|
Guild Wars vs World Of Warcraft
|
|
|
OConroy
Newbie
|
5. tammikuuta 2008 @ 19:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen pelannut GW:tä 2.5 vuotta ja kyllähän se nyt niin on että Guild Wars on PvE JA PvP peli. Kuka haluaisi kehittää esim. Sunspear promotion points-titteliä siihen 50 000 joka vaati sen 200 -> pelituntia.
Eiköhän se nyt pitäisi lopettaa tämä turhan päiväinen pölinä tästä aiheesta sillä jokainen tietää, että tämäkin keskustelu on elänyt jo niin pitkään että sen aloittaja on varmasti jo vuoden pelannut jotain toista peliä kun selvyyttä ei ole saatu. Jokaisella on oma mielipide; Guild Wars selvästi hallitsee grafiikka-puolta, mutta WoW taas sitä toista eli tarinapuolta. WoW:in äänet päihittävät Guild Warsin, mutta WoW:in PvP:llä ei ole mitään mahdollisuuksia GW:n pleijerversuspleijeriä vastaan. WoW on suositumpi koska Blizzardilla on enemmän rahaa mainostamiseen...
Make your own discissions, mutta miettikää ennen aitotteko pelata PvP:tä vai PvE:tä, luottakaa veteraanin sanaan, mutta älkää tehkö siitä tekosyytä. Miksiköhän minäkin kirjotan tämmöstä päivänselvää juttua...
MB: Asus A8N5X
CPU: INtel Core 2 Duo 3.0 GHz
GC: Asus GeForce 8800 GTS
Mem: 2048mb GDDR3 RAM @ 600 MHz
HD: 250 GB
Mouse: Logitech G5
KB: Logitech G15
|
|
dbl
Newbie
|
6. tammikuuta 2008 @ 12:14 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Max ss titlen grindaa ehkä 20 tunnissa :P
|
|
Hembbu
Newbie
|
9. tammikuuta 2008 @ 14:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Eij se ihan noinkaan ole... pelannut molempia olen tuloksella WoW parempi GW PvP oli aika shittiä makunsa kullakin WoW voittaa GW mennen tullen oma on mielipiteeni ja jos lasketaan yhteen kumpaa kannatetaan enemmän on se WoW :)
|
Senior Member
|
9. tammikuuta 2008 @ 15:02 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tuo Pvp-kysymys on myös hieman makuasia, ehkä Wowissa on tuota laajan mittakaavan Pvp:tä, mutta siinä on käytännössä aina niin että paremmuus ratkaistaan sen mukaan miten hyvät kamppeet hahmolla on niskassa - ei sen mukaan miten hyvin osataan pelata. GW:ssä taas oma osaaminen ratkaisee pitkälti sen, kuinka pärjäät. Tiivistettynä Wowissa Gear > skill ja GW:ssä päinvastoin.
"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
|
|
mando41
Junior Member
1 tuotearvio
|
9. tammikuuta 2008 @ 19:42 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itse en ole pelannut kumpaakaan mutta alan pelaamaan World of Warcraftia kun se uusi laajennus tulee. Ei tuo kk maksu ole minusta niin kauhea, varsinkin jos maksaa kerralla useamman kuukauden niin siinä säästää ihan kivasti massii.
Ja olisiko jollakin tietoa milloin tuo uusi laajennus tulee?
Pistäkää linkkiä jollekki sivulle mistä pääsis lukeen asiasta enemmän
Kiitos ja heihei
♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♥♦♣♠♥♦♣♦♣♠♥♦♣
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. tammikuuta 2008 @ 19:44
|
|
Juippi93
Member
|
10. tammikuuta 2008 @ 08:24 |
Linkki tähän viestiin
|
|
taistele verotonta mailmaa vastaan ja valitse guild wars
|
|
Maukki
Newbie
|
23. tammikuuta 2008 @ 18:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei teille GW pelleille voi muuta, kuin nauraa!
Tyhmää porukkaa täällä pyörii.
Ja TOSIASIA
WoW:issa näkee pelaajia missä vain (Paria luolastoa lukuun ottamatta) MUTTA GUILD WARSISSA ei näe muutakuin kaupungissa ja partyssa! Guild Wars on vaan niin p*ska sen takia. WoW vie aina voiton!
uudet pelaajat aloittakaa EHDOTTOMASTI WoW, älkääkä edes vilkaisko surkeaa Guild Warsia!!!
WOW
xD
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
23. tammikuuta 2008 @ 19:25 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kaksi vuotta wowia, peli hyllyyn kun uus kone tuli. Eipä oo wowia enää asenneltu sen koomin. Keskimäärin 2000tuntia vuodessa wowia alko riittämään.
Hyvä peli ei siinä mitään.
NVIDIA GTX970 4096MB / AMD FX-8350 @4.40GHz - Thermalright Macho Direct Tower / Gigabyte GA-970A-UD3P / HyperX FURY 16GB DDR3-1866 / Asus XONAR DG / TP-Link TL-WN811ND WLAN HyperX FURY 240GB(SSD) / Western Digital 2TB / Corsair Carbide Series 200R / Seasonic 520W S12II Bronze 80+ | Windows 10 64bit
Misc: Logitech G300S - Steelseries QCK / Logitech G510 / Sennheiser HD598 /
3 x Asus VE247H
|
|
Ryanir
Member
|
24. tammikuuta 2008 @ 10:55 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Joo tuo wowi koukuttu hullusti ainakin, itselläni tuli 210päivää pelattua aikaa ,sitten oli pakko lopettaa kun huomas että mätti sitä 10hpäivässä viis veisaten muista asioista.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
24. tammikuuta 2008 @ 14:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Ei teille GW pelleille voi muuta, kuin nauraa!
Ja TOSIASIA
WoW:issa näkee pelaajia missä vain (Paria luolastoa lukuun ottamatta) MUTTA GUILD WARSISSA ei näe muutakuin kaupungissa ja partyssa! Guild Wars on vaan niin p*ska sen takia. WoW vie aina voiton!
uudet pelaajat aloittakaa EHDOTTOMASTI WoW, älkääkä edes vilkaisko surkeaa Guild Warsia!!!
WOW
Tuollaisille pelleille kuin sinä ei voi muutakuin nauraa :)
lol
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. tammikuuta 2008 @ 14:08
|
|
Gheekboks
Suspended due to non-functional email address
|
24. tammikuuta 2008 @ 15:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itse olen WoWia pelaillut ja olen pitänyt sitä parempana, mutta voisi tuo GWkin olla aivan mainio peli. Kukin tykkää mistä tykkää..
|
|
OConroy
Newbie
|
24. tammikuuta 2008 @ 17:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gheekboks: Itse olen WoWia pelaillut ja olen pitänyt sitä parempana, mutta voisi tuo GWkin olla aivan mainio peli. Kukin tykkää mistä tykkää..
Aivan, kaikki saa pelata sitä peliä mitä haluaa, ja jokaisella on asiasta oma mielipide. Ne ketkä eivät pysty katsoa asiaa toisen kannalta, eivät osaa myöskään suhtautua asiaan oikein. Ei tämä nyt hyvät lapset ole mikään elämän tai kuoleman kysymys. Sen kun jossain vaiheessa ymmärrätte, niin ehkä ymmärrätte jotain muutakin...
MB: Asus A8N5X
CPU: INtel Core 2 Duo 3.0 GHz
GC: Asus GeForce 8800 GTS
Mem: 2048mb GDDR3 RAM @ 600 MHz
HD: 250 GB
Mouse: Logitech G5
KB: Logitech G15
|
Senior Member
|
24. tammikuuta 2008 @ 17:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maukki: Ei teille GW pelleille voi muuta, kuin nauraa!
Ja TOSIASIA
WOW
Mikä tekee Guild Warsin pelaajista "tyhmiä"? Kerrohan se oikein hyvin perusteluin tai argumenttisi jää kovin latteaksi.
Koittaa nyt jo vähitellen tunkea sinne päähän sen faktan että maailmassa riittää väkeä niin paljon että on olemassa erilaisia mielipiteitä. Ja vain koska sinulla sattuu löytymään yksi ainoa mielipide tähän asiaan (= OMG WOW ON PARAS MUUT PELIT ON KURAA) ei se tarkoita missään tapauksessa sitä, että kaikki muut ovat juuri sinun kanssasi samaa mieltä. Jos nyt katsotaan tämän threadin viestejä, niin ainoa tässä threadissa oikeasti tyhmästi käyttäytyvä olet juuri sinä. Joka kerta kun olet esittänyt hienon väitteesi siitä, miten Wowissa jokin asia on NIIN paljon parempi kuin muissa peleissä ja joku on vastannut siihen hyvin perusteluin, olet siirtynyt seuraavaan asiaan, taas puhumaan ympäripyöreitä.
Ihan vakavissaan kehotan sinua katsomaan noita kirjoittamiasi viestejä ja mieti samalla, mikä tekisi sinusta jotain muuta kuin naurunaiheen niiden viestien antaman kuvan perusteella.
"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
|
|
Ryanir
Member
|
24. tammikuuta 2008 @ 20:16 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
24. tammikuuta 2008 @ 23:39 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Uuh. Joidenkin ihmisten tekemä arvosteluko sen sitten päättää että mistä pelistä itse tykkää :D
lol
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
24. tammikuuta 2008 @ 23:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Olkoot vaikka sata arvostelua missä wow vie voiton. Tuo gw vs wow on ihan jokaisen henkilökohtainen mielipideasia..
lol
|
|
kanaljo
Newbie
|
2. helmikuuta 2008 @ 22:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mr_Kaos: Lainaus: tolla iällä tarkotin lähinnä sitä että kukaan wowin pelaaja ei voi sietää kakaramaisesti käyttäytyviä penskoja jokka pilaa kaikkien pelinautinnot :>
Joo ja wowissa tarttee kyllä aika paljon englantia. Eli mikään 12v lapsi ei varmaan älyä tarpeeksi englantia jotta voisi pelata kyseistä peliä kunnolla
Ihan aluksi tää menee offtopicciin ja guote on aika kaukaa haettua, mutta olen itse just simmone 12w "kakara, joka ei osaa englantia"
Tämmöset alkaa aina vituttaa ku vanhemmat ihmiset väittää että nuo nuoret pilaa pelinautinnin sillä kun ne ei osaa tarpeeksi englantia...
Kun eka kertaa luin foorumeja sillo 9v niib ihmettelin aika kauan, että miten minä sitten pystyin pelaamaan kahdeksan vuotiaana Runescapea ilman, että koko ajan pitää sanoa "sori, i kan peak bad enkish" itse asiassa noita ei tullut juuri ollenkaan, ja jos tuli niin silloin mentiin kysymään siitä sanasta isältä, äidiltä, tai jos se oli guestissa niin sanakirjalta.
Niin että jos nämä "haukkujat" jotain tajuaisivat , niin se on nykyään kyllä valitettavan tavallista, että nuo luokkakaverit eivät osaa yhtään englantia, eivätkä edes halua osata sitä tulevat pelaamaan pelejä, joista ainoat sanat joita he tajuavat ovat "kill, rest, run, hate, angry ja joitain muita yksittäisiä sanoja.
Minunkin luokalla on 22 oppilasta ja vain 6 osaa kunnolla englantia.
Noin puolelle on ihan sama, että osaavatko he puhua sitä vaiko eivät.
Niin että teille pilkkaajille ja kaikille muillekkin kaltaisteni pilkkaajille muistutus meitä on moneen junaan!!!
|
|
seikra
Newbie
|
9. toukokuuta 2008 @ 08:56 |
Linkki tähän viestiin
|
No nii eli itse olen pelannut GW 1 vuoden ja tullut siihen tulokseen että.
1. Jos haluat voittaa pvp nii siinä tarvitaan todella skillii
2. Oma maailma eli saa olla rauhassa tai sotia kavereitten kanssa
3. Mahtavat eventit
4. Hyvä tarina
5. Liikkeet vähän kankeat
Wow
Pelasin sen ilmasen ajan ja tuli paha olo
1.Peli perustuu levuttamiseen
2.grafiikka IHQ Halinalle tasolla
3.3 Vuoden valeltelu ajat
GUILD WARS
Nightwall
Guild Wars
Eye Of North
Ja alkuperäinen guild wars
DERVISH
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
9. toukokuuta 2008 @ 12:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen kumpiakin pelannut ja havainnut että kummassakin on hyvät ja huonot puolensa...
GW
+Ei kuukausimaksua
+Hyvän näköinen
+hyvä PvP
+kaksi professionia
+Ei perustu niinkään levuttamiseen vaan siihen kuinka hyvin osaat
+Ei tarvitse tahkoa tehtäviä yksin kun on botit(hiukan kaukaa haettu)
-Vain kaupungissa tapaa ihmisiä
-pieni lvl limitti
WoW
+Ihmisiä joka puolella
+Instanset, jos saa kunnon partyn
+Ei vaadi niin paljoa koneelta
+Hyvä tarina(varsinkin jos on vetänyt jonkin perus WCn läpi)
-Kuukausimaksu
-Huono PvP(henkilökohtainen mielipide)
-Alliance tyyppi saattaa putkahtaa mistä tahansa ja tappaa sinut(Pelaan Hordella)
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
9. toukokuuta 2008 @ 13:03 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Minäkin painin tämän ongelman kaa joskus 3kk sitte ja päädyin sitte wowii, iha jees peli, tullu pelattua aika paljon. PvP on iha jees mun mielestä, kaikki sanoo että se voittaa jolla on parempi geari, Ei se kyllä aina nii oo mutta jos on suuri lvl ja gear ero nii kyllä sillon tulee turpaa ja kunnolla. Maksimi levelillä vissii tuo geari ei oo silleen ongelma koska arena kamat on parhaita pvp kamoja mitä saa ja useimmilla pvp konkareilla on semmoset, että taktiikka usein ratkaisee. WoWin PvE on kans aika kivaa hyvällä groupilla vaa. Jos painii tämän ongelman kanssa että kumpiko niin minä suosittelisin WoWia, mutta tosiaan kaikilla on omat mielipiteensä ja enhän oikeestaa voisi suoraan suositella WoWia mielummin koska enhän edes ole kokeillut GW. Mutta kyse on sen verran hyvästä pelistä että on kokeilemisen arvonen.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2008 @ 13:04
|
|
seikra
Newbie
|
9. toukokuuta 2008 @ 15:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Taulu: Minäkin painin tämän ongelman kaa joskus 3kk sitte ja päädyin sitte wowii, iha jees peli, tullu pelattua aika paljon. PvP on iha jees mun mielestä, kaikki sanoo että se voittaa jolla on parempi geari, Ei se kyllä aina nii oo mutta jos on suuri lvl ja gear ero nii kyllä sillon tulee turpaa ja kunnolla. Maksimi levelillä vissii tuo geari ei oo silleen ongelma koska arena kamat on parhaita pvp kamoja mitä saa ja useimmilla pvp konkareilla on semmoset, että taktiikka usein ratkaisee. WoWin PvE on kans aika kivaa hyvällä groupilla vaa. Jos painii tämän ongelman kanssa että kumpiko niin minä suosittelisin WoWia, mutta tosiaan kaikilla on omat mielipiteensä ja enhän oikeestaa voisi suoraan suositella WoWia mielummin koska enhän edes ole kokeillut GW. Mutta kyse on sen verran hyvästä pelistä että on kokeilemisen arvonen.
Mutta oikeestaan nämä pelit eroavat toisistaan niin paljon että näitä ei oiken voi vertailla toisiinsa.
Eli osta GW jos haluat pelata kaveriporukalla/yksin ja inhoat sitä kun kaikki pöllii viholliset nenän edestä.
Lisäksi 20 max lvl ei se tarkoita sitä että sä voitat kaikki, GW:ssä merkkaa taito joka tietenkin kehittyy ajan myötä ja se millaisen buildin oot suunnitellut, jos et osaa tehdä omaa buildia, netistä löytää niitä helposti. GW:ssä myös paikasta toiseen hyppiminen käy käden käänteestä painat vain kaupunkia minne haluat mennä.
Osta WOW jos haluut ylpeillä 70 lvl äijälläs ja paukuttaa 30 skilliä yhtä aikaa, etkä suutu siitä jos joku pöllii vihollisen nenäs edestä.
Joku Wowia enemmän pelannut voi jatkaa tästä.
stargiver Mitä meinaat tolla "kaksi professionia" ilmaisulla,
ja lisäksi eihän GW:kään vie paljoo tehoo koneelta.
Ja ei tuota lvl määrää voi pitää miinuksena +se on, koska suurin osa nyky roolipeleistä on raiskattu noilla +120 lvl limiteillä.
GUILD WARS
Nightwall
Guild Wars
Eye Of North
DERVISH
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2008 @ 15:12
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
9. toukokuuta 2008 @ 20:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Noh, lopullinen lausahdus: Jos tykkää kaataa joukolla mahtavia PvE bosseja, Qusestittaa (suurin osa tosin tylsiä mee sinne ja tee tota questeja, kohtuullinen PvP ja tykkää tutkia laajaa ja kaunista (tostakin voi olla montaa mieltä, mielestäni wowin maailma on silti kaunis) maailmaa (vaikkapa mountilla) yms. nii kannattaa ottaa valita WoW. Ja käsittääkseni Guild Wars tarjoaa puhtaan, 'täydellisen' PvP kokemuksen johon ei kyllästy, korjatkaa jos olen väärässä. Eli joukon kanssa mahtava PvE vai PvP, WoW vai GW, Kuukausimaksu vai ei etc. Tässä vaiheessa en enää WoWista pois vaihtaisi mutta tekisi mieli joskus GW kokeilla, onko siitä jotai wowin trialin kaltasta kokeilu-aikaa?
edit. Lainaus: stargiver Mitä meinaat tolla "kaksi professionia" ilmaisulla
Kaksi professionia tarkoittaa vaikkapa mining/blacksmithing, eli jokainen hahmo voi valita 2 main professionia ja oppia kaikki secondary professionit (kalastus, kokkailu, ensiapu), mukava pikku lisä peliin. Myös noilla professioneilla tienaa mukavasti kultaa ja kenties saa väsättyä itteleen parempaa gearia.
edit. Mulla esim on mining/engineering, engineeringillä voi väsätä kaikkia kivoja pikku vehkeitä, jotkut tosin on vaarallisia itselleenki :D
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. toukokuuta 2008 @ 20:14
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
9. toukokuuta 2008 @ 20:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maukki: Ei teille GW pelleille voi muuta, kuin nauraa!
Ja TOSIASIA
WOW
Ookko tyhmä? Miten kehtaat ees sanoo noi? Kaikilla on omat mielipiteensä, etkä voi muuttaa niitä lapsellisilla viesteilläsi :)
|
|
seikra
Newbie
|
11. toukokuuta 2008 @ 22:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Taulu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maukki: Ei teille GW pelleille voi muuta, kuin nauraa!
Ja TOSIASIA
WOW
Ookko tyhmä? Miten kehtaat ees sanoo noi? Kaikilla on omat mielipiteensä, etkä voi muuttaa niitä lapsellisilla viesteilläsi :)
Siis nyt on sanottava että tämä on maku kysymys jotkut tykkää pienestä lvl määrästä ja siitä että ei koko ajan kaikki pölli vihollisia nenänedestä.
Kiitti taulu vastauksesta.
GUILD WARS
Nightwall
Guild Wars
Eye Of North
DERVISH
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. toukokuuta 2008 @ 16:10
|
|
Mainos
|
  |
|
|
Inferno92
Newbie
|
15. toukokuuta 2008 @ 21:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Taulu:
edit. Lainaus: stargiver Mitä meinaat tolla "kaksi professionia" ilmaisulla
Kaksi professionia tarkoittaa vaikkapa mining/blacksmithing, eli jokainen hahmo voi valita 2 main professionia ja oppia kaikki secondary professionit (kalastus, kokkailu, ensiapu), mukava pikku lisä peliin. Myös noilla professioneilla tienaa mukavasti kultaa ja kenties saa väsättyä itteleen parempaa gearia.
edit. Mulla esim on mining/engineering, engineeringillä voi väsätä kaikkia kivoja pikku vehkeitä, jotkut tosin on vaarallisia itselleenki :D
No ei ole kyllä ihan näin GW:ssä:D. GW:ssä voit saada hahmostasi esim. Elementalist/Monkin(WoWissa periaatteessa Mage/Priest), jolloin voit oppia kahden eri classin taitoja samaan aikaan. Toinen Classeista on primary class, jonka armoreja pystyt käyttämään ja jolta voit oppia skillejä. Toinen class on secondary, josta voit ainoastaan oppia skillejä. Tästä on paljon apua PvP- ja myös PvE-taktiikoita suunnitellessa, kun voit sekä tehdä valtavaa AoE-vahinkoa ja parantaa samaan aikaan. Tätä tietenkin rajoittaa max. 8 skillin samanaikainen käyttö. Et voi siis ottaa PvP:hen enempää kuin 8 eri kykyä.
Itse pelasin GW:tä vuoden, kunnes kaverini saivat minut vaihtamaan WoWiin:P. Molemmat pelit ovat mielestäni erittäin hyviä, mutta WoW vie kyllä voiton paremman PvE:n ansiosta(en pahemmin perusta PvP:stä. Tulee pataan liian ankarasti:P).
Jos nyt joku haluaa MMORPG:n aloittaa niin suosittelisin joko pelaamaan WoWin trialin(10 ilmaista päivää) ja päättämään sitten tai ostamaan GW:n, jonka ensimmäisen osan saa nykyään varmaankin alehyllystä alle 20 ?:n hintaan, joka nyt ei hirveä menetys ole, ottaen huomioon miten paljon silläkin saa pelattavaa.
Pelihän on periaatteessa tällä hetkellä kolmessa osassa(ja jääkin siihen, seuraava uutuus on GW2, täysin oma pelinsä), jotka ovat kaikki omia erillisiä pelejään joissa on oma juoni ja maailma. Ostaessasi uuden osan(ensimmäinen osa=Prophecies, toinen=Factions, kolmas=Nightfall) kyseisen pelin maailma avataan käyttäjällesi, jolloin pääset pelaamaan sen alueen tarinaa tai muuten vain kulkemaan siellä. Voit myös saada uusia hahmoluokkia(esim. Dervish=viikatteen kanssa heiluva heppu tai Assassin=tikareiden avulla lahtaava hahmo, suunnilleen sama kuin Rogue WoWissa)
|