User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 15:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > firefox ja update
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Firefox ja update
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
myyri
Newbie

1 tuotearvio
_
25. elokuuta 2005 @ 01:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morjens alles.

Yritin juuri päivittää Firefoxin uusimpaan versioon, mutta eipä onnistu.
Antaa kyllä ikkunan, että päivityksiä löytyy 1.0.6, mutta kun klikkaa ok:ta, niin ohjelma alkaa hakea sitä ja mitään ei tapahdu. Jos hakee päivityksen suoraan FF:in sivulta ja asentaa, niin kaikki esim. favorites on menetetty ja osoitteet.

Tietääkö kukaan?
age007ti
Suspended permanently
_
25. elokuuta 2005 @ 02:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen monta kertaa hakenut mozillan sivuilta asennuspaketin ja asentanut päälle ja kaikki säilyy
Frantic
Account closed as per user's own request
_
25. elokuuta 2005 @ 06:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikka hakisit uuden version asennusohjelman suoraan FF:in sivuilta, eivät suosikit tms. katoa. FireFoxin päivitys hakee saman asennuspaketin netistä ja se asennetaan vanhan version päälle, eli ei huolta, molempi parempi.

nrautava
Suspended permanently
_
25. elokuuta 2005 @ 08:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lataa tosta ja asenna
http://download.mozilla.org/?product=firefox-1.0.6&os=win&lang=fi-FI

säilyy kirjainmerkit, teemat ja muut.

Vilen
Suspended due to non-functional email address
_
25. elokuuta 2005 @ 09:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pkaksp
Moderator
_
25. elokuuta 2005 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vilen:

Mitäs eroa näet noilla kahdella selaimella? Eli miten tuo toinen voi toimia paremmin?
nrautava
Suspended permanently
_
25. elokuuta 2005 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä nään asian näin:

Noitten ero on että mun linkki on suoraan FireFoxin kotisivuille ja Vilen linkki on peliplaneetan ohjelmiin...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. elokuuta 2005 @ 09:55

Mainos
_
__

_
yimanya
Suspended due to non-functional email address
_
26. elokuuta 2005 @ 21:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
FireFoxin päivitys hakee saman asennuspaketin netistä ja se asennetaan vanhan version päälle, eli ei huolta, molempi parempi.
Vanhan päälle ei ilmeisesti kannata asentaa, toki se voi toimia ihan hyvinkin, mutta mulla tää käyttäytyi vähän oudosti välillä kun olin asentanut vanhan päälle. Vaikka poistais sen vanhan niin voihan noi kaikki laajennukset, kirjanmerkit jne. säästää siten, ettei poista sitä kansiota missä sijaitsee profiilit.

"Prior to installing Firefox 1.0.6, please ensure that the directory you've chosen to install into is clean and doesn't contain any previous Firefox installations."

http://www.mozilla.org/products/firefox/releases/1.0.6.html

Allekirjoitus
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > firefox ja update

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy