Firefox ja update
|
|
myyri
Newbie
1 tuotearvio
|
25. elokuuta 2005 @ 01:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Morjens alles.
Yritin juuri päivittää Firefoxin uusimpaan versioon, mutta eipä onnistu.
Antaa kyllä ikkunan, että päivityksiä löytyy 1.0.6, mutta kun klikkaa ok:ta, niin ohjelma alkaa hakea sitä ja mitään ei tapahdu. Jos hakee päivityksen suoraan FF:in sivulta ja asentaa, niin kaikki esim. favorites on menetetty ja osoitteet.
Tietääkö kukaan?
|
age007ti
Suspended permanently
|
25. elokuuta 2005 @ 02:51 |
Linkki tähän viestiin
|
olen monta kertaa hakenut mozillan sivuilta asennuspaketin ja asentanut päälle ja kaikki säilyy
|
Frantic
Account closed as per user's own request
|
25. elokuuta 2005 @ 06:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Vaikka hakisit uuden version asennusohjelman suoraan FF:in sivuilta, eivät suosikit tms. katoa. FireFoxin päivitys hakee saman asennuspaketin netistä ja se asennetaan vanhan version päälle, eli ei huolta, molempi parempi.
|
nrautava
Suspended permanently
|
25. elokuuta 2005 @ 08:44 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Vilen
Suspended due to non-functional email address
|
25. elokuuta 2005 @ 09:22 |
Linkki tähän viestiin
|
|
pkaksp
Moderator
|
25. elokuuta 2005 @ 09:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Vilen:
Mitäs eroa näet noilla kahdella selaimella? Eli miten tuo toinen voi toimia paremmin?
|
nrautava
Suspended permanently
|
25. elokuuta 2005 @ 09:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Mä nään asian näin:
Noitten ero on että mun linkki on suoraan FireFoxin kotisivuille ja Vilen linkki on peliplaneetan ohjelmiin...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. elokuuta 2005 @ 09:55
|
Mainos
|
  |
|
yimanya
Suspended due to non-functional email address
|
26. elokuuta 2005 @ 21:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: FireFoxin päivitys hakee saman asennuspaketin netistä ja se asennetaan vanhan version päälle, eli ei huolta, molempi parempi.
Vanhan päälle ei ilmeisesti kannata asentaa, toki se voi toimia ihan hyvinkin, mutta mulla tää käyttäytyi vähän oudosti välillä kun olin asentanut vanhan päälle. Vaikka poistais sen vanhan niin voihan noi kaikki laajennukset, kirjanmerkit jne. säästää siten, ettei poista sitä kansiota missä sijaitsee profiilit.
"Prior to installing Firefox 1.0.6, please ensure that the directory you've chosen to install into is clean and doesn't contain any previous Firefox installations."
http://www.mozilla.org/products/firefox/releases/1.0.6.html
Allekirjoitus
|