät ja melko nykyaikaiset grafiikat
+ Aikas paljon pelaajia
+ Hyvät questit
+ Ei kk maksua
- Max level on turhan helppo saada
- Kaupunkien ulkopuolella on vain oma party
- Latauksia vähän joka välissä
- Peliin tylsistyyn kohtalaisen nopeasti (ei päde kaikkiin pelaajiin)
Comulo
Newbie
_
7. heinäkuuta 2008 @ 23:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Guild Wars ehdottomasti. Tässäpä ruusuja sekä risuja.

Guild Wars. Plussat:
+Grafiikka WoW:iin verrattuna mahtava.
+Ei kuukausimaksua.
+Pelattavaa todella pitkäksi aikaa.
+Tarina.
Miinukset:
-Maksimi level 20.
-Pitää omistaa monta osaa saadakseen toimivia buildeja.
-Vain yksi ''race'' ennen Guild Wars 2:sen ilmestymistä.
World Of Warcraftin. Plussat:
+Mapit reilun kokoisia.
+Monta valittavaa ''racea''.
+Horde vai Alliance valinta.
Miinukset:
-Kuukausimaksu.
-Huononpuoleiset grafiikat.
-Juoni.
Tämä on vaan minun mielipide.
Spurgu94
Newbie
_
20. heinäkuuta 2008 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En pelaa WoWia mut oon kokeillu ja se oli aika vakuuttava.
Guild Warsii en oo kokeillu, mut sekii vaikuttaa aika hyvaltä.
WoWissa taas on se hyvä puoli et niin moni pelaa sitä, mut en tiiä ketää joka pelais Guild Warsii. Ja kavereiden kanssa on tietenkii hauskempi pelata tai ees suomalaisten.
Kerttis
_
20. heinäkuuta 2008 @ 14:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omasta mielestäni ainakin WoW vie voiton. Guild wars on sellasta sählinkiä ja sekava peli muutenkin, mutta WoWissa on jotain ideaa, ja se koukuttaa.

I want to play a game
seikra
Newbie
_
21. heinäkuuta 2008 @ 22:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielestäni sinulla olisi olla hyvät perustelut väitteellesi sillä väite GW on semmoista sähläystä ei oikein kuulosta hyvältä perustelulta sille että wow olisi parempi.

GUILD WARS
Nightwall
Guild Wars
Eye Of North
DERVISH
Kerttis
_
22. heinäkuuta 2008 @ 08:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Totta. No, mä olen jo kokeillut Guild Warsia. Ja.. OMASTA mielestäni se loppuu siihen kun on saanut tyyppinsä level 20 ja kaikki uber-tavarat ja varusteet. Wowissa se ei sitten niin vaan onnistukkaan. Sanotaanko että saat hahmosi level 20 ~viikossa.

I want to play a game
xcvv
Member
_
22. heinäkuuta 2008 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitenkäs tuota sitte pääsee pelaamaan?
Ku GW:n sivuilla sanotaan:
Lainaus:

Join the Guild Wars® Universe

Join the millions of players worldwide who have become enraptured by Guild Wars, the award-winning online roleplaying game?no subscription required.

1. In order to play Guild Wars, you will first need an access key. These can be obtained from trial offers, special events, or promotions.
2. If you do not have an access key, you can obtain one by purchasing Guild Wars PropheciesTM, Guild Wars FactionsTM or Guild Wars NightfallTM from the PlayNC® online store.
...
Vai onko toi access key vaan höpöhöpöä?
seikra
Newbie
_
22. heinäkuuta 2008 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tää koodi sen saat kun ostat yhden näistä 3 aloitus osasta siis Prof, fa tai nf.

Lisäksi voit hankkia trial keyn jolla pääset viikoksi pelaamaan gw'tä

Ja tämä koodi on kuin cd key, elikkä tarviit tätä pelaamiseen.

GUILD WARS
Nightwall
Guild Wars
Eye Of North
DERVISH
Amorbis
Junior Member
_
22. heinäkuuta 2008 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kerttis:
Totta. No, mä olen jo kokeillut Guild Warsia. Ja.. OMASTA mielestäni se loppuu siihen kun on saanut tyyppinsä level 20 ja kaikki uber-tavarat ja varusteet. Wowissa se ei sitten niin vaan onnistukkaan. Sanotaanko että saat hahmosi level 20 ~viikossa.
No siis... ensinnäkin, gw:ssä lvl cap on tarkotuksella laitettu niin alhaiseksi, jotta pelaajat tietäisivät että peli ei oo pelkästään grindausta ja PvE:tä varten, toisin ku wowi. GW tarttee taitoa, wowi enemmänkin gearia. ja GW on muutenki lähinnä painottunut ja keskittynyt enemmänkin PvP-pelaamiseen, toisin ku wowi. Ja ton lvl capin gw:ssä saa päivässä jos vaan haluaa :p

ja joo, oon pelannu molempia, wowia ja gw:tä. wowia pelasin lvl 60:iin asti kunnes olis pitäny ostaa TBC persaukisena. Siirryin piakkoin takasin GW:n pariin ja aloin taas pelata sitä. ja kyl ite tykkään enemmän gw:stä ku wowista loppujen lopuksi. ^^
xcvv
Member
_
22. heinäkuuta 2008 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti seikra:
Tää koodi sen saat kun ostat yhden näistä 3 aloitus osasta siis Prof, fa tai nf.

Jaa että pitäs ostaa jotaki :) mie luulin että olis ollu kokonaan ilmanen, pitää kattoa jos jaksais tota trialia koittaa sit.
Kerttis
_
22. heinäkuuta 2008 @ 14:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No siis... ensinnäkin, gw:ssä lvl cap on tarkotuksella laitettu niin alhaiseksi, jotta pelaajat tietäisivät että peli ei oo pelkästään grindausta ja PvE:tä varten, toisin ku wowi. GW tarttee taitoa, wowi enemmänkin gearia. ja GW on muutenki lähinnä painottunut ja keskittynyt enemmänkin PvP-pelaamiseen, toisin ku wowi. Ja ton lvl capin gw:ssä saa päivässä jos vaan haluaa :p

Joku tykkää jostain toisesta pelistä, joku toisesta. Tän viestiketjun aihe on vähän turha, mielipide asia.

ja joo, oon pelannu molempia, wowia ja gw:tä. wowia pelasin lvl 60:iin asti kunnes olis pitäny ostaa TBC persaukisena. Siirryin piakkoin takasin GW:n pariin ja aloin taas pelata sitä. ja kyl ite tykkään enemmän gw:stä ku wowista loppujen lopuksi. ^^
Joku tykkää toisesta pelistä, ja joku toisesta. Tämän viestiketjun aihe on kyllä vähän turha. Mielipideasia.

I want to play a game
seikra
Newbie
_
22. heinäkuuta 2008 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xcvv:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti seikra:

Jaa että pitäs ostaa jotaki :) mie luulin että olis ollu kokonaan ilmanen, pitää kattoa jos jaksais tota trialia koittaa sit.

Halpojahan nuo gw pelit ovat 20e ja multa saat friend trial keyn jos haluut nii ei tarvii ettiä niitä netistä.

GUILD WARS
Nightwall
Guild Wars
Eye Of North
DERVISH
Derwishi
_
29. heinäkuuta 2008 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja vielä lisäksi, mun mielestä on aika turhaa pistää pelaajamäärä wowin hyväks puoleks, koska varmaan puolet on CGF:ejä (chinese gold farmers)

(\__/)
(=.=) This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.

seikra
Newbie
_
1. elokuuta 2008 @ 23:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ja muutenkin hirveesti botteja täynnä kokopeli (kokemuksen syvä rinta ääni).
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kerttis:

Muuta Gw ssä ei oo tarkotuksenakaan saada levua vaan pelata PVP puolta, missioneja, hankkii titteleitä, Farmata, pelata GVG otteluita ja hankkia buildeja. Wow taas on sitä lvl hankkimista ja sen jälkeen kun sulla on siinä kaikki kyllästyt, Gwssä on panostettu enemmän pvp puoleen ja se näkyyy esim siinä että Gwssä on tämmösiä taistelu paikkoja
* Ascalon Arena in Ascalon City - Level 1 to 10 only.
* Shiverpeak Arena in Yak's Bend - Level 1 to 15 only.
* Shing Jea Arena from Shing Jea Monastery - Level 1 to 10 only.
* Sunspear Arena from Kamadan - Level 1 to 10 only.

Josta näkyy että Gwssä voi pelata Pvptä hetin alusta asti
Ja lvl 20 on tarjontaa jo huimasti enemmän niinkuin alla näkyy
* Random Arenas on the Battle Isles.
* Team Arenas on the Battle Isles.
* Heroes' Ascent on the Battle Isles.
* Guild versus Guild from the Guild Hall.
* Hero Battles from the Battle Isles. (Requires Nightfall or Eye of the North).
* Alliance Battles from the Guild Hall. (Requires Factions).
* Fort Aspenwood from Echovald Forest or The Jade Sea as well as Great Temple of Balthazar. (Requires Factions).
* The Jade Quarry from Echovald Forest or The Jade Sea as well as Great Temple of Balthazar. (Requires Factions).

Lisäksi löytyy vielä tournamentit.

GUILD WARS
Nightwall
Guild Wars
Eye Of North
DERVISH

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. elokuuta 2008 @ 23:59

tubbana
_
2. elokuuta 2008 @ 00:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Derwishi:
Ja vielä lisäksi, mun mielestä on aika turhaa pistää pelaajamäärä wowin hyväks puoleks, koska varmaan puolet on CGF:ejä (chinese gold farmers)

Sanotaanko että 0,1% ...

If Microsoft releases something that doesnt suck, it will be Microsoft Vacuum Cleaner.
saeron
Newbie
_
4. elokuuta 2008 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielestäni GW on mahtava peli kun sitä vielä kaveriporukassa, kiltaporukassa pelailee questit ovat mahtavia ja helppoja mut joihinkin tarvii 20levelisiä auttamaan. Mielestäni tässä GW.ssä nämä campanjat ovat hyviä vaikka en ole vielä pelannutkaan kun sitä ykköstä kun ei ole tullut hankittuu muita osia.

GW on MMORPG ja CORPG tyyppinen peli. Ei minun mielestä tämä max 20lvl ole paha GW ei ole mikään grindaus peli kuten WoW, WoWissa loppuu tekeminen kesken ja menee hirveästi aikaa saaaha sinne 70leveliseks kun on päässyt 70leveliseks sitten alkaa vasta todellinen hupi, tiedän mutta en oo pelannut wowia mitenkään erikoisemmin kuin tuolla privaservereillä kun tuo kk-masku ei kiinosta lainkaan.

mutta ei se blizzardin vika ole kun heidän piti se kk-maksu laittaa heidänhän oli alunperin laittaa wow maksulliseks mutta hei mistä he saisivat sitä rahaa ei mistään. GW saa rahaa kun heiltä tulee uusi lisäri joka maksaa tavallisen pelin hinnan. Kyllä muhun uppoaa GW mut en sanoin että uppoais WoWi onha se ihan hyvä mut tekeminen loppuu.

Eli sanon että GW vie voiton.
Mainos
_
__

_
tubbana
_
4. elokuuta 2008 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voin sanoa että WoW:sta ei todellakaan tekeminen lopu missään vaiheessa. Tekemistä löytyy kokoajan jos vaan haluaa/pystyy siihen osallistua. Privaservulta tietty saa aivan totaalisen sataprosenttisen väärän kuvan.

If Microsoft releases something that doesnt suck, it will be Microsoft Vacuum Cleaner.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > guild wars vs world of warcraft

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy