User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 20:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ lataus nopeus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Dc++ lataus nopeus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Senior Member
_
28. syyskuuta 2005 @ 22:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moro
mulla on 8meganen yhteys ja kun latailen dc:llä niin nopeus on max 50kb/s eikö 8megasel pitäis tulla nopeempaa vaikka keltä lataan on täydet slotit ja nopee yhteys. Vai vaikuttaako tohon hommaan sonera mitenkää et onko soneralla p2p ohjelmia jotani vastaan? vai voiko olla vika NAT:sta en pääse kylläkään Natin asetuksia muuntamaan
jelppiä kaivattais
Kiitos!

Toimii,ei toimi,toimii,ei toimi SE TOIMII
nrautava
Suspended permanently
_
29. syyskuuta 2005 @ 06:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DC++ ei lataa samaa filua usealta käyttäjältä joten voit saada maksimissaan niin nopeesti kun kaverilla riitää vapaata kaistaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. lokakuuta 2005 @ 13:44

Senior Member
_
29. syyskuuta 2005 @ 07:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mut jos kaverilla on 10/10 yhteys tai nopeampi ni on se aika outoo jos slotit on täynnä ja tulee vaan maksimissaan 50kb/s ja kummiskin netistä jos lataa jotain ni tulee hyvää vauhtii..onko soneralla jotain onkkelmia p2p ohjelmien kanssa vai se ihme NAT hommeli kysynpä vaan =)

pkaksp
Moderator
_
29. syyskuuta 2005 @ 08:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko aktiivi vai passiivi? Tarkistamalla sisäisen ja ulkoisen IP:n tiedät onko modeemissa NAT käytössä.

Tuolta ulkoinen: http://www.whatismyip.com/
Ja sisäinen: Käynnistä -> Suorita -> cmd -> ipconfig/all

Jos nuo ip-osoitteet ovat eri muotoisia, niin modeemissa on NAT käytössä. Jos noista molemmista saat saman ip:n, niin modeemissa ei ole NAT käytössä.

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/235902
Senior Member
_
29. syyskuuta 2005 @ 14:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sinäänsä hassu homma et NAT on näköjään päällä..mut oon kattellu afterdawnin ohjeita sen natin purkuun mutta kun laitan ton ip:n tohon osote riville ni ei tapahdu mitään elikkä en pääse säätelee asetuksii purkki on Zyxel prestige 66H-61 onko koneessa joku asetus oltava päällä että pääsee noille asetus sivustoille?

Senior Member

10 tuotearviota
_
29. syyskuuta 2005 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
mut jos kaverilla on 10/10 yhteys tai nopeampi ni on se aika outoo jos slotit on täynnä ja tulee vaan maksimissaan 50kb/s
Mitä itse nyt olen 10 megasilta ladannu, maximi on ollu yleensä 20kt/s, koska suurin osa munapäistä luulevat, että heillä on jonkun sortin erikoisoikeus rajoittaa upload kaistaansa.
Fidelaar
Senior Member
_
29. syyskuuta 2005 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toisinaan hepuilta joilla lukee 28kpbs modeemi tulee satoja kiloja sekunti, joten... ehh... Suomesta keskimäärin liene kuitenkin tuo 50kb/s nopeus yleistä uppikaistojen useassa liittymässä ollen puolimeganen.

Athlon64 3400+ | 2048Mb DDR400 | Club GF7800GS
morbir
Senior Member
_
29. syyskuuta 2005 @ 19:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
seki nyt vaikuttaa latausnopeuteen jos sulla on esim ulos lähtevä kaista täynnä. Rajottamalla sitä hieman maksimista imutusnopeus nousee.
Senior Member
_
29. syyskuuta 2005 @ 22:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos ei ole nopeuksiin mitään tehtävissä mua alko kiinnostaa toi NAT hommeli =) oon kyl lukenu kaikki maholliset ohjelmat, mut en vaan pääse niille asetus sivuille pitääkö koneessa olla jotkut asetukset päällä/pois että pääsee niihin asetuksiin..

pkaksp
Moderator
_
30. syyskuuta 2005 @ 04:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei pidä olla koneessa mitään erityisiä asetuksia. Joskus voi olla, että joutuu laittamaan kiinteän ip:n koneelle asetusten ajaksi, mutta tämäkin on yleensä vain modeemeissa jotka ovat sillatussa tilassa eikä niissä ole NAT silloin käytössä.

Eli selaimella sinne modeemin asetuksiin kirjoittamalla modeemin ip-osoite sinne osoiteriville. Voi myös olla, että modeemiin ei selaimella pääse käsiksi(aika harvinaista, mutta on myös näitä). Tällöin joutuu konsoliportista tai sitten FTP:llä ottamaan yhteyden.
nrautava
Suspended permanently
_
30. syyskuuta 2005 @ 05:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mitä itse nyt olen 10 megasilta ladannu, maximi on ollu yleensä 20kt/s, koska suurin osa munapäistä luulevat, että heillä on jonkun sortin erikoisoikeus rajoittaa upload kaistaansa.
Tohon rajotukseen vähän tarkennusta:

Minä ainakin haluan surffata netissä samalla joten rajoiotukset on pakko laitaa.
Ja koska DC++ on toissijainen lataus softa niin se saa "jämä" kaistan.
eXeem saa noin 70% ja selain noin 5% ja DC loput...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. lokakuuta 2005 @ 13:44

Senior Member
_
30. syyskuuta 2005 @ 05:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koitin päästä NAT asetuksiin mutta en vaan pääse...laitoin kiinteän ip:n mutta ei onnistu koitin mennä FTP:n kautta mutta sekään ei päästä...onko jollain tietoa miten pääsis...ois kiva homma jos niitäkin pääsis säätelee THNX

pkaksp
Moderator
_
30. syyskuuta 2005 @ 05:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@wipu

Katso modeemisi ip-osoite komentokehoitteella:

Käynnistä -> Suorita -> cmd -> ipconfig/all

Tuolta oletusyhdyskäytävä.

Jos modeemisi ip on 192.168.1.1, niin verkkokortin ip osoite tulee olla 192.168.1.x. Aliverkon maski 255.255.255.0 ja oletusyhdyskäytäväksi laitat sen modeemin ip:n, eli tuon 192.168.1.1 (jos se on tuo)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. syyskuuta 2005 @ 05:56

Senior Member
_
30. syyskuuta 2005 @ 05:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllähän mä noi hommat oon tehny mut sehän täs ongelmana onki ku en pääse niihin asetuksiin...keinot on loppunu itteltäni jo vähä aikasitte...

Cathunter
Suspended due to non-functional email address
_
30. syyskuuta 2005 @ 06:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Senior Member
_
30. syyskuuta 2005 @ 06:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo oon tarkastanu...se kans hämää ku tossa kopan nimi on vanhan kopan nimi..elikkä ei oo zyxeli oisko sil merkitystä? koitin kyl tos yöllä asentaa kaikki uudestaa mut sitä zyxelii ei siihen tuu...tähän on hyvä sanoo..elämä on =)

Cathunter
_
30. syyskuuta 2005 @ 07:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
joo oon tarkastanu...se kans hämää ku tossa kopan nimi on vanhan kopan nimi..elikkä ei oo zyxeli oisko sil merkitystä?
Pistä tietoa mitä merkintöjä purkistasi löytyy.

Senior Member
_
30. syyskuuta 2005 @ 07:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
adsl 2+4-port gateway
prestige 660h-61

Noi tiedot oli takana
ja edessä lukee vaan

ZYXEL prestige 600 series

onko vaikutusta ku koneen asetuksis tota purkkii ei oo tunnistettu oon yrittäny asentaa koko homman uudestaa mut ei se vaan tunnista
neuvoja?

vai onko mission imbossible?

Cathunter
_
30. syyskuuta 2005 @ 19:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
onko vaikutusta ku koneen asetuksis tota purkkii ei oo tunnistettu oon yrittäny asentaa koko homman uudestaa mut ei se vaan tunnista
neuvoja?
Ko. ADSL-reitittimesi ei ole järjestelmälaite vaan puhtaasti käyttöjärjestelmä-/laitteistoriippumaton ulkoinen verkkolaite, joka tarkoituksensa mukaan suunniteltu ainoastaan juttelemaan laitteistosi verkkokortin kanssa.

Onko nyt tosi, että et pääse em. ohjeen mukaisesti konfigurointiin kun lisäät selaimen osoiteriville http://192.168.1.1 ja painat enteriä?

Senior Member
_
30. syyskuuta 2005 @ 21:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tosi on että en pääse purkin asetuksiin ku kirjotan osotteen ja painan sitä enteriä..sehän tässä on ongelmana...taitaa olla mission in imbossible

Cathunter
_
1. lokakuuta 2005 @ 06:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile kirjautua toisella koneella. Jos et pääse sisään tämän avulla etkä vielä purkin resetoinnin jälkeenkään, kannattaa huolestua ja kysellä takuun perään.

heko
Member

5 tuotearviota
_
1. lokakuuta 2005 @ 07:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa ny ensin kokeilla eri softaa millä ladata, ite oon käyttäny Revconnectia, ja aina tulee kaistantäydeltä, jos on lataajia joilta ladata tarpeeks. Sehän on perus DC++ multisource ominaisuudella, eikä sillä tuu olleskaa bannia, ei se kenenkää imutuksia haittaa jos tota käyttää. Kokeiles vaikka tolla onnistuisko sillä.

http://www.revconnect.com/

MSI X58 Platinum // Intel Core I7 920 // Corsair DDR3-1600mhz 1Gbx3 // Ati Radeon HD5850 // Samsung F1 320gb RAID-0// Creative X-FI Extreme Music // Microsoft Sidewinder X6 // Razer Copperhead // Razer Barracuda
Senior Member
_
3. lokakuuta 2005 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuli mieleen et onko sillä merkitystä ku katoin noit modeemin asetuksii ni ei oo toi zyxeli siel modeemina..yritin sitten asentaa modeemin uudestaa mut ei se vaan sitä tunnista..onkohan tossa joku bugi??

pkaksp
Moderator
_
3. lokakuuta 2005 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se "modeemit" mitä katsot sieltä tarkoittaa puhelinverkkoyhteydellä toimivia sisäisiä modeemeja, ei ulkoisia xDSL-modeemeja. Koneesi ei tiedä verkkokortin jälkeisistä laitteista käytännössä yhtään mitään. (eli niille ei asenneta ajureita eikä niitä "tunnisteta" koneelle millään tavalla)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. lokakuuta 2005 @ 18:49

Mainos
_
__

_
Senior Member
_
3. lokakuuta 2005 @ 19:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oolrait...sit tää mun nat homma jää mysteeriks

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ lataus nopeus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy